Mahdotonta vakinaistua Maximukselta, sopparissa lukee:
"Työntekijä sitoutuu olemaan menemättä asiakasyrityksen palvelukseen työsuhteen tai kolmen (3) kuukauden aikana työsuhteen päättymisestä lähtien. Työntekijä ei myöskään vastaanota minkäänlaista palkkiota tai korvausta asiakasyritykseltä kyseisenä aikana"
Lisäksi tarjoavat jotain 3 päivän paskaduuneja 70km himasta.. Tuskin edes maksavat matkakorvauksia vaikka TESissä niin lukee..
Maximus on kusetusfirma
14
3210
Vastaukset
- *****..****
Voit pyyhkiä soppareilla pyllyä
- jfkdidod
Kyllä niiltä töitä löytyy lähempääki jos teet 10e tunti
- tessistäkö
Matkakorvauksia? TES? Höpöhöpö.
- näin
Sitten voi lopettaa sen työnteon jos sopparissa lukee että noudatetaan tietynalan tessiä ja sitten eivät noudatakkaan.
Olen eri vuokrayrityksen kautta töissä ja saan palkan täyspäivärahan niin en valita. Aina pitää lisäsi muistaa että ennenkuin on minuuttiakaan uudessa työsuhteessa niin aina pitää ennen sitä nähdä ja saada tarkastaa rauhassa se työsopimus että hyväksyykö vai ei jos eivät suostu niin sitten ei kannata mennä töihin. - diinadiin
http://www.finlex.fi/fi/oikeus/kho/vuosikirjat/2012/201200477?search[type]=pika&search[pika]=vuokratyöntekij*
- ottaapapäähän
----
"Mahdotonta vakinaistua Maximukselta, sopparissa lukee:
"Työntekijä sitoutuu olemaan menemättä asiakasyrityksen palvelukseen työsuhteen tai kolmen (3) kuukauden aikana työsuhteen päättymisestä lähtien. Työntekijä ei myöskään vastaanota minkäänlaista palkkiota tai korvausta asiakasyritykseltä kyseisenä aikana"
Lisäksi tarjoavat jotain 3 päivän paskaduuneja 70km himasta.. Tuskin edes maksavat matkakorvauksia vaikka TESissä niin lukee..
----
Ai että sun pitäis saada vaihtaa kolmen päivän jälkeen toisen firman kirjoille kun toteaisivat sut kelvolliseksi ensin vuokrafirman kautta? Tota kuule kutsutaan rekrytointikonsultoinniksi ja siitä pitäisi yleensä maksaa firmalle joka on ensin ettiny sut, valimistellu töihin jne.
Ihan aivotonta haukkua kusetukseksi. Asiakas saa taatusti rahalla sut listoilleen ja on asiasta itse tietoinen kun on tehnyt Maximuksen kanssa sopparin sun kokeilemisesta.
Mee tukiluukulle itkemään jos pinna ei kestä ja ahdistaa- ---
Mieluummin tukiluukulle ku vuokrafirmoihin enää ikinä
- Tyyris olet tyllerö
--- kirjoitti:
Mieluummin tukiluukulle ku vuokrafirmoihin enää ikinä
Juu, mene luukulle vaan. Saamme paiskia vähän enempi töitä saadaksemme tukesi maksettua. Tarvitsetko uuden sohvan jossa makoilla? Ei hätää, me veronmaksat maksamme mielellämme senkin. Entäs led-tv?
- Talonmies nyyssönen
Tyyris olet tyllerö kirjoitti:
Juu, mene luukulle vaan. Saamme paiskia vähän enempi töitä saadaksemme tukesi maksettua. Tarvitsetko uuden sohvan jossa makoilla? Ei hätää, me veronmaksat maksamme mielellämme senkin. Entäs led-tv?
Ei sitä millekkään luukulle enää mennä. Näppärästi vaan netissä lomakkeet täyteen ja rahaa tulee. Ei paljoa, mutta kuitenkin. Eipähän tarvi nöyristellä typerille rekrtytointikonsulteille, jotka yleensä eivät edes tiedä mitä tarjoamansa homma sisältää ammatillisesti.
- bbbbbbbbbbbb
älkää tukeko vuokrakuraa....
- MXIMUSKUSETTAA
Juuh en suosittele kyseistä kusetus firmaa. Lupailevat paljon mutta loppujen lopuks puoliakaan lupauksia eivät pidä... ruokarahoja eivät maksa matkakorvauksia eivät maksa ja liksaki minimi... Duuniks tarjoovat helsingissä asustavalle kirkkonummelta paska keikkaa kahdeks päivää sit ei kuulu taas yhtää mitää ja loppuje lopuks jäät vaa häviölle... Muokkaavat sopimustas kysymättä sulta yhtään mitään. Laskivat mun palkkaa eivätkä ilmottanu mulle siitä yhtää mitään. Lisäks joissakin keikoissa mitä ton kautta hoidin nii palkanmaksu tökki tosi pahasti... vakinaista duunia et ton kautta tosiaankaan voi edes kuvitella löytäväs vaikka sehän noissa vuokrafirmoissa tietääkseni on työntekijälle se tarkoitus... Palkanmaksaminenkin kusee ovat meikäläiselle vieläkin velkaa Onneks on noista paskoista vuokrafirmoista olemassa myös parempia nii ei tarvii murehtii noista veloista sitä voi sitten vaikka vähä paskempana päivänä kävellä sinne firmaa sisää ja kysästä "MISSÄ MEIKÄN RAHAT ON" nii ja tosiaan firma taitaa puolillaa olla virolaisia yhtäkään suomalaista "maximusta" en nähny sinä aikana ku olin tuolla töissä jokanen oli virolainen ja ammatitaitohan oli kohdillaan ykski huitas kaivinkoneella meikäläistä käsivarteen ja sen jälkee toista kaverii kylkiluihi Että joo niille ketkä aatellu tonne firmaa mennä töihi nii suosittelen viel miettimää toisen kerran ja ettimään jotain muuta mielellään
- Anonyymi
PASKAA TÄYNNÄ KOKO MAXIMUS.
JOHTOPORRAS LUULEE OLEVANSA JOTAIN.
KAIKKEA LUVATAAN,MUTTA MIKÄÄN EI PIDÄ PAIKKAANSA. - Anonyymi
Eezy käyttää tätä samaa välttäkää!!!
- Anonyymi
En lähtisi itse.
Se mitä luvatusti ei saa pyytämällä sopimukseen on aina omasta kokemuksestani hälytys merkki.
Menisin suoraan jonkin työnantajan kirjoille ja niin ,että sopimus miellyttää.
Rekryfirmat on hieman haastavia aina.Kokemusta löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1486921Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142548Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471780Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141421Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901305- 711117
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631083Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271069Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065- 64986