Joensuun eliittikisoissa keihäsennätys parani 3m.Toivottavasti toivottavasti heittää jatkossakin lyhyet housut jalassa,tytöllä tosi upet paksut reidet.
Heidi Nokelainen
Thighs
3
358
Vastaukset
- Keihäsmies
Todellakin hänelle toivoisi menestystä, olisi edustava heittäjä ulkomaillakin, rauhallinen ja tasapainoinen toisin kuin Utriainen ja Sormunen. Muutenkin nämä kaksi viimeksi mainittua polkevat paikallaan ja taso on jopa laskussa toisin kuin Nokelaisella jonka ura on hyvässä nousussa. Toivotaan parasta!
- Sallimatonsi
6-7 metriä pitäis vielä jostain taikoa. Täydellisellä onnistumisella ja sopivaan tuulirakoon, vois onnistua jo nyt. Ainesta on kyseiseen lajiin.
- Anonyymi
Tosi upea takapuoli Heidillä, pullea!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940