Viisi vielä!!

Kyllästynein

Heips. Jotenkin tuntuu että olen jumissa. 5 kiloa tavoitteeseen ja tuntuu etten pääse sinne millään. Kävelen viitenä päivänä viikossa noin 5-10 km päivässä ja teen viitenä päivänä myöskin puolen tunnin lihaskunto treenin. Päivän energiasaanti on siinä 1500-2000 välillä, riippuen päivästä. Pääsääntöisesti mennään kyllä tolla 1500. Tuntuu etten liiku tästä 61 kilosta enää alaspäin :( oisko kellään hyviä vinkkejä mun vimppaan vitoseeni? (Otan myös mielelläni vinkkejä vastaan siitä miten pääsee parhaiten alavatsa ja alaselkämakkaroista eroon, voi ku se kaikki viis lähtis niistä :D )

3

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blpmmm

      Kokeile tehdä pitempikestoisia lihaskuntoharjoituksia 1-1,5h. Myös kävelyssä koita vaihtaa kävelytempoa kovemmaksi. Onko mahdollista päästä mäkiseen maastoon liikkumaan. Onko ruokailutottumukset sinulla samanlaiset joka päivä? Muuta pikkusen päivittäistä kalorimäärää ylös ja alas.

      • Kyllästynein

        Maasto on melko mäkistä ja lenkit teen kera lisäpainon. Voisin kyllä koittaa alkaa ottamaan vaikka vähän nopeampia spurtteja. Tota lihaskunto treeniä vois kyllä juu pidentää. Voisin kasvatella sen kestoa nyt vartin viikossa ni ei mee paikat järkytyksestä jumiin kun yhtäkkiä tekee ihan hulluna pidemmän treenin. :D Ruokaa menee aika monipuolisesti ja syön samaa kuin lapset ja mies. Ei oikeen kaiken muun kiireen keskeltä ja oikein rahankaan puolesta tunnu riittävän resurssit enää ihan ihka omiin ruokiin..:D nyt vaan koitan pitää itseni motivoituneena ja hypätä vaakaan kerran viikossa parempaa toivoen. :D 16 kiloa jo takana mutta tää loppusuora ahdistaa ja tökkii ihan oikein todenteolla. :/


    • Yks

      Niin, ne viimeiset kilot on tietysti aina ne vaikeimmat, siksiku mitä laihempi on, sitä vähemmän pitää syödä. Jos et laihdu 1500 kaloria päivässä kuukauden aikana, niin sillo sun pitää vähentää niitä kaloreita.

      61 kg kuullostaa muuten aika kevyeltä (mutta en tiiä kuinka pitkä oot ja jos oot mies vai nainen). Jos sulla ei oo ylimääräistä läskiä, niin eihän sillä itse painolla oo mitään väliä, vaikka painaisit 70 kg, jos se ois vaan muskelia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe