Olen itse ex-rekattu ja lopetin palstailun koska jouduin jatkuvasti muiden pilkan kohteeksi.
MIKSI HEIKOMPIA PITÄÄ AINA KIUSATA!?
OLEN HUOMANNUT, ETTÄ TÄLLÄISTÄ TAPAHTUU VARSINKIN NETISSÄ!
Miksi jotkut palstalaiset joutuvat kiusatuiksi?
16
113
Vastaukset
Mä en oo ainakaan sua kiusannu... ja jos oon niin nyt pyydän tässä julkisesti anteeksi.
- .......
Vakikiusaajat ovat itse HEIKKOLAHJAISIA!
- ammeamiraali
en osaa muutakaan
- Jokainen ..
vähintään kolme kertaa samaa nikkiä käyttänyt, tosissaan asiaa puhuva rekattu tai rekkaamaton joutuu tällä palstalla kiusatuksi.net
- En ole kiusannut ket
.
"Minä olen hyvien puolella!!!!!!11!!1!11!!!"
har!11
. Täällä on jo valmiiksi kulman takana piilossa, mistä voi huudella ilman että jää kiinni ja saa turphaan. Rekatuille ja muuten säännöllisesti kirjottaville huudellaan, koska se huomataan paremmin. Simple as that, sekä logiikka että huutelijat.
- o-hoh hygis mummo
Heräsin janoon 2,5 tunnin unien jälkeen, toi jäähdytin pitää sen verran ääntä et ilmeisesti häiritsee mun untani.
Päätin myös katsoa onko täällä paljon valvojia kun yö on kuuma.
(kävin parvekkeella)
En tiedä kuka taas on alkanut keskustelun mun nimissäni; koskien Oassista.
En ikinä tekisi sellaista, enkä varsikaan Oaksisen kaltaiselle naiselle.
Hän ei sano edes rumasti kiusaajalleen.
Minä kyllä voin sanoa suoraan että se on minusta paskahousu;
joka ei uskalla edes omissa nimissään tällaista aloitusta tehdä.
Toinen asia joka näkyi tuolla- pohdintaa kuka minä olen.
No Kyöstix kyllä tunnisti mummonsa.
Tiedoksi vielä et Iineksen pennut ovat kaikki muuttaneet sunnuntaina
uusiin koteihinsa, ripitettyinä ja rokotettuina. Onnea niille!
Äijä lähti Kuusamoon kalastamaan ja otti koirat mukaansa, 10 vrk eräreissu.
Ja mun ei pitänyt enää tänne tulla, mut sunnuntaina keskustelin vielä äijän kanssa paristakin täällä julkaistuista naisten kysymyksistä.
Äijä ei naputtanut vastauksiaan tänne, joten minä tein sen, mut vastaukset olivat hänen arveluitaan asioista.
Nyt mua kaduttaa et yleensä vielä palasin tälle palstalle.
PITÄKÖÖN paskahousu palstansa ja tulkoon onnelliseksi täällä,
mulle nämä kettuilut nyt riittivät.
Turha ihmetellä miksei tänne haluta rekkautua. - Ikisinkku M
Kiusaan siksi, kun olen katkera kehysvammaisuudestani ja suoliavanteestani, joka tuhrii ulosteilla pyörätuolin ja näppiksen
- Ikisinkku M
Luulen että se kiusaaminen on ihan yhden vammaisen aikaansaannosta, näkyy tällä minun nimimerkillä tähänkin ketjuuun sotkeneen ja onhan se tehokas, itse en ole tänne laittanut pariin kuukauteen kuin pari viestiä tällä viikolla, tämä on niistä toinen, ei vaan huvita tänne mitään kirjoitella kun se vampula täällä mellastaa. Ei vaan voi oikein käsittää mitä se saa tästä keskustelun tappamisesta kun vähemmän se varmaan meitä haittaa olla kirjoittelematta tänne kuin sitä ettei täällä ole mitään muuta kuin sen omia juttuja enimmäkseen.
- dfghjkl
Vain joku pyörtuliin sidottu vammainen voi olla netissä aina
- dfghjkl
dfghjkl kirjoitti:
Vain joku pyörtuliin sidottu vammainen voi olla netissä aina
Niin. Sillä sinut on tunnistettukin. Taitaa "tämäkin" nikki sopia sinulle paremmin kuin monet ennen ikisinkkua. Työnnä kuule se pyörätuoli perseeseesi. Olet palstan oksettavin trolli. Siis todellisuudessa sinulla ei ole mitään muuta tekemistä. Ei ole meidän vika, jos kohtalosi on pyörätuolissa. Paska voi haista, mutta paskan suoltaminen palstallla 24/7 on tosi perseestä. Kuka vittu meistä edes tietäisi, missä istut? Täällä kovin moni muukaan miittaa muita.
- Toivo Trolli
Yöllinen trollaaja voisi laittaa kaikki trollinsa tähän viestiin
vastauksena, please - nettikiusaaja köpi
up
- JKooP
Minä kiusaan lähinnä siksi että minua harmittaa kun en saa naista ja yleensäkin kun kaikki tatskatut jännämiehet vie ne nenän edestä eikä meille kunnon miehille jää ketään.
- Tiina Ostomies
Sinähän olet itse nainen ja hyysäät tatskamiehiä.
- Pro Ostomies
Tiina Ostomies kirjoitti:
Sinähän olet itse nainen ja hyysäät tatskamiehiä.
En hyysää enään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662328Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381903Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣291636Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1761603Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.971470Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851243Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1251206Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251146En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9962- 77959