FAHLANDERILLA PASMAT SEKAISIN !

Late Lapista.

http://hbwebben.se/fria-ord-skandaljournalistik-av-hb/

Haaparannan tornitalon (Barents Centerin) tulo alkaa näyttää yhä epävarmemmalta, tiistain Haparandabladet kertoi centerin keksijän kommervenkeistä, Fahlander oli perustanut firmoja läjittäin jotka takasivat toistensa lainoja ristiin, jos yhden tornitalon rakentaminen vaatii jo suunnittelu vaiheessa noinkin monta firmaa, alkaa koko touhu vaikuttamaan vähintäänkin utopistiselta suhmuroinnilta!
Nuo Fahlanderin bisnikset eivät aikaisemminkaan ole kestäneet oikein hellepäivän valoa !


Late Lapista.

6

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50/50%

      ei se kuule sillä parane että sie tänne valitat. se joko tulee tai ei tule. mulle ainaki ihan sama heidän pytinki se on ei meidän

      ja jos et edellenkään tiä niin siihen tulee muutaki kuin tornitalo ja se vaatii usean kymmenen firman yhteistyön kuten myös esim tornion ostari vaati

      • Late Lapista.

        Jep jep! Vaatii useamman firman yhteistyön! mutta kun yhdellä Fahlanderilla on firmoja päällekkäin jotka takaavaat lainoja ristiin ja rastiin, alkaa homma HAISEMAAN!
        yhdessäkin jepen firmassa oli osakepääoma 50 000 kruunua, ja silti vaati miljoona lainoja itselleen, ei homma oikein mene ruotsalaisen sanassa kokoon!
        Ja minä en valita, toteanpahan vain miten asiat ovat !


        Late Lapista.


    • hjummarrus hoi

      Joo soon täyttä kusetusta koko tuo touhu ja ei mitään järkeä missään enää mine ei ummara.

    • 699999

      no sen takia me urpot ollaankin köyhiä kun ei jymmärretä bisneksiä...rahateko vaatii ymmärrystä mutta pärsaukisena olo ei.

    • fatlannerinpoika

      Nyt kun venäkin suuruuttaan sekoaa niin on parempi katsoa parempaa aikaa sille rakennuksille

      • Kivirannan Kaaleppii

        Vapaa sana: Allekirjoittanut on työskennellyt monta vuotta ymmärtää Barentsin Center, projekti, joka luo yli 350 työpaikkaa Haaparanta.
        Olen tehnyt sen ylpeydellä ja vieläkään, sitten 350 työpaikkaa pienemmän kunnan Haaparanta on noin 35000 työpaikkaa Tukholmassa.
        Tämä yksin luo erittäin hyvät tulot Haaparanta, niin se meiltä ja meidän vuokralaisten selkeästi ilmoitti pitävänsä on työntekijöille asua ja työskennellä Haaparanta.
        Tämän lisäksi näyttää joka tutkimuksessa, että yksi työ antaa muita myönteisiä vaikutuksia yhteiskuntaan ja luo lisää työpaikkoja myös palvelualalla paikkakunnalla. Kaikki tutkimukset osoittavat myös, että suuri laitoksessa kuin Barents-keskus, jossa iso ostoskeskus, monitoimiareena enemmän luo lisääntynyt matkailu, majoitus, enemmän rahaa kuluu yhteisön ulkopuolella perustamista, ja niin edelleen.
        Tämä hyödyttää monia! Jotain, joka usein unohdetaan.
        Hanke etenee aikataulun mukaisesti, sopimukset kunnan tulee lopullinen, kaikilla pelaajilla on sitova sopimus mukaan lukien tulokas, joka tarjoaa lisäksi 50 uutta työpaikkaa. Odotan hankkeen toteuttamisessa.
        Kana kevään
        Riittää jo. Annan sanomalehti vastauksena viime skandaali artikkelit Haparandabladet julkaisee (sivut 8-9 tiistain Haparandabladet).
        Kirjoitan pöyristyttävä artikkeleita sitten olen hyvin yllättynyt, miten sanomalehden, joka haluaa edistää vakavia keskittyä niin paljon suorittamiseen kanat höyhenet ilman selville tarpeeksi tosiseikkojen artikkeleita tuotetaan.
        Kohta kohdalta on liian huono hyvin lukea kulmassa negatiivinen, mikä näyttää olevan tavoite.
        Jopa otsikot sävyn, ongelma on, että he ovat väärässä: projektipäälliköt ja ulosottomies ei huoli minua, kuten on esitetty vastaukseni.
        Olisi ollut hyvin helppoa sanomalehden esittää kysymyksiä ennen artikkelit oli kirjoitettu sijaan haluavat vastauksia, kun ne on jo kirjoitettu.
        Nähdä ja kuulla journalismi
        Sitten paperi oli saanut riittävästi tietoa, mutta silloin ei olisi ollut mitään skandaalia artikkeleita ja sitten oli artikkeleita luultavasti ei julkaista ollenkaan ...
        Olen puhunut useita toimittajia, jotka minulla on kosketuksissa ja ne kuvaavat tätä tekniikkaa valitettavasti on yhteinen, jotta tällaisia ​​artikkeleita.
        Valitettavasti tämä ei ole ongelma vain Haparandabladet monet sanomalehdet menossa yhä enemmän nähdä ja kuulla-journalismi nähdä ja kuulla.
        Surullinen kehitys ja ainahan voi toivoa, että se kääntyy jossain vaiheessa, mutta sitten on lehtiä, jotka haluavat näyttää vakavia apua, mutta lankea samaan ansaan.
        Haparandabladet ja opposition voi kirjoittaa ja sanoa mitä he haluavat minusta tai Barents-keskus, joita he eivät niin usein he saavat mahdollisuuden.
        Projekti on ollut käynnissä jo monta vuotta ja tarjoaa Haaparannan yli 350 työpaikkaa, matkailun lisääntymisen ja lukuisia muita etuja.
        Mikä tahansa päätös on tullut lainvoimaiseksi, meillä on yli 75-sitova sopimus allekirjoitettiin vuokralaisten kanssa emmekä vetäytyä hankkeesta riippumatta siitä, mitä on kirjoitettu ja sanottu median tai opposition.
        Mikael Fahlander
        Ylpeä ja sekaantuneet Haaparannan kehittämiseen
        Tämä viesti on myös julkaistu Haparandabladet 11 maaliskuu 2014.
        HB-päällikkö vastata täällä.

        No mitä tuon hörhön puheista saamme loppulauseeksi? Suomalaisittain sanottuna PELI ON MENETETTY.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe