Rakettejalöytyi jo kolmannen kerran

3

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha ystävä

      Etköhän taas laita "youstube"-videota tänne :)

      Me täällä Ernestasissa olemme jo pitkään joutuneet katselemaan hihhulointiasi. Onneksi sentään siri tajusi lähteä lätkimään kyllästyttyään idioottimaisuuksiisi.

      Sinä et taida sanamies ymmärtää, tyhmä kun olet, että ei täällä kukaan usko apukoululaistyyppisiin kirjoituksiisi koska olet niin paljon valehdellut täällä.

      Olet sanamiehenä aiemmin kertonut olevasi kaksimetrinen atleettivartaloinen pohjalainen yritysjohtaja ja ajelet vain mersuilla ja matkustelet amerikoissa ja tuhoalueilla? :)

      Vai hävettääkö se, että sanamiehenä uhkailit muita kirjoittajia IP-osoitteiden selvittämisillä ja verilirisee-uhkailuilla? :)

      Tosin olethan näillä uusillakin nikeillä uhkaillut minua "kuudestilaukeavalla" ja luuvitosella :) Jopa "kuulaa kalloon" uhkailet minulle laittavasi :)

      Nyt sitten olet kiukuissasi kun olen vanhatkin valheesi tänne tuonut esille.

      Miksi pidät sitä huonona asiana? Miksi kirjoitit näitä valheitasi silloin ja miksi edelleen jatkat niitä?

      • n22227wqxzdome

        ´vanha ystävä´,on kerrankin sivusta seuranneena pakko todeta,että harjoittamasi jatkuva ad hominem- (toisen kirjoittajan henkilöön itse aiheen ja asian sijaan käyvä) pommituksesi ei ole omiaan lisäämään omaa uskottavuuttasi, päinvastoin,se antaa väistämättä signaalin siitä,että argumenttisi ovat loppuneet ja olet hävinnyt debatin.

        Jos ´´paukut´´ itse asian ja aiheen suhteen ovat loppuneet,olisi huomattavasti vähemmän noloa vaieta ja vetää henkeä,kuin jatkaa loputonta henkilöön käyvää räksytystä,joka on omiaan herättämään lähinnä myötähäpeää puolestasi,pointtien mennessä jokseenkin suvereenisti kohteellesi.


      • n22227wqxzdome kirjoitti:

        ´vanha ystävä´,on kerrankin sivusta seuranneena pakko todeta,että harjoittamasi jatkuva ad hominem- (toisen kirjoittajan henkilöön itse aiheen ja asian sijaan käyvä) pommituksesi ei ole omiaan lisäämään omaa uskottavuuttasi, päinvastoin,se antaa väistämättä signaalin siitä,että argumenttisi ovat loppuneet ja olet hävinnyt debatin.

        Jos ´´paukut´´ itse asian ja aiheen suhteen ovat loppuneet,olisi huomattavasti vähemmän noloa vaieta ja vetää henkeä,kuin jatkaa loputonta henkilöön käyvää räksytystä,joka on omiaan herättämään lähinnä myötähäpeää puolestasi,pointtien mennessä jokseenkin suvereenisti kohteellesi.

        Älä välitä se on jälkeen jäänyt yksilö. Mitä noille vammaisille mitään mahtaa kun ovat päästään viallisia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe