ukkojen ilta

Blah

luvataan soittaa ja laittaa viestiä. Mitä vielä? En ymmärrä teitä miehiä. Unohdatteko rakkaanne kun olette ryyppäämässä?

20

93

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellier

      Miksi sieltä kaveri-illasta pitäisi sen kummemmin mitään viestiä laitellakaan? Jos olette olleet yhteyksissä ennen sitä iltaa ja olette taas seuraavana päivänä, ja luottamus pelaa?
      Mua ainakin häiritsisi ja ottaisin sen tietynlaisena epäluottamuksen osoituksena, jos joka kerta pitäisi viestitellä seurustelukumppanilleni kun olen viettämässä iltaa ystävieni kanssa. Siis toki voi joskus jotain viestiä laittaa, mutta ei todellakaan ns. oletuksena.

      Olen siis nainen.

      • bla3

        mies siis itse aikoi soittaa, mutta ei soittanutkaan. No eipä se meidän rakkaus siihen kaadu, mutta mietin vain asiaa.


    • Ellier

      Ymmärsin kyllä joo, mutta ihmettelin noin yleisellä(kin) tasolla. Minkähän takia se edes sanoi soittavansa? Toki se ärsyttää jos toinen on luvannut soittaa ja sitten sitä yhteydenottoa ei kuulukaan.... Mutta itse en ainakaan lähtökohtaisesti edes jäisi siihen toiveeseen, että se oikeasti muistaisi sieltä kavereiden keskeltä soittaa :-) Iloinen ylläri tietty sitten jos soittaakin.

      Olette varmaan aika nuoria vielä, jos tuollaiset mietityttää?

    • ukkos on

      vietävä pärnäisen korjaamolle molle molle.

    • meillä ei ole ukkojen iltoja, eikä akkojen iltoja.
      ettemme ymmärrä tämmöisiä iltoja, miksi sellaisia tarvitaan.
      meillä on vain ainoastaan yhteisiä iltoja

      • blah2

        Näin Se pitäisi ollakin jos parisuhteessa ollaan että yhdessä mennään ja tehdään kaikkea.


      • gwiognkldsmvlsk
        blah2 kirjoitti:

        Näin Se pitäisi ollakin jos parisuhteessa ollaan että yhdessä mennään ja tehdään kaikkea.

        Silloin se on vankila eikä parisuhde, jos kaikki on tehtävä yhdessä ja ei saisi omien kavereiden kanssa koskaan mennä. Sairasta.


      • blah2 kirjoitti:

        Näin Se pitäisi ollakin jos parisuhteessa ollaan että yhdessä mennään ja tehdään kaikkea.

        Olisikohan minun pitänyt 15 vuotta sitten lopettaa harrastukseni vai Rouva Ratikan liittyä porukkaan ainoana naisena? Tai pitäisikö minun nyt tuppautua mukaan vaimon työpaikan virkistyspäiville? Tai kenties työpaikallekin?

        Entäs kaverit? Jos teitä tai jomman kumman jotain kaveria ei naamanne miellytä, niin se niistä sitten? Oletko nyt aivan tosissasi?


      • kommodori KV
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Olisikohan minun pitänyt 15 vuotta sitten lopettaa harrastukseni vai Rouva Ratikan liittyä porukkaan ainoana naisena? Tai pitäisikö minun nyt tuppautua mukaan vaimon työpaikan virkistyspäiville? Tai kenties työpaikallekin?

        Entäs kaverit? Jos teitä tai jomman kumman jotain kaveria ei naamanne miellytä, niin se niistä sitten? Oletko nyt aivan tosissasi?

        Tuo vaan se nukke näytille upseerikeholle


      • blah2 kirjoitti:

        Näin Se pitäisi ollakin jos parisuhteessa ollaan että yhdessä mennään ja tehdään kaikkea.

        Ei kai parisuhde sulje pois sitä, että kumpikin voi välillä viettää aikaa tahollaan myös omien ystäviensä/tuttujensa kanssa?

        Ahdistava ajatus, että jos jonnekin mennään, sinne mennään yhdessä tai ei ollenkaan. Tottakai parisuhteessa tehdään juttuja yhdessä ja puoliso on otettava huomioon omia menoja suunnitellessa, mutta tuntuisi kovin kahlitsevalta, jollei voisi koskaan esim. osallistua tyttöjen iltoihin sen takia, että on parisuhteessa.


      • oasis79 kirjoitti:

        Ei kai parisuhde sulje pois sitä, että kumpikin voi välillä viettää aikaa tahollaan myös omien ystäviensä/tuttujensa kanssa?

        Ahdistava ajatus, että jos jonnekin mennään, sinne mennään yhdessä tai ei ollenkaan. Tottakai parisuhteessa tehdään juttuja yhdessä ja puoliso on otettava huomioon omia menoja suunnitellessa, mutta tuntuisi kovin kahlitsevalta, jollei voisi koskaan esim. osallistua tyttöjen iltoihin sen takia, että on parisuhteessa.

        Samoilla linjoilla. Ja kun omien kavereiden kanssa ollaan, on myös omat jutut, ei siihen toisten kumpppaneita kaivata möllöttämään ja puuttumaan juttuihin, joista eivät mitään välttämättä ymmärrä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Samoilla linjoilla. Ja kun omien kavereiden kanssa ollaan, on myös omat jutut, ei siihen toisten kumpppaneita kaivata möllöttämään ja puuttumaan juttuihin, joista eivät mitään välttämättä ymmärrä.

        Noinpa juuri. En usko monenkaan miehen edes haluavan osallistua tyttöjen iltoihin, jutut tuskin lienee kovin kiinnostavia miehen näkökulmasta :)

        Tärkeää on, että huomioi puolison ja on avoin menoistaan eli sellaista en sietäisi, että mies katoaa päiväkausiksi ilmoittamatta missä on vedoten siihen, että hänellä on oikeus omaankin elämään.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Olisikohan minun pitänyt 15 vuotta sitten lopettaa harrastukseni vai Rouva Ratikan liittyä porukkaan ainoana naisena? Tai pitäisikö minun nyt tuppautua mukaan vaimon työpaikan virkistyspäiville? Tai kenties työpaikallekin?

        Entäs kaverit? Jos teitä tai jomman kumman jotain kaveria ei naamanne miellytä, niin se niistä sitten? Oletko nyt aivan tosissasi?

        meillä ei ole ystäväpiiriä, kuin muutama kaveri ja yleensä ollaan vähän niin kuin yhtä mieltä kaikesta, eli sitä rataa loputkin on parisuhde alussa syönyt minun ystäväni ja lapset sitä mukaan ystäviä (kun muilla ei ollut lapsia ja elämän tyylit erilaisia.)

        tämä parisuhde ei ole vankila mutta meidän elämä on tätä yhtä ja pelkistettyä toistemme kanssa juttelemista ja arjen pyörittämistä, toistemme ihannointia. miehellä opiskelua ja muutenkin kaikkia aikoja ei aina muista kun on niin monta lasta.
        pitäisi olla aika moneen paikkaan kirjoitettu.
        mieskin olisi vielä vähemmän halunnut olla kavereiden kanssa yhteydessä.
        johtuen siitä kun ei ole sitä muutenkaan ja kun ei kerkeä.

        meillä on tavoitteet kasvattaa lapsista hyviä kansalaisia ja uhrata heille näkemyksiä. lapsetkin on sosiaalisia ainakin meille ja monille muillekin yrittää ja iloisia mutta sitten vanhemmat lapset, eivät aina hyväksy lapsiani. en tiedä onko sitten vanhin poikani liian hyväpiirteinen kun helposti häntä hyljeksitään.
        jos ei kaveria naama miellytä, ne jää ulkopuolelle(koska tuollaisia kavereita ei suvaita) mutta onhan minunkin mies pakenevainen jos ei seura ole asianmukainen kun itse taas viihdyn vähän kaiken maailman seurassa.

        ihmisistä tulee arkoja jos heistä ei pidä hyvää huolta.
        eli vankila on sitä" ettei ihmiset osaa huomioida muita"
        mieheni on harrastusten parissa(jotka on enemmän sormien näperrystä tai aivojumppaa "lukea") ja taas minulla ei ole koskaan ollut nii, miten sellaista osaan kehittää säännölliseksi jos ei tätä palstaa haen väliin ajatusten vaihtoon.
        kun on ollut yksi suuri tukipylväs joka on niin väliin sairaan naurettavaa ja nyt täällä pillitän kun herkistelen.

        en minä pysty luottaa ulkopuolisiin ihmisiin, joten se näkyy arjessakin.

        mutta montako ystävää on sinulla sellaista jolle voisit luovuttaa omaisuutesi viikoksi?
        todellisuudessa heitä olisi todella vähän.
        miksi otin omaisuutesi, esiin koska olet tuonut ilmi, että se on lippu parempaan vanhoja aikoja.
        kuka hoitaa omaisuutesi kun vanhempana pitäisi itsestä pitää hyvää huolta?

        että olemme tosissamme 8)(vastasin viimeiseen kysymykseen)

        olemmeko onnellisia noh, kohta mulla on kokonainen ensimmäinen sukupolvi ihmiskuntaa väännettynä, niin kyllä tässä pitäisi kohta olla tyytyväinen kun joku heistä pärjää elämässä, jos ei sitten kaikki tuo äidille ja isälle hymyn kasvoille.
        ja pitävät jatkossa huolta toisistaan kun meitä ei enää ole.


    • Unohtuuhan se, joskus aamukrapuloissa taas muistaa...

    • muista soittaa

      Ukkojen ilta, ja pitää antaa koordinaatit ja raportit muijalleen tasatunnein vai?
      Hygis kertoi äijänsä lähteneen 10 päivän kalaretkelle Kuusamoon, kuinka usein mahtaa soittaa jos on erätulilla korvessa.
      Tuskin edes päivittäin tai mistä sitä tietää, mut pitkä on ainakin talutusremmi jos sinne asti ilman mummoa sovinnolla pääsee.

    • En toudellakaan unohda....juuri siksihän siellä baaritiskillä imuroin sitä viinaa kaksinkäsin, eikä siinnän mikään puhelin tule minun ja gintonicin väliin.

    • Mussukkasi on tehnyt sen virheen, että halusi miellyttää sinua, mutta siinä baari-illan tiimellyksessä lupaus unohtuikin. Parempi siis olla lupaamatta ja kehottaa vaan jännittämään kumpi rojahtaa kynnykselle ensin, aamun lehti vai väsynyt juhlija.

      • Näin on! Kunnon nainen on varautunut siihen, että aamulla jääkaapista löytyy pikkusuolaista, kunnon krapularyyppy ja mahdollisesti vaatimalla vaatii mieheltään seksiä...jos ilta ei ole venynyt jo pitkälle seuraavan päivään.


      • modelli kirjoitti:

        Näin on! Kunnon nainen on varautunut siihen, että aamulla jääkaapista löytyy pikkusuolaista, kunnon krapularyyppy ja mahdollisesti vaatimalla vaatii mieheltään seksiä...jos ilta ei ole venynyt jo pitkälle seuraavan päivään.

        Ihannenainen dagen efter on 1/4 pizzakuriiria,1/4 sairaanhoitajaa, 1/4 retriittinunnaa ja 1/4 masokistia. Viimenen sen takia, että haluaa/suostuu miehensä hajuhaitasta huolimatta hetkeksi viekkuun.


    • -ok-

      Sano ukolle, että joko lupaa ja pitää lupauksensa tai on hiljaa ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      335
      3940
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      276
      2259
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1574
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1400
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1078
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      326
      962
    Aihe