Itseä niskasta kiinni nyt!

Karoska

Heippa kaikki!

Olen 32-vuotias nainen ja pituutta on 157 cm ja painoa 84 kg. Olen siis todella lihava. Nyt on pakko tehdä asialle jotain, koska painoni tekee jokapäiväisestä elämästäni helvettiä. Silti illat menee aina syöden kaikkea mitä käsiin sattuu.

Paino on ollut minulle aina ongelma. Ei sillä ettäkö aina olisin ollut lihava. Ei todellakaan olen ollut hyvinkin hoikka (42 kg). Nyt siis painan tuplaten tuon, ei helvetti!

Ennen olin liikunnallinen ja kaunis. Nyt olen vain lihava ja vihaan itseäni siksi.

Aion nyt aloittaa kuntoilun ja laihduttaa. Ensi kesänä en aio piileskellä telttamaisten vaatteiden sisällä ja mielummin kaukana katseilta. En ole elänyt aikoihin. Vaatteet ei mahdu ja inhottaa. Mutta aina huomaan antavani itselleni luvan syödä vaikkei ole nälkä, jättää iltalenkin väliin jonkun tyhmän tekosyyn vuoksi. Ja aina lupaan aloittaa laihduttamisen seuraavana päivänä. Ja näin jo jatkunut vuosia. En edes muista milloin olisin käynyt baarissa tai nähnyt kavereita, en vain kehtaa.

Ajattelin että jospa kirjoittelisin tänne silloin tällöin niin jospa se auttaisi laihdutuksessa. Ja olisi kiva vaihtaa ajatuksia jos muita samassa tilanteessa.

Ajattelin aloittaa ensi maanantaina 28.7. Tänään ei vielä pysty koska teen tämän yövuoron ja huomisen aamuvuoron töissä. Pakko nukkua ilta.

Mutta eli tästä lähtee!!!

3

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanssalihava

Tsemppiä painonpudotukseen!

• Menestystä urakkaasi

Tämä aloitus on hyvä osoitus siitä millaisen vallan ihmiseen yhteiskunnassa vallitseva ylipainoisten halveksunta on saanut. Jos olet lihava, etkä pysty laihduttamaan, olet täysi nolla etkä omaa ihmisarvoa. Kyllä jotain on pielessä, jos itsetunto ja ihmisarvo ovat vain siitä kiinni.

• Uppova

Täällä toinen kanssasisar.Minä olen ollut 5 viikkoa laihkarilla ja paino tippunut 9.6kg. Vielä pitäisi pudottaa. Alun perin ajattelin että kaikkiaan 30kg mutta olen nyt 20kg tyytyväinen. Tsemppiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      117
      3613
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      31
      3139
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      136
      2693
    4. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2213
    5. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      14
      2102
    6. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      203
      2060
    7. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      36
      1995
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      120