Moi :) Toivon että täällä olisi asiallisia ihmisiä joilla olisi asiallisia vastauksia.
Eli oon 15v tyttö, kavereiden mukaan hoikka. En kumminkaan usko heitä, sillä olen kuullut että jos olisi esimerkiksi 190cm pitkä, niin jos painaa 90kiloa on lihavahko.
Itse olen 152cm ja painan 48kiloa. En ole mielestäni siis hoikkakaan, joten olenko ok?
Voisin mielestäni laihduttaa ehkä pari kiloa pois, mielipidettä? En kumminkaan halua olla mikään anorektikko :D
Oonko ihan ok?
6
140
Vastaukset
- hmmhmmm
"Suunta antava painoindeksi on 20,8, joka voidaan tulkita normaaliksi painoksi."
http://www.laskurini.fi/terveys/painoindeksilaskuri-lapsille-ja-nuorille
Erittäin vaikea sanoa asiaan mitään. Oletko kysynyt terveydenhoitajalta?- Helpme.
Okei
Ja en ole päässyt käymään, koska minun koulussani on aika vaikeaa päästä hänen juttusilleen
- Jebbb
kaverit nyt sanoo lihaviakin normaaleiksi... jokatapauksessa 15v/152cm/48kg kuulostaa normaalilta. jos susta tuntuu et haluat hoikistua, voit tietenki pudottaa pari-muutaman kiloa. mut pysy sitten tavoitteessasi, ettei käy niin että aina vaan tuntuu että vois sen pari kiloa pudottaa. voit esim nyt pudottaa 45. kiloon ja antaa sitten kasvun tasapainottaa vartaloa (jos oot vielä kasvamassa). :)
- Helpme.
Okei. Sumplin asiaa vielä, ja jos lähden pudottamaan painoa, niin pysyn tavoitteessani :)
- kantsii muistaa
"kaverit nyt sanoo lihaviakin normaaleiksi."
Ja ei-kaverit sanovat normaaliakin läskiksi. - nykymaailma:D
Oot todellakin normaali.. Älä lähde pudottamaan painoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836