Kippari-Kalle ohjelma kirpputorilla

Mietiskelijä

Haluaisin tietää onko Kippari-Kalle ohjelma hyvä pöydänvuokraajalle? Näkeekö mitkä omat tuotteet on myyty, vaiko viikottaisen myyntituoton? Näkeekö pöydänvuokraajat varatessaan ketkä ovat ottaneet pöydän, vai millainen systeemi tämä oikein on? Pystyykö käyttämään muuta kuin tarralappuja muutamalla Kemin kirppiksellä?

21

8494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirppari-Kalle

      Tarkoitit varmaankin? Onko Kemissä, en edes tiedä?

      • kirpistelijä

        Tavaramerta kirpiksellä ainakin on. Pystyt seuraamaan päivittäin omaa myyntiäsi.Pöydänvuokraajia ei nää kun varaa oman pöydän. Tarralappuja jossa on tarvittavat tiedot. Ite käytän kirpparikallea ja olen tykännyt. Helppoa kuin mikä.


      • Mietiskelijä
        kirpistelijä kirjoitti:

        Tavaramerta kirpiksellä ainakin on. Pystyt seuraamaan päivittäin omaa myyntiäsi.Pöydänvuokraajia ei nää kun varaa oman pöydän. Tarralappuja jossa on tarvittavat tiedot. Ite käytän kirpparikallea ja olen tykännyt. Helppoa kuin mikä.

        Siis tiedänkö jos minulta on ostettu esim maljakko niin sen tuotteen vaiko pelkän hinnan?


      • kirpistelijä
        Mietiskelijä kirjoitti:

        Siis tiedänkö jos minulta on ostettu esim maljakko niin sen tuotteen vaiko pelkän hinnan?

        tiedät ,että mikä on ostettu kun laitat seuranta lappuun tuotteen nimen ja hinnan. siitä lapusta on helppo seurata, että mikä tuote on mennyt


    • 20+7=?

      Kirjoihin pitäisi (myös kirjakaupassa) keksiä jotain muuta kuin tarra. Tarra pilaa kirjan.

      • 5+6

        Liimaa tarra sisäkanteen.


      • ei hyvä
        5+6 kirjoitti:

        Liimaa tarra sisäkanteen.

        Sisäkannesta lähtee pois vielä huonommin.


      • JJJJjjjjjj
        ei hyvä kirjoitti:

        Sisäkannesta lähtee pois vielä huonommin.

        Eikö laput voisi olla rasiassa kirjojen vieressä. Kirjojen ostaja osaa lukea, osaa valita oikean lapun jonka vie kirjan kanssa kassalle.


      • Mietiskelijä
        JJJJjjjjjj kirjoitti:

        Eikö laput voisi olla rasiassa kirjojen vieressä. Kirjojen ostaja osaa lukea, osaa valita oikean lapun jonka vie kirjan kanssa kassalle.

        Olen nähnyt vuosia sitten Rovaniemellä tai Oulun kirpparilla oli kirjaan laitettu viivakoodattu tarralappu. Tarralapun alle oli leikattu tulostinpaperisuikale, joka oli laitettu maalarinteipillä kirjaan kiinni ja sen päälle tarralappu. Mielestäni oli hyvä idea.


      • Dara Sara
        Mietiskelijä kirjoitti:

        Olen nähnyt vuosia sitten Rovaniemellä tai Oulun kirpparilla oli kirjaan laitettu viivakoodattu tarralappu. Tarralapun alle oli leikattu tulostinpaperisuikale, joka oli laitettu maalarinteipillä kirjaan kiinni ja sen päälle tarralappu. Mielestäni oli hyvä idea.

        Kun otat kirpparipöydän, jossa käytetään Kipparikalle ohjelmaa, kannattaa otaa huomioon nämä seikat. Omakohtaisesta kokemuksesta kerron.Kannattaa laittaa kaikki tuotteet mitkä laittaa myyntiin kotona olevaan lappuseen. Tarralapussa on viivakoodi, pöydännumero ja sen alapuolella pienellä(tuotenumero). Elikkä laita omaan seurantalappuseen laittaa tuo tuotenumero ja tuote jonka myyt. Kirpparilta saat tunnukset jolla pääset kirjautumaan Kippari Kalle ohjelmaan. Jos olet hinnoitellut käsin, näät kipparikalle nettiseurannassa, sen päivän myynnit ja pelkän tuotenumeron, et näe hintakohtaista tuotetta. Käsin laittamalla itselle paperiin, pystyt seuraamaan koneeltasi myös tuotteet ja hinnan. Näin pystyt myös seuraamaan kadonneita tavaroita. Älä hukkaa tunnuksia missään vaiheessa muuten et pääse seuraamaan, koska hintalaput poistuvat tarrana tuotteena ostajalle. Älä aloita myyntiä ennen vasittua myyntiä, sillä et näe niitä koneeltasi ennen kuin on kirpputorinpitäjä laittanut pöydän alkavaksi järjestelmä ei kirjaa aikaisemmin ostettuja tuotteita.


      • Hkkggjkj
        Dara Sara kirjoitti:

        Kun otat kirpparipöydän, jossa käytetään Kipparikalle ohjelmaa, kannattaa otaa huomioon nämä seikat. Omakohtaisesta kokemuksesta kerron.Kannattaa laittaa kaikki tuotteet mitkä laittaa myyntiin kotona olevaan lappuseen. Tarralapussa on viivakoodi, pöydännumero ja sen alapuolella pienellä(tuotenumero). Elikkä laita omaan seurantalappuseen laittaa tuo tuotenumero ja tuote jonka myyt. Kirpparilta saat tunnukset jolla pääset kirjautumaan Kippari Kalle ohjelmaan. Jos olet hinnoitellut käsin, näät kipparikalle nettiseurannassa, sen päivän myynnit ja pelkän tuotenumeron, et näe hintakohtaista tuotetta. Käsin laittamalla itselle paperiin, pystyt seuraamaan koneeltasi myös tuotteet ja hinnan. Näin pystyt myös seuraamaan kadonneita tavaroita. Älä hukkaa tunnuksia missään vaiheessa muuten et pääse seuraamaan, koska hintalaput poistuvat tarrana tuotteena ostajalle. Älä aloita myyntiä ennen vasittua myyntiä, sillä et näe niitä koneeltasi ennen kuin on kirpputorinpitäjä laittanut pöydän alkavaksi järjestelmä ei kirjaa aikaisemmin ostettuja tuotteita.

        Kun tiedät asiat noin hyvin, miksi joku myyjä Kirpparikallella ei käytä viivakoodilukijaa. Voiko myyjä silloin lyödä oman pöytänsä numeron ja saada rahat itselleen?


      • Anonyymi

        Kelmutan kirjan kannen ja liilaan kelmuun hintalapun.


      • Anonyymi

        Vaikka ohjelmassa lukee tarra klikkaan sitä ja käytän paperi arkkia.


    • pottatalamus

      Minä en ymmärrä miksi kirpparikalle kännykkäsovellus on maksullinen kun kerran sinne voi kirjautua kännykän selaimellakin ilmaiseksi... sitten puhetta on että siinä sovelluksessa on vielä kovasti puutteita.. mikä järki?

    • Rahatakas

      Juu ei näy kirpparikalle sovelluksessa edelleenkään muuta kuin hinta ja "tuntematon tuote" tms..
      Luulis ettei olis kamalan vaikeeta laittaa se numerosarja sinne lisäks ku näkyy kuitenki myynti.
      Ja luulin että se euron ohjelma oli pakko ostaa jos halusi myydä jotai kirpparilla, olisi sen ilmaseksi nähny netistä, tosin tahallaan kirpparikalle. Net kotisivut tehty niin vaikeiksi ja typeriksi että sieltä ei mitään löydä.

    • KirppariKalle

      Onneksi Olka löytyy illalla.

    • Peelopater

      Hinnoittelemalla tuotteet netissä helpotat omaa myynnin seurantaasi. Ainoastaan netissä hinnoiteltujen tuotteiden nimi ja hinta näkyy myynnin seurannassa myytyjen tuotteiden listalla.
      Merkitse tarra-arkki valmiiksi kun olet hinnoitellut sen. Vain valmiiksi merkityt tarra-arkit näkyvät kirpputorin kassajärjestelmässä ja ne voidaan tulostaa.
      Tarra-arkit tulostetaan aina kirpputorin kassajärjestelmästä. Niitä ei voi tulostaa kotona.
      Kirjautuminen hoituu kirpparikalle Net sivuilla, oikeassa ylänurkassa kolmen viivan alasvetolaatikossa josta avautuu lisätietoja.

    • Anonyymi

      Kirpparikalle on hyvä, tekee valmiiksi laput kotona, ja tulostaa kirppiksellä, näkyy kyllä myyty tuote, ja kun selaat hinnoittele tuotteet kohdasta vanhoja hinnoiteltuja tuotteita, myydyt tuotteet muuttuvat siellä vihreäksi.

    • Anonyymi

      Hei!
      Voiko kirpparikalle olla käytössä samaan aikaan 2 eri kirpparilla?

      • Anonyymi

        Voi, sinulla on eri käyttäjätunnus joka kirppiksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, sinulla on eri käyttäjätunnus joka kirppiksellä.

        Kun nimenomaan ei tarvitse olla sataa eri tunnusta eri kirppiksille, jotka kaikki kuitenkin käyttävät Kirpparikallea. Kirpparikallen sivuilla pystyy itsekin yhdistämään yhdet ja samat tunnukset eri kirppiksille, se on käytännöllistä se. Eikä joka kerta uudet tunnukset.

        Eli yhdet tunnukset VOI yhdistää eri kirppiksille. Kaikilla ei ole ammattitaitoa siihen, mutta voit tehdä sen netissä itse, jos he eivät osaa. Toivoisin että joku olisi kertonut minulle tämän etukäteen ennen kuin tuli monet tunnukset.

        Henkilökunnan tulisi tietää tämä, mutta he eivät läheskään aina tiedä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe