Hei,
olemme menossa mieheni kanssa ystäväni synttäreille, jotka järjestetään 70-luvun tyyliin vaatteita myöten. Siispä apua kaipaan! Olemme molemmat kokoa xl/xxl.
70-luvun bilevaatteet
7
18437
Vastaukset
vähän missäpäin asutte,
ainaki täällä oulussa on liike joka vuokraa kaikennäkösiä bile/teema vaatteita..
kirpparilta vois varmasti löytyä kanssa jotain. - Jenni
Kun apua kaipasit, niin tässä:
1) Juo paljon vettä
2) älä laita voita leivälle
3) kävele rappuset
4) liiku enemmän
5) älä syö makeisia, pullaa, keksejä
6) vaihda vaalea leipä tummaan- XXX
Ruokailu apuahan todellakin kaipaisin... Opettele lukemaan seuraavaa kertaa varten!
- Ei ymmärtämisvaikeuksia
ja ymmärtämään lukemaasi. Siihen saa kyllä apua tarvittaessa, jos tajuaa vain sitä hakea.
Sitten itse asiaan(kin), noita vaatteita saattaisi löytyä joko kirppareilta tai sitten valikoivalla silmällä Henkasta ja Maukasta (HM) tai muista kohtuuhintaisista "muodikkaista" liikkeistä.
Hauskoja bileitä teille, teema on hauska! - mie
Ei ymmärtämisvaikeuksia kirjoitti:
ja ymmärtämään lukemaasi. Siihen saa kyllä apua tarvittaessa, jos tajuaa vain sitä hakea.
Sitten itse asiaan(kin), noita vaatteita saattaisi löytyä joko kirppareilta tai sitten valikoivalla silmällä Henkasta ja Maukasta (HM) tai muista kohtuuhintaisista "muodikkaista" liikkeistä.
Hauskoja bileitä teille, teema on hauska!ollaankohan samoihin bileisiin menossa.. heh! juu mutta kirppikseltä tai uffilta löuytyy kaikkea mitä voi suurentaa ja soveltaa.
- Minäkin vaan
mie kirjoitti:
ollaankohan samoihin bileisiin menossa.. heh! juu mutta kirppikseltä tai uffilta löuytyy kaikkea mitä voi suurentaa ja soveltaa.
Itekki mietin et onkohan samat juhlat mihin oon menossa.....mahtaa olla kemut..
Mutta asiaan...millaset rytkyt sillon olikaan niskassa...ei viitti ees parturii mennä ku nyt on klassinen letti..=) - minkä kokoinen vaan...
Minäkin vaan kirjoitti:
Itekki mietin et onkohan samat juhlat mihin oon menossa.....mahtaa olla kemut..
Mutta asiaan...millaset rytkyt sillon olikaan niskassa...ei viitti ees parturii mennä ku nyt on klassinen letti..=)Itse saa suhteellisen helposti kirppisvaatteita ommeltua juhlakuntoon. Siis suurennettua jne. tai tee kokonaan itse! Kledjut kaulaan, mustat lentäjänlasit nenänpäälle ja eikun menox. Ja kenkien koroissa ei sitten säästellä! Väh. 10cm ;))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875