Virhe

hyväri

Rakastua ja olettaa toisen olevan samalla ajatuksella. Tavattu Suomi24:llä 3 kk sitten ja tapailtu vähintään kerran viikossa, seksi kuvioissa. Sain todeta, että mies pitää profiilinsa treffipalstalla ja päivittää sitä. Koskaan ei olla ensimmäisiä treffejä lukuunottamatta tavattu julkisella paikalla. Olisihan se ollut ihanaa, jos olisi myös rakastunut minuun. Täytyisi lopettaa koko juttu ja etsiä uusi, mutta 24:n tarjonta täten suuri pettymys. V***u.

5

367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siltä vaikuttaa:(

mikä nick? Ettei vain pyörittäisi minuakin, vain seksi mielessä?

• Miesten vika?!

No mikä tässä on ongelma, se on näissä teidän valinnoisanne.
      Jos saatte sen 10 varteenotettavaa viestiä (tehän naisesena ette tee aloittteita?!)
      Te valitsette sen parhaimman yhden kymmenestä ja sattuu olemaan pelimies, pitkä, komea, subliikkimies, osaa pukeutua ja osaa vedellä oikeista naruista.
      Te ette vaan ole samaa tasoa että voisi mennä julkisille paikoille mutta pillu kyllä kelpaa mutta hän pyörittää samalla muita naisia ja sehän on sitten kaikkien miesten vika.
      Teille ei vain kelpaa 9/10 oleva ns. tavismies kun on samaa tasoa kuin te.
      Nyt vaan voi kysyä että ketäköhän täällä netissä vedetään 6-0?
      Se on teitä tavisnaisia.

• pelimiesten vika

Häh?! Eihän se ole naisen vika, jos nettimiehet ovat pelimiehiä? Valitsee nainen kenet tahansa, niin eihän se ole ok, että yksikään olisi pelimies. Miksi pelimies valitsee muka tasoaan alemman, eihän siinä ole mitään järkeä. Minun silmissäni pelimies on kylläkin alinta kastia.

• varattuhan tuo on

Ette ole tavanneet julkisella paikalla=mies on varattu. Älä ole tyhmä. Sovitteko seurustelusta? Jos ette, niin toki miehellä on oikeus pitää profiiliaan treffipalstalla. Ja mistä sä tiedät, että hän siellä roikkuu ellet itsekin tee samaa?

Usko mua. Mies on varattu. Siksi toimii noin.

• J.A.

Kuulostaa ihan mun Porvoon heilalta. Muakin tapasi noin kerran viikossa ellei ollut iltavuorossa. Missään ei koskaan käyty yhdessä, vaikka ehdotin käyntiä vanhassa kaupungissa jne...
      kosi mua kahden kuukauden jälkeen, josta tajusin ettei mies käy ihan täysillä valoilla... jälkeenpäin sain kuulla ystävältäni et miehellä oli useita naisia. Eräs tuttavammekin oli tapaillut mistä puoli vuotta, jo ennen mua siis... ja näitä oli muitakin...
      onneksi pääsin ajoissa eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11301
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9162
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      61
      2713
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2430
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      15
      2249
    Aihe