Siis mä käytin värinpoistoainetta mun kasvojen karvoihin koska niitä oli tosi paljon ja mun kaveri jolla on sama ongelma suositteli sen mulle. Mutta kävi niin että mä annoin sen vaikuttaa liian paljon ja mun kasvojen karvat on ihan blondit ja mä en oo vaalee iholtani vaan vähän vaaleampi kuin medium väri. Mä värjäsin muuten toosi tummasta vaaleaan. Haluaisin siis tietää miten vaalen värin saa haalistumaan tummasta!
Kiitoksia etukäteen
VOIH
VOIH
2
123
Vastaukset
- Lähti mkä lähti
Nuo vaalennusaineet eivät ole väriä joka lähtisi pois vaan nimenomaan vaalennusaine joka poistaa karvan luonnollisen värin. Väriä ei saa takaisin kuin värjäämällä karva uudelleen tummaksi tai odottaa että karvat kasvaa. Väivaihe voi olla "mielenkiintoinen" kun juurikasvu alkaa tunkea näkyviin.
- Kyllä lähtee
Ajele ne karvat pois :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139