Hei,
olemme menossa mieheni kanssa ystäväni synttäreille, jotka järjestetään 70-luvun tyyliin vaatteita myöten. Siispä apua kaipaan! Olemme molemmat kokoa xl/xxl.
70-luvun bilevaatteet
7
18450
Vastaukset
vähän missäpäin asutte,
ainaki täällä oulussa on liike joka vuokraa kaikennäkösiä bile/teema vaatteita..
kirpparilta vois varmasti löytyä kanssa jotain. - Jenni
Kun apua kaipasit, niin tässä:
1) Juo paljon vettä
2) älä laita voita leivälle
3) kävele rappuset
4) liiku enemmän
5) älä syö makeisia, pullaa, keksejä
6) vaihda vaalea leipä tummaan- XXX
Ruokailu apuahan todellakin kaipaisin... Opettele lukemaan seuraavaa kertaa varten!
- Ei ymmärtämisvaikeuksia
ja ymmärtämään lukemaasi. Siihen saa kyllä apua tarvittaessa, jos tajuaa vain sitä hakea.
Sitten itse asiaan(kin), noita vaatteita saattaisi löytyä joko kirppareilta tai sitten valikoivalla silmällä Henkasta ja Maukasta (HM) tai muista kohtuuhintaisista "muodikkaista" liikkeistä.
Hauskoja bileitä teille, teema on hauska! - mie
Ei ymmärtämisvaikeuksia kirjoitti:
ja ymmärtämään lukemaasi. Siihen saa kyllä apua tarvittaessa, jos tajuaa vain sitä hakea.
Sitten itse asiaan(kin), noita vaatteita saattaisi löytyä joko kirppareilta tai sitten valikoivalla silmällä Henkasta ja Maukasta (HM) tai muista kohtuuhintaisista "muodikkaista" liikkeistä.
Hauskoja bileitä teille, teema on hauska!ollaankohan samoihin bileisiin menossa.. heh! juu mutta kirppikseltä tai uffilta löuytyy kaikkea mitä voi suurentaa ja soveltaa.
- Minäkin vaan
mie kirjoitti:
ollaankohan samoihin bileisiin menossa.. heh! juu mutta kirppikseltä tai uffilta löuytyy kaikkea mitä voi suurentaa ja soveltaa.
Itekki mietin et onkohan samat juhlat mihin oon menossa.....mahtaa olla kemut..
Mutta asiaan...millaset rytkyt sillon olikaan niskassa...ei viitti ees parturii mennä ku nyt on klassinen letti..=) - minkä kokoinen vaan...
Minäkin vaan kirjoitti:
Itekki mietin et onkohan samat juhlat mihin oon menossa.....mahtaa olla kemut..
Mutta asiaan...millaset rytkyt sillon olikaan niskassa...ei viitti ees parturii mennä ku nyt on klassinen letti..=)Itse saa suhteellisen helposti kirppisvaatteita ommeltua juhlakuntoon. Siis suurennettua jne. tai tee kokonaan itse! Kledjut kaulaan, mustat lentäjänlasit nenänpäälle ja eikun menox. Ja kenkien koroissa ei sitten säästellä! Väh. 10cm ;))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110