Paljon tuskaa rinnassa.

mh83

Ihan positiivisia juttuja täällä on kaukosuhteista mutta en tiedä mitä meidän kohdalla tulee käymään... Me olemme jo yli puoli vuotta netin/puhelimen välityksellä joka päivä jutelleet ja olen aivan rakastunut kyseiseen henkilöön jopa niin kova että itkin yöllä yli tunnin, koska en näe häntä/pääse viereen. Emme ole kertaakaan viellä tavanneet ja annan tämän vastapuolen päättää ajankohdan mutta muhun oikeesti sattuu tää niin kovin etten voi muuta tehdä kuin miettiä meitä. Vastapuoli myös tuntee samat tunteet mua kohtaan, mutta on viellä niin varovainen ja enkä itsekkään ala hosumaan. Toinen asia on, että vasta puoli on vasta 16 ja minä 21! En kyllä tuota ikää pidä esteenä, sillä se on vain numeroita. Välimatkaa meillä on hivenen yli 200km mutta tämä sisäinen tuska on vain niin käsittämätön! Me ei kyllä enään tässä vaiheessa päästetä toisistaan irti. Miten saan tämän tuskan rinnastani pois tai edes lievitettyä sitä!? Itse ajattelen kaukosuhteista että ovat tosi hyviä keinoja tutustua toiseen/uskaltaa enemmän kertoa ja vapaammin, mutta näissä suhteissa piilee juuri tämä mikä meitäkin ja nämä sattuu!!!

3

865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vip

lohdutukseks aattelin vaan kertoo sulle sellasen jutun, että mulla ja mun kullalla on tuhansii kilometrejä välimatkaa, että tää jos joku on kaukosuhde. ja tiiätkö, kaikki menee suorastaan loistavasti. (Tosin kaikki näkyy puhelinlaskussa ;) ) mut onneks on netti ja mese. niin ei tuu niin älyttömän kallliiksi. :) mut ei muuta kun onnee teille ja kaikkee hyvää.. :)

• mh83

Näin se on vaan. Nytten olen saannut auton kuntoon ja pääsen moikkaan kultaa aina kun on vain mahdollista eli vkl. :) Netin kautta todellakin voi löytää sen oikean ja tulevaisuuden suunnitelmissa olis tarkoitus muuttaa kyseiselle paikkakunnalle opiskelemaan. :)

• mh83

Niin siinnä kävi sitten että me nähtiin viimein. 19.11.2004 kävin kultani luonna Kotkassa ja tulin takaisin tänään 22.11.2004. Viikonloppu oli aivan ehdottomasti elämäni paras viikonloppu tähän mennessä. Alussa jännitettiin aivan hirvittävästi kun välillämme oli vain enään murto-osa matkasta jäljellä. :) Jännitys meni pois kun saimme toisemme haliin. En voi edes sanoin kuvailla sitä tunnetta. Vietimme aivan ihanan viikonlopun ja näitä tulee jatkossa lisää. Matka ei tunnu edes pahalle (240km) En vaan voi käsittää niitä jotka jättävät toisensa jo muutamankymmenen kilometrin takia... :( En voi muuta teille sanoa kuin tsemppiä ja käykää raikkaimpanne luonna jos olette tavanneet netissä ja olette pidemmän ajan jo jutelleet ja tulette hyvin toimeen sillä nämä kaukosuhteet toimivat myös vaikka monella on ennakkoluuloja ja tämä nytten ole mikään niin kaukosuhde mitä olen lukenut palstalta että on välimatkaa tuhansia kilometrejä. :) Rakkaus ei vaan tunne käsitettä raja. :) Ei tähän enään keksi
      keksi sanottavaa muuta kuin onnea ja menestystä teille kaikille kaukosuhteissa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe