posliinista

Saunoja

olipa tuossa tyttöjen saunailta ja huomasin kaikilla olevan vain vähän karvoja, osalla täysin karvaton. en kehdannut suoraan kysyä mites eräät saavat täysin sileän ja näpyttömän alapään.mulla tulee aina heti sänkeä ja punoitusta, joten kertokaa please vinkkejä jotka ootte onnistuneet saamaan jollain keinolla täydellisen lopputuloksen vai onko se vaan ihosta kiinni?joku rasva höyläyksen jälkeen vai jollain kuumavahalla kenties?kiitti kaikille vastaamaan vaivautuneille etukäteen:)

3

2589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moiks

mulla on tosi herkkä iho ja kerran erehdyin höylään ja voi juma niitä näppylöitä ja stä kutinaa mikä oli mut sit ajattelin kokeilla sitä veetiä herkälle iholle tarkoitettua.
      eikä siitä tullut mitään oireita ja vaikka siinä ohjeessa sanotaa et 5 minuuttia niin mä pidän 10 nin lähtee parhaiten eikä se sänki ees pistele eikä kutise ku se kasvaa.
      ja huoletta oon saanu käytettyä jo muutaman vuoden ja mikä parasta ku veetiä käyttää säännöllisesti niin tosissaan se karvan kasvu hidastuu nyt mu ei tarvii enää poistaa sänkeä ku kerran viikossa vaikka sitä nyt tietty on mut ei sillee häiritsevästi.

• .......

Mä olen ollut karvaton jo 6 vuotta ja eikä tule näppyjä eikä punoitusta. Ota lämmin suihku, iho pehmenee, käytä uutta terää ja vaahtoa. Varovasti ajat karvan suuntaan, tulee sileä ja kiva =)
      Toinen vaihto ehto on epilaattori.

• Jenna

Minulla oli sama ongelma, siis iho ärtyi ajelun jälkeen ja tuli niitä rumia näppyjä. Sitten löysin ratkaisun ja tässäpä teille kaikille posliineille kullanarvoinen vinkki: natusanin sinkkivoide!
      Kumpa olisin hoksannut tuon aikaisemmin, niin olisin säästynyt monelta murheelta.

Siispä ruokakaupan lastentarvikeosastolle ja sinkkivoide mukaan. Hintakin alle 4e. Sitä kun levittää ajelun jälkeen, niin iho pysyy kunnossa. Olkaa hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6087
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3636
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2761
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2239
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2185
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1679
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1292
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1246
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      28
      1185
    Aihe