Paras kaupan shamppoo?

Duell

Kysyisin näin että onko teillä tiettyä merkki shamppoota kaupan hyllyltä joka oikeasti toimisi? itse käytän Doven shamppoota ja hoitoainetta värjätyille hiuksille mutta en ole huomannut mitään muutosta!

8

1476

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marika

L´Orealin shampoo joka vähentää hiusten katkeilua 60-90 % (vanhempi ja uudempi..) toimii oikeasti! Ennen harjatessa ja muuten lähti koko ajan hiuksia, mutta ei lähde enää eivätkä hiukset katkeile. Niistä tulee todella kiiltävät ja hyväkuntoiset, hämmästytin sillä yhtä lailla avomiestä kuin kampaajaa.

Pesun jälkeen käytän aina saman merkkistä hiusnaamiota jota pidetään 3 minuuttia. Se on paljon parempaa kuin esim. hoitoaineet mutta ei tee hiuksista raskaita eikä varsinkaan rasvoita. Olen kokeillut kymmeniä shampoita mutta tämä on ehdottomasti paras ainakin minulle enkä vaihtaisi merkkiä mistään hinnasta!

• tuosta

Olisi mielenkiintoista lukea mitä on syönyt ja mihin tuo katkeilunestoteho perustuu.

• Taru

Huomasin kans et toimi vaik käytin vain niitä hoitoaineita. En voi silikonin takia käyttää sitä shampoota. Hiukseni oli tosi pahasti katkeilevat latvoist ku harjasin ja kun aloin käyttää tuota ni se loppu. Ei oo ollu katkeilu ongelmaa moneen vuoteen enää mut nyt harvenee juurista. hih!

• Marika
        tuosta kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista lukea mitä on syönyt ja mihin tuo katkeilunestoteho perustuu.

Olen syönyt terveellisesti kuten aina ennenkin ja kokeillut todella monia shampoita ilman merkiitäviä tuloksia, kunnes löysin L´Orealin! Se hiusnaamio on varmaan sitten niin hoitava ja selvittää hiuksia, niin ettei niitä enää katkea tai irtoa juuri ollenkaan harjatessa. Eikä se ole niitä hoitoaineita kuten melkein kaikki, että tuntuu niinkuin hiuksissa olisi sellainen sileä mutta raskas "pinnoite" vaan hiukset tuntuvat pehmeiltä, kevyiltä ja näyttävät todellä hyviltä! Pitkät hiukseni ovat käytön jälkeen kasvaneet mielestäni tavallista nopeammin ehkä juuri siksi että katkeilua ei enää ole.

Kaksihaaraisiin mikään shampoo ei minusta tehoa, korkeintaan ne liimautuu takaisin kiinni mutta jos hius on jo vaurioitunut, sitä ei pysty enää korjaamaan. Tällöin kannattaa vain leikata kaksihaaraiset pois... En ole erityisemmin katsellut L´Orealin sisällysluetteloa mutta se riittää että se minulla toimii. :) Eikä se ole mikään ihmeaine vaan siksi, että se selvittää hiukset niin ettei ne enää katkeile. Luulisi että useammilla aineilla voisi olla sama ominaisuus kun niitä koko ajan kehitellään.

• edelleen
        Marika kirjoitti:

Olen syönyt terveellisesti kuten aina ennenkin ja kokeillut todella monia shampoita ilman merkiitäviä tuloksia, kunnes löysin L´Orealin! Se hiusnaamio on varmaan sitten niin hoitava ja selvittää hiuksia, niin ettei niitä enää katkea tai irtoa juuri ollenkaan harjatessa. Eikä se ole niitä hoitoaineita kuten melkein kaikki, että tuntuu niinkuin hiuksissa olisi sellainen sileä mutta raskas "pinnoite" vaan hiukset tuntuvat pehmeiltä, kevyiltä ja näyttävät todellä hyviltä! Pitkät hiukseni ovat käytön jälkeen kasvaneet mielestäni tavallista nopeammin ehkä juuri siksi että katkeilua ei enää ole.

Kaksihaaraisiin mikään shampoo ei minusta tehoa, korkeintaan ne liimautuu takaisin kiinni mutta jos hius on jo vaurioitunut, sitä ei pysty enää korjaamaan. Tällöin kannattaa vain leikata kaksihaaraiset pois... En ole erityisemmin katsellut L´Orealin sisällysluetteloa mutta se riittää että se minulla toimii. :) Eikä se ole mikään ihmeaine vaan siksi, että se selvittää hiukset niin ettei ne enää katkeile. Luulisi että useammilla aineilla voisi olla sama ominaisuus kun niitä koko ajan kehitellään.

Kysymys tulikin jo eli mitä muita shampoita olet kokeillut (kun ei kerran tuota sisällysluetteloa näy)

• Kirsi

Pantenen se "talvi shampoo" ehdottomasti!

• sunsilk

sunsilk

• .......

pantenen se repair&protect shampoo ja hoitoaine on ainakin ollut mun kaksihaaraisille hiuksille tosi hyvä!!
      ennen mul oli joka ikinen hius kaksihaarainen, sitten mä leikkasin ne pois ja aloin käyttää noita pantenen tuotteita ja nyt on vähentynyt huomattavasti!!
      mut siihen voi myös vaikuttaa että en käytä enää hiustenkuivaajaa ja pesen kylmällä vedellä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3978
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2871
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2292
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1301
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      889
    6. 131
      865
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      824
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe