eläkeläiset ja työ

eläkeläinen

hei te ylpeät eläkeläiset, minun mielestä te viette työpaikat nuorilta ,eivät ota toihin koulunpenkiltä valmistunutta nuorta kun saa eläkeläisen jota ei tarvii perehdyttää alan töihin,en olisi ylpeä eläkeläinen jos naapurissa nuori ei saa työtä kun mummot ja ukot täytää kaikki paikat sit ihmetellään miksi on niin paljon masennusta ym nuorten parissa syy on ahneet eläkeläiset,jotka ei osaa nauttia elämästä muuten eikä ole muuta elämää kun työ paikka,hankkikaa harrastus ja vapauttakaa työ paikat nuorille,joukko pako suomesta nuoret kielitaitoiset hakee työnsä maailmalta eivätkä palaa suomeen.täysin kieroutunut yhteiskunta,olen 14v aloittanut työn nyt nautin eläkelläisenä olosta ja annan työpaikkani nuorelle jotta hänkin voi joskus nauttia, on elämässä muutakin kuin työ ja raha niitä et mukaasi saa kun täältä lähdet ,t.eläkkeestään nauttiva mummo

7

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • regei

      Tämä on asia jota en ymmärrä myöskään, itse jäin tk-eläkkeelle 49v ja aloitin työt 16vuotiaana kuten monet muutkin -50 luvulla syntyneet. Aina olen saanu aikani kulumaan vaikka yksin asun . Ajattelen niin että olen oman osuuteni tehny se riittää minulle.

      • Anonyymi

        Kuka vie ja mitä?Vanhukset tehneet osansa työelämässä.Nuoremmat pyrkivät hillotolpalle hengailemaan.Kysymys hiuksenhieno sitoutua työntekoon vai tekevinään työtä selitellen niitä näitä.Eräs nuori henkilö sanoi että pitää olla hauskaa niimpä ja työnantajan kustannuksella?Toisaalta Kelan pitäisi olla tarkempi noiden monikoulutuksen saaneista.Ilmoitetaan sellainen ammatti jottei työtä tarvitse vastaan ottaa nautitaan tukipalveluista.Tiedän tapauksia!!!!!!!!!!!!


    • OloNeuvos...

      Olet ihan oikeassa, mutta....

      Eläkeläisiä halutaan töihin koska silloin saadaan kokemusta/työtehoa koko rahalla.

      Itse jäin pari vuotta sitten työeläkkeelle, 57 vuotiaana. Puolen vuoden aikana minulle tarjottiin monia paikkoja, jopa firmoista joista en ollut edes kuullut. Ei vakituisia, vain tuurauksia, 2-4 viikkoa. En ottanut vastaan, nyt vain makaillaan;)

      • Kuolo sais korjata

        Eläkeläiset on itsekkäitä paskoja!


      • arkku kamaa
        Kuolo sais korjata kirjoitti:

        Eläkeläiset on itsekkäitä paskoja!

        Vahinko kun et pääse ikinä kokeilemaan. Sossun elättinä sinun on hyvä olla epäitsekäs, loppuun asti.


    • Anonyymi

      Olen ollut työssä 15-vuotiaasta ja olin 65-vuotiaaksi töissä. Eläke on niin pieni, ettei sillä tule toimeen. Palkat olivat pieniä.
      Minulla on serkku 34-vuotias mies yo-mekonomi. Ei ole päivääkään ollut töissä. Kun mikään ei käy! Pitäisi saada heti JÄTTIPALKKA!
      Mutta minä melkein lähtisin ja taidankin. On nämä eläkkeet pieniä. Saan käteen 934 euroa. pikkueläkkeen kanssa 1120 euroa. Olkaa kateellisia! Nuorisojärjestöt haluaa leikata meiltä. Kyllä töihin taidan suunnata. Rillitkin maksaa yli 1000euroa ja lääkkeet päälle ym.

    • Anonyymi

      Monella eläkeläisellä ei ole mitään harrastuksia
      ja
      monella eläkeläisellä on välit poikki lasten kanssa joten yksinäisyyden takia töissä

      Monella eläkeläisellä on myös "reppana" lapsia ja huume-lapsia joiden toimintaa rahoittavat.

      Ei terveen ja täysjärkisen tarvi töissä käydä.
      ite olen ollut 22 vuotta eläkkeellä, itse jäin 51 v kun neljäs lastenlapsi ja kaksospojat syntyivät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe