Hukassa.

Rikki

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa nyt kohta 2 vuotta. Suhteemme on ollut kivikkoinen, mutta ihana. Hän on pettänyt ja minä yrittänyt antaa anteeksi. Pois en ole lähtenyt sillä rakastan häntä suunnattomasti ja hän myös minua (ainakin toivottavasti) hairahduksestaan huolimatta. Olemme asuneet saman katon alla noin vuoden nyt. Olemme molemmat parikymppisiä. Itse olen opiskelija, hän ei. Nyt hän on muuttamassa Espanjaan määräajaksi x.. Itse joudun muuttamaan takaisin vanhemmilleni sillä yksin minulla ei ole varaa asuntoon. En tiedä mitä teen ilman häntä. Hän ei ole vielä edes lähtenyt ja sydämeni on nyt jo murskana. En pysty tehdä muutakun stressata sitä hetkeä kun hän lähtee. Itkeä pienistäkin asioista, jotka hänestä muistuttavat vaikka on vielä täällä sillä tiedän miten pahalta ne tuntuu kun hän lähtee, enkä pysty keskittymään mihinkään. Pelkään sitä mitä tulevat kuukaudet tuovat tullessaan. Miten selviän kaikki ne yksinäiset illat ja pääsen yli niistä epäilyistä, että hän saattaisi pettää uudelleen? Muuton syy on se ettei hän kestä olla täällä juuri nyt. Hänellä on paljon stressattavaa ja tarvitsee tavallaan hermoloman. Minun tänne jättäminen on kuulemma vaikein asia mitä on koskaan joutunut päättämään. Mitä teen jos hän päättää ettei tulekkaan takaisin tai pettää.. Miten selviän hengissä kun oma kultani yhtäkkiä katoaa? Ilkeitä kommentteja en tarvitse ollenkaan..tässä on tarpeeksi kestettävää jo nyt. Olen aivan hukassa..

5

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhg

      Ymmärrän tunteesi. Tuo on vaikea paikka. Toisaalta et voi omistaa ja ripustautua kehenkään. Muista, että sinulla on oma elämäsi ja sinun pitää voida tulla toimeen itsesi kanssakin ja sinkkuna tietyissä elämänvaiheissa!

      • Rikki

        Tiedän. Tuntuu vaan niin vaikealta.. :(


      • älä luovuta
        Rikki kirjoitti:

        Tiedän. Tuntuu vaan niin vaikealta.. :(

        Kyllä koneet lentää Espanjaankin :-). Ja jos sinusta tuntuu, ota yhteys ammattiauttajaan. Luulen, että näistä neuvoista täällä pääsi menee sekaisin.


      • Rikki
        älä luovuta kirjoitti:

        Kyllä koneet lentää Espanjaankin :-). Ja jos sinusta tuntuu, ota yhteys ammattiauttajaan. Luulen, että näistä neuvoista täällä pääsi menee sekaisin.

        Niinhän ne lentää. Aion mennäkkin sinne ainakin käymään kunhan saan hoidettua asiat täällä niin ,että voin lähteä. Ammattiauttajaa olen harkinnut jo aikaisemminkin. Alkaa pää hajoamaan vähän kaiken kanssa ja nyt tämä vielä päälle niin tuntuu että pää sanoo jossain vaiheessa poks ellen saa asialle tehtyä jotain. Kiitos neuvosta. :)


      • ...
        Rikki kirjoitti:

        Niinhän ne lentää. Aion mennäkkin sinne ainakin käymään kunhan saan hoidettua asiat täällä niin ,että voin lähteä. Ammattiauttajaa olen harkinnut jo aikaisemminkin. Alkaa pää hajoamaan vähän kaiken kanssa ja nyt tämä vielä päälle niin tuntuu että pää sanoo jossain vaiheessa poks ellen saa asialle tehtyä jotain. Kiitos neuvosta. :)

        Ole hyvä. Muista rakastaa itseäsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe