Millainen on tällä hetkellä pk-seudun toimistotyötilanne? Jotkut väittävät, että vaikea, vaikka paikkoja onkin auki. Minne siellä kannattaisi yli nelikymppisen akan pyrkiä, kun käden taitoja ei ole? Olisi käytössä yksi edestakainen lentomatka, joka kohta kai umpeutuu, ajattelin jos tekisi päivän mittaisen työnhakumatkan. Ajatuksena on tilapäinen työ ainakin aluksi, sillä täytyy kokeilla miten perhe pärjää jos käyn kauempana töissä.
Mielellään siten, ettei tarvitsi hirveästi taksia käyttää, eli jos menen lentokenttäbussilla keskustaan tai johonkin teollisuusalueelle, niin kävellen pitäisi päästä liikkumaan sen jälkeen.
Vinkkejä, mistä kannattaisi kysellä osoite. Ei sunnuntaihesarissa olleita paikkoja, ne osaan katsoa itsekin.
Pk-seudun työpaikat
1
358
Vastaukset
- nuori työtön
En tiedä hyviä paikkoja, mutta oletko kokeillut hakea jollain yrityshaulla netissä? Löysin ainakin itse sillä tavalla firmoja, joihin voisin hakea. Olen tosin aivan eri alalla (labra-ala).
Nyt jäi enää ongelmaksi mitä sille listalle tekisin. Esimerkiksi KTT:llä on yhteensä 8 laboratoriota. Alanko vaan meilaamaan jokaisen labrapäällikölle vai soitanko jokaisen läpi...?
Miten ajattelit hakea niitä toimistotöitä? Siis kävelisit jokaisen firman läpi ja esittäytyisit? Itsellä eii taitaisi pokka riittää kävellä ovesta sisään ja kysyä pokkana töitä. Onnea työnhakuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760