Elämä ilman ystäviä

ällöttävä ihminen

Pahempaa se on kuin olis vankilassa. Murhaajillakin on kavereita mutta minulla ei ole.

10

266

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten ois

      Toinen ällöttävä ihminen?

    • eiköstä juu

      kolmaskin ällöttävä löytyy :)

      ollaan ällöttäviä yhteistuumin ;)

      • ollaan vaan

        neljäskin ilmoittautuu! ;D


    • ikuisesti yksin

      Oon kans ällö mies. Aina olen yksin

    • aips

      Täällä ilmottautuu kuudes ällöttävä ihminen.

      Nimimerkillä kaverit katos ku en jaksanu enää olla 24/7 facebookissa. Tää on vissiin sitä nykyaikaa?

    • seittemäs

      Tääl ilmottautuu seittemäs ällöttävä ihminen...
      Mulla kaikki kaverit katos kun olin masentunut ja muiden mielestä rasittavaa kuunneltavaa.

    • The eight

      Kahdeksas ilmoittautuu, olen yksin olosuhteidenpakosta. En halua pitää yhteyttä entisiin ''kavereihini'', koska meillä ei ole mitään yhteistä. Ja nyt kun aloitan insinööriopinnot, olen varmaan vielä eriytyneempi heistä.

    • Yksinäinen.

      Ei kukaan voi olla niin ällöttävä kun minä. Olen oikeesti ruma ja yksinäinen.

    • Molleex

      Ei mullakaan ole, ja vaikka joku luulisi murhaajaksi niin sitä en kuitenkaan ole. Ehkäpä se on niin että kaikilla murhaajilla on kaverinsa.

      Tässä yksi hauskis ton alemman kommentin yllyttämänä:
      http://www.funnypica.com/top-30-funny-ugly-people-pictures/kluczowyklienetidei4vm/

      Iloinen ja vaikuttaa huolettomalta ja onnelliselta. Hauskuus poistuu nopeasti jos hankkii trendilasit. Ehkäpä hän on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä ja olemukseensa. Ole sinäkin, sillä niin olen minäkin kaikesta ällöydestä ja hulluudesta huolimatta. Ei oikein jaksa laittaa ilmoitusta: hullu etsii kaltaistaan kaveriksi ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe