Vaimolle vierasta

hedo

Pari vuotta sitten vaimo kävi toisen miehen kanssa hotellikeikan. Panivat pari kertaa. Mies oli nuorempi, komea ja omisti valtavan kullin.

Homma tehtiin molempien –minun ja vaimon yhteisenä ajatuksena.
Vaimo tykkäsi. Itse menin jotenkin lukkoon ja kesti todella kauan päästä asiasta yli. Tunnustin jopa omat huorissa käymiseni ja syrjähyppyni.
Sitten siinä mentiin onnellisina ihan kaksin!

Nyt alkoi taas tuntumaan, että vaimo voisi saada vierasta. Siis molemmista tuntuu siltä. Pelottaa kuitenkin, että saan taas jonkin paskaslaagin. Se yllätti viimeksi ja pelkään että se uusiutuisi.

Toisaalta ajatus kiihottaa molempia valtavasti. Slaagista selvittyäni viime kerralla seksi muuttui mahtavaksi. Lisäksi rakastamme toisiamme ja emme olleet viime kerrallakaan erota - ei edes puhetasolla tai ajatuksissa.

Mitä tekis?

Trollaajat ja paskanjauhajat moralistit voivat suksia vittuun.

69

18649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmainen ohje

      Jos nyt ensin opettelet runkkaamaan, sen vain ehkä saat sitten 10 vuoden päästä.

    • Ek124

      Tässä olisi sellainen toinen osapuoli eli
      mies joka on ollut pareilla kolmantena aika pitkään.
      Pidän siitä roolista saan naista eikä hän jää roikkumaan lahkeeseen.

      • Edespee

        Anna yhteystiedot niin saat vaimoltani


      • Anonyymi
        Edespee kirjoitti:

        Anna yhteystiedot niin saat vaimoltani

        Meillekkin voit tulla, tyhjentämään pussit vaimon koloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillekkin voit tulla, tyhjentämään pussit vaimon koloon.

        0466178716


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillekkin voit tulla, tyhjentämään pussit vaimon koloon.

        Moi. Olen hieroja jolla upea iso posliini kalu. [email protected].


      • Anonyymi
        Edespee kirjoitti:

        Anna yhteystiedot niin saat vaimoltani

        Espoo ota yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillekkin voit tulla, tyhjentämään pussit vaimon koloon.

        Olen halukas miten voidaan tavata?


    • Sun pitäs mennä mukaan siihen sessioon. Se helpottas tilannetta kun näkisit omin silmin että vaimosi nauttii. Se on tärkeetä että tajuaa kuinka kiitollisia vieraat on teille. Myös mua helpotti kun tutustui ihmisiin vaikka edes pintapuolisesti

    • Passari,

      Kutsu kyseinen panomies teille,ja ole passarina sinä nautit kaikki nauttii.

    • Oma mies riittäköön!

      Mitä sikoja!En kattelis päivääkään tuollaista VAIMOA jonka pitää saada vierasta välillä että jaksaa taas olla sun kans!

      • kierrosnainen

        Ei nää jutut ole ahdaspäisille..


      • Pihtari?


      • pppppppppuuuuhh

        Mitä hittoa teet Avoin suhde -palstalla? En tajua näitä moralisoijia, joilla ei ole käsitystä missä mennään, kun tullaan ihan eri tontille kuin itse ollaan.


      • Anonyymi

        Minä miehenä haluan vaimolleni toisia miehiä niin kimppaan kuin vuorotellen vaimon sängyssä.
        Meillä asuu kaksi komennusmiestä viikot.
        Saunotaan kaikki yhdessä vaimoni on mukana.
        Panemme kimpassa vaimoani ja molemmilla miehillä on oma huone jossa miehet rakastelee vaimoni ķanssa rauhassa keskenään.
        Molemmilla miehillä on vaimot kotona ja vaimoni tuuraa heitä viikolla.
        Vaimo saa viikolla viiténä päivänä vierasta/vieraita miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä miehenä haluan vaimolleni toisia miehiä niin kimppaan kuin vuorotellen vaimon sängyssä.
        Meillä asuu kaksi komennusmiestä viikot.
        Saunotaan kaikki yhdessä vaimoni on mukana.
        Panemme kimpassa vaimoani ja molemmilla miehillä on oma huone jossa miehet rakastelee vaimoni ķanssa rauhassa keskenään.
        Molemmilla miehillä on vaimot kotona ja vaimoni tuuraa heitä viikolla.
        Vaimo saa viikolla viiténä päivänä vierasta/vieraita miehiä.

        Kuulostaa kiihottavalta.
        Olisin itsekin mielissään tällaisesta järjestelystä.
        N-35


      • Anonyymi

        Horo akka pihalle vaan! Vi.tun luuseri miehet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kiihottavalta.
        Olisin itsekin mielissään tällaisesta järjestelystä.
        N-35

        Täällä olisi iso paksukaluinen mies valmis panemaan vaimoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä miehenä haluan vaimolleni toisia miehiä niin kimppaan kuin vuorotellen vaimon sängyssä.
        Meillä asuu kaksi komennusmiestä viikot.
        Saunotaan kaikki yhdessä vaimoni on mukana.
        Panemme kimpassa vaimoani ja molemmilla miehillä on oma huone jossa miehet rakastelee vaimoni ķanssa rauhassa keskenään.
        Molemmilla miehillä on vaimot kotona ja vaimoni tuuraa heitä viikolla.
        Vaimo saa viikolla viiténä päivänä vierasta/vieraita miehiä.

        Kuulostaa tosi hyvältä saa naida ja nauttia vaimostasi ihanaa on


    • jonttehommamies

      Vaimo vieraan miehen käsittelyssä tuntuu varmasti aluksi kiihottavalle... mutta, netistä löytyy paljon tarinoita ja paljon opetuksia, miksi se vaimon/naisystävän parittaminen kannattaa jättää fantasiaksi. Useimmiten se päättyy ikävästi.

    • CuriousGuy

      Vähän kuin minun jo tovin jatkunut fantasiani.

      Sinkkuna vaan tällä hetkellä, mutta minua myös kiihottaisi hurjasti jos seurustelukumppanini (Siis nainen) kävisi vieraissa.

      On vaan vähäsen hankala semmoista suhdetta saada, kun monilla tuohon päästään siten että suhde jo käynnissä.

      • Kun asia toteutuu niin haluatko olla paikalla näkemässä?
        Vaiko kotona odottamassa naitua vaimoa?


      • Koita hakea seurustelukumppania netistä. Silloin vaimosi tietää haaveesi jo heti alusta. Saattaa olla myös hänen haave.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Kun asia toteutuu niin haluatko olla paikalla näkemässä?
        Vaiko kotona odottamassa naitua vaimoa?

        Haluan olla mukana näkemässä ja vuorollani panemassa.
        Haluamme vieraan saada ensì panon ja itse liukkaille.


    • vapaaseksiparasseksi

      Se on vain seksiä. Ei pidä sekoittaa tunnemaailmaa, tai rakkautta, siihen. Mutta se ensimmäinen kerta on aina ensimmäinen kerta. Itsekin olin vähän hämilläni ja lukossa, kun se fantasiointi osoittautui täysin eri jutuksi kuin se todellisuus, että vaimoa todella nai vieras mies. Ensimmäinen kerta oli kuitenkin tunteiden sekavuudesta huolimatta kiihoittavin asia, mitä olen koskaan kokenut. En suoranaisesti saanut orgasmia, mutta muutama ruokalusikallinen housuihin valui. Olin nimittäin paikalla. Olimme aika pitkään jutelleet ja fantasioineet vaimon kanssa asiasta, ja sitten se ihan spontaanisti tapahtui. Hain eräänä lauantai-iltana vaimoni juhlista ja kun näin, että joku mies liftaa, niin sanoin vaimoilleni, että "nyt tehdään se". Vaimoni ei ollut heti mukana vaan halusi kieltäytyä. Autossamme oli turvaistuin edessä, joten vaimoni istui takana, jonne sitten se liftarikin istui. Esittelin sitten itseni vain "kuskiksi", joka johti siihen, että tietysti humalassa oleva mies alkaa käymään kuumana, kun vieressä istuu iltapuvussaan meikattu nainen. Mies kyseli, että mihin ollaan menossa. Vastasin, että ajellaan jonkun aikaa kun odotetaan hänen ystävätärtään. Ei sitten miehelläkään enää ollut kiire kotiin. Jutut takapenkillä meni tietysti vaimon ulkonäön kehuskeluun ja kuinka hän pitäisi sellaista naista kuin kukkaa kämmennellä jne jne jne tyypillistä kännipuhetta. Ja alkoihan se miehen lähentyminen kosketuksineen sitten. Sanoin vaimolleni "go for it" ja vinkkasin silmää. Hän kysyi "are you sure?" Vinkkasin uudestaan silmää taustapeilin kautta. Mies kävi todella kuumana ja alkoi lähentelemään ihan avoimesti. Silitteli reittä ja poskea ja puhui siirappisia. Mies tykkäsi tietysti kuin vaimo ei estellyt. Sitten loppui puheet ja äänestä kuulin, että he suutelevat. Hetken päästä kuului vaimon syvä huokaisu, joten arvasin, että mies hyväili vaimon jalkoväliä. Katuvalot näytti turkasen vähän, mutta kyllä se tieto ja äänetkin antoi paljon. Huokauksen myötä mies tarttui olkapäähäni ja sanoi, että "ethän tykkää pahaa jos...." jne. Sanoin, että ole kuin minua ei olisi. Vaikka olo oli ristiriitainen, niin nautin siitä ihan sikana. Huokailua, suudelmien ääniä, kopelointiääniä... sitten tuli se hetki, kun vaimoni alkoi ottamaan miehen seisokkia esiin. Pakko oli välillä vilkuilla ja vaivihkaa kääntelin taustapeiliä sopiviin asentoihin. Ei se kalu mikään niin iso ollut kuin aina fantasioin, mutta ihan ok kuitenkin. Näytti mielettömän kiihoittavan oudolta nähdä kun vaimo runkkasi vierasta kalua... ja lopulta tietysti antoi suuseksiä. Ne äänet! Hitto että kouri vatsanpohjasta ja heppi sytkähteli housuissa. Paras oli edessä... huomasin, että he alkoivat vähitellen siirtyä siihen asentoon, että kohta vaimo saa vierasta kalua sisääntä. Kuului rapinaa... kondomi otettiin esiin ja vilkaisin kun vaimo laittoi sen paikalleen. Sitten mentiin selälleen penkille ja jalat kattoon kun mies tuli päälle. Syvät huokailut kertoi, että nyt on kalu sisällä, ja naintiäänetkin kertoi selvää asiaa. Litinää, voihketta, pumppausta ja se näky kun miehen ahteri nousi ja laski vaimon jalkojen välissä. Sitten tuntui mun alapäässä... polttelua, kipinöintiä ja elin teki silloin tällöin pumppausliikkeitä, aivan kuten orkussa. Tunsin, että lastia tulee housuihin. Vaimon laukeaminen oli äänekäs... ja se mitä hän voihkien sanoi... "paina kovaa... nyt tulee...". Sitten kesti jonkun aikaa äänekästä painamista ja kun mies alkoi äristä ja murista niin se kertoi, että kohta on homma ohi ja sitten jo alettiin toipumaan laukeamisista ja ehosteltiin vaatteita ja alkoi puheensorina aiheesta, että "sä olet paras pano mitä mulla on ikiinä ollu".

      Että näin. Ja tämän jälkeen homma jatkui ja kehittyi parinvaihtoon ja threesomeen asti. Suosittelen, jos rohkeutta löytyy.

      • kaarros

        Niin että eiks nuo sexifantasiat ja kertpmukset ollut ihan jossain muilla sivuilla?


    • Ei moralisti mut...

      Ja suuhun otti likaisen mut sentäs kondomi.... Ihan vaan tollane mut se mikä täs mielenkiintoisinta on niin tuolle tielle kun lähdetään niin kohta ei mikään riitä... Lukekaa jollette tiedä. Toki kaikki jossain vaiheessa kyllästyvät mut nois jutuis vaan se et nekin muuttuu tylsiks ja aina haluaa lisää ja kohta ei kiihoita ku ne karseat jutut joista linnareissu. Ei pahalla mut pitääkö tein tulla noi omat toleranssinne tänne kaikelle kansalle kertomaan?

      • splitter

        Hommaa pano itelles niin ei tarvii kiukutella kun muilla menee kovaa. Ja jos et ymmärrä, mikä tarkotus näillä keskustelupalstoilla on niin älä tule tänne säheltämään. Olet tyhmä. Siitä ei ole kahta sanaa.


      • Hiisimies

        Ja hasiksen kokeilu keski-iässä johtaa sekakäyttäjäksi... Niinpä, Mikä ihme ihmisillä on tarve moraalisoida? Oletteko niin ahdasmielisiä ja himot olisi kovat, että tirkistelyn ohella moraalisoidaan omaa paremmuutta???


    • tyytyväisenmies

      Ei kannata antaa mustasukkaisuudelle valtaa. Naisen kuuluu ja pitää saada välillä vierasta mulkkua. Naisen alapää ei vieraasta kulu vaan paranee. Annat naisellesi välillä vierasta niin pysyy tyytyväisenä ja tyydytettynä. Meillä emäntä ei käy yksin panokeikoilla vaan mä olen katsomassa kuinka antautuu vieraalle.

    • Tuo-noin-vi-un

      En lukenut kuin alustuksen ja yleissilmäilin kommentteja. Tuo noin esiinytumisenne on alhaista. un on ihan turha hakkua perverseiksi, sillä sitä TE JUURI HALUATTE, ETTÄ RIEMUNOUSI.

      Seksi on tärkeää, mutta ei se noin tärkeä OLE VITUN RUNKUT!

      [email protected].

      • avoin

        Älä lue näitä, pahoitat vaan mielesi, sillä oletUmpimielinen körtti!


    • Aina_ihan_aina

      Näillä tarinoilla on paskainen loppu.
      Joskus jopa joku pääsee hengestään.

    • Herra55tre

      Itse olen ollut kolmantena avioparille joilla suhde kunnossa ja heidän yhteisellä päätöksellä molempien iloksi, vaimo halusi vierasta ja mies halusi katsella...

    • Hiisimies

      Omien tunteiden mukaan pitää mennä. Mä olen oman taipaleen alussa. Sain vaimon houkuteltua harrastamaan seksiä minun ja toisen miehen kanssa. Minusta se oli kiihottavinta, mitä olen kokenut. En tuntenut mustasukkaisuutta ollenkaan. Kaikki meni aivan mahtavasti, vaimoni sai vieraan kanssa orgasmin. vaimoni oli ennen tätä, että tämä yksi kerta ja se on siinä. Toisin kävi.

      Nyt suunnittelemme pitempää sessiota vieraan kanssa. Nyt meistä kummastakin on tärkeää keskustella askarruttavista asioista. Kumpikin haluaa jatkaa harrastusta, mutta keskustelu on tärkeää. Asiaa puidaan monelta kantilta ja kummankin näkökannalta. Piristystä arjen keskelle, ei suhteen repimistä. Nyt meillä on yhteistä, kumpaakin kiinnostavaa tekemistä ja tällä hetkellä se parantaa suhdetta.

      Henkisellä puolella täytyy tehdä töitä, käsitellä asiat ja tehdä säännöt. Kumppani on huomioitava hyvin, että kukaan ei tunne itseään ulkopuoliseksi.

      Onnea matkaan..

    • 1505

      Kaksi viimeistä sanaasi osoittaa että et liene kasvanut henkisesti tarpeeksi. Kannattaa jäädä odottelemaan henkistä kasvua.

    • jooetnäinonkin

      Mä luulen et tää on fantasiarunkkari. Fiksu ei rakkaintaan jaa.

    • viimeinenaitohäjy

      sain vaimon luvalla viimein panna unelmieni naista.pettymys oli suuri kun isotissiseltä kurvittarelta ei seksitaitoja löytynyt.vetäessäni tätä korppukuivaa lahnaa joka selkeästi sekoittaa kuivuuden tiukkuuteen huomasin miten hyvää seksiä kotona saa.

    • Lintutiimikirppu

      Keräilemään "nimeä" markkinoilla. Myydään se kaikille. Ei tarvitse aina olla se oma "itsensä" vann voi olla se "oma itsensä". Kaikkialla näkyy jotain kiinnostavaa. Plussaa suhteelle, niin kuin ennen kuin suhteeseen mentiin.
      Monta plussaa on enemmän kuin yksi plussa. Monitiimi on enemmän kuin yksitiimi. Yhtä yhdelle ja yhtä toiselle.

      Varoa vähän! Muitakin on!

    • kaikillelöytyy

      En moralisoi ja joskus 70-luvulla oli tosi yleistä vaihtaa paria. Eli meikällä on jo ikää...
      Kuulin radiosta joskus tuosta swingeristä ja haastattelun, jossa pariskunta kertoi kokemuksistaan. Aviopari ja 2-3 lasta, ok -talossa asuivat pääkaupunkiseudulla ja sanoivat, ettei kukaan heidän lähipiiristä tiedä heidän "harrastuksestaan". Molemmat saavat vierasta silloin kun haluuvat. Miinuksena oli, että eivät ole välttyneet seksitaudeilta, joten kehenkään ei ole luottamista, vaikka olisi kuin koulutettu=sivistynyt.

      http://www.finswingers.com/

    • Teinitohtori

      Nää aisuritarinat on pakko olla naisen kirjoittamia. Toisaalta, onhan meillä yksinhuoltajaäitien kasvattamia poikia satojatuhansia, joten vellihousumiesten määrä kasvaa koko ajan.

    • Jep retu26.Minä -luulen, oletan, ajattelen, tiedän että Aila oli nuorena jossain määrin mustis,kun en nuorena ollut kovin pahan oloinennäköinen ja työkaverinsa joskus kiusoittelivat häntä ja sanoivat että juuri olisin heille sopiva mies,.Lisäksi häntä varmasti kiihotti se ajatus kovasti kun HÄN sai olla naitavana vain "meidän perheessä" muittenkin miesten taholta. Lisämausteena Ailaa kiihotti se että Hän halusi pääasiassa vain NAIMISISSA olevia miehiä. Hän halusi olla se jota miehet himoitsivat vaikka vaimo oli kotona tms. Tosin oli hän myös kiihottunut siitä että kaikki minun, miehensä, kaverit saivat naida häntä.
      Tietenkin mietin moraaliani, Hänen moraalia jne. Mutta elämme vain kerran niin olisiko se sittenkään väärin jos täällä ollessa itse päätämme mitä kehollemme teemme ja ketkä kaikki saavat olla täten ihollamme ja sisällämme. Keran teimme karvojen ajelun posliiniksi Hänelle ja halusimme seurata kuinka pitkäksi karvat kasvavat ennen seuraavaa uutta naimista uuden kullin kanssa. Nämä asiat varmaan johtivat siihen että Hän halusi olla vain se perheemme "Slutty Lady" and me not the man at all, mutta tokihan en ilman jäänyt, niistä lisää joskus, Rakas"Retu26"

      • en siis saisi Retu 26 , naida muita, minä mies. Toki se ei ollut totuus siinä asiassa. Taholtani, joskin aika pitkään en hakeutunut tilanteisiin muiden Leidien kanssa. Mutta silti joutui joskus joustamaan asiassa kun yhtäkkiä huomasin olevani tilanteessa jo täysin vieraan Leidin kanssa. Tai jopa Leidien aikaa myöten., sitä vain tarkoitti me not the man at all, se ei tarkoittanut ettenkö olisi ollut mies, Kyllä hän rakastikin ja piti minusta että vaimonani Hän silti sai päättää kehonsa antimista myös muiden kanssa.


    • Anonyymi

      Kun vieraan ottaminen mukaan parisuhteeseen, joko kimppaan tai sitten vaan vaimolle toinen mies, on yhdessä sovittu juttu ja molemmat/kaikki siitä nauttii, niin tuloksna on pelkäsättä positiivinen vaikutus parisuhteeseen ja nautintoon. Toki aihe on tabu, siitä on vaikea puhua kasvojen menettämisen pelossa ja sellaiseen voi ollavaikeampi löytää mukaan sopivia kumppaneita. Kuitenkin avoimesti kertomalla haaveista ja haluista voi tuollaisessa , vaikka puhtaasti aisankannatussuhteessa löytää ihan uuden tason omalle ja yhteiselle nautinolle.

      • Serkkuni Jorma ( Nimet muutettu ) tuli kesällä 74 kylään luoksemme, toi Butelin Vodkaa mukana. -71 olimme menneet naimisiin lokakuussa, istuimme iltaa ja juttelimme niitä näitä, kun yhtäkkiä tuli kumma teko itsellä sen kummempia ajattelematta. Aloin avata vetskaria Ailan mekosta, läpinäkyvä valossa muutenkin, ja hän ihmetteli mitä oikein tein. Kerroin avaavani hänen mekon jotta voin ottaa sen pois hänen yltään. Miksi Aila kyseli. Sanoin että eikös täällä ole hiukan kuuma, Juhannuksen liepeillä oli silloin aika, ahaa siksi, no oukey totesi Aila sitten siihen. Luonnollisesti Jormaa kiinnosti katsella Ailan upeaa vartaloa bikinit päällä. Jatkoimme juttelua ja sitten halusin avata liivit jota Aila ei sitten vastustellut vaikka ihmetteli miksi minä riisun häntä kun serkkuni istuu vastapäätä ja saa sitten ihastella Ailan kauniita Tissejä. Just sellaiset käteen sopivat mutta ei paljon pursua ylitse. Aivan fantastisen kauniit. Upea Nainen hän on, oli silloinkin. Juteltuamme Aila siten sanoi että haluaisinko riisua pikkaritkin pois, häntä alkoi himottaa, tietenkin rakas Aila haluan riisua sinut, Vaikka Jorma on tuossa Aila totesi, no mixei loputkin jos sinä haluat, sanoin ja niinpä hän sekunteja myöhemmin istui seurassamme nakuna. Aila aivan selkeästi nautti siitä kun Jorma katseli hänen upeita rintoja suoraan edessään ja otti niitä käteensäkin jota seikkaa Aila tuntui kovin arvostavan


      • Geglu2 kirjoitti:

        Serkkuni Jorma ( Nimet muutettu ) tuli kesällä 74 kylään luoksemme, toi Butelin Vodkaa mukana. -71 olimme menneet naimisiin lokakuussa, istuimme iltaa ja juttelimme niitä näitä, kun yhtäkkiä tuli kumma teko itsellä sen kummempia ajattelematta. Aloin avata vetskaria Ailan mekosta, läpinäkyvä valossa muutenkin, ja hän ihmetteli mitä oikein tein. Kerroin avaavani hänen mekon jotta voin ottaa sen pois hänen yltään. Miksi Aila kyseli. Sanoin että eikös täällä ole hiukan kuuma, Juhannuksen liepeillä oli silloin aika, ahaa siksi, no oukey totesi Aila sitten siihen. Luonnollisesti Jormaa kiinnosti katsella Ailan upeaa vartaloa bikinit päällä. Jatkoimme juttelua ja sitten halusin avata liivit jota Aila ei sitten vastustellut vaikka ihmetteli miksi minä riisun häntä kun serkkuni istuu vastapäätä ja saa sitten ihastella Ailan kauniita Tissejä. Just sellaiset käteen sopivat mutta ei paljon pursua ylitse. Aivan fantastisen kauniit. Upea Nainen hän on, oli silloinkin. Juteltuamme Aila siten sanoi että haluaisinko riisua pikkaritkin pois, häntä alkoi himottaa, tietenkin rakas Aila haluan riisua sinut, Vaikka Jorma on tuossa Aila totesi, no mixei loputkin jos sinä haluat, sanoin ja niinpä hän sekunteja myöhemmin istui seurassamme nakuna. Aila aivan selkeästi nautti siitä kun Jorma katseli hänen upeita rintoja suoraan edessään ja otti niitä käteensäkin jota seikkaa Aila tuntui kovin arvostavan

        Retu26 Tahdon muuten kovasti kanssasi sinne(kin) reisuun sitten syksyllä. Olisi aivan upeaa että lähdemme tällä kertaa sinne niin että SINÄ olet myös mukana.! Rakastan SINUA Kaunotar. tiedät kuka. Kuuntelitko Puhelinlankoja 13 pv joulukuuta, olin mukana lähetyksessä Kiss Me Quick, on Areenassa jos et kuunnellut. Sinulle, Terkut myös juontajilta sait.


      • Anonyymi
        Geglu2 kirjoitti:

        Retu26 Tahdon muuten kovasti kanssasi sinne(kin) reisuun sitten syksyllä. Olisi aivan upeaa että lähdemme tällä kertaa sinne niin että SINÄ olet myös mukana.! Rakastan SINUA Kaunotar. tiedät kuka. Kuuntelitko Puhelinlankoja 13 pv joulukuuta, olin mukana lähetyksessä Kiss Me Quick, on Areenassa jos et kuunnellut. Sinulle, Terkut myös juontajilta sait.

        Onhan joskus ( ? ) minullakin ollut tähtihetkiä. Toimin aiemmin tässä mm MAASTURISAFARIEN JÄRJESTÄJÄNÄ, Menetetyn Karjalan puolelle. Erään kerran olimme Viipurista vähän alaspäin ja meitä oli aika monta autokuntaa ja henkilöä. Olin saanut järkätyksi sinne motellille tanssit ja paikkakuntalaisia mukavasti soittamaan ja hoitamaan myyntiä. Illan mittaan huomasin että joitakin vastakkaisen sukupuolen edustajia alkoi kiinnostaa seurani ja jopa hiukan koittivat toimia niin että itse kukin saisi seuraani. Jossain vaihheessa aika myöhään ( aikaisin?) menin nukkumaan ja lukitsin oven perässäni. Olin ehkä jo nukahtanut n. 1t tai enemmän ? En tiennyt tarkemmin. Säpsähdin aika lailla kun yhtäkkiä havaitsin jotain ääniä huoneessa mutta en ehtinyt vielä kääntyä kun sänkyyni tuli kaunis nuorehko ALASTON nainen. Hän oli motellin "Vastaava" joten hänellä oli avain. Yksi niistä joka jo aiemmin yritti saada huomiotani. Saikin kyllä, mutta en halunnut esittää että olen sitä varten tullut. Pakko myöntää että eihän siinä enää uni oikein maittanut ja ilokseni asia tietenkin jatkui siihen pisteeseen että rakastelimme pitkin yötä ja myöhemminkin sain vielä tilaisuuksia hänen kanssa tehdä naimareissuja vaikka hän oli naimisissa oleva rouva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan joskus ( ? ) minullakin ollut tähtihetkiä. Toimin aiemmin tässä mm MAASTURISAFARIEN JÄRJESTÄJÄNÄ, Menetetyn Karjalan puolelle. Erään kerran olimme Viipurista vähän alaspäin ja meitä oli aika monta autokuntaa ja henkilöä. Olin saanut järkätyksi sinne motellille tanssit ja paikkakuntalaisia mukavasti soittamaan ja hoitamaan myyntiä. Illan mittaan huomasin että joitakin vastakkaisen sukupuolen edustajia alkoi kiinnostaa seurani ja jopa hiukan koittivat toimia niin että itse kukin saisi seuraani. Jossain vaihheessa aika myöhään ( aikaisin?) menin nukkumaan ja lukitsin oven perässäni. Olin ehkä jo nukahtanut n. 1t tai enemmän ? En tiennyt tarkemmin. Säpsähdin aika lailla kun yhtäkkiä havaitsin jotain ääniä huoneessa mutta en ehtinyt vielä kääntyä kun sänkyyni tuli kaunis nuorehko ALASTON nainen. Hän oli motellin "Vastaava" joten hänellä oli avain. Yksi niistä joka jo aiemmin yritti saada huomiotani. Saikin kyllä, mutta en halunnut esittää että olen sitä varten tullut. Pakko myöntää että eihän siinä enää uni oikein maittanut ja ilokseni asia tietenkin jatkui siihen pisteeseen että rakastelimme pitkin yötä ja myöhemminkin sain vielä tilaisuuksia hänen kanssa tehdä naimareissuja vaikka hän oli naimisissa oleva rouva.

        Laita Retu 26 mulle info emailiini, koko ajan kredut tökkii vaikk kaikki on kunnossa. Tai laita info vietinä puhelimeeni Kiitos. T Geglu
        Ilmoittaa vaan että ongelma tunnistautumisessa


    • Anonyymi

      Retu26 please laita viestiä vaikka niihin tiedossasi oleviin yhteystietoihin tai sitten tänne. T Geglu

    • Anonyymi

      Rakkaus luottamus ja kunnioitus.
      Jos nämä liitossanne on kunnossa ja tahdotte molemmat vaimolle kolmatta pyörää niin onnistutte varmasti.
      Meillä vaimoa on pantu yhden kaverin kanssa jo 17vuotta ja kaveri on kuin vaimoni toinen aviomies.
      Hän asuu 5min kävely matkan päässä meiltä.
      Hän saa käydä panemassa vaimoani milloin haluaa ja hän kyllä panee vaimoani paljon.
      Tämä ei ole kuitenkaan minulta poìs vaan saan seksiä 1-3kertaa päivässä.
      Ennen kaveria meillä oli seksiä 1-3 kertaa viikossa.
      Niinpä toivotan teille hauskoja hetkiä jaetun vaimon kanssa.

      • Anonyymi

        Olen harrastanut samaa 9vuotta ja kyllä minulle sopii hyvin.ei ole muita velvollisuuksia. Siementää paljaalla toisen vaimoa. Herkkua!


    • Anonyymi

      Anna vaimon saada knnon orin pano.Pyydä teille kotiin,ja katso,on upeeta kun vaimo nauttii.Se on elämän suola,ja ruoka.Ole rohkea.

    • Anonyymi

      Meilläkin vaimoa käy panemassa vieras mies säännöllisesti. Vaimo kertoo aina mitä tekivät. Joka asennossa ja useita orkkuja. Sessioon menee aina noin neljä tuntia. Vaimoni tykkää kun saa paljasta ja spermat sisään. Miehellä iso kalu. Olen aina tosi kiihoittunut tästä.

    • Anonyymi

      Mun vaimo on nainut useiden kymmenien miesten kanssa pitkässä suhteessamme. Nytkin ollut useita vuosia vakkari joka käy panemassa vaimoa useita tunteja. Itse kiihoitun siitä kun vaimo haluaa vierasta. Mulla on ihan komea posliini kalu noin 18 cm isolla paljaalla terskalla ettei tartte kenenkään munattomaksi kutsua. Vaimo antaakin vain iso kalu isille. olen bi ja aisuri. Olen saanut katsella useita painoja ja päässyt jälki liukkaille. Kokeillaan ihmeessä. Suhde pitää olla kunnossa. [email protected]

      • Anonyymi

        Olen varmaan käynyt panemassa vaimoasi. Nautin kun saan ruiskuttaa isolla kullillani spermat syvään vaimoosi. T.siementäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varmaan käynyt panemassa vaimoasi. Nautin kun saan ruiskuttaa isolla kullillani spermat syvään vaimoosi. T.siementäjä

        voisit käydä meilläkin


    • Anonyymi

      Mutta mitä tässä trollaamaan edes tarvii.
      Tuohan on ihme vinkumista.
      "Annan muiden nussia akkaa ja tykkään"
      "No ei se ollutkaan niin kiva juttu"
      "No nyt taas voisikin olla"
      "No mut jos se ei olekaan"
      Jösses.....ja kirjoitat tänne?!?
      Puhu akkas kanssa mieluummin tai....
      Anna niiden nussia kellä on munaa

    • Anonyymi

      Juu tässä on neljän kymmenen vuoden tarina vaimosta.
      On vielä tosi.
      Eka vieras olin kolme vuotta oltu naimisissa olin 23v. 50v hieroja hieroi parina vuotena aluksi ilman rintsikoita sit alasti..anukset mukana.. Kaikilla mausteilla.
      Sit Matti hieroi nuoli öljyn kanssa moni akertoja sain hurjia orgguja..
      Sen jälkeen vahva voimakas hieroja kerran sain.. Olin aina alasti.
      Sit tuli vuosia hieroja luontais hoitaja silloin sain elämäni orgguja joka kerran kun antoi energia hoitoa kämmenillä laukesi että ei meinanna loppua.kerroin näää kaikki miehelleni..hän kiimassa ootti.
      Sit oli jäsenkorjaa Suuseksiä.
      Viimeksi oli vanha pomoni viagran voimalla.. Nsitiin työpöydällä työreissulla metsässä radan varrella autossa... Monessa paikkaa.
      Sit oli mieheni kanssa kiimaa.. Oli sauvaa lelua.. Nyt tää kiima onneksi harventuu kun 64v ikää mut olen onnellinen sain nautti kun olin rohkea.. 40vuotta sit oli kaikki kiellettyä, ☺️
      Tälläistä elämä on oikeesti..muistakaa elää..

    • Anonyymi

      Kutsu ori tamman vitulle ja katso kuinka,iso mäntä liikkuu vaimosi vitussa.Se on onnea!!

    • Anonyymi

      Suomen aatelisto koettaa saada diplomaattisia koskemattomuutta itselleen. Tässä auttaa Venäjän aatelisto eli Oligarkit. Kun aatelisto on diplomaatti asemansa saanut he alkavat keppihevostalli kansalaisten päällä. Tämä johtaa levottomuuksien joiden kautta Vasemmisto koettaa nousta valtaan. He pyytävät Venäjän avuksi sotilaallisesti ja tästä seuraa selkkaus jossa Yhdysvallat NATO avusteisesti hyökkää Suomeen. Tästä seuraa vain verinen sota, joka tuhoaa Suomen infrastruktuurin ja sadoin tuhansin ihmisiä kuolee Seuratkaa silmä kovana missä on Venäjän kollaboraattoreita. Yksi paikka ovat hyväntekeväisyysjärjestöt.

      Toisaalta juonessa on mukana myös uskonnollisia liikkeitä yhden sellaisen pyhäkkö löytyy Helsingin Hietalahdessa,he haluavat kostaa Suomelle historian vääryyksiä.
      Johtohahmona sieltä löytyy eräs Guy Tarkemmin pyhäkkö löytyy Malminkadulta.

    • Anonyymi

      Mene lääkäriin

    • Anonyymi

      "Itse menin jotenkin lukkoon ja kesti todella kauan päästä asiasta yli. Tunnustin jopa omat huorissa käymiseni ja syrjähyppyni.
      Sitten siinä mentiin onnellisina ihan kaksin!
      ...
      Pelottaa kuitenkin, että saan taas jonkin paskaslaagin."

      Tuli mieleen, että ehkä olet potenut jo aiemmin (ehkä tiedostamatta) huonoa omaatuntoa noista huorissakäynneistä ja syrjähypyistä, ja halusit vaimon käyvän vieraissa, jotta pääsisitte "samalle viivalle". Asian toteuduttua sait tilaisuuden kertoa omaatuntoa vaivanneista vieraissa käynneistä. Se toi luottamuksen takaisin parisuhteeseenne ja siksi meni onnellisina kahdestaan. Luottamus kaikkein läheisimpään on pysyvän parisuhteen perusta.

    • Anonyymi

      Vaimo täällä, 50v ja kohtuullisen hyvännäköinen kuulemma. Mieheni 'tarjosi' tilaisuutta eikä jättänyt asiaa rauhaan, myönnän että hieman kutkutti kokeilla. Varasi hotellin, pyysi ajamaan posliiniksi ja vei hotellin viereiseen baariin odottelemaan. Oli löytänyt joltain sivustolta halukkaita miehiä (oli suostumuksella ottanut pari säädyllistä kuvaa minusta) joista sitten tämä eräs tuli puolen tunnin päästä esittäytymään. Toki mietin että apua, mitä jos ei synkkaa ollenkaan mutta olikin oikein kiva ja komea. Noh, oli pakannut minulle skumppapullon ja kiiltokorkkarini reppuun joten jutusteltiin hotellihuoneessa, juotiin lasilliset ja menin kylppäriin meikkaamaan ja pukeutumaan. Harrastettiin seksiä illalla sekä aamulla, sen jälkeen ei tavattu mutta on toki numero tallessa. Seksi oli mahtavaa, tulin varmaan 15 kertaa. Ehkäpä uudelleen..?

    • Anonyymi

      Mä olin mieheni luvalla hieronnassa kaikilla mausteilla..
      Voi että sain jatkuvaa orgguja.. Ei meinanna vatsa asettua olenkaan.. Jhjjuuk

      • Anonyymi

        Niin se on Henkistä.. Mä sain hierojalla luontsishoitajalla orgguja hurjia monta kertaa vaikkei siitin ollut hommassa mukana.. Suosittelen kokeilemaan energian antoa käsillä.
        Voi hurja... Kkkiikitttooissss❤️❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on Henkistä.. Mä sain hierojalla luontsishoitajalla orgguja hurjia monta kertaa vaikkei siitin ollut hommassa mukana.. Suosittelen kokeilemaan energian antoa käsillä.
        Voi hurja... Kkkiikitttooissss❤️❤️❤️❤️❤️

        Kävitkö Joensuun lähellä hoidossa


    • Anonyymi

      Erinäisistä syistä erektio puuttu, joten kehoitin vaimoa "käymään vieraissa". Hän käy aina joskus ja kertoo sitten yksityiskohtaisesti kaiken, mitä tekevät. En tiedä miehestä mitään, mutta on kuulemma hyvin kykenevä ja hyvin varusteltu.

      • Anonyymi

        :D Onko tosi.... teetkö rouvalle vielä voikkuleivätkin valmiiksi, kun palaa kyntöreissultaan? Jaksaa sitten paremmin mehustella miten pitkään ja isolla oikein tänään nussittiin....hahaha Ei vittu mä vannon niin joillakin akoilla on enemmän munaa kuin niiden miehillä...


    • Anonyymi

      Mieti mikä aiheutti vitutuksen, olittehan sopineet homman etukäteen. Minulle ei ole vaikeaa antaa vaimon saada vierasta. Kolmenkymmenen vuoden kokemus.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe