Nimim. Ikisinkku

Ikisinkkuna

Täällä monet kritisoi, että tietyt nettideittailijat eivät ikinä pariudu vaan pysyvät mielummin sinkkuna ja deittailevat netissä loputtomiin. Ei asia ole oikeasti ihan niinkään.

Mä olen ollut aina sinkku. Olen siis 23v mies. Enkä todellakaan ole pysynyt sinkkuna sen takia, etten haluaisi rakkautta ja seurustelusuhdetta. Monille ihmisille tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että sitä rakkautta ei voi saada/antaa kenen tahansa kanssa. Jotkut ajattelevat että parisuhde on joku laastari jolla täyttää tyhjiö elämässä. Kun se ei ole niin. Ihminen kenen kanssa lyöttäytyy yhteen tarvii olla ihan erityinen.

Nettideittailu on mielestäni ikävää hommaa. Vaikka olenkin sen avulla tavannut naisia ja kehkeytynyt suhteitakin. Jos nyt mun eteen tulisi nainen, kenen kanssa vaan kaikki toimii alusta lähtien, en todellakaan ikävöisi koko nettideittailua! Just saying.

7

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikisinkku 35

      Sit kannataa olla huolestunut jos 35 vuotiaana on sinkku vielä kuten minä. En usko ttä koskaan saan mitään tyttöystävää kun naiset rakastuu renttuihin ja kaikenlaisiin paskoihin jotka hakkaa naisia. Nyttenkin yks kaveri on juopotellut kolme päivää ja sillä on muija ja kaks lasta. On juopotellut muijansa rahoja vieläpä.

      • 7+1

        Sinähän täytät ihan näinä päivinä 39 ja tuo "tuttu kaveri" lienee veljesi.

        Älä yleistä oman perheesi pariutumismuotoja kaikkiin muihin. Laajentaisit vähän ystäväpiiriä niin huomaisit että 99% pariskunnista on ihan normaaleja ihmisiä ilman viina- ja väkivaltaongelmia.


      • kiltti mies.
        7+1 kirjoitti:

        Sinähän täytät ihan näinä päivinä 39 ja tuo "tuttu kaveri" lienee veljesi.

        Älä yleistä oman perheesi pariutumismuotoja kaikkiin muihin. Laajentaisit vähän ystäväpiiriä niin huomaisit että 99% pariskunnista on ihan normaaleja ihmisiä ilman viina- ja väkivaltaongelmia.

        Ei varmasti ollut minun vastaus. Tuohon aikaan olin salilla ja veneellä käymässä ja en kyllä tiedä mitä veli tekee tai missä on. Tuskin veli kännissä on koska sillä ei ole rahaa. Ensi viikolla varmaan on koska sen muija jää kesälomalle.


    • livenä hiihtäjä nyk.

      Aloittajan iässä, ei ole vielä vakiintumisella kauhea kiire,
      mutta ihan erityisen löytäminen netistä, on toiveajattelua,
      riippuen tietenkin siitä, mitä kaikkea tuo pitää sisällään.

    • Ikisinkkuna

      Aloitin tämän ketjun vastauksena lähinnä niille, jotka luulevat että ikisinkut ovat poikkeuksetta pelailijoita ja sitoutusmiskyvyttömiä. Netissä tai oikeassa maailmassa. Samoja naamoja molemmissa. Varmasti sellasiakin on, mutta valtaosa on ihmisiä kuten minä, jotka yksinkertaisesti eivät vain löydä sitä ihmistä rinnalleen, vaikka kuinka haluaisi.

    • elämä sinkkuna

      Jos 35-40 vuotiaan on sinkku niin kyllä vaikeemmaksi menee sen kumppanin hakeminen miehellä. Naiset on yhä nirsoompia eikä se muuksi muutu. Netissä kun ei naiset vastaa ellet ole todellinen unelmamies naiselle. Livenä naiset näkee heti ulkonäön ja pakit tulee kahdessa sekunnissa jos ei ole se pitkä komea unelmamies joka ajaaa hienolla autolla.

    • sitoutumiskyvytön

      Eiköhän sinullakin ala karisemaan vuosien saatossa tuo erityisyysilluusio, kun jatkat ikisinkkuiluasi vielä viisikymppisenä. Jokainen ihminen on erityinen ihan automaattisesti, ja vaikka suhteita olisi kymmeniä takana, jokainen kumppani on ollut se erityinen sillä hetkellä.

      Ihmissuhteet ovat oikeasti niin kiemuraisia, että mikä ihmeen harhaluulo on joskus syntynyt, että suhteiden pitäisi alusta alkaen kaikella tavalla toimia.

      Sinun ikähaarukassasi löytyy vielä runsaasti vapaana olevia ihania naisia. Ihan varmasti sinullekin sopivia on vastaasi tullut, mutta taidatpa olla vain liian kriittinen.

      Parisuhteessa on tarkoitus myös yhdessä kasvaa, ja ristiriidat ja niiden selvittäminen on osa suhdetta ja ihmisenä kasvua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      360
      2071
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1222
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe