Paras sheiveri aloittelijalle (14v)

Empyyh

Haluan ajella säärikarvat ja kainalokarvat pois ja pian! Äitini ei suostu ostamaan minkään sorttista ajelukonetta.. Olisko mitään halpaa sheiveriä.. Eikö kaupoissa olekkin niitä ''kertakäyttöisiä' tai jotain? Auttakaa?

5

2836

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pepperr

onha niitä sellasia pakkauksia joissa tulee 3-6 kpl sheivereitä, yks sellane sheiveri kestää muutaman kerran käyttää. bic soleil lady on ainaki yks sellane, o niitä toki muitaki mut mulla o sellane pikku paketti jossa tais olla 4 kpl. ei mitää maltaita maksa

• Halvimmat

Miesten parranajoon tarkoitetut kertakäyttöhöylät kelpaa aivan hyvin. Ovat halvempia kuin nuo naisten käyttöön markkinoidut.

• Elä aja

Äitis on hyvinkin oikeassa...

• natalia-anastasia

Ei kannata ostaa niitä kertakäyttöisiä, ne kestää niin vähän aikaa. Mielummin investoit kunnon sheiveriin esim. Venus embrace tai joku muu Venuksen mihin vaihdetaan niitä höyliä. Se itse sheiveri maksaa jotain 15e ja 3kpl höyliä saman verran, mutta kestää paljon kauemmin, kuin kertakäyttöiset!
      Jos 30e on liian paljon niin suosittelen miesten partahöyliä, niilläkin saa ihan kivasti.

• Parempi vaihtoehto

Silloin joskus kun vielä sheivasin (nykyisin ajelen epilaattorilla) minulla oli kunnollinen Gilletten Mach III höylärunko koska siihen sai edullisia vaihtoteriä. Kolmeteräinen ei tukkeutunut niin helposti kuin viisiteräinen ja miesten parranajoon tarkoitetut terät pysyy terävänä kauemmin kuin naisten Venukset ja hinta on paljon halvempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1318
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      647
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      609
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      563
    5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      559
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      529
    7. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      518
    8. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    9. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      511
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      468
    Aihe