Nettideittailusta, mitä sanoa kun vastapuoli näyttääkin hirviölt

öhöm9

En ole harrastanut nettideittailua kauan, juuri eronneena rekisteröidyin yhdelle palstalle. Vaihdoin mukavan miehen kanssa pari kymmentä viestiä ja nyt sain häneltä pari kuvaa.. Siis en voi jatkaa! Ei tarvi olla mikään malli todellakaan, mutta jotenkin siisti olemus pitää olla ja tällä miehellä ei todellakaan sitä ole. Miten tästä eteenpäin, on epäkohteliasta sanoa mun mielestä että toisen ulkonäkö ei miellytä.. mitä mä teen? Harmittaa kun oli niin mukavan oloinen, mutta en vain pysty!

343

10708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pehmennettynä, muttei valehdeltuna helpoin lienee "olet mukavaa seuraa, mutten hae sinunlaistasi ihmistä, kiitos mukavasta jutustelusta". Kyllä sen toisen töytyy myös miellyttää katsojan silmää, mikä sitten millyttää on ihan katsojakohtaista.

      • Erittäin hyvä ohje @plussa

        Jos tuntuu, ettei vaan nappaa, mutta viestejä on kuitenkin lähetelty, on tärkeää että et vain katoa täysin vaan selitätä edes jotain.

        Jos toinen osapuoli suuttuu suorapuheisuudestasi, älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään.

        t: Heli E-kontakti.fistä


      • Don Quijote

        Ei kuva ole aina koko totuus. Useita ihmisiä treffeistä nähneenä, niin täytyy sanoa useimpien näyttävän luonnossa eri ihmiseltä. Osa näyttää paremmalta luonnossa, toiset huonommilta, harva näyttää samalta kuin kuvassaan. Näkeehän myös itse kuvista, kun henkilö näyttää joka kuvassa erilaiselta.

        Joten ei kannata liikaa hirttäytyä siihen kuvaan, mutta turhaahan tätä naiselle on selittää. Nainen ymmärtää asian vasta, kun menee treffeille miehen kanssa, joka näytti kuvassaan aivan ihanalta, mutta itse paikan päälle tulikin sitten monsteri. Sitten se ehkä alkaa raksuttamaan, että ei se kuva ole ihan tarkka heijastus todellisuudesta.

        Oma ongelmansa on naisten paisuneet egot. Keskitasoiset naiset saavat paljon huomiota miehiltä, kun miehet metsästävät seksiä. Ilmiön seurauksesta ei tahdo enää keskitasoiselle naiselle oman tasoinen mies enää kelvata, kun on kuvitelmat itsestä sfääreissä.


      • ei enää kiitos

        Mulla vähän samoja ongelmia.Sen vuoksi en enää mene noille sivustoille.Oli inhottavaa kun kuva oli ns.miesmäinen, kirjoitellessa kaikki mätsäs,mutta kun kuuli äänen ja se oli Mikki Hiiren ääni,niin se lopahti siihen.Sanoin sen ihan suoraan.Yritti vielä pitää yhteyttä mutta en vaan pystynyt.Toisen kanssa kävi niin että kuva oli 15v vanha ja olemus oli ihan jotain muuta kun nähtiin..äänikään ei ollut se paras vaihtoehto.Tulin vaan siihen tulokseen että kun kohtaa ihmisen livenä kadulla,teatterissa tmv,niin siinä se kokonaisuus tulee parhaiten kaikin puolin esiin.Luotan siis siihen että se oikea tulee kulman takaa vastaa,jos on tullakseen..:)


      • NaisiinVittuuntunut
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Erittäin hyvä ohje @plussa

        Jos tuntuu, ettei vaan nappaa, mutta viestejä on kuitenkin lähetelty, on tärkeää että et vain katoa täysin vaan selitätä edes jotain.

        Jos toinen osapuoli suuttuu suorapuheisuudestasi, älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään.

        t: Heli E-kontakti.fistä

        Nämä ovat juuri näitä naisten höpinöitä: "älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään". Juuri tämän ylenkatsomisen ja ylimielisyyden vuoksi olen itse menettänyt nettitreffeihin kiinnostukseni jo aikoja sitten. Sieltä ei ole löytynyt muita kuin lompakostani kiinnostuneita.


      • jojoutuiaika
        ei enää kiitos kirjoitti:

        Mulla vähän samoja ongelmia.Sen vuoksi en enää mene noille sivustoille.Oli inhottavaa kun kuva oli ns.miesmäinen, kirjoitellessa kaikki mätsäs,mutta kun kuuli äänen ja se oli Mikki Hiiren ääni,niin se lopahti siihen.Sanoin sen ihan suoraan.Yritti vielä pitää yhteyttä mutta en vaan pystynyt.Toisen kanssa kävi niin että kuva oli 15v vanha ja olemus oli ihan jotain muuta kun nähtiin..äänikään ei ollut se paras vaihtoehto.Tulin vaan siihen tulokseen että kun kohtaa ihmisen livenä kadulla,teatterissa tmv,niin siinä se kokonaisuus tulee parhaiten kaikin puolin esiin.Luotan siis siihen että se oikea tulee kulman takaa vastaa,jos on tullakseen..:)

        Joo teatterin eturivistä vaan valkkaan parhaiten pukeutunut hyvän näköinen mies ja peli on voitettu.

        Voi hyvänen aika näitä naisia kun niille ei mikää tavallinen ja arkinen kelpaa ja sitä arkeahan tämä elämä parhaimmillaankin loppujen lopuksi on.


      • jo 10 vuotta onnea
        NaisiinVittuuntunut kirjoitti:

        Nämä ovat juuri näitä naisten höpinöitä: "älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään". Juuri tämän ylenkatsomisen ja ylimielisyyden vuoksi olen itse menettänyt nettitreffeihin kiinnostukseni jo aikoja sitten. Sieltä ei ole löytynyt muita kuin lompakostani kiinnostuneita.

        Suuntaa Kauko Aasiaan, sielttä ne muutkin ovat emännän löytäneet, pitää vaan pitää kylmä pää ettei haksahda onnenonkijaan. Mitä sä päätäsi hakkaat seinään näiden kanssa? Noilla treffipalstoilla on naisten markkinat, rumalla ja lihavalla kärttyisällä akallakin riittää sata ottajaa, kyllä Suomalainen mies osaa olla tyhmä, kun ei näe kauemmaksi katsoa.


      • 6-2
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Erittäin hyvä ohje @plussa

        Jos tuntuu, ettei vaan nappaa, mutta viestejä on kuitenkin lähetelty, on tärkeää että et vain katoa täysin vaan selitätä edes jotain.

        Jos toinen osapuoli suuttuu suorapuheisuudestasi, älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään.

        t: Heli E-kontakti.fistä

        Tämähän se on nykypäivän naisissa jotka "deittailevat" netissä, tinderissä jne. Mitään ei yleensä vastata tai vastataan äärimmäisen lyhyesti, josta ei voi mitään oikein sanoa ja lopulta sitten lopetetaan vastaamasta. Oikeasti pitääkö sinne edes tulla jos ei ole pienintäkään kiinnostusta?


      • Miäs 33 treeee
        6-2 kirjoitti:

        Tämähän se on nykypäivän naisissa jotka "deittailevat" netissä, tinderissä jne. Mitään ei yleensä vastata tai vastataan äärimmäisen lyhyesti, josta ei voi mitään oikein sanoa ja lopulta sitten lopetetaan vastaamasta. Oikeasti pitääkö sinne edes tulla jos ei ole pienintäkään kiinnostusta?

        Hyvin yleistä naisille että kiinnostus lopahtaa heti kuvan saatuaan. Itse aikanaan deittailin kuvattomana ja useampikin nainen oli kiinnostunut profiilistani kunnes tuli kuvan lähettämisen aika. Voisin vaikka kirjan tehdä niistä ontuvista selityksistä millä yritettiin perustella että yhtäkkiä en enään kiinnostanutkaan. Moni tosin katosi ja osa blokkasi.
        Kun laitoin kuvia profiiliin niin mielenkiinto katos mutta aina toisinaan joku uskalias yleensä juuri eronnut lohduttajaa vailla oleva lähestyi. Jopa kauniitakin naisia jotka saisivat kenet vaan. No enpä juuri kelpaa pidempään suhteeseen mutta panoksi kylläkin.
        Paitsi kun kerran laitoin kokeeksi itseni korkeakoulutetuksi ja vuositulot 100 000 niin jo alkoi kiinnostamaan mutta totuuden julki tuotuani kadottiin ja blokattiin. Todellisuus vaan on deiteillä se että vain ja ainoastaan kuva ratkaisee eikä se olet sitten kuinka ihana ja suloinen herrasmies luonteeltaan vaikka tätä halutaan kaunopuheissa toitottaa. Nettitreffit on 100% pinnallista parin hakua!


      • Anne29
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Erittäin hyvä ohje @plussa

        Jos tuntuu, ettei vaan nappaa, mutta viestejä on kuitenkin lähetelty, on tärkeää että et vain katoa täysin vaan selitätä edes jotain.

        Jos toinen osapuoli suuttuu suorapuheisuudestasi, älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään.

        t: Heli E-kontakti.fistä

        Niin parikymmentäon yhdyssana ja
        jos niin monta tekstiä niin oöet ihastunut.
        Et kai mallia haekaan,kun tuskin olet itsekkää,
        ihmistähän siellä etsitään,
        No ei muuta kun uutta hakua,
        minä löysin kivan kaverin!


      • mies kaks ysi
        jo 10 vuotta onnea kirjoitti:

        Suuntaa Kauko Aasiaan, sielttä ne muutkin ovat emännän löytäneet, pitää vaan pitää kylmä pää ettei haksahda onnenonkijaan. Mitä sä päätäsi hakkaat seinään näiden kanssa? Noilla treffipalstoilla on naisten markkinat, rumalla ja lihavalla kärttyisällä akallakin riittää sata ottajaa, kyllä Suomalainen mies osaa olla tyhmä, kun ei näe kauemmaksi katsoa.

        Kyseinen asia on mielestäni hyvin yksinkertainen;

        Ensinnäkin profiilin loppuun laitetaan meiliosoite johon pyydetään kuvattomia lähettämään kuva.
        Harva kuitenkaan lähettää joten itse olen ottanut käytännöksi että max. 3 viestiä jonka jälkeen pyynti löytyisikö kuvaa.Jos tulee selittelyä ei ole hyvää kuvaa, saat myöhemmin yms., ei kuvaa todennäköisesti ihan kohta ole tulossa joten tässä kohtaa voi ilmaista että "tämä olikin sitten tässä" tai jatkaa viestitettelyä. Itse olen tehnyt molempia.Jos taas toiselta tulee vastaus " en lähetä kuvaa ilman live näkemistä " yms., olen toivottellut hyvät jatkot.
        Jos taas kuva tulee eikä miellytä voi asian ilmaista esim. " et taida olla ihan mitä etsin" jonka jälkeen hyvien jatkojen toivotukset.Asiaa ei mielestäni tarvitse selitellä. Aikuinen ihminen joka on nettideiteissä ilman kuvaa, pitää tietää mihin on ryhtynyt ja joskus voi tulla todellakin pakit, eikä siitä saa suuttua.


        Ihmisten kun tulisi myös muistaa että eivät kaikki torju sitä varten ettei ole kaunis/komea vaan koska toinen ei nyt vain oikeasti miellytä silmää.Itse kiinnitän huomioita mm. silmiin, suuhun ja hymyyn.Jos nämä eivät herätä mielenkiintoani niin jätän leikin sikseen. Joten, syitä on monia ja jokainen haluaa löytää oikeasti itselleen sopivan puoliskon.


      • mies kaks ysi
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Kyseinen asia on mielestäni hyvin yksinkertainen;

        Ensinnäkin profiilin loppuun laitetaan meiliosoite johon pyydetään kuvattomia lähettämään kuva.
        Harva kuitenkaan lähettää joten itse olen ottanut käytännöksi että max. 3 viestiä jonka jälkeen pyynti löytyisikö kuvaa.Jos tulee selittelyä ei ole hyvää kuvaa, saat myöhemmin yms., ei kuvaa todennäköisesti ihan kohta ole tulossa joten tässä kohtaa voi ilmaista että "tämä olikin sitten tässä" tai jatkaa viestitettelyä. Itse olen tehnyt molempia.Jos taas toiselta tulee vastaus " en lähetä kuvaa ilman live näkemistä " yms., olen toivottellut hyvät jatkot.
        Jos taas kuva tulee eikä miellytä voi asian ilmaista esim. " et taida olla ihan mitä etsin" jonka jälkeen hyvien jatkojen toivotukset.Asiaa ei mielestäni tarvitse selitellä. Aikuinen ihminen joka on nettideiteissä ilman kuvaa, pitää tietää mihin on ryhtynyt ja joskus voi tulla todellakin pakit, eikä siitä saa suuttua.


        Ihmisten kun tulisi myös muistaa että eivät kaikki torju sitä varten ettei ole kaunis/komea vaan koska toinen ei nyt vain oikeasti miellytä silmää.Itse kiinnitän huomioita mm. silmiin, suuhun ja hymyyn.Jos nämä eivät herätä mielenkiintoani niin jätän leikin sikseen. Joten, syitä on monia ja jokainen haluaa löytää oikeasti itselleen sopivan puoliskon.

        "Harva kuitenkaan lähettää joten itse olen ottanut käytännöksi että max. 3 viestiä jonka jälkeen pyynti löytyisikö kuvaa.Jos tulee selittelyä ei ole hyvää kuvaa, saat myöhemmin yms., ei kuvaa todennäköisesti ihan kohta ole tulossa joten tässä kohtaa voi ilmaista että "tämä olikin sitten tässä" tai jatkaa viestitettelyä."

        Jatko kommenttina vielä; Useasti tuo ilman kuvan näkemistä jatkaminen on suuri virhe jota aina harmittelen.On nimittäin erittäin ikävää kirjoitella ihmisen kanssa joka tekstitasolla matchaa jollain tasolla mutta ulkonaisesti onkin ihan vastoinkuvitelmaansa.

        Tästä syystä, aina kuva.Aina.


      • isomies1
        6-2 kirjoitti:

        Tämähän se on nykypäivän naisissa jotka "deittailevat" netissä, tinderissä jne. Mitään ei yleensä vastata tai vastataan äärimmäisen lyhyesti, josta ei voi mitään oikein sanoa ja lopulta sitten lopetetaan vastaamasta. Oikeasti pitääkö sinne edes tulla jos ei ole pienintäkään kiinnostusta?

        On se kyllä toisinkin päin useimmiten samankaltaista.
        Miehenä olen kauan treffipalstoilla kuvan kanssa esillä olleena sitä mieltä,
        että jos nainen ei laita kuvaansa profiiliin näkyville, niin se jo alkaa ulkonäön suhteen epäilyttää, varsinkin jos profiiliteksti on kovin lyhyt ja mitäänsanomaton.
        Tietenkin kuvattomuuteen voi olla monia erilaisia syitä, ei pelkästään ulkonäkö.
        Kuvia olen sitten pyydellyt jälkeen päin kun on kirjoiteltu jonkin aikaa, ja melkein aina olen joutunut kohteliaasti kieltäytymään kunniasta jatkotutustumisen suhteen.


      • voivoivvoivoivoi
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Erittäin hyvä ohje @plussa

        Jos tuntuu, ettei vaan nappaa, mutta viestejä on kuitenkin lähetelty, on tärkeää että et vain katoa täysin vaan selitätä edes jotain.

        Jos toinen osapuoli suuttuu suorapuheisuudestasi, älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään.

        t: Heli E-kontakti.fistä

        Snobien neuvoja ei kannata ottaa kovin vakavasti. Sitä on parempiakin tapoja päätellä kiinnostamattomat jutut.

        Näköjään naisilla on tässäKin kohtaa joku valuvika päässä....


      • kerropas
        voivoivvoivoivoi kirjoitti:

        Snobien neuvoja ei kannata ottaa kovin vakavasti. Sitä on parempiakin tapoja päätellä kiinnostamattomat jutut.

        Näköjään naisilla on tässäKin kohtaa joku valuvika päässä....

        Joku valuvika.. Millainen äidilläsi? Nainen kuitenkin luultavasti.


      • mies ja ääni
        Anne29 kirjoitti:

        Niin parikymmentäon yhdyssana ja
        jos niin monta tekstiä niin oöet ihastunut.
        Et kai mallia haekaan,kun tuskin olet itsekkää,
        ihmistähän siellä etsitään,
        No ei muuta kun uutta hakua,
        minä löysin kivan kaverin!

        Olen ollut pitkään töissä radiolalla ja yhtenä suosittuna radioäänenä. Olen siisti ja hyvätapainen mies, mutta ongelmanani on se että naiset ihastuvat helposti miehekkääseen ja kuulemma hirmuisen seksikkääseen makuuhuoneääneeni, mutta kun he sitten myöhemmin näkevät sähköpostissa heille lähettämäni valokuvan, he pettyvät pahasti koska olen niin ruma rupikonna, eivätkä sitten halua rakentaa itselleen kanssani mitään "kaunotar ja hirviö"-suhdetta. Ymmärrän tietysti tilanteen heidän kannaltaan, mutta muutama surun kyynel on tullut sen vuoksi vuodatettua.


      • NaisiinVittuuntunut kirjoitti:

        Nämä ovat juuri näitä naisten höpinöitä: "älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään". Juuri tämän ylenkatsomisen ja ylimielisyyden vuoksi olen itse menettänyt nettitreffeihin kiinnostukseni jo aikoja sitten. Sieltä ei ole löytynyt muita kuin lompakostani kiinnostuneita.

        Onneksi en ole vajonnut niin syvälle että oisin jossai kontktiplstoilla.


      • e-kontakti.fi kirjoitti:

        Erittäin hyvä ohje @plussa

        Jos tuntuu, ettei vaan nappaa, mutta viestejä on kuitenkin lähetelty, on tärkeää että et vain katoa täysin vaan selitätä edes jotain.

        Jos toinen osapuoli suuttuu suorapuheisuudestasi, älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään.

        t: Heli E-kontakti.fistä

        OOkko sie sinkku ?


      • e-kontakti.fi kirjoitti:

        Erittäin hyvä ohje @plussa

        Jos tuntuu, ettei vaan nappaa, mutta viestejä on kuitenkin lähetelty, on tärkeää että et vain katoa täysin vaan selitätä edes jotain.

        Jos toinen osapuoli suuttuu suorapuheisuudestasi, älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään.

        t: Heli E-kontakti.fistä

        Jos et oo sinkku ni helistele ukkojen munpusseja VAAN.


      • e-kontakti.fi kirjoitti:

        Erittäin hyvä ohje @plussa

        Jos tuntuu, ettei vaan nappaa, mutta viestejä on kuitenkin lähetelty, on tärkeää että et vain katoa täysin vaan selitätä edes jotain.

        Jos toinen osapuoli suuttuu suorapuheisuudestasi, älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään.

        t: Heli E-kontakti.fistä

        Sie taiat olla kiukkupussi itte, noo ole mitä oot ei mun keskusteluja piä ottaa liian vkavsti ; )


      • mies ja ääni kirjoitti:

        Olen ollut pitkään töissä radiolalla ja yhtenä suosittuna radioäänenä. Olen siisti ja hyvätapainen mies, mutta ongelmanani on se että naiset ihastuvat helposti miehekkääseen ja kuulemma hirmuisen seksikkääseen makuuhuoneääneeni, mutta kun he sitten myöhemmin näkevät sähköpostissa heille lähettämäni valokuvan, he pettyvät pahasti koska olen niin ruma rupikonna, eivätkä sitten halua rakentaa itselleen kanssani mitään "kaunotar ja hirviö"-suhdetta. Ymmärrän tietysti tilanteen heidän kannaltaan, mutta muutama surun kyynel on tullut sen vuoksi vuodatettua.

        Mie taas voisin kuvallani paisttella kaikki naiset olisivat kimpussani , mutta sit oikeesti oon hiljainen hissukka melkein alanki erakoksi


      • e-kontakti.fi kirjoitti:

        Erittäin hyvä ohje @plussa

        Jos tuntuu, ettei vaan nappaa, mutta viestejä on kuitenkin lähetelty, on tärkeää että et vain katoa täysin vaan selitätä edes jotain.

        Jos toinen osapuoli suuttuu suorapuheisuudestasi, älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään.

        t: Heli E-kontakti.fistä

        Mee sieki sinne omlle palstalles mitä täälä nauvut


      • anssimies
        jo 10 vuotta onnea kirjoitti:

        Suuntaa Kauko Aasiaan, sielttä ne muutkin ovat emännän löytäneet, pitää vaan pitää kylmä pää ettei haksahda onnenonkijaan. Mitä sä päätäsi hakkaat seinään näiden kanssa? Noilla treffipalstoilla on naisten markkinat, rumalla ja lihavalla kärttyisällä akallakin riittää sata ottajaa, kyllä Suomalainen mies osaa olla tyhmä, kun ei näe kauemmaksi katsoa.

        Nämä suomalaiset akat kuvittelee olevansa niin hyviä kauniita ja taitavia.
        Venäläinen nainen tai aasialainen on kymmenen kertaa parempi. Suomalainen nainen lösähtää suhteessa ja pihtaa kun suoraan sanotaan. Pihtaajaa kukaan ei tarvii. Se kauneus on sitten sitä tasoa että meikkiä käytetään niin paljon että se pilaa ihon. Kukaan ei sellaista halua eikä myöskään luuviulua. En makaa koskaan suomalaisen naisen kanssa. Ei ota eteen suomalaiselle. Viroon menkää miehet sekä kaukomaille


      • pakkelipois kuvasta
        Miäs 33 treeee kirjoitti:

        Hyvin yleistä naisille että kiinnostus lopahtaa heti kuvan saatuaan. Itse aikanaan deittailin kuvattomana ja useampikin nainen oli kiinnostunut profiilistani kunnes tuli kuvan lähettämisen aika. Voisin vaikka kirjan tehdä niistä ontuvista selityksistä millä yritettiin perustella että yhtäkkiä en enään kiinnostanutkaan. Moni tosin katosi ja osa blokkasi.
        Kun laitoin kuvia profiiliin niin mielenkiinto katos mutta aina toisinaan joku uskalias yleensä juuri eronnut lohduttajaa vailla oleva lähestyi. Jopa kauniitakin naisia jotka saisivat kenet vaan. No enpä juuri kelpaa pidempään suhteeseen mutta panoksi kylläkin.
        Paitsi kun kerran laitoin kokeeksi itseni korkeakoulutetuksi ja vuositulot 100 000 niin jo alkoi kiinnostamaan mutta totuuden julki tuotuani kadottiin ja blokattiin. Todellisuus vaan on deiteillä se että vain ja ainoastaan kuva ratkaisee eikä se olet sitten kuinka ihana ja suloinen herrasmies luonteeltaan vaikka tätä halutaan kaunopuheissa toitottaa. Nettitreffit on 100% pinnallista parin hakua!

        Naiset pitäisi nähdä meikittömänä. Kun sitten viimein maalimössön takaa paljastuu hirveä kuvatus niin siihen se sitten loppuu.


      • Kuinkaaikuinenvoikir
        mies kaks ysi kirjoitti:

        "Harva kuitenkaan lähettää joten itse olen ottanut käytännöksi että max. 3 viestiä jonka jälkeen pyynti löytyisikö kuvaa.Jos tulee selittelyä ei ole hyvää kuvaa, saat myöhemmin yms., ei kuvaa todennäköisesti ihan kohta ole tulossa joten tässä kohtaa voi ilmaista että "tämä olikin sitten tässä" tai jatkaa viestitettelyä."

        Jatko kommenttina vielä; Useasti tuo ilman kuvan näkemistä jatkaminen on suuri virhe jota aina harmittelen.On nimittäin erittäin ikävää kirjoitella ihmisen kanssa joka tekstitasolla matchaa jollain tasolla mutta ulkonaisesti onkin ihan vastoinkuvitelmaansa.

        Tästä syystä, aina kuva.Aina.

        Mene takaisin äikäntunneille. Ala-asteen?


      • Pese tukka?
        mies ja ääni kirjoitti:

        Olen ollut pitkään töissä radiolalla ja yhtenä suosittuna radioäänenä. Olen siisti ja hyvätapainen mies, mutta ongelmanani on se että naiset ihastuvat helposti miehekkääseen ja kuulemma hirmuisen seksikkääseen makuuhuoneääneeni, mutta kun he sitten myöhemmin näkevät sähköpostissa heille lähettämäni valokuvan, he pettyvät pahasti koska olen niin ruma rupikonna, eivätkä sitten halua rakentaa itselleen kanssani mitään "kaunotar ja hirviö"-suhdetta. Ymmärrän tietysti tilanteen heidän kannaltaan, mutta muutama surun kyynel on tullut sen vuoksi vuodatettua.

        Ootko Artsa?


      • Profiili kuitenkin
        miees kirjoitti:

        Onneksi en ole vajonnut niin syvälle että oisin jossai kontktiplstoilla.

        Ketä kiinnostaa? :D


      • viron poika?
        anssimies kirjoitti:

        Nämä suomalaiset akat kuvittelee olevansa niin hyviä kauniita ja taitavia.
        Venäläinen nainen tai aasialainen on kymmenen kertaa parempi. Suomalainen nainen lösähtää suhteessa ja pihtaa kun suoraan sanotaan. Pihtaajaa kukaan ei tarvii. Se kauneus on sitten sitä tasoa että meikkiä käytetään niin paljon että se pilaa ihon. Kukaan ei sellaista halua eikä myöskään luuviulua. En makaa koskaan suomalaisen naisen kanssa. Ei ota eteen suomalaiselle. Viroon menkää miehet sekä kaukomaille

        Oliko äitisi virolainen kun isäsi makasi tämän kanssa ja satuit syntymään? Vai erehtyikö kansallisuudesta ja sekaantui suomalaiseen?


      • mies kaks ysi
        Kuinkaaikuinenvoikir kirjoitti:

        Mene takaisin äikäntunneille. Ala-asteen?

        Mmmmh.. Anteeksi..? ;D


      • Uranainen
        miees kirjoitti:

        Onneksi en ole vajonnut niin syvälle että oisin jossai kontktiplstoilla.

        Tuo tyyppi roikkuukin jossain baareissa ja vonkaa siellä kännipäissään naisia.

        Nykyäänhän kiireiset itsestään huolta pitävät aikuiset ihmiset eivät todellakaan vietä vapaa aikaansa kapakoissa, vaan vastakkaiseen sukupuoleen tutustutaan juuri netin kautta.


      • Kauko Lompsa
        jo 10 vuotta onnea kirjoitti:

        Suuntaa Kauko Aasiaan, sielttä ne muutkin ovat emännän löytäneet, pitää vaan pitää kylmä pää ettei haksahda onnenonkijaan. Mitä sä päätäsi hakkaat seinään näiden kanssa? Noilla treffipalstoilla on naisten markkinat, rumalla ja lihavalla kärttyisällä akallakin riittää sata ottajaa, kyllä Suomalainen mies osaa olla tyhmä, kun ei näe kauemmaksi katsoa.

        "Noilla treffipalstoilla on naisten markkinat, rumalla ja lihavalla kärttyisällä akallakin riittää sata ottajaa"

        Mutta rumalla ja lihavalla miehellä on oltava se lompsa millä ostaa orjan kauko-idästä. Ei se Kauko-Idänkään kukka haluaisi kärttyisää, rumaa ja lihavaa ja huonosti käyttäyttyvää ja naisia halveksivaa ruojaa vapaaehtoisesti, mutta se lompsa....muullahan ei niille väliä.

        Samasta lompsasta maksetaan koko Kauko-Idän kukkasen suvun menot. Hommaan kuuluu, että suku elätetään.

        Samoin on naisilla, joita kukaan ei täällä huoli, tuovat Gambiasta tai Pohjois-Afrikasta toyboyn, joka ei vilkaisiskaan ilman elatuksen saamista oloa kyseistä naista. Arvokkuus mennyt ihmisiltä, jotka ostaa itselleen seksiä ja orjan ja tekevät itsestään pellen, kun uskottelevat, että jostain muusta kuin lompsasta kyse... se etelän ihminen väistämättä ottaa eron kun on saanut täältä oleskeluluvan.

        Maksimissaan kolme vuotta ne jaksaa ja sitten ero ja sellainen kumppani josta oikeasti välittää tai tuovat tänne sieltä oman maan asukin. Näin on käynyt kaikissa tuntemissani ostomorsian-ostosulhanen jutuissa.


      • kuinkavoikommentoida
        Kuinkaaikuinenvoikir kirjoitti:

        Mene takaisin äikäntunneille. Ala-asteen?

        Hhm..? Mikä on "äikäntunti" onko perkuti ylä-Asteen?


      • haiseva juntti
        jojoutuiaika kirjoitti:

        Joo teatterin eturivistä vaan valkkaan parhaiten pukeutunut hyvän näköinen mies ja peli on voitettu.

        Voi hyvänen aika näitä naisia kun niille ei mikää tavallinen ja arkinen kelpaa ja sitä arkeahan tämä elämä parhaimmillaankin loppujen lopuksi on.

        TOSI MIES EI KÄY TEATTERISA. KULTTUURIA PRRRKELE.


      • ihmettelevä
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Erittäin hyvä ohje @plussa

        Jos tuntuu, ettei vaan nappaa, mutta viestejä on kuitenkin lähetelty, on tärkeää että et vain katoa täysin vaan selitätä edes jotain.

        Jos toinen osapuoli suuttuu suorapuheisuudestasi, älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään.

        t: Heli E-kontakti.fistä

        ihme ohjeita.....


      • destiny1968
        ei enää kiitos kirjoitti:

        Mulla vähän samoja ongelmia.Sen vuoksi en enää mene noille sivustoille.Oli inhottavaa kun kuva oli ns.miesmäinen, kirjoitellessa kaikki mätsäs,mutta kun kuuli äänen ja se oli Mikki Hiiren ääni,niin se lopahti siihen.Sanoin sen ihan suoraan.Yritti vielä pitää yhteyttä mutta en vaan pystynyt.Toisen kanssa kävi niin että kuva oli 15v vanha ja olemus oli ihan jotain muuta kun nähtiin..äänikään ei ollut se paras vaihtoehto.Tulin vaan siihen tulokseen että kun kohtaa ihmisen livenä kadulla,teatterissa tmv,niin siinä se kokonaisuus tulee parhaiten kaikin puolin esiin.Luotan siis siihen että se oikea tulee kulman takaa vastaa,jos on tullakseen..:)

        moi kaitsu porista,ihan vain sattumallta katselin näitä tekstejä ja mulla kysymys..ei millään pahalla..mutta kuinka monta miestä olet tulevia treffikumppaneitasi tavannut kadulta,kaupan kassalta,kirjastosta,rannalta,kirjastosta ja selvinpäin?kuinka monta treffijuttua on ollut?oikeesti missä nainen ja mies tapaavat ja tekevät treffit nykyään?miten sinä olet tavannut kumppanisi?en tiedä ikääsi?mutta ei se toimi suomessa että sen "rakkauden"voi kohdata missä tahansa..ei se toimi suomessa,me olemme ujoja,hiljaisia,vat´varautuneita olioita ja me voimme tehdä lähempää tuttavuutta toisen sukupuolen kanssa vain baarissa tai yleensä alkoholilla on osuutta asian kanssa,bileet,festarit ym:itse en ole sadun rupikonna mutta treffikutsut naisilta ovat olleet melko mvähissä kolmeen vuoteen..ja miksi?en ole paljon käynyt baareissa kolmeen vuoteen tai yleensä ottanut alkoholia joten sosiaalinen yhteydenotto naisiin on ollut melko vähäinen.olen ollut melko suosittu aikaisemmin joten mistä johtuu suosion puute?koska en ole käynyt baareissa!minulla on kokemusta näistä deittijutuista jonkin verran ja minun täytyy sanoa että suomalaisissa naisissa on jokin vikana.he eivät kirjoita tai edes vastaa viesteihin.olen saanut satoja viestejä naisilta ja yllätys..siis kaikki ovat tulleet ulkomaalaisilta naisilta,kaikki!olen mukava ja mielestäni ihan ok näköinen mutta hieman kyllästynyt suomalaisiin naisiin ja miksi monet eivät laita kuvaansa näille deittisivustoille`koska eivät ole mitään prinsessoja.mut oikeesti laitatko sinä viestiä ihmiselle jonka ulkonäöstä et tiedä mitään?niitä on paljon.tiedän ulkonäkö ratkaisee paljon enkä itsekään esim:baarissa mene juttelemaan naisen kanssa joka ei minua fyysisesti kiinnosta kuten et sinäkään tai kukaan muukaan-mutta suomalaiset naiset hakevat taloudellista turvaa ja hyvännäköistä miestä ja luontteen pitäisi olla kultainen ja hieman renttukin voisi olla.minusta ainnoa asia nmikä on tärkeää..on ne kuuluisat kemiat..jos mun pitäsisi valita malli ja rikas vai tavallinen ja köyhä`niin haluaisin sen jonka kanssa on kemiaa..sä olet nainen,mikä ratkaisee,raha vai ulkonäkö vai kemiat?sen vai ntietää ja tuntee kun kohtaa jotain suurempaa!itse olen jo 46 v mutta tunnen itseni ikinuoreksi koska oikeesti olen jäänyt nuoruuteen mikä oli parasta aikaa,kaikki oli uutta ja ihanaa.olen nähnyt paljon ja haluaisin vielä nähdä mutta mitä?rakkautta tottakai hakuan vielä kokea.olen rakkautta kokenut mutta menettänyt kuten moni muukin mutta olen virhiestä oppininut kuten kaikkien pitää oppia virheistä ja kehittyä paremmaksi ihmiseksi.mitä virheitä sinä olet tehnuy ja oletko oppinujt virheistäsi?elämäsi tärkein asia jos sinulla ei ole lapsia?minulle on rakkaus..mitä ihminen on ilman rakkautta?pelkkä tyhjä kuori!missä ja milloin kohdataan?tiedän ulkonäkö ja kaikki muut pienet asiat vaikuttaa..mutta se ulkonäkö ja ensikohtaaminen on isoin asia.mutta en häiritse enempiä ja toivotan onnea etsintääsi toivoolpi kaitsu porista heippa but remember this IN THE END WE ONLY REGRET CHANCES WE DIDIN`T TAKE,so true take care of your self mysterious woman..good night and sweet dreams


      • vuosionnea
        jo 10 vuotta onnea kirjoitti:

        Suuntaa Kauko Aasiaan, sielttä ne muutkin ovat emännän löytäneet, pitää vaan pitää kylmä pää ettei haksahda onnenonkijaan. Mitä sä päätäsi hakkaat seinään näiden kanssa? Noilla treffipalstoilla on naisten markkinat, rumalla ja lihavalla kärttyisällä akallakin riittää sata ottajaa, kyllä Suomalainen mies osaa olla tyhmä, kun ei näe kauemmaksi katsoa.

        Minä suuntasin aasian lisäksi afrikkaan, molemmista paikoista löysin äärimmäisen mukavia ihmisiä ja ennenkaikkea hyväluontoisia naisia, puolison löysin Tansaniasta ja olen 110% varma, että ikinä en löytäisi hänen veroistaan vaimoa suomesta.


      • Kaunotarkylläkin
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Kyseinen asia on mielestäni hyvin yksinkertainen;

        Ensinnäkin profiilin loppuun laitetaan meiliosoite johon pyydetään kuvattomia lähettämään kuva.
        Harva kuitenkaan lähettää joten itse olen ottanut käytännöksi että max. 3 viestiä jonka jälkeen pyynti löytyisikö kuvaa.Jos tulee selittelyä ei ole hyvää kuvaa, saat myöhemmin yms., ei kuvaa todennäköisesti ihan kohta ole tulossa joten tässä kohtaa voi ilmaista että "tämä olikin sitten tässä" tai jatkaa viestitettelyä. Itse olen tehnyt molempia.Jos taas toiselta tulee vastaus " en lähetä kuvaa ilman live näkemistä " yms., olen toivottellut hyvät jatkot.
        Jos taas kuva tulee eikä miellytä voi asian ilmaista esim. " et taida olla ihan mitä etsin" jonka jälkeen hyvien jatkojen toivotukset.Asiaa ei mielestäni tarvitse selitellä. Aikuinen ihminen joka on nettideiteissä ilman kuvaa, pitää tietää mihin on ryhtynyt ja joskus voi tulla todellakin pakit, eikä siitä saa suuttua.


        Ihmisten kun tulisi myös muistaa että eivät kaikki torju sitä varten ettei ole kaunis/komea vaan koska toinen ei nyt vain oikeasti miellytä silmää.Itse kiinnitän huomioita mm. silmiin, suuhun ja hymyyn.Jos nämä eivät herätä mielenkiintoani niin jätän leikin sikseen. Joten, syitä on monia ja jokainen haluaa löytää oikeasti itselleen sopivan puoliskon.

        No voi pyhä Sylvi. Jos mun mieheni olisi löytynyt aikoinaan treffipalstalta, niin olisi jäänyt tämä monikymmenvuotinen ihana elämä elämättä. Hän kun on ihan oikeasti tosi oudon näköinen heppu. Varsinkin valokuvissa.

        Mutta kun me nyt satuttiin tapaamaan ihan elävässä elämässä ja tutustuttiin sillee niinku normaalisti, niin mulle oli melko pian ihan yks ja sama, vaikka äijä oli melkein tukaton ja hampaat harottivat sinne-tänne ja että kundi oli liian laiha pituuteensa nähden. Hän kun oli muuten hyvä mies.

        ja sitä paitsi: ei tulis pieneen mieleenikään alkaa levitellä valokuvia pitkin nettiä; eiköhän riitä että mahdollinen nettituttavuus näkee mun naamani ja kroppani sitten kun tavataan - ja jos nettikuva on se tärkein jutska, niin voinhan mä lähettää retusoidun kuvan, niin pääsen ainakin treffeille….


      • Pehmentämisellä on kyllä tosielämässä lähinnä kosmeettinen vaikutus pakkien hellävaraisuuteen. Kun jotain ympäripyöreää putkauttaa pakkien syyksi, niin ei se toinen osapuoli oikeasti usko että "vika ei ole sinussa, se on minussa" tai "Haen tässä elämänvaiheessa jotain erilaista". Ei se toinen kuitenkaan tyhmä ole. Jos asiat on siihen asti mennyt hyvin että on livenä nähty, niin kyllä se nainen tietää mistä pakit johtuu. Mieti nyt vähän.

        Viimeistään kun nainen kavereidensa kanssa analysoi pakkeja ja miehen sanavalintoja, käy se totuus selville. Minusta ihan kuka tahansa ansaitsee totuuden. Jos itse saisin pakit, niin paljon mielummin ottaisin syyksi sen, että mies hakee eri ulkonäkötyyppiä kuin jonkun tyhjänpäiväisen latteuden, joita aina hoetaan.


      • ei enää kiitos kirjoitti:

        Mulla vähän samoja ongelmia.Sen vuoksi en enää mene noille sivustoille.Oli inhottavaa kun kuva oli ns.miesmäinen, kirjoitellessa kaikki mätsäs,mutta kun kuuli äänen ja se oli Mikki Hiiren ääni,niin se lopahti siihen.Sanoin sen ihan suoraan.Yritti vielä pitää yhteyttä mutta en vaan pystynyt.Toisen kanssa kävi niin että kuva oli 15v vanha ja olemus oli ihan jotain muuta kun nähtiin..äänikään ei ollut se paras vaihtoehto.Tulin vaan siihen tulokseen että kun kohtaa ihmisen livenä kadulla,teatterissa tmv,niin siinä se kokonaisuus tulee parhaiten kaikin puolin esiin.Luotan siis siihen että se oikea tulee kulman takaa vastaa,jos on tullakseen..:)

        Ymmärrän kyllä pointin, mutta jos joutuu deittisivustoihin turvautumaan, niin kannattaako olla pinnallinen ja pikkutarkka? Jos kumppania on hakemassa, niin ei sitä nyt itse kannata itselleen tehdä vaikeammaksi. Jos miehellä olisi kaikki luonteenpiirteet ja arkielämään liittyvät tavat joita toivoisin, niin en minä kyllä kimeän äänen tai heikohkon ulkonäön vuoksi sitä dumppaisi. Kuulostaa vaan että te kaikki täällä haette enemmän jotain seksiseuraa kun parisuhdetta. Jos oikeasta rakkaudesta on kyse, niin eihän siinä ulkoiset piirteet paljoa paina.


      • <3<3 hj
        kuinkavoikommentoida kirjoitti:

        Hhm..? Mikä on "äikäntunti" onko perkuti ylä-Asteen?

        Tää on nii kreisiä että täällä huudetaan jostain kirjotusvirheistä ja kirjotuskielestä. En minä ainakaa missään nettipalstalla jaksa mitää virallista kieltä eli kirjakieltä kirjottaa. Taitaa olla jotain viiskymppisiä kaikki jotka tuosta jaksaa valittaa. Huoh..Hankkikaa elämä vanhukset!


      • je<3
        Don Quijote kirjoitti:

        Ei kuva ole aina koko totuus. Useita ihmisiä treffeistä nähneenä, niin täytyy sanoa useimpien näyttävän luonnossa eri ihmiseltä. Osa näyttää paremmalta luonnossa, toiset huonommilta, harva näyttää samalta kuin kuvassaan. Näkeehän myös itse kuvista, kun henkilö näyttää joka kuvassa erilaiselta.

        Joten ei kannata liikaa hirttäytyä siihen kuvaan, mutta turhaahan tätä naiselle on selittää. Nainen ymmärtää asian vasta, kun menee treffeille miehen kanssa, joka näytti kuvassaan aivan ihanalta, mutta itse paikan päälle tulikin sitten monsteri. Sitten se ehkä alkaa raksuttamaan, että ei se kuva ole ihan tarkka heijastus todellisuudesta.

        Oma ongelmansa on naisten paisuneet egot. Keskitasoiset naiset saavat paljon huomiota miehiltä, kun miehet metsästävät seksiä. Ilmiön seurauksesta ei tahdo enää keskitasoiselle naiselle oman tasoinen mies enää kelvata, kun on kuvitelmat itsestä sfääreissä.

        Kuvassa näyttää aina paremmalta kuin livenä,oli sitten nainen tai mies. Kuva on ihan ego, ylisellainen.


      • e-kontakti.fi kirjoitti:

        Erittäin hyvä ohje @plussa

        Jos tuntuu, ettei vaan nappaa, mutta viestejä on kuitenkin lähetelty, on tärkeää että et vain katoa täysin vaan selitätä edes jotain.

        Jos toinen osapuoli suuttuu suorapuheisuudestasi, älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään.

        t: Heli E-kontakti.fistä

        Ei on helpompi jättä sinkkuelämäni E-kontakti.fi vuoksi kuiin treffit. Itte ei ole kokelunut E-kontakti.fi koska se palvelu ett hyväksynyt e panki maksu. En kettään voi varmista millainen deitti palsta auttaa.


      • Linnanahde
        mies ja ääni kirjoitti:

        Olen ollut pitkään töissä radiolalla ja yhtenä suosittuna radioäänenä. Olen siisti ja hyvätapainen mies, mutta ongelmanani on se että naiset ihastuvat helposti miehekkääseen ja kuulemma hirmuisen seksikkääseen makuuhuoneääneeni, mutta kun he sitten myöhemmin näkevät sähköpostissa heille lähettämäni valokuvan, he pettyvät pahasti koska olen niin ruma rupikonna, eivätkä sitten halua rakentaa itselleen kanssani mitään "kaunotar ja hirviö"-suhdetta. Ymmärrän tietysti tilanteen heidän kannaltaan, mutta muutama surun kyynel on tullut sen vuoksi vuodatettua.

        Embuske turpa kii...sitä paitsi voisit jätä ne teinit rauhaan Kaarle XII :ssä


      • Halojaajoo
        NaisiinVittuuntunut kirjoitti:

        Nämä ovat juuri näitä naisten höpinöitä: "älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään". Juuri tämän ylenkatsomisen ja ylimielisyyden vuoksi olen itse menettänyt nettitreffeihin kiinnostukseni jo aikoja sitten. Sieltä ei ole löytynyt muita kuin lompakostani kiinnostuneita.

        Miksi valitusviesteihin pitäisi vastata? Mitä se hyödyttää kumpaakaan osapuolta? Suhdetta siitä ei kuitenkaan synny, joten kitinä on ajanhukkaa. Aikuinen ihminen, joka ei kestä pettymyksiä tuskin on parisuhdemateriaalia.


      • dfgdfhjfj
        NaisiinVittuuntunut kirjoitti:

        Nämä ovat juuri näitä naisten höpinöitä: "älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään". Juuri tämän ylenkatsomisen ja ylimielisyyden vuoksi olen itse menettänyt nettitreffeihin kiinnostukseni jo aikoja sitten. Sieltä ei ole löytynyt muita kuin lompakostani kiinnostuneita.

        Eli sun mielestä on ok kiukutella vastapuolelle ja sitten sen vastapuolen pitäisi vielä vastata siihen kiukutteluusi. Huoh.

        Minne kaikki miehet ovat kadonneet? Nykyään kaikki paikat tuntuvat olevan täynnä vain kaltaisiasi "miehiä".


      • en tiiä sit
        jo 10 vuotta onnea kirjoitti:

        Suuntaa Kauko Aasiaan, sielttä ne muutkin ovat emännän löytäneet, pitää vaan pitää kylmä pää ettei haksahda onnenonkijaan. Mitä sä päätäsi hakkaat seinään näiden kanssa? Noilla treffipalstoilla on naisten markkinat, rumalla ja lihavalla kärttyisällä akallakin riittää sata ottajaa, kyllä Suomalainen mies osaa olla tyhmä, kun ei näe kauemmaksi katsoa.

        Jaa. Jos ottaa vaimon Kauko Aasiasta niin katsotaan aina että mitä vikaa miehessä kun ei ole muuta saanut.


      • farangkhiinok
        Kauko Lompsa kirjoitti:

        "Noilla treffipalstoilla on naisten markkinat, rumalla ja lihavalla kärttyisällä akallakin riittää sata ottajaa"

        Mutta rumalla ja lihavalla miehellä on oltava se lompsa millä ostaa orjan kauko-idästä. Ei se Kauko-Idänkään kukka haluaisi kärttyisää, rumaa ja lihavaa ja huonosti käyttäyttyvää ja naisia halveksivaa ruojaa vapaaehtoisesti, mutta se lompsa....muullahan ei niille väliä.

        Samasta lompsasta maksetaan koko Kauko-Idän kukkasen suvun menot. Hommaan kuuluu, että suku elätetään.

        Samoin on naisilla, joita kukaan ei täällä huoli, tuovat Gambiasta tai Pohjois-Afrikasta toyboyn, joka ei vilkaisiskaan ilman elatuksen saamista oloa kyseistä naista. Arvokkuus mennyt ihmisiltä, jotka ostaa itselleen seksiä ja orjan ja tekevät itsestään pellen, kun uskottelevat, että jostain muusta kuin lompsasta kyse... se etelän ihminen väistämättä ottaa eron kun on saanut täältä oleskeluluvan.

        Maksimissaan kolme vuotta ne jaksaa ja sitten ero ja sellainen kumppani josta oikeasti välittää tai tuovat tänne sieltä oman maan asukin. Näin on käynyt kaikissa tuntemissani ostomorsian-ostosulhanen jutuissa.

        Mistähän moinen käsitys pulppuaa joka puolelle että kaukoidän kaunokaisen sukukin olisi elätettävä. Itse olen asunut Thaimaassa muutaman vuoden jo ja vielä kertaakaan suku ei ole pyytänyt mitään. Päinvastoin aina kun vieraillaan tarjoavat kaiken. Toki myös toisinpäin homma toimii ja meillä vieraille tarjotaan. Suosittelen kaukoidän neitosia mutta kannattaa ensin opetella kieli ja etsiä se kumppani muualta kuin gogo baarista. Tietty normaali varovaisuus on tarpeen niin kuin suomessakin.


      • jermukka
        Kauko Lompsa kirjoitti:

        "Noilla treffipalstoilla on naisten markkinat, rumalla ja lihavalla kärttyisällä akallakin riittää sata ottajaa"

        Mutta rumalla ja lihavalla miehellä on oltava se lompsa millä ostaa orjan kauko-idästä. Ei se Kauko-Idänkään kukka haluaisi kärttyisää, rumaa ja lihavaa ja huonosti käyttäyttyvää ja naisia halveksivaa ruojaa vapaaehtoisesti, mutta se lompsa....muullahan ei niille väliä.

        Samasta lompsasta maksetaan koko Kauko-Idän kukkasen suvun menot. Hommaan kuuluu, että suku elätetään.

        Samoin on naisilla, joita kukaan ei täällä huoli, tuovat Gambiasta tai Pohjois-Afrikasta toyboyn, joka ei vilkaisiskaan ilman elatuksen saamista oloa kyseistä naista. Arvokkuus mennyt ihmisiltä, jotka ostaa itselleen seksiä ja orjan ja tekevät itsestään pellen, kun uskottelevat, että jostain muusta kuin lompsasta kyse... se etelän ihminen väistämättä ottaa eron kun on saanut täältä oleskeluluvan.

        Maksimissaan kolme vuotta ne jaksaa ja sitten ero ja sellainen kumppani josta oikeasti välittää tai tuovat tänne sieltä oman maan asukin. Näin on käynyt kaikissa tuntemissani ostomorsian-ostosulhanen jutuissa.

        Minulla on kokemusta kotimaisista ja ulkomaisista naisista ja voin sanoa että se rakkaus ei riipu siitä minkä maan kansalainen olet vaan siitä minkä ihmisen kanssa olet tekemisissä.
        Kulttuurierot ja etäisyydet tuhoaa suhteita ja niin, luonteet jotka eivät sovi.
        Ihminen tekee itsestä pellen jos antaa huijata itseään totta, mutta kukapa ei olisi tullut koskaan huijatuksi.
        Kyllä, monesti suhteet epäonnistuvat, ei ole mitään kaavaa jolla sen saisi aina onnistumaan.
        Jos ihminen ei kelpaa jollekulle tai hyvin monelle tarkoittaisiko se sitä että pitäisi tyytyä olemaan yksin??
        Miksi ei saisi koettaa onneaan muualla kuin Suomessa. Miksi se vaivaa niin monia että jollakulla olisi ulkomainen puoliso. Ja miksi se vaivaa ketään onnistuuko se suhde vai ei.
        Eikö omassa elämässä ole ihan tarpeeksi päänvaivaa hoitaa edes se.


      • har har har har
        <3<3 hj kirjoitti:

        Tää on nii kreisiä että täällä huudetaan jostain kirjotusvirheistä ja kirjotuskielestä. En minä ainakaa missään nettipalstalla jaksa mitää virallista kieltä eli kirjakieltä kirjottaa. Taitaa olla jotain viiskymppisiä kaikki jotka tuosta jaksaa valittaa. Huoh..Hankkikaa elämä vanhukset!

        Vai viiskymppisiä :D, eiköhän kyseessä ole ihan amisviiksien dissaus imbesilleille jotka ei osaa kirjoittaa, har har har har


      • hampaat ja suu
        vuosionnea kirjoitti:

        Minä suuntasin aasian lisäksi afrikkaan, molemmista paikoista löysin äärimmäisen mukavia ihmisiä ja ennenkaikkea hyväluontoisia naisia, puolison löysin Tansaniasta ja olen 110% varma, että ikinä en löytäisi hänen veroistaan vaimoa suomesta.

        juu et varmaan löydä valtavaperseistä afrotammaa suomesta...


      • Hyyner Veli-Matti
        en tiiä sit kirjoitti:

        Jaa. Jos ottaa vaimon Kauko Aasiasta niin katsotaan aina että mitä vikaa miehessä kun ei ole muuta saanut.

        Ai että ottaa? Thaimaa, Malesia ja muut luuserivaltiot on täynnä toinen toistaan rumempaa lättänaamaa aivan kuten suomessakin ja naiset on tyrkyllä, sitten nää jossa naisetkin on kauniita eli Japani, Taiwan, Kiina ja Etelä-Korea, ei niistä niin vaan otetakaan kun ne odottaa jotain tasoa miehestä eikä lompsa ratkaise.


      • psykiatrille hep

        eihän ihminen mene toisen ulkonäön kanssa naimiaisiin,vaan ihmisen jolla on myös oma minä.itse seurustelen naisen kanssa en ulkonäön takia.voi olla että on kaunis päältä mutta pas no silppua sisältä ja pienet aivot.kannattasko mennä psykolle miettimään elämän tarkoitusta


      • puhdas nainen ok
        pakkelipois kuvasta kirjoitti:

        Naiset pitäisi nähdä meikittömänä. Kun sitten viimein maalimössön takaa paljastuu hirveä kuvatus niin siihen se sitten loppuu.

        kyllä on totta,kuka nyt pakkelimimmiä pussaa,johan siinä saa syödä huulipunaa ja kaiken maailman tomujauhoja niistähän saa allergian.itse ainakin tykkään luomu mimmistä jolla on kova itsetunto ja puhdas pesty naama,ei tartte sotkea itseään maksullisen näköiseksi huulipunalla korviin asti.itse kierrän kaukaa maalatut h näköiset mimmit.luomua sen nykyään olla pitää eikä maalipyttyjä


      • oikea mies
        NaisiinVittuuntunut kirjoitti:

        Nämä ovat juuri näitä naisten höpinöitä: "älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään". Juuri tämän ylenkatsomisen ja ylimielisyyden vuoksi olen itse menettänyt nettitreffeihin kiinnostukseni jo aikoja sitten. Sieltä ei ole löytynyt muita kuin lompakostani kiinnostuneita.

        ky nyt meni sanattomaksi.veit niin sanotusti sanat suustani.paremmin löytää oikeita misuja ihan vaikka kauppakeskuksen ruoka jonossa kuin netistä.ja jos ei naama miellytä olisko parempi unohtaa netti ja miehet ja elellä ihan itekseen erokkona.mitä sitä täällä netissä hölöttää että itelläkin naama kuin petolinnun per.olisko naisten tansseissa sulle sopiva mies.ainakin kannattaa mennä testaamaan että hakeeko ne miehet jos ei ole hakua kannattaa katsoa peiliin ja peilin takapuolelle.


      • assssssssssssss
        Hyyner Veli-Matti kirjoitti:

        Ai että ottaa? Thaimaa, Malesia ja muut luuserivaltiot on täynnä toinen toistaan rumempaa lättänaamaa aivan kuten suomessakin ja naiset on tyrkyllä, sitten nää jossa naisetkin on kauniita eli Japani, Taiwan, Kiina ja Etelä-Korea, ei niistä niin vaan otetakaan kun ne odottaa jotain tasoa miehestä eikä lompsa ratkaise.

        Thaimaassa on paljon kovasti kauniita naisia.
        On aika kumma, jos etsit kaukoidästä kovapiirteisiä kotkan näköisiä naisia. Niitä riittää Suomessakin.


      • Kaunotarjollekin
        Kaunotarkylläkin kirjoitti:

        No voi pyhä Sylvi. Jos mun mieheni olisi löytynyt aikoinaan treffipalstalta, niin olisi jäänyt tämä monikymmenvuotinen ihana elämä elämättä. Hän kun on ihan oikeasti tosi oudon näköinen heppu. Varsinkin valokuvissa.

        Mutta kun me nyt satuttiin tapaamaan ihan elävässä elämässä ja tutustuttiin sillee niinku normaalisti, niin mulle oli melko pian ihan yks ja sama, vaikka äijä oli melkein tukaton ja hampaat harottivat sinne-tänne ja että kundi oli liian laiha pituuteensa nähden. Hän kun oli muuten hyvä mies.

        ja sitä paitsi: ei tulis pieneen mieleenikään alkaa levitellä valokuvia pitkin nettiä; eiköhän riitä että mahdollinen nettituttavuus näkee mun naamani ja kroppani sitten kun tavataan - ja jos nettikuva on se tärkein jutska, niin voinhan mä lähettää retusoidun kuvan, niin pääsen ainakin treffeille….

        Just samaa mieltä Kaunotarkylläkin kanssa. Ei meinannut naama pysyä peruslukemilla kun tapasimme kahvilassa muutaman meilin jälkeen. Siitä on nyt monta vuotta ja olemme eläneet ihanan elämän.
        Ulkonäköön olen tottunut, eikä se enää niin oudolta näytäkään. Paino on normaali ja hampaat on oikaistu. Nyt löytää kaunistakin, silmät ja aatelinenä. Itse olen pikkusievä, jotkut on sanoneet kauniiksi.
        Mutta eihän sille mitään voi jos toisen ulkonäkö vaikuttaa vastenmieliseltä, niin pitää toimia kun tuntuu. Tarkoitus on vain sanoa että paljon jää kokematta jos ulkonäköön tuijottaa.


      • Mies-50-luvulta
        destiny1968 kirjoitti:

        moi kaitsu porista,ihan vain sattumallta katselin näitä tekstejä ja mulla kysymys..ei millään pahalla..mutta kuinka monta miestä olet tulevia treffikumppaneitasi tavannut kadulta,kaupan kassalta,kirjastosta,rannalta,kirjastosta ja selvinpäin?kuinka monta treffijuttua on ollut?oikeesti missä nainen ja mies tapaavat ja tekevät treffit nykyään?miten sinä olet tavannut kumppanisi?en tiedä ikääsi?mutta ei se toimi suomessa että sen "rakkauden"voi kohdata missä tahansa..ei se toimi suomessa,me olemme ujoja,hiljaisia,vat´varautuneita olioita ja me voimme tehdä lähempää tuttavuutta toisen sukupuolen kanssa vain baarissa tai yleensä alkoholilla on osuutta asian kanssa,bileet,festarit ym:itse en ole sadun rupikonna mutta treffikutsut naisilta ovat olleet melko mvähissä kolmeen vuoteen..ja miksi?en ole paljon käynyt baareissa kolmeen vuoteen tai yleensä ottanut alkoholia joten sosiaalinen yhteydenotto naisiin on ollut melko vähäinen.olen ollut melko suosittu aikaisemmin joten mistä johtuu suosion puute?koska en ole käynyt baareissa!minulla on kokemusta näistä deittijutuista jonkin verran ja minun täytyy sanoa että suomalaisissa naisissa on jokin vikana.he eivät kirjoita tai edes vastaa viesteihin.olen saanut satoja viestejä naisilta ja yllätys..siis kaikki ovat tulleet ulkomaalaisilta naisilta,kaikki!olen mukava ja mielestäni ihan ok näköinen mutta hieman kyllästynyt suomalaisiin naisiin ja miksi monet eivät laita kuvaansa näille deittisivustoille`koska eivät ole mitään prinsessoja.mut oikeesti laitatko sinä viestiä ihmiselle jonka ulkonäöstä et tiedä mitään?niitä on paljon.tiedän ulkonäkö ratkaisee paljon enkä itsekään esim:baarissa mene juttelemaan naisen kanssa joka ei minua fyysisesti kiinnosta kuten et sinäkään tai kukaan muukaan-mutta suomalaiset naiset hakevat taloudellista turvaa ja hyvännäköistä miestä ja luontteen pitäisi olla kultainen ja hieman renttukin voisi olla.minusta ainnoa asia nmikä on tärkeää..on ne kuuluisat kemiat..jos mun pitäsisi valita malli ja rikas vai tavallinen ja köyhä`niin haluaisin sen jonka kanssa on kemiaa..sä olet nainen,mikä ratkaisee,raha vai ulkonäkö vai kemiat?sen vai ntietää ja tuntee kun kohtaa jotain suurempaa!itse olen jo 46 v mutta tunnen itseni ikinuoreksi koska oikeesti olen jäänyt nuoruuteen mikä oli parasta aikaa,kaikki oli uutta ja ihanaa.olen nähnyt paljon ja haluaisin vielä nähdä mutta mitä?rakkautta tottakai hakuan vielä kokea.olen rakkautta kokenut mutta menettänyt kuten moni muukin mutta olen virhiestä oppininut kuten kaikkien pitää oppia virheistä ja kehittyä paremmaksi ihmiseksi.mitä virheitä sinä olet tehnuy ja oletko oppinujt virheistäsi?elämäsi tärkein asia jos sinulla ei ole lapsia?minulle on rakkaus..mitä ihminen on ilman rakkautta?pelkkä tyhjä kuori!missä ja milloin kohdataan?tiedän ulkonäkö ja kaikki muut pienet asiat vaikuttaa..mutta se ulkonäkö ja ensikohtaaminen on isoin asia.mutta en häiritse enempiä ja toivotan onnea etsintääsi toivoolpi kaitsu porista heippa but remember this IN THE END WE ONLY REGRET CHANCES WE DIDIN`T TAKE,so true take care of your self mysterious woman..good night and sweet dreams

        Vai rupikonnia!
        Oikeasti, eläimenä rupikonna on mielestäni oikein hauska veikko, herättää myötätuntoa. Monet ihmiset tykkäävät rupikonnista, myös minä, joka olen jo lähemmäs 60-vuotias mies. Tykkään rupikonnista enemmän kuin tavallisista sammakoista.

        Olen lisäksi kissaihminen, vaikka minulla ei kissaa olekaan. Lapsuudessa meillä oli kotona maalla monta kissaa..

        Tämä juttu meni nyt vähän asian vierestä.

        Onneksi ei enää tässä iässä ole pahoja kaipuita parisuhteisiin. Olen ollut pitkään naimisissa ja nainen on ns. yksi perkele. Meillä on kaksi aikuista poikaa jotka asuvat vielä kotona, koko perhe on yhdessä.
        Itse en varmasti ole vetävämmän näköisiä miehiä, mutta jollain tavalla erikoinen, ja naisia minulla oli aikanaan jonkun verran tarjolla.

        Onneksi vielä 80-luvun alussa sai melko hyvin töitä, ja vielä nytkin ole työelämässä mukana, ja palkkani on hieman yli keskitason. Minulla on yliopistokoulutus. Työttömyys uhkaa ensi keväänä, koska olen ulkoistettuna ja myös kaikkien työkavereideni työ loppuu silloin. Alan voitte ehkä arvata. Pieni mahdollisuus on, että saan tehdä ulkoistettuna töitä toiselle asiakkaalle.


      • kiireinen ura hah hah
        Uranainen kirjoitti:

        Tuo tyyppi roikkuukin jossain baareissa ja vonkaa siellä kännipäissään naisia.

        Nykyäänhän kiireiset itsestään huolta pitävät aikuiset ihmiset eivät todellakaan vietä vapaa aikaansa kapakoissa, vaan vastakkaiseen sukupuoleen tutustutaan juuri netin kautta.

        Ja todellisuus on taas se että netti on täynnä psykoja ja luusereita.


      • Amish-poika
        mies ja ääni kirjoitti:

        Olen ollut pitkään töissä radiolalla ja yhtenä suosittuna radioäänenä. Olen siisti ja hyvätapainen mies, mutta ongelmanani on se että naiset ihastuvat helposti miehekkääseen ja kuulemma hirmuisen seksikkääseen makuuhuoneääneeni, mutta kun he sitten myöhemmin näkevät sähköpostissa heille lähettämäni valokuvan, he pettyvät pahasti koska olen niin ruma rupikonna, eivätkä sitten halua rakentaa itselleen kanssani mitään "kaunotar ja hirviö"-suhdetta. Ymmärrän tietysti tilanteen heidän kannaltaan, mutta muutama surun kyynel on tullut sen vuoksi vuodatettua.

        Ei oo totta ! Itse Esko Riihelä on täällä.


      • erikoista..
        Kauko Lompsa kirjoitti:

        "Noilla treffipalstoilla on naisten markkinat, rumalla ja lihavalla kärttyisällä akallakin riittää sata ottajaa"

        Mutta rumalla ja lihavalla miehellä on oltava se lompsa millä ostaa orjan kauko-idästä. Ei se Kauko-Idänkään kukka haluaisi kärttyisää, rumaa ja lihavaa ja huonosti käyttäyttyvää ja naisia halveksivaa ruojaa vapaaehtoisesti, mutta se lompsa....muullahan ei niille väliä.

        Samasta lompsasta maksetaan koko Kauko-Idän kukkasen suvun menot. Hommaan kuuluu, että suku elätetään.

        Samoin on naisilla, joita kukaan ei täällä huoli, tuovat Gambiasta tai Pohjois-Afrikasta toyboyn, joka ei vilkaisiskaan ilman elatuksen saamista oloa kyseistä naista. Arvokkuus mennyt ihmisiltä, jotka ostaa itselleen seksiä ja orjan ja tekevät itsestään pellen, kun uskottelevat, että jostain muusta kuin lompsasta kyse... se etelän ihminen väistämättä ottaa eron kun on saanut täältä oleskeluluvan.

        Maksimissaan kolme vuotta ne jaksaa ja sitten ero ja sellainen kumppani josta oikeasti välittää tai tuovat tänne sieltä oman maan asukin. Näin on käynyt kaikissa tuntemissani ostomorsian-ostosulhanen jutuissa.

        Mikä orja, vaimoni tulee Kauko Idästä, maasta joka on naisten tasa-arvossa viidenneksi paras. Enemmän keskitason naisjohtajia, kuin Suomessa keskimäärin. On töissä vakituisesti hoitoalalla, omaa kaksi tutkintoa, yhden Suomesta ja toisen omasta maastaan. Puhuu sujuvasti kolmea oman maansa kieltä sekä Suomea ja Englantia. Erikoinen orja kerrakseen.


      • kateellinenko?
        Hyyner Veli-Matti kirjoitti:

        Ai että ottaa? Thaimaa, Malesia ja muut luuserivaltiot on täynnä toinen toistaan rumempaa lättänaamaa aivan kuten suomessakin ja naiset on tyrkyllä, sitten nää jossa naisetkin on kauniita eli Japani, Taiwan, Kiina ja Etelä-Korea, ei niistä niin vaan otetakaan kun ne odottaa jotain tasoa miehestä eikä lompsa ratkaise.

        Kiinasta on kyllä tullut Suomeen paljon avioliiton kautta.


      • jonyton
        jo 10 vuotta onnea kirjoitti:

        Suuntaa Kauko Aasiaan, sielttä ne muutkin ovat emännän löytäneet, pitää vaan pitää kylmä pää ettei haksahda onnenonkijaan. Mitä sä päätäsi hakkaat seinään näiden kanssa? Noilla treffipalstoilla on naisten markkinat, rumalla ja lihavalla kärttyisällä akallakin riittää sata ottajaa, kyllä Suomalainen mies osaa olla tyhmä, kun ei näe kauemmaksi katsoa.

        Mistä ihmeestä tiesit että nimeni on Kauko?


      • Ruma kuva
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Kyseinen asia on mielestäni hyvin yksinkertainen;

        Ensinnäkin profiilin loppuun laitetaan meiliosoite johon pyydetään kuvattomia lähettämään kuva.
        Harva kuitenkaan lähettää joten itse olen ottanut käytännöksi että max. 3 viestiä jonka jälkeen pyynti löytyisikö kuvaa.Jos tulee selittelyä ei ole hyvää kuvaa, saat myöhemmin yms., ei kuvaa todennäköisesti ihan kohta ole tulossa joten tässä kohtaa voi ilmaista että "tämä olikin sitten tässä" tai jatkaa viestitettelyä. Itse olen tehnyt molempia.Jos taas toiselta tulee vastaus " en lähetä kuvaa ilman live näkemistä " yms., olen toivottellut hyvät jatkot.
        Jos taas kuva tulee eikä miellytä voi asian ilmaista esim. " et taida olla ihan mitä etsin" jonka jälkeen hyvien jatkojen toivotukset.Asiaa ei mielestäni tarvitse selitellä. Aikuinen ihminen joka on nettideiteissä ilman kuvaa, pitää tietää mihin on ryhtynyt ja joskus voi tulla todellakin pakit, eikä siitä saa suuttua.


        Ihmisten kun tulisi myös muistaa että eivät kaikki torju sitä varten ettei ole kaunis/komea vaan koska toinen ei nyt vain oikeasti miellytä silmää.Itse kiinnitän huomioita mm. silmiin, suuhun ja hymyyn.Jos nämä eivät herätä mielenkiintoani niin jätän leikin sikseen. Joten, syitä on monia ja jokainen haluaa löytää oikeasti itselleen sopivan puoliskon.

        Itse olen nainen, jota on kehuttu kauniiksikin. Luonteeltanikin olen hyvin kiltti ja vilkas. Valokuvissa vain en onnistu koskaan. Itse olen saanut netistä useammalta mieheltä pakit, kun olen lähettänyt kuvan.

        Yksittäinen valokuva voi olla hyvin harhaanjohtava. Ammattimatrikkeleista olen huomannut, että useimpien työkavereitteni kuvat muuttuvat kovasti 5 vuoden välein.

        Esim. 27- vuotiaana henkilö voi olla hyvin iloisen ja ulospäinsuuntautuneen näköinen, 32-vuotiaana sama henkilö on uudessa kuvassa sulkeutuneen ja vihamielisen näköinen.

        Kirjeitten ja parin yksittäisen kuvan perusteella ei voi mielestäni muodostaa luotettavaa kuvaa ihmisestä- vasta tavatessa sen huomaa, onko henkilökemiaa. Ihmisen todelliseen luonteeseen tutustuu vasta sitten, kun muuttaa hänen luokseen asumaan!

        Netti ei ole mielestäni ylipäätään paras paikka etsiä kumppania. Kumppanin voi löytää vaikkapa lähikaupasta(kuten itselleni kävi)- täytyy vain itse olla aktiivinen!

        .


      • epäluotettavat kuvat
        mies kaks ysi kirjoitti:

        "Harva kuitenkaan lähettää joten itse olen ottanut käytännöksi että max. 3 viestiä jonka jälkeen pyynti löytyisikö kuvaa.Jos tulee selittelyä ei ole hyvää kuvaa, saat myöhemmin yms., ei kuvaa todennäköisesti ihan kohta ole tulossa joten tässä kohtaa voi ilmaista että "tämä olikin sitten tässä" tai jatkaa viestitettelyä."

        Jatko kommenttina vielä; Useasti tuo ilman kuvan näkemistä jatkaminen on suuri virhe jota aina harmittelen.On nimittäin erittäin ikävää kirjoitella ihmisen kanssa joka tekstitasolla matchaa jollain tasolla mutta ulkonaisesti onkin ihan vastoinkuvitelmaansa.

        Tästä syystä, aina kuva.Aina.

        Se kuvakaan ei välttämättä aina auta. Voi olla vanha, photoshopattu tai muuten vain 'liian hyvin onnistunut'. Niin monesti on tavatessa meinannut leuka tipahtaa järkytyksestä vaikka kuvan onkin etukäteen nähnyt. Mun mielestä on suoranaista valehtelua lähettää/laittaa liian hyvä kuva. Mielummin vaikka vähän huono, niin tapaaminen on sitten positiivinen yllätys.


      • heheheh
        NaisiinVittuuntunut kirjoitti:

        Nämä ovat juuri näitä naisten höpinöitä: "älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään". Juuri tämän ylenkatsomisen ja ylimielisyyden vuoksi olen itse menettänyt nettitreffeihin kiinnostukseni jo aikoja sitten. Sieltä ei ole löytynyt muita kuin lompakostani kiinnostuneita.

        eli sun kiukutteluviesteihin ei vastattu mutta olisi pitänyt?


      • elviira :)
        epäluotettavat kuvat kirjoitti:

        Se kuvakaan ei välttämättä aina auta. Voi olla vanha, photoshopattu tai muuten vain 'liian hyvin onnistunut'. Niin monesti on tavatessa meinannut leuka tipahtaa järkytyksestä vaikka kuvan onkin etukäteen nähnyt. Mun mielestä on suoranaista valehtelua lähettää/laittaa liian hyvä kuva. Mielummin vaikka vähän huono, niin tapaaminen on sitten positiivinen yllätys.

        Kuva saattaa olla myös ihan jostain muusta hjenkilöstä kuin lähettäjästä itsestään. Kyllä se vaan niin on, että aika paljon ihmiset huijaa noilla nettitreffi palstoilla. Ootteko katellu sitä sarjaa "Catfis" vai mikä se nyt oli...siinähän on käynyt jo moensti selväksi että ihminen kuvan takana onkin aivan eri henkilö.


      • elviira :)
        isomies1 kirjoitti:

        On se kyllä toisinkin päin useimmiten samankaltaista.
        Miehenä olen kauan treffipalstoilla kuvan kanssa esillä olleena sitä mieltä,
        että jos nainen ei laita kuvaansa profiiliin näkyville, niin se jo alkaa ulkonäön suhteen epäilyttää, varsinkin jos profiiliteksti on kovin lyhyt ja mitäänsanomaton.
        Tietenkin kuvattomuuteen voi olla monia erilaisia syitä, ei pelkästään ulkonäkö.
        Kuvia olen sitten pyydellyt jälkeen päin kun on kirjoiteltu jonkin aikaa, ja melkein aina olen joutunut kohteliaasti kieltäytymään kunniasta jatkotutustumisen suhteen.

        Itse en laittaisi kuvaa julkisesti nähtäväksi vaan sen saisi sitten vaikka meilillä pyydettäessä. Syynä ihan se että en todellakaan haluaisi että kaikki näkevät että olen siellä. Useimmilla varmaan se syynä että ei laita sinne kuvaansa.


      • hguhikjkl
        mies ja ääni kirjoitti:

        Olen ollut pitkään töissä radiolalla ja yhtenä suosittuna radioäänenä. Olen siisti ja hyvätapainen mies, mutta ongelmanani on se että naiset ihastuvat helposti miehekkääseen ja kuulemma hirmuisen seksikkääseen makuuhuoneääneeni, mutta kun he sitten myöhemmin näkevät sähköpostissa heille lähettämäni valokuvan, he pettyvät pahasti koska olen niin ruma rupikonna, eivätkä sitten halua rakentaa itselleen kanssani mitään "kaunotar ja hirviö"-suhdetta. Ymmärrän tietysti tilanteen heidän kannaltaan, mutta muutama surun kyynel on tullut sen vuoksi vuodatettua.

        No niin Perälä...äläs ny sä höpöttele taas siellä omias ;)


      • her47
        dfgdfhjfj kirjoitti:

        Eli sun mielestä on ok kiukutella vastapuolelle ja sitten sen vastapuolen pitäisi vielä vastata siihen kiukutteluusi. Huoh.

        Minne kaikki miehet ovat kadonneet? Nykyään kaikki paikat tuntuvat olevan täynnä vain kaltaisiasi "miehiä".

        .kaikki miehet ovat kadonneet PAREMMILLE naisille. ::::::)
        )


      • Pöh
        miees kirjoitti:

        Onneksi en ole vajonnut niin syvälle että oisin jossai kontktiplstoilla.

        Eikä sulla likimain kirjoitustaidottomalla olisi siellä saumaakaan. :) Kiva, että oot löytänyt onneksi muualta, missä kirjoittamisella ei tarvi tehdä vaikutusta.


      • nainen 81
        elviira :) kirjoitti:

        Itse en laittaisi kuvaa julkisesti nähtäväksi vaan sen saisi sitten vaikka meilillä pyydettäessä. Syynä ihan se että en todellakaan haluaisi että kaikki näkevät että olen siellä. Useimmilla varmaan se syynä että ei laita sinne kuvaansa.

        Mä en häpeä kuvaani ja profiilitekstini ensimmäinen lause kertoo, että se on saatavissa, vaikkei työn vuoksi olekaan näytillä. Enkä usko olevani ainoa, jonka työn takia on mahdotonta jakaa kasvokuvaa deittisaiteilla!


      • TVMK ibn MVV
        artur80 kirjoitti:

        Ei on helpompi jättä sinkkuelämäni E-kontakti.fi vuoksi kuiin treffit. Itte ei ole kokelunut E-kontakti.fi koska se palvelu ett hyväksynyt e panki maksu. En kettään voi varmista millainen deitti palsta auttaa.

        Selvä... Sama suomeksi?


      • hyvääjatkoakaikille
        mies kaks ysi kirjoitti:

        "Harva kuitenkaan lähettää joten itse olen ottanut käytännöksi että max. 3 viestiä jonka jälkeen pyynti löytyisikö kuvaa.Jos tulee selittelyä ei ole hyvää kuvaa, saat myöhemmin yms., ei kuvaa todennäköisesti ihan kohta ole tulossa joten tässä kohtaa voi ilmaista että "tämä olikin sitten tässä" tai jatkaa viestitettelyä."

        Jatko kommenttina vielä; Useasti tuo ilman kuvan näkemistä jatkaminen on suuri virhe jota aina harmittelen.On nimittäin erittäin ikävää kirjoitella ihmisen kanssa joka tekstitasolla matchaa jollain tasolla mutta ulkonaisesti onkin ihan vastoinkuvitelmaansa.

        Tästä syystä, aina kuva.Aina.

        Itsekin olen joskus nettideittisivuilla ollut ( huom. ilman kuvaa).
        Halusin tavata potentiaaliset ehdokkaat pian livenä, en harrasta kirjeenvaihtoa. Kävin monilla treffeillä.
        Ei kannata jäädä keskustelemaan ja haaveilemaan!!!

        Kaikille kyllä vastasin kauniisti, tyyliin "anteeksi, vastauksia on tullut niin paljon... sori, sä olet vähän liian nuori mulle.."

        Nykyisin mulla on muutama hyvä miesystävä...


      • jankka jankka
        NaisiinVittuuntunut kirjoitti:

        Nämä ovat juuri näitä naisten höpinöitä: "älä vastaa kiukutteluviesteihin enää mitään". Juuri tämän ylenkatsomisen ja ylimielisyyden vuoksi olen itse menettänyt nettitreffeihin kiinnostukseni jo aikoja sitten. Sieltä ei ole löytynyt muita kuin lompakostani kiinnostuneita.

        Sinulleko pitää useamman viestin verran toistella, että ei miellytä. Tosin kirjoituksesi perusteella ei tarvitse edes odottaa kuvaa todetakseen, että ei nappaa.


      • nainen lännestä
        jo 10 vuotta onnea kirjoitti:

        Suuntaa Kauko Aasiaan, sielttä ne muutkin ovat emännän löytäneet, pitää vaan pitää kylmä pää ettei haksahda onnenonkijaan. Mitä sä päätäsi hakkaat seinään näiden kanssa? Noilla treffipalstoilla on naisten markkinat, rumalla ja lihavalla kärttyisällä akallakin riittää sata ottajaa, kyllä Suomalainen mies osaa olla tyhmä, kun ei näe kauemmaksi katsoa.

        Aasiaan tosiaan menevät en jotka eivät muualta puolisoa saa. Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö Aasian naiset olisi ihan hyviä vaimoja. Hehän ovat naisia jotka valitsevat kahdesta pahasta pienemmän. Siis pienemmän pahan, pakon edessä. Ei tarvi enää viihdyttää kuin yhtä miestä. Helpommallahan siinä pääsee ja saa paremman elintason, tai ainakin luulevat saavansa. Mutta suomailaiset isomahaiset ukot ovat kyllä monesti ilkeitä ulkomaalaiselle vaimolleen. Vaimo ei osaa pitää puoliansa, kun ei kulttuuristamme mitään ymmärrä.

        Joten fiksu suomalainen mies valitsee fiksun suomalaisen naisen. Onko se niin vaikea käsittää että joku haluaa tasavertaisen kumppanin eikä mitään piikaa tai renkiä, vaan hyvin koulutetun, OIKEASSA työssä käyvän naisen.

        Ja tuosta kärttyisyydestä voi olla toista mieltä. Tunnen niin monta pahankurista aasialaista vaimoa, jotka huutavat ja nalkuttavat miehilleen, että suomalaista naista hirvittää.


      • asian
        nainen lännestä kirjoitti:

        Aasiaan tosiaan menevät en jotka eivät muualta puolisoa saa. Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö Aasian naiset olisi ihan hyviä vaimoja. Hehän ovat naisia jotka valitsevat kahdesta pahasta pienemmän. Siis pienemmän pahan, pakon edessä. Ei tarvi enää viihdyttää kuin yhtä miestä. Helpommallahan siinä pääsee ja saa paremman elintason, tai ainakin luulevat saavansa. Mutta suomailaiset isomahaiset ukot ovat kyllä monesti ilkeitä ulkomaalaiselle vaimolleen. Vaimo ei osaa pitää puoliansa, kun ei kulttuuristamme mitään ymmärrä.

        Joten fiksu suomalainen mies valitsee fiksun suomalaisen naisen. Onko se niin vaikea käsittää että joku haluaa tasavertaisen kumppanin eikä mitään piikaa tai renkiä, vaan hyvin koulutetun, OIKEASSA työssä käyvän naisen.

        Ja tuosta kärttyisyydestä voi olla toista mieltä. Tunnen niin monta pahankurista aasialaista vaimoa, jotka huutavat ja nalkuttavat miehilleen, että suomalaista naista hirvittää.

        Aivan käsittämättömän sontaista tekstiä syydät, huomaa et katkeruus kaihertaa. Taidat itse olla semmoinen joka ei kenelläkään kelpaa. Keksit vielä mukamas tuntien aasialaisia koska koet pelkoa heitä kohtaan. Olet kyllä säälittävä tapaus. Et sinä ketään aasialaisia tunne, kunhan purat rasistista inhoasi tänne. Teet sitä muillakin palstoilla.

        Tekstisi on niin inhottavaa luettavaa, ettei ole ihme ettet miehille kelpaa.


      • HHUHUH
        jo 10 vuotta onnea kirjoitti:

        Suuntaa Kauko Aasiaan, sielttä ne muutkin ovat emännän löytäneet, pitää vaan pitää kylmä pää ettei haksahda onnenonkijaan. Mitä sä päätäsi hakkaat seinään näiden kanssa? Noilla treffipalstoilla on naisten markkinat, rumalla ja lihavalla kärttyisällä akallakin riittää sata ottajaa, kyllä Suomalainen mies osaa olla tyhmä, kun ei näe kauemmaksi katsoa.

        Heehhehee... Et sattunut katsomaan yhtä dokumenttia Kauko Aasian daameista? Yksikin siinä maksatti elämäänsä peräti kolmella äijällä. Joten arvelisin, että napakymppiosuma olisi 2/90000:sta. Älkää sitten itkekö, kuinka rahat meni. Näitä pulinoita saa lukea lehdistä ihan tarpeeksi ja kotomaastakin löytyy huijareita. Siinä on mennyt sitten kymppitonneja. Miten voi ihmiset olla noin tyhmiä?


      • voe elämä..
        HHUHUH kirjoitti:

        Heehhehee... Et sattunut katsomaan yhtä dokumenttia Kauko Aasian daameista? Yksikin siinä maksatti elämäänsä peräti kolmella äijällä. Joten arvelisin, että napakymppiosuma olisi 2/90000:sta. Älkää sitten itkekö, kuinka rahat meni. Näitä pulinoita saa lukea lehdistä ihan tarpeeksi ja kotomaastakin löytyy huijareita. Siinä on mennyt sitten kymppitonneja. Miten voi ihmiset olla noin tyhmiä?

        Maailmassa on lähemmäs 3 miljardia Aasialaista ja joku Tahvo peräpohjolasta tietää kertoa minkälaisia he kaikki ovat, kun on tullut katsottua sosiaalipornoa. Kiinostaisi tietää, tiedostatko jollain tasolla kuinka tyhmä olet?


      • suomitytsy
        assssssssssssss kirjoitti:

        Thaimaassa on paljon kovasti kauniita naisia.
        On aika kumma, jos etsit kaukoidästä kovapiirteisiä kotkan näköisiä naisia. Niitä riittää Suomessakin.

        Ainoa ero vaan on se että se ruma finskikotkanainen ei jonkun resuperseen perään vilkaisekaan. Kun ei ole pakko.

        Mutta sen aasiattaren on pakko. Rahalla tänne jne jne. Kyllä sääliksi käy niitä nuoria naisia jotka tänne joutuvat jonkun turjakkeen vaimoksi! Eikä nämä finskimiehet ole mitään kroisoksia vaan ihan normaali eläkeläisiä tai pientuloisia lähiö juntteja, eli mistään paratiisista ei ole kyse mutta kotimaan oloihin verrattuna kylläkin.

        Sama toisin päin eli nämä Gambian nuoret pojat, jotka tulevat jonkun lihavan suomiämmän luo - ei ole hääviä!


      • suomalainen mies
        6-2 kirjoitti:

        Tämähän se on nykypäivän naisissa jotka "deittailevat" netissä, tinderissä jne. Mitään ei yleensä vastata tai vastataan äärimmäisen lyhyesti, josta ei voi mitään oikein sanoa ja lopulta sitten lopetetaan vastaamasta. Oikeasti pitääkö sinne edes tulla jos ei ole pienintäkään kiinnostusta?

        6-2
        olen yksi näistä naisista, ollut netissä vuosia mutta nyt kyllä jättänyt ne. siellä tuli satoja viestejä miehiltä eikä ollut mitään mahdollisuutta vastata kenellekään. jos yhdelle vastasi niin siinä tuntui ilta menevän ihan hukkaan kun usein sai tehtäväksi vain tyydyttää miehen alapää turhilla puheilla. ja ne miehet jotka alkoivat suuttumaan ja uhkailemaan kun vastausta ei tullut, mitä sellaiset ajattelee itsestään ja minkälainen arvostus heillä on naista kohtaan! Yksi tuhannesta kirjoitti ystävällisesti ja kohteli naista oikealla tavalla niinkuin naista TULISI kohdella. Mutta ehkä se vaatii erityislahjakkuutta jo. Että miehillä olisi oppimista miten naiset otetaan. Te tarvitsette käydä kouluja siihen.


      • HHUHUH
        voe elämä.. kirjoitti:

        Maailmassa on lähemmäs 3 miljardia Aasialaista ja joku Tahvo peräpohjolasta tietää kertoa minkälaisia he kaikki ovat, kun on tullut katsottua sosiaalipornoa. Kiinostaisi tietää, tiedostatko jollain tasolla kuinka tyhmä olet?

        vie elämä. Oletan, että herra tarkoittani minua. No kuule, voin kertoa sinulle semmoisen pienen jutun, että olen aikamoinen herrasmies, fiksu, keskustelun taitoinen, luotettava jne.. Naamataulu ei kieltämättä ole parhaimmasta päästä, mutta ehkä tuo korvien väli korvaa sen puutteen ja tietenkin siistit vaatteet, puhtaus ja hoidetut hampaat, hiuksissa nyt olisi parantamisen varaa, mutta en epätoivoisesti yritä vetää niitä suortuvia ristiin rastiin, ettei kalju näkyisi. Hoikka enkä timmi ole, enemmänkin tuollainen pyöreähkö mutta vaatteilla saa ihmeitä aikaan. Tuikitavallinen suomiukko, mutta ikinä ei ole tarvinnut turvautua epätoivoisiin nettihakuihin,


      • suomimies..
        suomitytsy kirjoitti:

        Ainoa ero vaan on se että se ruma finskikotkanainen ei jonkun resuperseen perään vilkaisekaan. Kun ei ole pakko.

        Mutta sen aasiattaren on pakko. Rahalla tänne jne jne. Kyllä sääliksi käy niitä nuoria naisia jotka tänne joutuvat jonkun turjakkeen vaimoksi! Eikä nämä finskimiehet ole mitään kroisoksia vaan ihan normaali eläkeläisiä tai pientuloisia lähiö juntteja, eli mistään paratiisista ei ole kyse mutta kotimaan oloihin verrattuna kylläkin.

        Sama toisin päin eli nämä Gambian nuoret pojat, jotka tulevat jonkun lihavan suomiämmän luo - ei ole hääviä!

        Äläpäs taas katkeruuttasi liikaa mainosta. Monta kohtaa jutussasi, ei pidä paikkaansa, kun lukee hitusen tilastoja.

        Nimittäin tilastojen mukaan huomattava osa näistä miehistä on ollut naimisissa aiemmin Suomalaisen kanssa, joten on se finski kotka näemmä sitten katsellut perään ainakin joskus.

        Tilastojen mukaan sieltä löytyy kyllä ihan tulotason ylä ja keskitasoa. Johan se kertoo yksinkertaiselle finskitytöllekkiin, ettei tyhjätaskut Kauko-Aasian matkustele, ei sieltä vaimoa tuoda ekalla eikä oikein tokallakaan reissulla Suomeen.

        Kyllä suomitytsy nimimerkin kannattaisi keskittyä nyt siihen, miten parantaisi mahdollisuuksiaan parisuhdemarkkinoilla.


      • voe elämä...
        HHUHUH kirjoitti:

        vie elämä. Oletan, että herra tarkoittani minua. No kuule, voin kertoa sinulle semmoisen pienen jutun, että olen aikamoinen herrasmies, fiksu, keskustelun taitoinen, luotettava jne.. Naamataulu ei kieltämättä ole parhaimmasta päästä, mutta ehkä tuo korvien väli korvaa sen puutteen ja tietenkin siistit vaatteet, puhtaus ja hoidetut hampaat, hiuksissa nyt olisi parantamisen varaa, mutta en epätoivoisesti yritä vetää niitä suortuvia ristiin rastiin, ettei kalju näkyisi. Hoikka enkä timmi ole, enemmänkin tuollainen pyöreähkö mutta vaatteilla saa ihmeitä aikaan. Tuikitavallinen suomiukko, mutta ikinä ei ole tarvinnut turvautua epätoivoisiin nettihakuihin,

        Joo ei ehkä, mutta jotain kertoo korvien välissä olevasta kapasiteetista tuo sinun ihmisten niputtamistaito.

        Olen ollut naimisissa 10 vuotta Aasialaisen naisen kanssa, tunnen satoja Suomi-Aasia pariskuntia ja epäonnistuneita liittoja noista on luokkaan 2 % joten tuo sinun onnistumisen suhdelukusi on hanurista.


      • sulle?
        Don Quijote kirjoitti:

        Ei kuva ole aina koko totuus. Useita ihmisiä treffeistä nähneenä, niin täytyy sanoa useimpien näyttävän luonnossa eri ihmiseltä. Osa näyttää paremmalta luonnossa, toiset huonommilta, harva näyttää samalta kuin kuvassaan. Näkeehän myös itse kuvista, kun henkilö näyttää joka kuvassa erilaiselta.

        Joten ei kannata liikaa hirttäytyä siihen kuvaan, mutta turhaahan tätä naiselle on selittää. Nainen ymmärtää asian vasta, kun menee treffeille miehen kanssa, joka näytti kuvassaan aivan ihanalta, mutta itse paikan päälle tulikin sitten monsteri. Sitten se ehkä alkaa raksuttamaan, että ei se kuva ole ihan tarkka heijastus todellisuudesta.

        Oma ongelmansa on naisten paisuneet egot. Keskitasoiset naiset saavat paljon huomiota miehiltä, kun miehet metsästävät seksiä. Ilmiön seurauksesta ei tahdo enää keskitasoiselle naiselle oman tasoinen mies enää kelvata, kun on kuvitelmat itsestä sfääreissä.

        Kenelle naisen paisunut ego on ongelma?


      • aasian piiat
        asian kirjoitti:

        Aivan käsittämättömän sontaista tekstiä syydät, huomaa et katkeruus kaihertaa. Taidat itse olla semmoinen joka ei kenelläkään kelpaa. Keksit vielä mukamas tuntien aasialaisia koska koet pelkoa heitä kohtaan. Olet kyllä säälittävä tapaus. Et sinä ketään aasialaisia tunne, kunhan purat rasistista inhoasi tänne. Teet sitä muillakin palstoilla.

        Tekstisi on niin inhottavaa luettavaa, ettei ole ihme ettet miehille kelpaa.

        Asiaahan tuossa oli kaikki. Vaikea tietysti myöntää todeksi.


      • Psykoluuseri
        kiireinen ura hah hah kirjoitti:

        Ja todellisuus on taas se että netti on täynnä psykoja ja luusereita.

        Ja niin on ne baaritkin.....ja vielä jurrissa...


      • tökerö-oot

        Aika tökeröä.. just tommosta alentavaa asennetta ottaen huomioon et just olet sen kanssa jutellu ihan sujuvasti. Parempi on sanoa et "sä et kyllä ole mun makuun sorry ny kauheesti mut voidaan me muuten jutella jos haluut juttuseuraa".


    • samaa mieltä

      Tuo se on nettideiteissä se ongelmallisin puoli, mikäli kuvaa ei näe ennakkoon. Tuosta ei luikerrella toista loukkaamatta millään, jollei toinen ole sinut itsensä kanssa.

      Helpoin keino on tehdä katoamistemppu, mutta sivistyneempää ja toista arvostavampaa olla rehellisempi miten asian laita on. "olet mukava ihminen, mutta et ole etsimäni / et ole minun tyyppiäni, teet vielä jonkun naisen onnelliseksi". Tietenkin voi toki koettaa kehittää valkoisia valheitakin miksei halua jatkaa, mutta heti kuvan jälkeisesti kerrottuna ei ole vaikeaa vetää 1=1 päätelmää.

    • s.ksiseuraa

      Tässä on syy miksi haluan melko alkuvaiheessa nähdä kuvan...

      muutamilla sokkotreffeillä olen käynyt mutta en mene enää...valitettavasti juuri ne kuvan pihtaajat on useimmiten epäsiistejä, eivätkä huolehdi itsestään/ulkonäöstään..
      .
      tää voi kuulostaa pinnalliselta, ikää itsellänikin on jo pian 50v ...en vaadi mitään "design" pikeutumista mutta tässä iässä osaa jo arvostaa asiallista ja siistiä ulkonäköä

      on äärimmäisen noloa istua kahville miehen kanssa kun olo on sellainen ettei ainakaan hänen kanssaan haluaisi vaatteita vähentää :-(

      • Sofia vaan

        Minäkin pian 50 ja täytyy kyllä sanoa: Ei todellakaan kiinnosta vähentää vaatteita saman ikäluokan kanssa.
        99% ikäluokastani näyttää ihan käveleviltä kuolleilta.


      • kavelevavainaja
        Sofia vaan kirjoitti:

        Minäkin pian 50 ja täytyy kyllä sanoa: Ei todellakaan kiinnosta vähentää vaatteita saman ikäluokan kanssa.
        99% ikäluokastani näyttää ihan käveleviltä kuolleilta.

        No mikä itte sitte luulet olevasi jos ikäisistäsi miehistä noin sanot, samaa ikää olet?


      • 10 vuotta onnellinen
        Sofia vaan kirjoitti:

        Minäkin pian 50 ja täytyy kyllä sanoa: Ei todellakaan kiinnosta vähentää vaatteita saman ikäluokan kanssa.
        99% ikäluokastani näyttää ihan käveleviltä kuolleilta.

        Jos 50 vuotias mies omaa elämänhallinnan taitoja ja tietää mitä tahtoo, niin ei hän ala oleen 50 vuotiaan rupsahtavan akan kanssa, vaan pakkaa laukkunsa ja suuntaa kohti Kauko Aasiaa. Siellä hän löytää itselleen helposti 30 vuotiaan neitosen, joka tuottaa miehelle vielä monta onnen hetkeä ja jälkikasvua. Biologinen totuus on 50 vuotias nainen on ohittanut parasta ennen päiväyksen aikoja sitten.


      • Ulkonäkö 1.

        Naisille miehen ulkonäkö on kaikkein tärkein asia miehessä. Ei haittaa jos mies on ku.sipäinen ja väkivaltainen kunhan mies on vaan komea. Naiset ei halua luonteeseen tutustua jos mies ei ole komea. En usko että on naisia joille luonne merkkaa enemmän kuin naamavärkki. Sen tietää siitä kun naiset aina kertoilee niistä väkivaltaisista miehistään et miten ne kohtelee naisiaan.


      • rupsahtanut 50v
        10 vuotta onnellinen kirjoitti:

        Jos 50 vuotias mies omaa elämänhallinnan taitoja ja tietää mitä tahtoo, niin ei hän ala oleen 50 vuotiaan rupsahtavan akan kanssa, vaan pakkaa laukkunsa ja suuntaa kohti Kauko Aasiaa. Siellä hän löytää itselleen helposti 30 vuotiaan neitosen, joka tuottaa miehelle vielä monta onnen hetkeä ja jälkikasvua. Biologinen totuus on 50 vuotias nainen on ohittanut parasta ennen päiväyksen aikoja sitten.

        Aasiasta voi aina käydä valkkaamassa akan. Ei todellakaan ole minulta pois vaikka niin ehkä kuvittelet. :D Aasian akkakin putoaa maan pinnalle suomalaisen miehen seurassa ennen pitkää. Nähty on. Jo viestisi kertoo että akka tuottaa MIEHELLE monta onnen hetkeä. Hänen omat hetkensä ei ole välttämättä onnen hetkiä. Raha se on joka taitaa tuoda aasian akalle ne onnellisimmat hetket lähinnä.


      • rupsahtanut 50v
        Ulkonäkö 1. kirjoitti:

        Naisille miehen ulkonäkö on kaikkein tärkein asia miehessä. Ei haittaa jos mies on ku.sipäinen ja väkivaltainen kunhan mies on vaan komea. Naiset ei halua luonteeseen tutustua jos mies ei ole komea. En usko että on naisia joille luonne merkkaa enemmän kuin naamavärkki. Sen tietää siitä kun naiset aina kertoilee niistä väkivaltaisista miehistään et miten ne kohtelee naisiaan.

        Mikä on miehelle tärkein asia naisessa? Juuri tuolla yläpuolella mies kertoi ettei voi ottaa rupsahtanutta itsensä ikäistä naista. Eli ulkonäkö se on se joka puhuu naisessa miehelle.


      • 10 vuotta onnellinen
        rupsahtanut 50v kirjoitti:

        Aasiasta voi aina käydä valkkaamassa akan. Ei todellakaan ole minulta pois vaikka niin ehkä kuvittelet. :D Aasian akkakin putoaa maan pinnalle suomalaisen miehen seurassa ennen pitkää. Nähty on. Jo viestisi kertoo että akka tuottaa MIEHELLE monta onnen hetkeä. Hänen omat hetkensä ei ole välttämättä onnen hetkiä. Raha se on joka taitaa tuoda aasian akalle ne onnellisimmat hetket lähinnä.

        Ainahan te olette muka nähneet aasialaisnaisen menneen huonosti suomalaisen miehen kanssa, aika tyypillinen Suomalaiskantturan kaatellinenyleistämisellä alistaminen selitys:D Ja rahasta ei kannata suomiakan alkaa yhtään puhumaan, ei tarvitse tuoda esille tutkimusta, missä selviää työttömyyden saapuessa perheeseen, myöskin avioeron riskin kasvavan tai tutkimusta missä naiset avioituvat yleensä samanlailla koulutetun tai ylemmän koulutuksen saaneiden miesten kanssa.


      • rupsahtanut 50v
        10 vuotta onnellinen kirjoitti:

        Ainahan te olette muka nähneet aasialaisnaisen menneen huonosti suomalaisen miehen kanssa, aika tyypillinen Suomalaiskantturan kaatellinenyleistämisellä alistaminen selitys:D Ja rahasta ei kannata suomiakan alkaa yhtään puhumaan, ei tarvitse tuoda esille tutkimusta, missä selviää työttömyyden saapuessa perheeseen, myöskin avioeron riskin kasvavan tai tutkimusta missä naiset avioituvat yleensä samanlailla koulutetun tai ylemmän koulutuksen saaneiden miesten kanssa.

        Että olisin kateellinen suomalaisesta miehestä aasialaiselle naiselle? Uskotko todella sellaista? :)) Puhun miehestä, en kantturasta tai suomiukosta yms. Toivottavasti olet sivistynyt muulla tasolla kun kielellisen ulos-annin osalta. Aihetta kateuteen ei todellakaan taida olla.


      • kkkk13
        Sofia vaan kirjoitti:

        Minäkin pian 50 ja täytyy kyllä sanoa: Ei todellakaan kiinnosta vähentää vaatteita saman ikäluokan kanssa.
        99% ikäluokastani näyttää ihan käveleviltä kuolleilta.

        Sofia, olen niin samaa mieltä kanssasi. Muutamia poikkeuksia toki on. Saisi olla enemmän.


      • kävin hakemassa
        10 vuotta onnellinen kirjoitti:

        Ainahan te olette muka nähneet aasialaisnaisen menneen huonosti suomalaisen miehen kanssa, aika tyypillinen Suomalaiskantturan kaatellinenyleistämisellä alistaminen selitys:D Ja rahasta ei kannata suomiakan alkaa yhtään puhumaan, ei tarvitse tuoda esille tutkimusta, missä selviää työttömyyden saapuessa perheeseen, myöskin avioeron riskin kasvavan tai tutkimusta missä naiset avioituvat yleensä samanlailla koulutetun tai ylemmän koulutuksen saaneiden miesten kanssa.

        Samahan se on kun suomalainen nainen tuo tumman miehen itselleen vaikkapa Afrikasta. Jokainen on tyytyväinen. Suomalainen mies ja nainen ja afrikkalainen mies.


      • 10 vuotta onnellinen
        rupsahtanut 50v kirjoitti:

        Että olisin kateellinen suomalaisesta miehestä aasialaiselle naiselle? Uskotko todella sellaista? :)) Puhun miehestä, en kantturasta tai suomiukosta yms. Toivottavasti olet sivistynyt muulla tasolla kun kielellisen ulos-annin osalta. Aihetta kateuteen ei todellakaan taida olla.

        No kateudesta en tiedä, mutta hyvin toit heti ekassa viestissäsi kaikki mahdolliset stereotypiat ja ennakkoluulosi esille, vai mitä? Toivottavasti tuonkaltainen ennakkoluuloisuus ei hallitse sinua muillakin elämänosa-alueilla, sillä voi olla vaikutusta työilmapiiriin ja ihmissuhteisiin.


      • rupsahtanut 50v
        10 vuotta onnellinen kirjoitti:

        No kateudesta en tiedä, mutta hyvin toit heti ekassa viestissäsi kaikki mahdolliset stereotypiat ja ennakkoluulosi esille, vai mitä? Toivottavasti tuonkaltainen ennakkoluuloisuus ei hallitse sinua muillakin elämänosa-alueilla, sillä voi olla vaikutusta työilmapiiriin ja ihmissuhteisiin.

        Nuo streotypiat pitää 90%:sesti paikkansa. Se tarkoittaa että liitot ulkomaalaisen kanssa ei kestä sen enempää kun suomalaisenkaan.
        Kumma kun onnellinen perheenisä ja aviomies joutaa kirjoittelemaan lauantai-iltana netissä vieraiden naisten kanssa.


      • nuorekas 50+
        kavelevavainaja kirjoitti:

        No mikä itte sitte luulet olevasi jos ikäisistäsi miehistä noin sanot, samaa ikää olet?

        Jotkut naiset ovat nuorekkaita eivätkä käveleviä kuolleita...


      • jenkkimukkurat

        onko makkaroita,entä roikkuvat lapsen eväät.miten on jalat mukkuroilla.entäpä naama värkki,juotko viinaa entäpä tupakkia,onko vanhan näköinen västäräkki.kohta rupsahtaa ja on jo kurttunaamaa käytätkö jormoonia.itse kyllä ottaisin itseäni vähän nuoremman remmiin siitäkin tulee vanha.kuka nyt vanhaa autoakaan ostaa jollei ole hyvä ja vähän ajettu,


      • 10 vuotta onnellinen
        rupsahtanut 50v kirjoitti:

        Nuo streotypiat pitää 90%:sesti paikkansa. Se tarkoittaa että liitot ulkomaalaisen kanssa ei kestä sen enempää kun suomalaisenkaan.
        Kumma kun onnellinen perheenisä ja aviomies joutaa kirjoittelemaan lauantai-iltana netissä vieraiden naisten kanssa.

        Laitatko väitteidesi tueksi lähteen. Miksi ei saisi kirjoitella, minullahan on vapaus tehdä mitä haluan, kiitos hyvästä vaimosta ulkomailta. Tuli oltua naimisissa Suomalaisenkin kanssa, kieltämättä tämä olisi varmaan räksyttänyt korvan takana, kuten sinäkin ilmaiset viestissäsi ihmetellessäsi miksi kirjoitan tänne. Ehkäpä juuri tuon takia olet vieläkin 50 vuotiaana sinkku.


      • .............
        rupsahtanut 50v kirjoitti:

        Mikä on miehelle tärkein asia naisessa? Juuri tuolla yläpuolella mies kertoi ettei voi ottaa rupsahtanutta itsensä ikäistä naista. Eli ulkonäkö se on se joka puhuu naisessa miehelle.

        No sinä tuolla ylemmällä avoimesti osoitat vihaasi vieraita kulttuureita kohtaan ja yleistämällä alistat heitä. Ehkä olet yhtä vastenmielinen muillakin elämän osa-alueilla?


      • vanhat isät
        10 vuotta onnellinen kirjoitti:

        Jos 50 vuotias mies omaa elämänhallinnan taitoja ja tietää mitä tahtoo, niin ei hän ala oleen 50 vuotiaan rupsahtavan akan kanssa, vaan pakkaa laukkunsa ja suuntaa kohti Kauko Aasiaa. Siellä hän löytää itselleen helposti 30 vuotiaan neitosen, joka tuottaa miehelle vielä monta onnen hetkeä ja jälkikasvua. Biologinen totuus on 50 vuotias nainen on ohittanut parasta ennen päiväyksen aikoja sitten.

        No joo, vanha mies voi saada lapsen, mutta siittiöiden taso laskee, lapsilla on isompi riski sairauksiin ja valitettavasti lasten ulkonäkö ja muu lahjakkuus ei ole samaa tasoa kun nuorempien isien lasten. Ja tämä on tieteellinen fakta, ei kannattaisi nuorten naisten tehdä vanhojen miesten kanssa.


      • rupsahtanut 50v
        10 vuotta onnellinen kirjoitti:

        Laitatko väitteidesi tueksi lähteen. Miksi ei saisi kirjoitella, minullahan on vapaus tehdä mitä haluan, kiitos hyvästä vaimosta ulkomailta. Tuli oltua naimisissa Suomalaisenkin kanssa, kieltämättä tämä olisi varmaan räksyttänyt korvan takana, kuten sinäkin ilmaiset viestissäsi ihmetellessäsi miksi kirjoitan tänne. Ehkäpä juuri tuon takia olet vieläkin 50 vuotiaana sinkku.

        Olen omasta tahdostani sinkku 30 parisuhdevuoden jälkeen. Miestä en ota enää riesakseni. On aika elää vaan itselleni.
        Ymmärrän oikein hyvin miksi tuo ulkomailta tuotu vaimo ei räksytä korvan takana vaikka mies kirjoittelee netissä toisille naisille.
        Väitteiden tukia on muutamia lähipiirissäni. Nainen yleensä lähtee suhteesta muutaman vuoden jälkeen.


      • ......
        vanhat isät kirjoitti:

        No joo, vanha mies voi saada lapsen, mutta siittiöiden taso laskee, lapsilla on isompi riski sairauksiin ja valitettavasti lasten ulkonäkö ja muu lahjakkuus ei ole samaa tasoa kun nuorempien isien lasten. Ja tämä on tieteellinen fakta, ei kannattaisi nuorten naisten tehdä vanhojen miesten kanssa.

        Niin ja vaikka vanha mies voi saada lapsen niin kasvattajaksi ja elättäjäksi hänestä ei yleensä enää ole.


      • rupsahtanut 50v
        ............. kirjoitti:

        No sinä tuolla ylemmällä avoimesti osoitat vihaasi vieraita kulttuureita kohtaan ja yleistämällä alistat heitä. Ehkä olet yhtä vastenmielinen muillakin elämän osa-alueilla?

        En todellakaan osoita vihaan vaan sääliä lähinnä kun joutuvat ostetuksi Suomeen suomalaiselle miehelle. Alistaa en voi ketään koska en ole tekemisissä heidän kanssaan. Eiköhän se alistus tule miehen puolelta.


      • jotain rajaa
        jenkkimukkurat kirjoitti:

        onko makkaroita,entä roikkuvat lapsen eväät.miten on jalat mukkuroilla.entäpä naama värkki,juotko viinaa entäpä tupakkia,onko vanhan näköinen västäräkki.kohta rupsahtaa ja on jo kurttunaamaa käytätkö jormoonia.itse kyllä ottaisin itseäni vähän nuoremman remmiin siitäkin tulee vanha.kuka nyt vanhaa autoakaan ostaa jollei ole hyvä ja vähän ajettu,

        Vanha autokaan ei välttämättä halua kuskiksi ketä tahansa.


      • öyk!
        Sofia vaan kirjoitti:

        Minäkin pian 50 ja täytyy kyllä sanoa: Ei todellakaan kiinnosta vähentää vaatteita saman ikäluokan kanssa.
        99% ikäluokastani näyttää ihan käveleviltä kuolleilta.

        ei sun tarvikkaan enään riisua eihän ton ikäisiä kukaan enään pane ees rahasta


      • 10 vuotta onnellinen
        rupsahtanut 50v kirjoitti:

        Olen omasta tahdostani sinkku 30 parisuhdevuoden jälkeen. Miestä en ota enää riesakseni. On aika elää vaan itselleni.
        Ymmärrän oikein hyvin miksi tuo ulkomailta tuotu vaimo ei räksytä korvan takana vaikka mies kirjoittelee netissä toisille naisille.
        Väitteiden tukia on muutamia lähipiirissäni. Nainen yleensä lähtee suhteesta muutaman vuoden jälkeen.

        Jaksaa huvittaa nämä kortit hihasta ns. Omat kokemukset naapurissakin asui juu juu, etkö pysty valehtelematta kirjoittamaan? Minähän pyysin väitteidesi tueksi tutkimuksia, en musta tuntuu juttuja, noita nyt voi kuka vaan keksiä omien tarpeiden mukaan.

        Ja taidat olla vielä mustasukkaista tyyppiä, kun pidät pahana jos mies kirjoittelee mielipidepalstalla naiselle vastauksia, huh Huh..näistähän vastaavista raivomustiksista on viimepäivinä saanut lukea lehdistäkin linja auto törmäilyineen.

        Vaimoni muuten omaa kaksoiskansalaisuuden, laskeppa monta vuotta sen saamiseksi meni;) nimimerkkini myös antaa vihiä kauanko tässä oltu yhdessä.

        Kun kirjoitat ettet ota miestä riesaksesi enään, paljastaa se tuntemasi katkeruuden. Oletko miettinyt et vika saattoi olla sinussa?


      • ..............
        rupsahtanut 50v kirjoitti:

        En todellakaan osoita vihaan vaan sääliä lähinnä kun joutuvat ostetuksi Suomeen suomalaiselle miehelle. Alistaa en voi ketään koska en ole tekemisissä heidän kanssaan. Eiköhän se alistus tule miehen puolelta.

        Ostetuksi? Mistä niitä ostetaan? Kerro meille muilekkin? Laita vaikka tämä ostoskanavan osoite mistä voi ostaa...

        Tuleeko mieleesi koskaan mitä mahtavat aasialaiset naiset ajatella sinun kaltaisista yleistämällä alistavista mukamas ylempänä itseään pitävästä valkoisesta naisesta.

        Sinä alistat heitä noilla yleistyksilläsi. Aika tyypillinen laput silmillä kulkevan maailmaa näkemättömän yleistävän ihmisen kirjoituksia. Kierrän kaukaa kaltaisesi...hrrrrrrr


      • rupsahtanut 50v
        10 vuotta onnellinen kirjoitti:

        Jaksaa huvittaa nämä kortit hihasta ns. Omat kokemukset naapurissakin asui juu juu, etkö pysty valehtelematta kirjoittamaan? Minähän pyysin väitteidesi tueksi tutkimuksia, en musta tuntuu juttuja, noita nyt voi kuka vaan keksiä omien tarpeiden mukaan.

        Ja taidat olla vielä mustasukkaista tyyppiä, kun pidät pahana jos mies kirjoittelee mielipidepalstalla naiselle vastauksia, huh Huh..näistähän vastaavista raivomustiksista on viimepäivinä saanut lukea lehdistäkin linja auto törmäilyineen.

        Vaimoni muuten omaa kaksoiskansalaisuuden, laskeppa monta vuotta sen saamiseksi meni;) nimimerkkini myös antaa vihiä kauanko tässä oltu yhdessä.

        Kun kirjoitat ettet ota miestä riesaksesi enään, paljastaa se tuntemasi katkeruuden. Oletko miettinyt et vika saattoi olla sinussa?

        Siis mikä vika minussa? En halua elää toisen kanssa eikä se tarkoita todellakaan katkeruutta vaan halua päättää täysin omista asioista. Meillä tämän ikäisillä jo parisuhteen kokeneilla NAISILLA se on aika yleistä. Miehillä ei niinkään koska miehet ei osaa elää yksin. Elämän onni löytyy miehillä usein vain toisen (siis naisen) kautta.
        En voi mitään jos et usko mitä olen nähnyt lähipiirissä. Tutkimuksiin en minä niinkään usko kun omiin kokemuksiini. Jo työpaikallani on muutama tapaus jossa nainen (ulkomaalainen) jätti miehensä kun kotiutui Suomeen.
        Miksi olisin mustasukkainen tuntemattomille ihmisille kun en ole tuntemillenikaan. Ihmettelen vaan kun perheellinen mies viettää aikaansa jossain suhde ja treffipalstalla. Kaikki aika on lapsilta pois.


      • ziiisus..
        vanhat isät kirjoitti:

        No joo, vanha mies voi saada lapsen, mutta siittiöiden taso laskee, lapsilla on isompi riski sairauksiin ja valitettavasti lasten ulkonäkö ja muu lahjakkuus ei ole samaa tasoa kun nuorempien isien lasten. Ja tämä on tieteellinen fakta, ei kannattaisi nuorten naisten tehdä vanhojen miesten kanssa.

        Kun lähtee tutkimuksia tulkitseen palstoilla, olisi nyt hyvä edes ymmärtää mistä puhuu. Esimerkiksi vanhemman miehen kanssa tehdyt lapset eivät ole automaattisesti sairaampia, heikkolahjaisempia tai tyhmempiä, vaan sen riski kasvaa tietyllä prosentilla, kun isän ikvuosia tulee lisää. Kun on kuutamolla, niin on kuutamolla.


      • rupsahtanut 50v
        .............. kirjoitti:

        Ostetuksi? Mistä niitä ostetaan? Kerro meille muilekkin? Laita vaikka tämä ostoskanavan osoite mistä voi ostaa...

        Tuleeko mieleesi koskaan mitä mahtavat aasialaiset naiset ajatella sinun kaltaisista yleistämällä alistavista mukamas ylempänä itseään pitävästä valkoisesta naisesta.

        Sinä alistat heitä noilla yleistyksilläsi. Aika tyypillinen laput silmillä kulkevan maailmaa näkemättömän yleistävän ihmisen kirjoituksia. Kierrän kaukaa kaltaisesi...hrrrrrrr

        Ei aasialaiset naisetkaan tule sieltä rahattoman pummin vaimoksi. Kyse on lähinnä rahasta joka heidät saa lähtemään kotimaastaan.
        Kumma kun miehet tuomitsee suomalaisen naisen jos hän tuo miehen jostakin kaukomaasta. Tuomitsee sekä naisen että tuon miehen.


      • 12+2
        rupsahtanut 50v kirjoitti:

        En todellakaan osoita vihaan vaan sääliä lähinnä kun joutuvat ostetuksi Suomeen suomalaiselle miehelle. Alistaa en voi ketään koska en ole tekemisissä heidän kanssaan. Eiköhän se alistus tule miehen puolelta.

        Kylläpä pisti herkäksi täti ihmisen.


      • ....... ....
        rupsahtanut 50v kirjoitti:

        Ei aasialaiset naisetkaan tule sieltä rahattoman pummin vaimoksi. Kyse on lähinnä rahasta joka heidät saa lähtemään kotimaastaan.
        Kumma kun miehet tuomitsee suomalaisen naisen jos hän tuo miehen jostakin kaukomaasta. Tuomitsee sekä naisen että tuon miehen.

        Kerro toki tutkimus missä nämä naiset tulevat rahan takia Suomeen? Sinähän toistat kaikki yleistämällä alistamalla väitteet. Ja mistä tämä ulkomaalaiset miehet tähän keskusteluun tupsahti?

        Mitä tulee parinvalintoihin niin koita nyt käsittää, että sinäkin jollain tasolla alitajuisesti olet pyrkinyt lisääntymään miehen kanssa joka tuo enemmän oravannahkoja pesään. Mut turha sinulle on tämmöistä tieteellistä faktaa alkaa kirjoittamaan, kun et sitä kuitenkaan ymmärrä.

        Kovasti sinua kaihertaa juuri nämä Aasialaiset naiset ja heidän Suomi miehet, vaikka eihän niiden miestenkään pitäisi kelvata suomalaisille naisille, paitsi tutkimuksen mukaan valtaosa näistä miehistä on ollut aiemmin naimisissa suomalaisten naisten kanssa, eli ovatkin kelvanneet.


      • ......
        12+2 kirjoitti:

        Kylläpä pisti herkäksi täti ihmisen.

        Taisi pitää setäihmisenkin. :)


      • rupsahtanut 50v
        ....... .... kirjoitti:

        Kerro toki tutkimus missä nämä naiset tulevat rahan takia Suomeen? Sinähän toistat kaikki yleistämällä alistamalla väitteet. Ja mistä tämä ulkomaalaiset miehet tähän keskusteluun tupsahti?

        Mitä tulee parinvalintoihin niin koita nyt käsittää, että sinäkin jollain tasolla alitajuisesti olet pyrkinyt lisääntymään miehen kanssa joka tuo enemmän oravannahkoja pesään. Mut turha sinulle on tämmöistä tieteellistä faktaa alkaa kirjoittamaan, kun et sitä kuitenkaan ymmärrä.

        Kovasti sinua kaihertaa juuri nämä Aasialaiset naiset ja heidän Suomi miehet, vaikka eihän niiden miestenkään pitäisi kelvata suomalaisille naisille, paitsi tutkimuksen mukaan valtaosa näistä miehistä on ollut aiemmin naimisissa suomalaisten naisten kanssa, eli ovatkin kelvanneet.

        Ei suomalaiset miehet hyväksy että ulkomaalaiset miehet tulee heidän reviirilleen viemään naiset. Ihan sen asian puitteissa ulkomaalaiset miehet tupsahti keskusteluun.
        Luulen että ymmärrän elämästä enemmän kun sinä. En ole pyrkinyt lisääntymään sellaisen miehen kanssa joka tuo enemmän oravan nahkoja pesään. Oltiin molemmat paljon alle kaksikymppisiä tutustuessa eikä voinut tietää kumpi niitä nahkoja loppujen lopuksi enemmän tuo.

        Kerro tutkimus missä naiset tulevat pelkän rakkauden takia Suomeen. Todistetusti.


      • 10 vuotta onnellinen
        rupsahtanut 50v kirjoitti:

        Siis mikä vika minussa? En halua elää toisen kanssa eikä se tarkoita todellakaan katkeruutta vaan halua päättää täysin omista asioista. Meillä tämän ikäisillä jo parisuhteen kokeneilla NAISILLA se on aika yleistä. Miehillä ei niinkään koska miehet ei osaa elää yksin. Elämän onni löytyy miehillä usein vain toisen (siis naisen) kautta.
        En voi mitään jos et usko mitä olen nähnyt lähipiirissä. Tutkimuksiin en minä niinkään usko kun omiin kokemuksiini. Jo työpaikallani on muutama tapaus jossa nainen (ulkomaalainen) jätti miehensä kun kotiutui Suomeen.
        Miksi olisin mustasukkainen tuntemattomille ihmisille kun en ole tuntemillenikaan. Ihmettelen vaan kun perheellinen mies viettää aikaansa jossain suhde ja treffipalstalla. Kaikki aika on lapsilta pois.

        "En voi mitään jos et usko mitä olen nähnyt lähipiirissä. Tutkimuksiin en minä niinkään usko kun omiin kokemuksiini. "

        No tämähän vakuutta meidät kaikki. Kumoaako sitten minun omat kokemukseni sinun kokemukset? Vai onko vain sinun kokemukset puhdas totuus? Oletko oikeasti noin yksinkertainen ihminen, muistuu mieleen tarina putkiaivoista, alan jo uskomaan, kun jatkamme keskustelua.

        Tunnen satoja Suomi-Aasia pariskuntia, sinun mainitsemiasi esimerkkejä on niistä ehkä 5-7 kpl. Sinulla on käynyt huono tuuri kokemuksien suhteen.

        Ihmettele toki, tämä keskusteluhan näkyy Suomi24.fi sivun etusivulla, eikö siihen saa osallistua?

        Lapsiin vetoaminen, jos lähetän viestin yhdeltä yöllä, niin meillä ainakin lapset jo nukkuu, entä teillä ovatko ulkona? Ja nyt on lapsoset tarhassa.

        Sinä yrität nyt hädissäsi saada minua epäedulliseen valoon, vaikka ainut joka tässä on nähnyt punaista olet sinä, kun joku kehtasi neuvoa miehiä menemään merta edemmäski kalaan, eihän se sinulta ole pois, kun et kerran miestä enään aio ottaa itsellesi, kuten mainitsit;)


      • ...............
        rupsahtanut 50v kirjoitti:

        Ei suomalaiset miehet hyväksy että ulkomaalaiset miehet tulee heidän reviirilleen viemään naiset. Ihan sen asian puitteissa ulkomaalaiset miehet tupsahti keskusteluun.
        Luulen että ymmärrän elämästä enemmän kun sinä. En ole pyrkinyt lisääntymään sellaisen miehen kanssa joka tuo enemmän oravan nahkoja pesään. Oltiin molemmat paljon alle kaksikymppisiä tutustuessa eikä voinut tietää kumpi niitä nahkoja loppujen lopuksi enemmän tuo.

        Kerro tutkimus missä naiset tulevat pelkän rakkauden takia Suomeen. Todistetusti.

        Eihän minun tarvitse todistella väitteitäni, kun en ole esittänyt väitettä. Kerrot nyt vaan, mihin tietoon se perustuu, että Aasialaiset naiset tulevat pelkästään rahan takia Suomeen. Etkö sinä näe, kuinka rajoittunut näkökanta sinulla on asioihin?

        "Luulen että ymmärrän elämästä enemmän kun sinä."

        Mihin tämä olettamus perustuu? Siihen, että alle kakskymppisenä menit ekaan kelkkaan kyytiin ja vauhtia kesti kauan? 5,7, vai 10 vuotta siinähän ne keskimäärin ovat ekan avioliiton kestot, varsinkin kun nuorena menee naimisiin.

        " En ole pyrkinyt lisääntymään sellaisen miehen kanssa joka tuo enemmän oravan nahkoja pesään. "

        Kyllä sinä sitä teet alitajuisesti.

        http://www.terve.fi/naiset-pariutuvat-ylospain

        Jos sinä et ole niin tehnyt, omaat huonot selvitymisvaistot. Kieltämättä Suomen hyyssäys kulttuuri kaikkinen rahallisine tukineen mahdollistaa jopa pariutumisen itseään huonommin pärjäävän miehen kanssa vielä.

        Tosin sinun ikäisen kannattaa jo valmistautua etsimään jotain kivaa eläkeläismiestä kumppaniksi, siellä vielä 50 neiti-ihmisellä voi olla markkinarakoa.


      • ...............
        ...... kirjoitti:

        Taisi pitää setäihmisenkin. :)

        Ei millään tavoin, kunhan oijon vääriä käsityksiä oikeiksi.


      • rupsahtanut 50v
        10 vuotta onnellinen kirjoitti:

        "En voi mitään jos et usko mitä olen nähnyt lähipiirissä. Tutkimuksiin en minä niinkään usko kun omiin kokemuksiini. "

        No tämähän vakuutta meidät kaikki. Kumoaako sitten minun omat kokemukseni sinun kokemukset? Vai onko vain sinun kokemukset puhdas totuus? Oletko oikeasti noin yksinkertainen ihminen, muistuu mieleen tarina putkiaivoista, alan jo uskomaan, kun jatkamme keskustelua.

        Tunnen satoja Suomi-Aasia pariskuntia, sinun mainitsemiasi esimerkkejä on niistä ehkä 5-7 kpl. Sinulla on käynyt huono tuuri kokemuksien suhteen.

        Ihmettele toki, tämä keskusteluhan näkyy Suomi24.fi sivun etusivulla, eikö siihen saa osallistua?

        Lapsiin vetoaminen, jos lähetän viestin yhdeltä yöllä, niin meillä ainakin lapset jo nukkuu, entä teillä ovatko ulkona? Ja nyt on lapsoset tarhassa.

        Sinä yrität nyt hädissäsi saada minua epäedulliseen valoon, vaikka ainut joka tässä on nähnyt punaista olet sinä, kun joku kehtasi neuvoa miehiä menemään merta edemmäski kalaan, eihän se sinulta ole pois, kun et kerran miestä enään aio ottaa itsellesi, kuten mainitsit;)

        En aio ottaa todellakaan miestä enää. Maitolitran takia ei koko lehmää.. vai miten se meni. :))
        Minun lapset on jo aikuisia ja heidän lapset on päiväkodissa kun vanhemmat on työssä. Itsekin lähden pian iltavuoroon eikä silloin kirjoitella minkäänlaisille palstoille.

        Kiva kun sulla on kovin kansainvälinen tuttavapiiri kun siinä on satoja Suomi-Aasia pariskuntia. Asiat näkee varmaan monenlaisessa valossa. Itse en tunne yhteensäkään satoja pariskuntia.

        Hyvää päivänjatkoa. Putkiaivo lähtee nyt tekemään duunia. Ei kuitenkaan putkiduunia.


      • rupsahtanut 50v
        ............... kirjoitti:

        Eihän minun tarvitse todistella väitteitäni, kun en ole esittänyt väitettä. Kerrot nyt vaan, mihin tietoon se perustuu, että Aasialaiset naiset tulevat pelkästään rahan takia Suomeen. Etkö sinä näe, kuinka rajoittunut näkökanta sinulla on asioihin?

        "Luulen että ymmärrän elämästä enemmän kun sinä."

        Mihin tämä olettamus perustuu? Siihen, että alle kakskymppisenä menit ekaan kelkkaan kyytiin ja vauhtia kesti kauan? 5,7, vai 10 vuotta siinähän ne keskimäärin ovat ekan avioliiton kestot, varsinkin kun nuorena menee naimisiin.

        " En ole pyrkinyt lisääntymään sellaisen miehen kanssa joka tuo enemmän oravan nahkoja pesään. "

        Kyllä sinä sitä teet alitajuisesti.

        http://www.terve.fi/naiset-pariutuvat-ylospain

        Jos sinä et ole niin tehnyt, omaat huonot selvitymisvaistot. Kieltämättä Suomen hyyssäys kulttuuri kaikkinen rahallisine tukineen mahdollistaa jopa pariutumisen itseään huonommin pärjäävän miehen kanssa vielä.

        Tosin sinun ikäisen kannattaa jo valmistautua etsimään jotain kivaa eläkeläismiestä kumppaniksi, siellä vielä 50 neiti-ihmisellä voi olla markkinarakoa.

        Selviydyin ihan hyvin perhe-elämästä. Lapset kasvatettu ja sopiva omaisuus hankittu. Ei yksin miehen siivellä vaan oman panoksen antaneena.

        Katsotaan sitten eläkkeellä jos tarvitsee sitä kivaa eläkeläismiestä. Nyt ei kiinnosta. Markkinarakoihin en ota kantaa.


      • ......
        ............... kirjoitti:

        Ei millään tavoin, kunhan oijon vääriä käsityksiä oikeiksi.

        Niinhän meistä jokainen.


      • rupsahtanut 50v
        rupsahtanut 50v kirjoitti:

        Selviydyin ihan hyvin perhe-elämästä. Lapset kasvatettu ja sopiva omaisuus hankittu. Ei yksin miehen siivellä vaan oman panoksen antaneena.

        Katsotaan sitten eläkkeellä jos tarvitsee sitä kivaa eläkeläismiestä. Nyt ei kiinnosta. Markkinarakoihin en ota kantaa.

        Vielä sen verran että liittoa kesti 30v kunnes mies kuoli.


      • 10 vuotta onnellinen
        rupsahtanut 50v kirjoitti:

        En aio ottaa todellakaan miestä enää. Maitolitran takia ei koko lehmää.. vai miten se meni. :))
        Minun lapset on jo aikuisia ja heidän lapset on päiväkodissa kun vanhemmat on työssä. Itsekin lähden pian iltavuoroon eikä silloin kirjoitella minkäänlaisille palstoille.

        Kiva kun sulla on kovin kansainvälinen tuttavapiiri kun siinä on satoja Suomi-Aasia pariskuntia. Asiat näkee varmaan monenlaisessa valossa. Itse en tunne yhteensäkään satoja pariskuntia.

        Hyvää päivänjatkoa. Putkiaivo lähtee nyt tekemään duunia. Ei kuitenkaan putkiduunia.

        Johtuu puhtaasti siitä, että meillä on pienet piirit näissä Aasialais - Suomalaispariskunnissa, kyllä täällä nopeasti kuulee jos joku mokaa. No kiva kuulla, että olet jo mummo, ethän sitten pety jos nämä sinun Barbit ja Barbi Kenit jonain päivänä eroavat. Äläkä saa slaagia vanhempana, jos joku lapsen lapsistasi sattuukin meneen naimisiin kauniin Aasialaisneitosen kanssa.

        Hyvää jatkoa tarvitset sitä.


      • rupsahtanut 50v
        10 vuotta onnellinen kirjoitti:

        Johtuu puhtaasti siitä, että meillä on pienet piirit näissä Aasialais - Suomalaispariskunnissa, kyllä täällä nopeasti kuulee jos joku mokaa. No kiva kuulla, että olet jo mummo, ethän sitten pety jos nämä sinun Barbit ja Barbi Kenit jonain päivänä eroavat. Äläkä saa slaagia vanhempana, jos joku lapsen lapsistasi sattuukin meneen naimisiin kauniin Aasialaisneitosen kanssa.

        Hyvää jatkoa tarvitset sitä.

        Jokainen meistä tarvitsee hyvän jatkon. En ota slaagia jos lapsenlapseni saa ulkomaalaisen puolison.


      • totuus on toinen
        öyk! kirjoitti:

        ei sun tarvikkaan enään riisua eihän ton ikäisiä kukaan enään pane ees rahasta

        Kuivaahan pojanjolppi korvantaustasi ja opettele elämää. Palaa asiaan vasta sitten.


    • ei kuvattomille

      kuva vaihtoon heti alusta niin tuota ongelmaa ei ole.
      luultavasti jokainen meistä tekee alussa tuon virheen että sinisilmäisesti keskustelee jonkun kuvattoman kanssa liian pitkään ja sitten kun kuva tulee niin reaktio on (x_x)

    • Älä ala jauhamaan kuvattomien kanssa.

      • joulumuorii

        Mulla hävis piparikuningas muotti laatikosta. En ollu uskoo silmiäni kun siellä sen näin. Nyt kottiin. Joulu tulloo ja kohta piparien paisttoon.


    • Totta puhuen

      Kun kuvattoman kanssa keskustelee voi vain jutut mennä yksiin. Kasvoton on aina kasvoton eikä koskaan tiedä kenen kanssa lopulta juttelee. Voi olla vaikka valheprofiili. Luottaa ei voi keneekään. Kuvan lähettäminenkin on arveluttavaa kun ei tiedä minne se joutuu. Hankalaa.

      • Todista se

        Vaikka toinen osapuoli olisi sen kuvan laittanutkin esille, mistä tiedät että juuri se kuva on oikea? Miksi se kuva minkä näet ei olisi otettu jostain muualta?

        Kerro mulle se, miten varmistat, että profiilin kuva on aito?

        Yhtälailla profiilin kuva voi olla feikki siinä missä e-maililla lähetetty.


      • höppelis
        Todista se kirjoitti:

        Vaikka toinen osapuoli olisi sen kuvan laittanutkin esille, mistä tiedät että juuri se kuva on oikea? Miksi se kuva minkä näet ei olisi otettu jostain muualta?

        Kerro mulle se, miten varmistat, että profiilin kuva on aito?

        Yhtälailla profiilin kuva voi olla feikki siinä missä e-maililla lähetetty.

        ei kai sillä ulkonäöllä nii väliä ku vehkeet toimii :P


      • 1.Mielikuva
        höppelis kirjoitti:

        ei kai sillä ulkonäöllä nii väliä ku vehkeet toimii :P

        Arvelen, että olet sellanen "siitos-sonni". Toisaalta, nostan hattua sinulle, ettei näkö merkitse aina kaikkea. Valitettavasti voisin kuvitella mielessäni tilanteen kaikkein pahimman mahdollisen mukaan, eikä kuva näytä todellakaan "himoittavalle". Siis silmät kiinni ja mielikuvitus kehiin..., niinkö se sulla menee?


    • älkää ihastuko

      Treffeille vaan livenä mahdollisimman pian. En voisi kuvitella vaihtavani 20 viestiä jonkun kanssa näkemättä ihmistä.

      2 viestiä ja treffeille, vaikka sokkona. Voi lähteä pikaisesti kotia kohti ellei kaveri miellytä ja ei kun seuraavan kanssa treffit sopimaan heti huomiseksi.

      • saisainai

        Joo sano heti vaan että jäikin pullat uunin ja pitää mennä kattoon niitä


    • Nainen37v

      Huoh.Olen pettynyt treffailuun.Ainut iso vika minussa ylipaino.Muuten kuulema nätti nainen.. En jaksa.Yhden kanssa nähtiin kerta,lopahti.Toisen kanssa nyt kaks kertaa ja viestit sen olosia,että ei varmaan jaksa enää,vaikka itse sanoi että toivottavasti haluan tapailla.. Plääh:( Olkaa miehet oloissanne,niin minäkin.

      • ulkoinen kauneus

        Tuo vikahan on helppo korjata niitä on vaikka mitä vaivoja mitä ei voi korjailla.95% parin muodostuksesta tehdään ulkonäön perusteella jos on ruma tai lihava on vaikeaa,miehellä raha ja valta korjaa tilanteen.


      • 10+14
        ulkoinen kauneus kirjoitti:

        Tuo vikahan on helppo korjata niitä on vaikka mitä vaivoja mitä ei voi korjailla.95% parin muodostuksesta tehdään ulkonäön perusteella jos on ruma tai lihava on vaikeaa,miehellä raha ja valta korjaa tilanteen.

        Jep. mun mielestä suuresti huvittavaa että naiset ei pääse eroon edes ylipainosta.
        Jos miehellä tuo olisi ainut asia mikä häntä estäisi saamasta naisia niin.....


      • väliaika
        ulkoinen kauneus kirjoitti:

        Tuo vikahan on helppo korjata niitä on vaikka mitä vaivoja mitä ei voi korjailla.95% parin muodostuksesta tehdään ulkonäön perusteella jos on ruma tai lihava on vaikeaa,miehellä raha ja valta korjaa tilanteen.

        Ei se raha todellakaan mitään korjaa... ehkä joillakin, mut mulla ei. Se on siinä tai sitten ei, niin se menee. En oikein osaa noita välimuotoja.


    • ihmettelijä

      Mikä siinä kuvassa tarkemmin ottaen on luotaantyöntävää? Onko vaatteet, hiukset, parta tai jokin muu? Pystytkö kertomaan tarkemmin näistä tuntemuksista.
      Voihan olla, että tyypillä ei ole itsestään kummoisia kuvia ja hän on laittanut äkkiä jonkun verkkarikuvan, vaikka notmaalisti liikkuisikin kauluspaita päällä.

    • Ole kohtelias

      Et sano mitään, mutta alan niin kamalaksi että mies lopettaa yhteydenpidon. Voit myös kertoa valehdelleesi hänelle kaikki, ja että olet parisuhteessa. Tai sitten kerrot olevasi jotenkin sairas. Yleensä siinä vaiheessa ukot lähtee etsimään uutta.

    • 54365365

      Ei se ole epäkohteliasta kunhan on rakentava. Sanoo missä kohtaa mättää, että toinen tietää. Epätietoisuuteen jättäminen on epäkohteliasta.

      Esim. millä lailla epäsiisti olemus hällä oli, jos se oli siitä kiinni..

    • 9+12

      No eipä tuosta oikeen loukkaamatta pääse. Ole rehellinen ja ilmoita ettet tunne sellaista romanttista kipinää miestä kohtaan?

      Itse en ole kovin ulkonäkökeskeinen, joten olen lähtenyt treffeille vaikka kuva ei niin miellyttäisikään. Voihan tuo livenä näyttää komeammaltakin, ja olla vaikka kuinka jalat alta vievä tapaus muuten? Mutta mä olenkin mies. Ainakin itse uskon näyttäväni paremmalta livenä kuin suurimmassa osassa minusta otetuissa kuvissa. Naisilla tuntuu jotenkin olevan toisin päin. Monet osaa poseerata ja puljata kuviaan niin että hyvä kun livenä tunnistaa... :D

      Mutta mä lähtisin treffeille. Jos livenäkään ei kutkuta niin ilmoittaa sitten että sori. Ei ollut kipinää vaikka mukava heppu oletkin. Ette te siihen kuole.

    • rumuusonkomeus

      ootko ite niinkuin korppikotka?
      onko tavarasi haiseva sikolätti?
      ja väljä kuin lehmällä?
      Siinä syy jos et miestä saa
      kukaan mies ei ala sikolättiä nuolemaan.
      EN MINÄ AINAKAAN

      • Oikeudenkäsi

        Osta poika jäätelö ja odota että korvantauksesi kuivaa.


      • että silleen

        Mistäs "rumuuskoke3mus" lehmän tavaran väljyyden tietää ?

        Niin no kokenut kaiken tietää !!!!!!!!


    • EnAnnaKuvaa

      Kuvaton mutten munaton. Kuvaani en ole ikinä antanut, enkä anna netissä tuntemattomalle. Ilman kuvaakin olen treffeille päässyt ja välillä onnistanut välillä ei.

    • Kertapanolla

      öhöm9

      Mikähän se sitten miellyttää? Kun katsoo nykyajan naisia jokaisella pentuja usealle eri ukolle. Siis jokainenko vain kertapano?

      Ilmeisemmin katsotaan varallisuutta, geenejä ja rahaa se on kaiken mittari.

      Mutta tulee muistaa sekin, että suurin osahan naisistakin on rumia, lihavia tai luontaantyöntäviä.

    • ainoa vaihtoehto

      Nyt lopetat valituksen ja menet kiireesti vihille.

    • 6546434

      Mielestäni ihmisen pitäisi enemmänkin keskittyä siihen, mitä henkilö on persoonaltaan eikä ulkonäöltään. Kumpi elementti on sinulle tärkeämpi? Seuraavalla kerralla saatatkin löytääkin tosi hyvännäköisen tyypin, mutta jätkä onkin luonteeltaan täysi persereikä. Jos mukavan ihmisen tästä pahuuden mädättämästä maailmasta löydät, niin pidä hänestä kiinni. He ovat arvokkaita.

      • Kukas se kusipää on

        Näinpä... no, täytyypä laittaa oman kortteeni kekoon kokemuksistani treffeistä naisten kanssa... Päällisin puolin ei minussa kai pitäisi olla vikaa ja käyn jopa urheilijasta vaikka enemmän olen ehkä vain liikunnallinen tapaus. Ulkonäkö ei ole ollut este treffeille pääsylle ja enkä ole ihmisenäkään ns. kusipääksi luokiteltava. Elämäntilanteeni on muutenkin loistava pariutumisen kannalta. Niin, olen tosiaan käynyt treffeillä niin livestä tavattujen naisten kanssa ja näillä nettipalstoilla saadun alun tuttavuuden jälkeen ja olen ihmetellyt miksi kiinnostus lopahtaa ensi tapaamisen jälkeen tai muutaman tapaamisen jälkeen viimeistään...

        Valitettavasti olen todennut, että naiset vaan eivät voi hyväksyä miehekseen ihmistä, joka käyttää kuulolaitetta. Keksin testata asiaa netissä kun ensin kuvat on vaihdettu ja sen jälkeen maininnut kuulolaiteasiasta, niin kadotaan kuin tuhka tuuleen. Ne jotka osaavat käyttäytyä ja ovat varustettu normaalilla ajattelulla, laittavat kohteliaan joskin kiertelyksi paljastuvan vastauksen: olet tosi mukava ja sympaattinen eli se rimpsu mitä muutkin kaiketi saavat mutta... ja sitten on niitäkin, jotka suuttuvat todenteolla ja haukkuvat ties miksi ja jopa vammaiseksi eli nämä kaksi erilaista vastausta paljastaa naisten ajattelutavan mitä raadollisemmaksi. Teki mieli kerran eräältä vanhusten sairaanhoitajalta kysyä mitä pahaa minä sinulle tein...

        Ei pystytä keskittymään oleelliseen, luonteeseen ja siihen mikä kantaa arjessa pidemmälle.
        Jollekin tutkijalle tässä voisi tutkimuksen paikka mikä siinä kuulolaitteessa ja toisen huonokuuloisuudessa on niin pahaa ja hyväksymätöntä.


    • Ratto_Poika83

      Kannattaa varmaan jättää nettitreffailu juuri tuollaisten välttämiseksi. Itse tutustun vain livenä ihmisiin. Esim. ravintolat, baarit, erilaiset tapahtumat kuten keikat, messut yms ovat todella hyvin paikkoja tutustua uusiin ihmisiin. Kahvit, drinkit tai ruokailu, jonka jälkeen numeroiden vaihto, paljon parempi keino tavata ihmisiä. Ja siinä jo juttelun aikana huomaa minkälaisen ihmisen kanssa on tekemisissä. Jos ei miellytä niin ei kannata numeroa antaa, vaan uutta matoa koukkuun. Nettissä pääsääntöisesti uskoisin kuvattoman olevan jossain määrin tyytymätön ulkonäköönsä...

      • Helppo Tavara

        Ratto_Poika83

        Mainitsemasi paikat onkin otolliisnta kertapanoille. Sama koksee ravintoloita, naisethan ovat kuin seinäruusut ja odottavat iltapanoja.

        Mie son metsäsätäjä ja naisia täytyy hiukan huijata muutamalla sinisellä valheella tai enkelillä ja kohta ollaankin lakanoissa.

        Näin yksinkertainen on nainen, uskoo kaiken ja antaa aina.


      • voi näitä :D
        Helppo Tavara kirjoitti:

        Ratto_Poika83

        Mainitsemasi paikat onkin otolliisnta kertapanoille. Sama koksee ravintoloita, naisethan ovat kuin seinäruusut ja odottavat iltapanoja.

        Mie son metsäsätäjä ja naisia täytyy hiukan huijata muutamalla sinisellä valheella tai enkelillä ja kohta ollaankin lakanoissa.

        Näin yksinkertainen on nainen, uskoo kaiken ja antaa aina.

        Mieshän se on joka antaa. Mies on todella yksinkertainen ja helppo aina. Kun panettaa niin seuraa löytyy aina. Huvittaa ihan kun mies kuvittelee huijaavansa ja metsästävänsä...


    • Elämää seurannut

      Kyllä sinun on vastattava rehellisesti että et halua enää deittailla. Ei ole kivaa katsella seuraavat 30v.miestä jos ei tykkää toisen naamasta. Kuitenkin näkö on minun mielestäni toissijainen arvioinnin kohde. Sydämen hyvyys tänä päivänä on hyvin kysytty piirre ihmisessä.

    • parta ajamatta

      Pistä rohkeasti viesti, ettei epäsiisti olemus kannusta jatkamaan. Ehkä kuva on valittu huonosti.

    • Kävikö näin!

      Tuliko ero entisestä koska kuoret eivät kelvanneet,
      Jos sinulle on ihmisessä kuoret se tärkein, kerro se suoraan tälle nettideitillesi.
      Itselleni on ainakin tärkeämpi asia mitä se paketti on sisältä, ulkokuori on asia johon eivälttämättä voi vaikuttaa.
      Onkin ehkä kannaltasi jatkaa ilman kumppania tai kumppanin hakua siihen asti kunhan osaat arvostaa itse ihmistä, minua ei ainakaan kiinnostaisi pelkät näyttävät kuoret jos se olisi sisällöltään tyhjä

      • syytön ja kyllästyny

        Paskapuheita. Ei kukaan ole sisällöltään sen tyhjempi kuin sinäkään. On etovaa ja oksettavaa luokitella toisia ihmisiä tyhjiksi, koska itsellä ei ole ulkonäköä. Ihan samanlaisia ihmisiä me kauniit ja komeat olemme. Ei ole kovin mukavaa lukea, että kaunis ihminen olisi sisältä tyhjä. Mikä teitä rumiluksia oikein vaivaa?

        Kun sanoo toista ihmistä tyhjäksi ulkonäön perusteella on ITSE arvioinut toisen ihmisen pelkästään ulkonäköön perusteella!


      • onpas hyvinkin
        syytön ja kyllästyny kirjoitti:

        Paskapuheita. Ei kukaan ole sisällöltään sen tyhjempi kuin sinäkään. On etovaa ja oksettavaa luokitella toisia ihmisiä tyhjiksi, koska itsellä ei ole ulkonäköä. Ihan samanlaisia ihmisiä me kauniit ja komeat olemme. Ei ole kovin mukavaa lukea, että kaunis ihminen olisi sisältä tyhjä. Mikä teitä rumiluksia oikein vaivaa?

        Kun sanoo toista ihmistä tyhjäksi ulkonäön perusteella on ITSE arvioinut toisen ihmisen pelkästään ulkonäköön perusteella!

        Kyllä niitä tyhjiä ihmisiä ihan oikeasti on olemassa. Ja ne tyhjät ne vasta osaavat peittää tyhjyytensä mestarillisesti, ettei sitä huomaa aina kuin vasta akojen kuluttua. Kannattaa siis tutustua tarkkaan ennenkuin menee pidemmmälle. Ulkonäöllä ei ole ihmisen sisimmän kanssa mitään tekemistä.


    • Taliämpärit jää

      Ihan ok. Ei se mieskään sua olisi höylännyt, kun näkee millaisesta läskistä on kyse.

      • totuus sattuu?

        Voi teitä miehiä. Heti nähdään punaista ja aletaan haukkua kuin rakkikoirat, kun nainen erehtyy myöntämään ettei miehen ulkonäkö miellyttänytkään.

        Olen huomannut, että Suomi24 palstoilla 90% miehistä pelkästään haukkuu naisia ja heidän ulkonäköään. Ja itse tietysti ollaan niiiiiin komeita, pitkiä, lihaksikkaita, varakkaita..

        No, koittakaa nyt vaan pikku reppanat hyväksyä se, että ette tekään kaikki niin komeita ole, mitä annatte ymmärtää. Ei tarvii vetää hernettä pikku nenuun, elämä vaan on tällaista nykyään. Pinnallista.


      • Näin on marjat
        totuus sattuu? kirjoitti:

        Voi teitä miehiä. Heti nähdään punaista ja aletaan haukkua kuin rakkikoirat, kun nainen erehtyy myöntämään ettei miehen ulkonäkö miellyttänytkään.

        Olen huomannut, että Suomi24 palstoilla 90% miehistä pelkästään haukkuu naisia ja heidän ulkonäköään. Ja itse tietysti ollaan niiiiiin komeita, pitkiä, lihaksikkaita, varakkaita..

        No, koittakaa nyt vaan pikku reppanat hyväksyä se, että ette tekään kaikki niin komeita ole, mitä annatte ymmärtää. Ei tarvii vetää hernettä pikku nenuun, elämä vaan on tällaista nykyään. Pinnallista.

        Tuossa on perää, mutta voi herranjestas, jos mies erehtyy antamaan naiselle pakit ulkonäön tähden.

        Monen naisen psyyke ei sitä kestä, varsinkaan, jos nainen on viimeiseen saakka uskonut olevansa kaunis.


      • kokonaiskuva ratkais
        Näin on marjat kirjoitti:

        Tuossa on perää, mutta voi herranjestas, jos mies erehtyy antamaan naiselle pakit ulkonäön tähden.

        Monen naisen psyyke ei sitä kestä, varsinkaan, jos nainen on viimeiseen saakka uskonut olevansa kaunis.

        Loukkaantuvat kyllä järjestäen pakeista oli syy sitten missä tahansa. Naisen viha näissä tilanteissa on hyvin yleistä. Koettu on. Joskus voi olla että naisessa ei esim. ole mitään silminnähtävää vikaa, vaan voi olla vaikka itse väsynyt töistä yms. eikä pysty sillä hetkellä virittäytymään tunnelmaan, että jaksaisi koko illan olla kiinnostunut tutustumaan täysin uuteen ihmiseen ..


      • Nainen huomauttaa:
        Näin on marjat kirjoitti:

        Tuossa on perää, mutta voi herranjestas, jos mies erehtyy antamaan naiselle pakit ulkonäön tähden.

        Monen naisen psyyke ei sitä kestä, varsinkaan, jos nainen on viimeiseen saakka uskonut olevansa kaunis.

        "Monen naisen psyyke ei sitä kestä, varsinkaan, jos nainen on viimeiseen saakka uskonut olevansa kaunis."

        Moni nainen kokee suurta joskin turhaa ulkonäköpainetta median takia. Jos sitten yrittää laittaa itseään jotta osuisi edes jotenkin normeihin, ja tuleekin pakit nimenomaan tästä ulkonäkösyystä, niin kyllähän se masentaa. En nyt sanoisi että psyyke menee mutta joskus vaan tuntuu että mikään ei riitä. Sitten sekin juttu että moni mies väittää etsivänsä "aitoa, luonnollista" naista mutta sitten kun erehdytkin treffeillä jättämään meikin minimiin niin ei kelpaa. Ja toisaalta voit olla vaikka millainen idiootti, jos vaan satut olemaan kaunis misukka, ja vientiä riittää.


    • joopa.

      Olen tavannut vain vaihtamatta kuvia ja yleensä se on joku muu seikka mikä häiritsee kuin ulkonäkö, siis tekisin eron ulkonäön ja olemuksen välillä. Joku voi olla ihan peruskivan näköinen, mutta se tunnelma mikä ihmisestä välittyy, on se ratkaiseva tekijä. Siksi en luota valokuviin. Ilmeisesti sinuakin häiritsee siis joku muu kuin syntymä-ulkonäkö, kun mainitsit epäsiisteyden? Vaikeahan sitä on suoraan sanoa, mutta itse olen sanonut jotain tyyliin, että tuntuu, ettemme oikein kohtaa. Nämä ovat kuitenkin vaikeasti määriteltäviä asioita joka tapauksessa.

    • ajateltavaa

      Mun yksi ystävä kertoi tarinan serkustaan, joka oli tansseissa tavannut mukavan miehen. Housunpuntit oli vain kovin lyhyet. Tätä nainen valitti tädilleen, joka tokaisi, että kyllähän ne saa pidennettyä. Pariskunta on ollut nyt naimisissa yli 30 vuotta.
      Mä itse olen törmännyt mieheen, joka ajoi kainalokarvatkin. Tuntui vähän oudolta ;)

      • MIES!

        Siis hyi stna eikö joku aja kainalokarvoja?


      • Wanhempi-mies
        MIES! kirjoitti:

        Siis hyi stna eikö joku aja kainalokarvoja?

        Olen vanhempi mies ja ajan kainalokarvat, tosin hyvin harvoin. Koen, että on helpompi pitää kainalot puhtaina. Muita karvojja en ajele (ai niin, paitsi tietysti parran pari kertaa viikossa).


    • heil putin

      Kannattaa tiedustella Putinin spermaa, jos haluat ylivertaisia jälkeläisiä.

    • Hehheh !

      Lähetä oma kuvasi, saattaa olla ettei muuta tarvitse tehdäkään :)

    • Näin on marjat

      Moni nainen toki antaa pakit puhtaasti kuvan perusteella, mutta fiksuin ratkaisu olisi kuitenkin tavata toinen ihan kasvotusten. Kuva nimittäin kertoo lopulta aika vähän kokonaisuudesta. Toki jos ei yhtään miellytä niin sitten vain runoilet kohteliaasti tyyliin: "oltaisiinko vain kavereita" tai "tajusin etten tässä elämäntilanteessa tarvitse miestä mihinkään". Tällaista viestiä ainakin minä sain aikoinaan, kun nainen ei syystä tai toisesta syttynyt minuun.

    • vöi sitä

      jötäkin sänöä jös hälyää.

    • 955

      Jos haluat olla kohtelias, sano asia melko suoraan hänelle. Jos hän suuttuu, sille et voi sitten mitään. Rehellisyys on kuitenkin hyve.

      Jos et ihan suoraan halua tai pysty, kiertele jotain selityksiä joilla pääset eroon. Jos hän ei ole ihan tyhmä, tajuaa kyllä sen 1 1 ja lopputulos melkein sama.

      Jos haluat, voit toki vain unohtaa ja antaa olla. Kuten suurin osa nettideiteillä tekee. Onko se kohteliasta tai reilua, ehkei. Mutta varmaan suurin osa ihmisistä kyllä kestää sen/on tottunut jo siihen nettideiteillä. Ja lopputulema taas melkein sama, yhdistää kyllä varmaan kuvan lähettämiseen.

      Niinhän se on kuten monet jo sanoneet, vaikea on päästä loukkaamatta, mieltä pahoittamatta oikeastaan mitenkään. Jos oikein nätisti mutta selväksi tehden sanot, ja jos hän on tervejärkinen ja ymmärtää että todellakin ulkonäkökin vaikuttaa, ei välttämättä pahoita mieltään ollenkaan vaan toivotatte hyvät jatkot yhdessä tuumin. Tavoiteltavin tulos.

      Ja tottakai sinulla on oikeus niin tehdä että se tuohon loppuu, se joka väittää että ulkonäkö ei vaikuta pätkääkään, VALEHTELEE. Se on ihan sata varma, että jokaiselle ihmiselle löytyy joku, joka ei miellytä ulkonäöllisesti. Ei kaikista ole pakko tykätä, eikä siitä pidä loukkaantua koska ei sille ihmiset, itsekkään jokainen omalta kohdalta vaan voi mitään. Eikä se läheskään aina pahansuopaa ole, jos joku ei vain miellytä, se ei miellytä. Ei semmoisen kanssa silloin kannata mitään yrittää, alkaa vaan kaikinpuolin muutenkin "ärsyttämään" kun ei ulkonäkö miellytä, se joka on tavallaan koko ajan siinä esillä ja nenällä.

      Ja toisinpäin, jos toinen ei pidä sinun ulkonäöstä, miksi ihmeessä itse haluaisi "väkisin" sellaisen kanssa alkaa tekemisiin? Kyllä minä ainakin viihdyn paljon paremmin sellaisen ihmisen kanssa jota, jos ei nyt erikseen miellytä ulkonäköni, mutta kokee sen ainakin EI "vastenmieliseksi".

      Asia on niin sanotusti jokaista ihmistä koskeva, kaikki joutuu tulemaan tämän asian kanssa toimeen, toiset toki enemmän kuin toiset. Mutta sanoisin että kyllä kaikille löytyy joku, joillakin se vaan on tosiaan isompi määrä josta sen voi löytää. Toisille useampaa miellyttävä ulkonäkö on nyt vain suotu.

      Aina ei kauniskaan miellytä. Itse voin sanoa nuorena miehenä, että esim. Halle Berry, näyttelijä ja kaunis nainen toki, mutta ei miellytä minua yhtään. En haluaisi hänen kanssaan treffailla tai olla tekemisissä, miksikö? No juuri siksi, ettei hän miellytä minua ulkonäöllisesti, rumaksi se ei häntä silti tee.

      ps. jos tuollaisissa tapauksissa ihmiset vain sanoisivat sen kohteliaasti ns.suoraan, ja jos kaikilla olis sen verran itsetuntoa ja järkeä ajatella niin että ei siinä häntä rumaksi sanota, siinä vaan kerrotaan että nyt tätä henkilöä ei miellytä, niin ollen turha siitä on nokkiinsa ottaa. Toivottaa hyvät jatkot puolin ja toisin ja eikun eteenpäin. Kyllä sieltä joskus aina löytyy niitäkin joita miellyttää. :)

    • lady-xx

      Jos se toinen tuntuu mukavalta , fiksulta ja älykkäältä niin älä ole niin tyhmä että heivaat sen pelkän kuvan perusteella.. idioottimaisinta mitä voit tehdä.
      Kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa.. se mies voi olla livenä aivan muuta kuin siinä kuvassa... tämä on tullut todettua monesti.
      Usein miten on niin että mitä paremman näköinen mies (tai nainen) sitä epämiellyttävämpi (suoraan sanottuna kusipäisempi) se on , voi olla että ekat treffit viel ok mutta etenkin jos alkaa seurustella niin sit huomaa että kylläpä toinen on idiootti , itseään täynnä oleva mulkku tms.. (toki poikkeuksiakin on mutta yleisemmin juuri noin...
      Valitettavasti joudun itse naisena toteamaan että tuttavapiirissäni kaikki naiset jotka ovat vähä keskimääräistä kauniimpia ovat kyllä kaikki niin ääliöitä että jos olisin mies ei tulisi mieleenikään seurustella heidän kanssaan...

    • elämän murheet

      Livenä tapaaminen on se tapaaminen jossa asiat lopulta ratkeaa suuntaan tai toiseen!
      Juuri eronneiden ei tosin kannata heti deittailla, vaan keskittyä ensin itsensä kehittämiseen muutenkin kuin toisten ulkonäköä arvioimaan kuitenkaan tietämättä totuutta, hyvässä ja pahassa...

      Just eronneet teinit on pahin deitti ever. Tarve laastariin eipä juuri muuta. Kun 20v. ikään pääset niin ehkä alat asioita tajuamaan ihmisten erilaisuudesta ja persoonallisuudesta ilman salilla pumpattua 2% rasvaprosenttia joka ei arjessa ole välttämättä mikään upea asia sekään...

      • livenä pari kertaa

        Juuri noin. Pitää nähä livenä, kuulla ja aistia livenä ennen kuin voi muodostaa kokonasikuvan. Niin monet seikat seikat vaikuttaa siihen, mikä natsaa yhteen.


    • 18+8

      Olen käynyt useilla, siis todellakin useilla treffeillä päälle 45 -vuotiaiden miesten kanssa. Voin sanoa, että vain kaksi miestä ovat olleet niin epämiellyttäviä ulkoisesti, että on ollut todella vaikeata ne treffit pitää.

      Itse en halua kuvaani jaella. Ainut ja oikea tapa on nähdä mahdollisimman pian kirjoittamisen aloittamisesta. Olen parin miehen kanssa, jopa saanut aikasmoisen sanasodan aikaiseksi tapaamisella :) eli todellakin ne kemiat kyllä ratkaisee :)

      Mene aloittaja miehen kanssa treffeille, sen olet kyllä velkaa. Ei siellä tarvi istua kuin max tunti, niin asia on sillä selvä. Et voi tietää millainen mies siellä todellisuudessa on. Kyllä näitä väärien, vanhojen ja epämääräisten kuvien miehiä on tullut nähtyä :)

    • Kerhomestari

      Pyydä häntä lähettämään sinulle kuva jäsenestään. Jos hän näin tekee, voit mieltää kyseisen (anti)sankarin pervertikoksi ja lopettaa yhteydenpidon em. syystä. Jos hän taas ei lähetä kuvaa, voit esittää moisen kainostelun perusteluksi. Rehellisyys ei aina, josko koskaan, peri maata ja on hienotunteisempaa olla pahoittamatta toisen mieltä kuin sortua brutaaliin rehellisyyteen.

    • royboy

      Olen mies ja kasvoiltani en todellakaan mikään komistus mutta
      pyydän itse naista sanomaan jos ulkonäkö ei miellytä, molemmille
      parempi sillä tavoin, ei tarvitse pakosta olla. Muuten minulla
      kyllä siisti olemus ja olen kohtelias.

    • kuras

      En ole jakanut kuvaani naisille netissä sen jälkeen, kun joskus niin erehdyin teininä tekemään. Netissä kun kaiken maailman feikit kyselevät nimenomaan miesten kuvia runkkausta, levittelyä tai jotain muuta epärehellistä varten. Ja silti olen kuvattomana tavannut aika monta tyttöä. Osalta olen saanut jopa neitsyyden, osalta en, ja osalta en ole halunnut mitään.

      Yleensä haluan kyllä nähdä naisen kuvan, mutta joskus sekään ei kerro mitään. Kuva voi olla jopa toisen henkilön, joka todellisuudessa on miesten kuvia runkkuringilleen keräilevä hinttari. Tämän takia en viitsikään kuvia enää antaa.

    • 2456

      Mahdollisimman nopeasti vaan livetreffeille älä ala jauhamaan mitään tuntemattoman kanssa, ainakaan pitkään. Moni voi tosiaan olla luonnossa paljon paremman näköinen, itselle ainakin sattunut tällaisia tai sitten kuva ok, mutta jokin vaan ei livenä mätchää. Hyvännäköinen voi olla tosi koppava livenä tai sitten muuten omituinen tai epäsiisti. Livenä näet kaiken paljon paremmin kuin pelkän kuvan perusteella.

    • djflksöa

      Mitä järkeä olisi väkisin tapailla sellaista jonka ulkonäkö tai olemus ei miellytä. Kuten tuolla edellä jo joku sanoi, joskus hyvä kuorikaan ei natsaa. Nuorempana olen antanut pakin parille melko hyvännäköiselle miehelle. Toisen jutut ja ylimielisyys eivät miellyttäneet. Toinen oli vaikeampi tapaus, vaikea vieläkin sanoa mikä mätti, jotenkin tiesin vaistomaisesti ettei mitään kemiaa synny.

      Jotkut ovat kuvauksellisia ja onnistuvat hyvin kuvissa. Minä olen niitä jotka ovat luonnossa paremman näköisiä, jotenkin en osaa olla luonteva kuvissa.

    • Ei-kuvauksellinen

      Kaikki eivät ole kuvauksellisia, ts. eivät onnistu kuvissa niin täydellisesti. Elävän ihmisen näkeminen saattaisi antaa aivan toisen kuvan. Kuvittele.

    • kemiaa...

      Kemiat voi kolahtaa, vaikka ulkoinen olemus alussa jotenkin hämmentääkin. Ei kenties vastaa ennakkokäsityksiä ja odotuksia siitä, minkä näköinen kumppani miellytyäisi. Itse kartan kiiltokuvapojuja, heistä vain haittaa :) Itse päätin tutustua älykkääseen ja hyväitsetuntoiseen mieheen, vaikka naiskaverini ulkomuotoaan arvostelikin. Oma pikkuviallinen on pelittänyt pian 30 v. Yhdessä rupsahdetaan, vaan kemia yhä tallella...

    • Lyhyt miehentappi

      Chattailin kerran yhden naisen kanssa ja hän innostui minusta jo pelkkien juttujeni takia! Lähetti kuvansa ja oli kaikin puolin viehättävä nainen. Sitten hän pyysi minulta kuvaa. Olin olevinani ujo ja sanoin, että hän varmaan lopettaa kirjoittelun saatikka, että haluais tavata, kun näkee kuvani. No- hän halusi sen ehdottomasti ja päätin, että saakoot kuvan :) Kopsasin jostain netistä George Clooneyn näköisen miehen kuvan ja lähetin sen naiselle. Ja siitähän se vasta innostuikin! Ja niin paljon, että halusi jutella kanssani puhelimessa... Pakko oli hommata pre-paid- liittymä eikä se nainen sitä ihmetellyt, kun sanoin , että valitettavasti minulla on vain tällainen liittymä. Minulla on kehuttu olevan seksikäs "puhelinääni" ja siitä se nainen entisestään innostui ja sai minut mukaansa täysillä. Hän ehdotti puhelinseksiä ja sitähän sitten harrastimme päivittäin ja se oli hienoa! Eihän se nainen kauaa siihen tyytynyt, kun jo halusi tavata. No eihän se minulle käynyt, kun olen vain 160 cm miehenpätkä, lihava ja huonoihoinenkin.
      Viimein oli pakko sanoa, että matkustan kohta ulkomaille vuodeksi töihin enkä halua tuottaa hänelle pettymystä.... Matka tuli muka yllätyksenä, kun olin jo valehdellut olevani suurehkon firman tekninen johtaja. Todellisuudessa olen työtön ja kelan peruspäivärahalla ja ihan pers'aukinen. Ei tainnut oikein uskoa ensin työmatkaani, mutta lopulta tyytyi siihen ja se suhde loppui. Minulle suhde riitti niin kauan hyvin, kun ei tarvinnut tavata. Mutta muuten voi lähettää kenen kuvan hyvänsä, jos ei tavata aio. Puhelimessakin voi tehdä yhtä ja toista ... :)

    • aikamala...

      Juuri eronneilla ei ole juuri valinnanvaraa. Pitää olla vähään tyytyväinen että saa edes jotain. Meillä normaaleilla asia on tietenkin toinen.

    • hihiuhih

      Suomalainen mies pienessä harvassa parrassa on naurettava.

    • hohhoijaa __

      suurinosa deitti sivustoilla on vaan feikkejä! kysellään turhia ja sit ei enää mtn ihan humpuukia.

      tehkää niinku ennen vanhaan et tanssi lavoille sieltä se tulee eikä mistään hömppä sivuilta!

    • hmmmm

      Netissä on helppo olla tuomitsevainen ja nostaa rimaa turhan ylös. Minkäslainen itse olet? Harmaa varpunen vai jotain parempaa?

      Moni nainen oikeasti luulee itsestään liikoja. Kun sen meikin pesee pois onki vaan ihan tavallinen Taina.

      Voihan olla, että mies vain on huolittelematon, eikä viitsi panostaa itseensä vaikka pystyisi. Sanotaanhan sitä niinkin, että moni kakku päältä kaunis, sisältä silkkaa paskaa. Ei mene kauaa kun se koko totuus paljastuu.

    • .aikamala

      Jos totta puhutaan, niin käsi ja sauvahommiksi se minullakin aina menee.

    • matsuli

      Mie lähdin treffeille miehen kanssa, jonka ulkonäkö ei kuvassa kauheesti ollut mun makuuni. Mutta hän olikin aivan ihana ihminen, ja kemiat kolahti heti. Ja ulkonäkökin alkoi tapailun jatkuessa viehättämään. Ikävä vain että hän sitten menehtyi sydänkohtaukseen, ja meidän ihana suhde päättyi siihen. Sanon vain ettei heti kannata lyödä hanskoja tiskiin, jos kuva ei miellytä. Sieltä kuvan takaa saattaakin löytyä se sielunkumppani. Jos itse olisin jättänyt menemättä, niin olisin menettänyt paljon. Nyt sain rakkauden täyteisen suhteen, joka valitettavasti päättyi liian aikaisin.

    • suomiämmät

      läskejä persjalkaisia kompuroita ja ollaan olevinaan niin prinsessaa että...xDDD

    • BIG DICK

      Kunnon per cepano ratkaisee kaikki onkelmat, myös ulkonäköön liittyvät

    • niippa.

      Itse kävin nettideiteillä ennen kuin kohtaisin nykyisen mieheni. Elämäni rakkauden. Usein vaihdettiin kuvat ennen treffejä mutta jonkun kanssa tuli kirjoiteltua pidempäänkin ennen näkemistä. Suurin ongelmahan on se, että ihminen luo itse toiseen piirteitä ja oletuksia.

      Olen saanut ja antanut pakit. Usein yhdessä, mukavienkin treffien jälkeen, sovittu et tää oli tässä. Ei siitä loukkaantua kannata.

      Itse olen aina mennyt sillä asenteella, et onpa mukava viettää hetki uuden kiehtovan ihmisen seurassa. Aina se on kuitenkin ollut kokemus ja sinällään arvokas. Joskus oon jälkikäteen ulvonut naurusta kavereiden kanssa joillekin kommelluksille tai itkenyt pettymyksestä... mut hienoja kokemuksia kaikki. Eikä niissä tyypeissä ollut vikaa. Vika oli mun odotuksissa.
      Onneksi löysin omani. Ensitreffit on kestänyt pian 15kk. ♡

      • ystävällisyyttä

        Minulla samoja kokemuksia kun Niipalla, tosin elämäni miestä en ole tavannut. Vähän ihmetyttää miksi täällä niin monella on huonoja kokemuksia...

        Itse ajattelen, että kannattaa tavata deittikaveri aika pian. Olen käynyt ehkä viisillä treffillä tässä parin vuoden aikana. Parin kaverin kuvan olen nähnyt ennakkoon. Kolme muuta kaveria olivat mielestäni ihan ok, vaikka en kuvia ollut ennakkoon nähnytkään. . Monennäköisest ihmiset voivat olla kivana näköisiä. Siisteys, merktiyksessä puhtaus, on minulle kyllä tärkeää.

        Rahakaan ei ole minun kohdallani ainakaan ratkaissut asiaa. Pari näistä tapaamistani ihmisistä oli myös suht´varakkaita. Mutta kun en ole etsimässä itselleni elättäjää, en suhdetta mudon vuoksi, vaan ystävää, rakastettua, kessktuelukumppania, elämän arjen ja myös juhlan jakajaa.

        Tapaamiset ovat olleet korrekteja ja mukaviakin, minusta on ollut ihan kiinnostavaa kuunnella toisen kuvailua elämästään ja ajatuksistaan ja itse olen voinut tehdä samoin, deittikaveri on ollut kiinnsotunut myös minusta. Yhdessä on sitten todettu, että jatketaanko vai ei. Minulle on riittänyt, että deittikaveri on sanonut, että tuntuu sitlä, että ei halua jatkaa ja minä olen voinut sanoa samoin, ei siitä kannata loukkaantua puolin eikä toisin. Eikä minusta voi myöskään vaatia, että toinen osaa yht´äkkiä nimetä suoraan syyn, että miksi ei halua jatkaa deittailua.

        Valokuva ei aina vastaa todellisuutta, ei siihen edes tarvita mitään kikkailua, niin vain on. Eikä näitä treffejä kannata ottaa kuoleman vakavasti. Nykyaikana voi ihmisiä tavat myös deittipalstojen kautta, eikä siinä sen kummempaa. Tavataan ja sanotaan hei, hei, jos ei halua jatkaa. Näinhän on muuallakin tavattujen uusien ihmisten kanssa.


      • 20+7

        "onpa mukava viettää hetki uuden kiehtovan ihmisen seurassa"
        Mitä mukavaa siinä on? Tapaat epämiellyttävän näköisen ihmisen ketä et halua panna sillä sehän on se asia joka ratkaisee suhteen jatkon. Tuhlaat aikaa rumaan mieheen ja väität että mies on kiehtova. Kuullostaa kaunopuheissa jopa mieltä ylentävältä mutta kerro vain se pääsi oikea totuus.
        Olet löytänyt alfa uroksen. Muista että ulkonäkö ei takaa suhteen tulevaisuutta vaikka luulet onnellinen olevas.


    • Nallu10

      Sitä voi menettää ihan hyvän tyypin jos pelkästää tuijottaa pärstäkuvaa ))):
      Kannattais käydä vaikka ulkona syömässä tai kahvilla , vaikka baarissa parilla trinkillä. Jos tohon hyvään tyyppiin hiukan tutustuu tarkemmin niin kyllä se ihminen alkaa myös kaunistumaan omissa silmissä. Eikä ne kauniimmat miehet niitä parhaimpia kumppaneita ole kun yksyn toinen on hihassa kiinni olen näitä paljon nähnyt ja kokenut joten nainen mieti asioita jos pitempää suhdetta etsit?????

    • örmyx

      Mulle vastasi viestiin jätkämäinen nainen... esitteli vielä treenattuja hauiksiaan. Ei todellakaan natsannu. Naama kuin puukirveelä veistetty. Hän halusi itse että vaihdetaan kuvia ja hyvä niin. Vastailin viesteihin hitaammin ja valehtelin lopuksi että löysin kapakkareissulla seuraa kotikaupungistani kun en kehdannut sanoa että haluan naisen enkä pojankloppia...

    • Dyynäri

      Kyllä näiset vöi rymäksi häykkyä jös ne hälyää. Mies ei vöi köskä sillöin mies ön sikä.

    • ei väliä

      holmö kannattaahan naida edes kerran rekkamies ajaa kelillä kun kelillä

    • niin no

      Voi vain sanoa ettei kiinnostus herännyt. Jos toinen kysyy miksi, selitä sitten jotain, jos haluat. Monta kertaa voi tulla tuollainen tilanne. Ongelma on, että toinen voi alkaa raivoamaan tai surkuttelemaan itseään. Milloin on parempi vain kiertää ja milloin sanoa totuus? Vaiko vaieta?

      • hienotunteisesti

        Voi sanoa fiksustikin, niin ettei hauku toista, eikä mollaa. Sanot vaikka, että olet miettinyt miltä sinusta tuntuu ja olisko tarpeeksi yhteistä ja kiinnostatko minua, mutta tulin siihen lopputulokseen ettei yhteistä juuri ole. Paras lopettaa tähän.

        Monet on saaneet pakit ja niitä on nähty paljon mm maajussille morsian ohjelmassa. Siinäkin pakkien antaja kertoo siten, ettei pakit saanut suutu. Kun moni voisi sanoa, esim olet ensinnäkin liian lihava tms..pitää keksiä hyvä tapa antaa pakit.


    • K YRPÄ

      Ime HUTSU ittees! Hiton LAARDIPALLUKKA

    • kuvatonnnnn

      Kuvan olen muutaman kerran laittanut kaverille jonka kanssa vaihdettu viestejä muutama.
      Itse olen sanonut kuvan myötä että saa kommentoida vapaasti ja kertoa jos ei miellytä.
      Olen kerran saanut suoran vastauksen etten ole sellainen ihminen jonka kanssa olisi tulevaisuutta ja toivotteli hyvät jatkot.
      En loukkaantunut koska jokainen on sen näköinen kuin on ja pyysinkin että suoraan sanotaan (kohteliaasti) jos ei nappaa.
      Miksi valehdella, pitkittää totuutta tai kadota?

      Laittakaa viestiä mukaan ja kommentti pyyntö, totuus parempi kuin....

    • leski

      kun asuu maaseudulla,matkaa on lähimpään ravintolaan yli 30 km, tekee paljon töitä,hoitaa kotiaan,haluaisi uuden miehen vierelleen,treffipalstat on siihen hyvä ratkaisu ,mutta kuinka 50 voi olla 20 vuotiaan kroppainen?Pyöreänä naisena osaan pukeutua,käyttäytyä ja elää aivan normi naisena

    • Ankara panomies

      Olen sanonut deittinaisilleni, että olen kova panomies enkä mitään muuta! Sen homman hallitsen täydellisesti ja tyydytän naisen kuin naisen. Seurustelemaan en ala, ja sen tuon heti ensimmäisen panon jälkeen julki. Kyllä ne sitten hyvää saatuaan antavat mielellään vielä uudelleenkin vaikkei seurustellakaan! Siinä on naama toisarvoinen, kun vaan osaa naisen tyydyttää täydellisesti!!! :)

      • Tuollaista panomiestä juurikin vailla ;) otahan yhteyttä niin saat osoittaa sanasi todeksi.
        ja minäkään en kyllä huoli sohvalleni vakituiseen lojumaan ketään. Panot ja soromnoo :D


      • Ankara panomies
        miranda50 kirjoitti:

        Tuollaista panomiestä juurikin vailla ;) otahan yhteyttä niin saat osoittaa sanasi todeksi.
        ja minäkään en kyllä huoli sohvalleni vakituiseen lojumaan ketään. Panot ja soromnoo :D

        Sopii Miranda ! Otetaan yhteyksiä :)


      • Ankara panomies
        miranda50 kirjoitti:

        Tuollaista panomiestä juurikin vailla ;) otahan yhteyttä niin saat osoittaa sanasi todeksi.
        ja minäkään en kyllä huoli sohvalleni vakituiseen lojumaan ketään. Panot ja soromnoo :D

        Moikka Miranda!
        Ai niin unohtui: Mitenkäs me päästäis edes viestittelemään? En ainakaan täällä viitsi antaa puhelinnumeroani, koska silloin kaikki puutteessa olevat naiset etelä-Suomesta olisivat kimpussani! Tunnut sopivalta panokaverilta, joten keksipä sopiva tapa tutustella ! Mulla on aikaa vaikka vähän kauemmaksikin ajella, jos vaan saan naida haluuni oikien kunnolla ja pitkään! :) Ja tietty kaikki muut temput päälle...
        Ps. Onko sulla Pre Paid- liittymää?

        Ps. Jos olet 50v, niin ikä olis ihan sopiva!


    • kuvanarsisti

      Kuvanko kanssa sitä aletaan olemaan?

    • Ässät

      Siitä vaan sitten ottamaan se komein adonis sitten, jolla ei sitten aivojen tilalla olekkaan kuin herne! No jaa tietty ne helkkarinmoiset hauikset... Onnea vaan! Moni kakku päältä kaunis, mutta mitäs sitten sisältä? Tämmösiä nää suomalaisakat on... Mahdollisimman komea pitää olla, aivoista ei väliä!

    • Hm...

      Järki käteen nyt.
      Miehet eivät osaa valkata hyvää kuvaa itsestään.
      Komeastakin miehestä saa huonon kuvan helposti,
      ja päinvastoin.
      Luonnossa ihminen saattaa olla hyvinkin karismaattinen

    • Siiri100

      Kuvat kannattaa vaihtaa jo ensimmäisten viestien aikana. Tuolloin voit kuvan jälkeen vielä kirjoittaa muutaman viestin ja sitten hiljalleen kadota tai keksit jonkun muun syyn tutustumisen lopettamiselle. Ei tarvitse olla umpirehellinen, ei kukaan mies halua kuulla totuutta ulkonäöstään. Vielä tiedoksi, jos mies ei itse pyydä kuvaa melko reippaasti, voit olla varma että hänen ulkonäkönsä ei ole ok.

    • ex deittailija

      Ken leikkii ryhtyy, niin leikin kestäköön! Nettiprofiilin kautta saa pintapuolisen teoriatiedon ihmisestä. Kirjoittelu kertoo jotain enemmän, mutta sitä ei kannata jatkaa muutamaa enempää, vaan sitten kannattaa vaihtaa puhelinnumeroita. Puhelimessa saa jo paljon enemmän käsitystä ihmisestä. Jos ääni ei miellytä, niin ei kannata jatkaa sen pidemmälle.. sillä jos mies on oikea, niin pidät varmasti myös hänen äänestään. Voin sanoa tämän pitkällä nettitreffailu kokemuksella!

      Kuva kannattaa vaihtaa heti, jos alku kiinnostus on herännyt. Jos kuvan jälkeen edelleen kiinnostaa, niin sitten puhelinkeskustelu. Jos myönteinen mielikuva jatkuu, niin sitten tapaaminen. Kun tällä tavalla etenee, niin aika suurella todennäköisyydellä ihminen kiinnostaa.

      Olen tavannut netin kautta 110 miestä (pidin kirjaa aikoinaan asiasta ;) Aloitin tapailun vuonna 1999, silloin ei ollut Facebookia ja kuvien lähettäminen oli hankalampaa (ei ollut kosketusnäyttö puhelinta, jolla ladata kuvan koneelle). Tapasin monta kymmentä ilman kuvaa ja voin jälkeenpäin sanoa, että se oli virhe.

      Näistä 110 miehestä seuraava lopputulos: kolmen kanssa vuoden mittainen suhde, yhden kanssa 3,5 vuoden suhde, noin 4 kanssa tapailua viikosta muutamaan kuukauteen ja sitten lopulta NAPAKYMPPI eli nykyinen mieheni, jonka kanssa olemme olleet onnellisesti yhdessä yli 7 vuotta. Löysin siis lopulta TIMANTTINI!! :)

      Hauskinta tässä jutussa on se, että minun piti tavata 109 miestä ja sitten vasta sen oikean. Mieheni taas oli eronnut puoli vuotta aiemmin ja tapasin vain yhden naisen MINUT JA minä olin se mitä hän oli aina halunnut. Minä etsin ja hain, mutta hän oli se, joka LÖYSI MINUT :)

      Teille, jotka haette netin kautta seuraa, sanoisin.. että jos et kestä torjumista, niin älä hae netin kautta seuraa! Miksi ventovieraan ihmisen torjunta sattuu? Eihän siinä ole vielä mitään tunnesidettä syntynyt. Reilua on olla ystävällinen ja rehellinen vastapuolelle.

      • Näin on marjat

        Ventovieraan torjunta lähinnä tyrmistyttää, koska eihän hän tunne sinua käytännössä ollenkaan ja näkee vain pintaa. Noh, toki ihmiset ovat kamalan ulkonäkökeskeisiä.


      • ex-deittailija

        Voisin vielä sanoa sen, että kun tapasin nettituttuni, niin näistä sadasta 109 henkilön kohdalla tiesin PARIN SEKUNNIN JÄLKEEN tuleeko mitään. Neljän kohdalla voimakas positiivinen tunne ja ihastuminen "Haluan ehdottomasti tutustua lisää", neljän kohdalla "Ihan kiva", mutta täytyy tutustua lisää, jotta näkee syntyykö enemmän..

        Nykyisen miehen kohdalla tilanne meni näin! Valokuva ihan ok, mutta ei herättänyt mitään enempää. Kun puhuttiin puhelimessa, niin lumouduin hänen äänestään "Ihana miehekäs ääni, voisin kuunnella vain hänen ääntään". Keskustelu oli muutenkin tosi sujuvaa ja mukavaa.

        Kun tapasin hänet, olo neutraali.. ei positiivinen, eikä negatiivinen. Keskustelu oli mielettömämpää kuin koskaan kenenkään kanssa aivan kuin meillä olisi ollut avaimet toistemme sisimpään. Puhuimme ekoilla treffeillä 10 tuntia ja koko muu maailma katosi. Sovimme, että tapaamme uudelleen. Torjuin kuitenkin ajatuksen kaikesta muusta, koska hän oli eronnut ja hänellä oli lapsia ( minä en halunnut sellaiseen kuvioon!).

        Toisella kerralla jo suutelimme ja siitä se lähti. Rakastuminen tapahtui sitten kuitenkin todella nopeasti. Järkeni vain hiukan yritti estää tätä tapahtumasta :D


      • Pikku Hiljaa
        ex-deittailija kirjoitti:

        Voisin vielä sanoa sen, että kun tapasin nettituttuni, niin näistä sadasta 109 henkilön kohdalla tiesin PARIN SEKUNNIN JÄLKEEN tuleeko mitään. Neljän kohdalla voimakas positiivinen tunne ja ihastuminen "Haluan ehdottomasti tutustua lisää", neljän kohdalla "Ihan kiva", mutta täytyy tutustua lisää, jotta näkee syntyykö enemmän..

        Nykyisen miehen kohdalla tilanne meni näin! Valokuva ihan ok, mutta ei herättänyt mitään enempää. Kun puhuttiin puhelimessa, niin lumouduin hänen äänestään "Ihana miehekäs ääni, voisin kuunnella vain hänen ääntään". Keskustelu oli muutenkin tosi sujuvaa ja mukavaa.

        Kun tapasin hänet, olo neutraali.. ei positiivinen, eikä negatiivinen. Keskustelu oli mielettömämpää kuin koskaan kenenkään kanssa aivan kuin meillä olisi ollut avaimet toistemme sisimpään. Puhuimme ekoilla treffeillä 10 tuntia ja koko muu maailma katosi. Sovimme, että tapaamme uudelleen. Torjuin kuitenkin ajatuksen kaikesta muusta, koska hän oli eronnut ja hänellä oli lapsia ( minä en halunnut sellaiseen kuvioon!).

        Toisella kerralla jo suutelimme ja siitä se lähti. Rakastuminen tapahtui sitten kuitenkin todella nopeasti. Järkeni vain hiukan yritti estää tätä tapahtumasta :D

        Ihana tarina. Onnea!


      • blonditonhuoria

        joku blondisekopää.................et oo oikeesti löytänyt mitään!!


    • Hmmm...

      Muista seuraavan nettituttavuuden kohdalla vaihtaa heti valokuvia, jottei aikaa mene hukkaan. Vasta kun tulee vastaan mies, jonka ulkonäkö sinua miellyttää, ala käymään syvempää keskustelua. Siis jos sinun ulkonäkösi sattuu miellyttämään kyseistä miestä...

      • ex-deittailija

        En usko, että parisuhteen synnyssä on kyse kovin paljoa ulkonäöstä. Parisuhde on henkilökemia juttu. Sitä joko on tai ei ole! Olen tavannut komeita miehiä, jotka eivät kiinnosta pätkääkään.

        Minun seurustelukumppanit ovat olleet hyvin tavallisen näköisiä miehiä. Minusta ihmisen vetovoima on paljon muutakin kuin ulkonäkö! Hyvä itseluottamus, positiivinen elämän asenne, terveet elämäntavat ja hyvä keskustelutaito tekevät vaikutuksen.


    • ?!?

      Taivaallinen tieto tulee avuksenne ja löytäkööt jokainen ihanne kumppaninsa ja unelmat on hyvä pitää mielessä vaikka ovat tilapäisiä mielikuvituksen taikoja teirän omia suuria tunteitten vuodatuksia ja lisäksi se on kosketus oman persoonansa kanssa. Kuulemaani ja luulemaani perustuen olette löytäneet etsimänne noh teidän tulisi hyväksyä mies sillä hänen kuuluu olla haluttu olettehan ymmärtäneet saavanne vastauksen kysymyksiinne. Se on vastakohta tiedolle joita esitätte olemisen kustannuksella, toisinsanoen vallitseva tosiasia.

    • Sano vain suoraan ja liekkö jo olet snonukki ettei kiinosta sunlainen tyyppi eikai siinä muuta oo.

      • Nii ja jos se oli osman näkönen ni silloli tekoprta mihänsen ammuin ottaan pari reikää ku olin sielä taisteluissa.


    • siis ulkonäkö ei miellytä?
      kuule kyllä se on lompakon paksuus mikä ratkaisee aina!!!!!

      • Joo kyllänen uoi naiset ei rakkudesta tiiä mittään seku onvain loppakko suuri ettei pasklle taivu ni semmonen kyrsä niille pitää olla.


      • miees kirjoitti:

        Joo kyllänen uoi naiset ei rakkudesta tiiä mittään seku onvain loppakko suuri ettei pasklle taivu ni semmonen kyrsä niille pitää olla.

        Pitää laittaa ittelle tää. Minä-profiilisi on suljettu toistaiseksi, sillä et ole noudattanut palvelun sääntöjä. Minän käyttöön, nimimerkkeihin ja profiilisivujen sisältöön liittyviin sääntöihin voit tutustua tarkemmin.


      • miees kirjoitti:

        Pitää laittaa ittelle tää. Minä-profiilisi on suljettu toistaiseksi, sillä et ole noudattanut palvelun sääntöjä. Minän käyttöön, nimimerkkeihin ja profiilisivujen sisältöön liittyviin sääntöihin voit tutustua tarkemmin.

        Kuka perkele sielä mua yrittää taas konennella


      • miees kirjoitti:

        Kuka perkele sielä mua yrittää taas konennella

        Haiskaa vitullenne en oo rikkonut sääntöjä


      • miees kirjoitti:

        Haiskaa vitullenne en oo rikkonut sääntöjä

        Meen svuille


    • työmies!

      Olet tyypillien nainen joka luulet olevasi joku prinsessa...ei kelpaa kuin prinssit..Ole yksin!!!!!

    • tp71

      Ei se aina ole syy ulkonäkö jos ei halua laittaa kuvaa profiiliin. Itse en laittanut kuvallista profiilia, hain tosi tarkoituksella seuraa ja loppuelämän kumppania treffipalstalta. Olin eronnut ja pienen lapsen äiti joten en kerinnyt etsiä seuraa mm. baareista. Löytyi kuitenkin useita kiinnostuneita vaikka kuvaa ei ollutkaan, nyt olen yhden heistä kanssa NAIMISISSA!!

      • Kauanko olet vaikken mustamaalaa mutta tiiä mikä piruson se sun nykynen kumppani


    • ole ystävällinen, kohtele häntä niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan!

      • mitä itse haluaisit

        Hyvä neuvo sinulta. Juuri noin. Kannattaa miettiä miten itse samassa tilanteessa ja mies ei halua jatkaa.


      • Minusta sie olet pelottavan oloinen nainen ei saatana en sinunlaista huolis en ainkaan henkivartijaksi


    • lyhyet jäljet.

      Kun kerran valehtelu linjalle olet lähtemässä, niin valehtele saman tien sitten kunnolla. Esimerkiksi että olut muuttamassa Australiaan tai jotain yhtä älytöntä. Miehen syyttäminen taas on pelkurimaista ja raukkamaista, koska vika on sinussa etkä pysty rehellisesti kertomaan, niin valehtele sitten kunnolla. Jos sanot esimerkiksi, että tuon tyyppistä miestä et hae, niin mies jää vain turhaan miettimään, että mikä hänessä on vikana, vaikka vika onkin sinussa. Eli laitat siis täysin absurdit valheet kehiin ellette satu olemaan samassa harrastuskerhossa, tai esim. työpaikalla.

    • Tuitti

      Eli ulkomuoto on tärkeämpi,kuin se kuinka juttu luistaa,onneksi olkoon,tolla asenteella et löydä ikinä miestä.

    • Ei ole kohteliasta teeskennellä jatkavansa. Molemmat tuhlaavat siinä aikaansa.

      Tilanteeseen sopii fraasi "et ole tyyppiäni". Siihen voisi jatkaa että "etsin enemmän exäni tai isäni kaltaista", mikä useimmiten pitää paikkansakin. Tämä siis ajatuksena.
      Sinussa ei ole vikaa vaan siinä että me emme sovi yhteen.

      Kirjoittaisin selkeän jämäkän vastauksen, jossa kiittäisin mielenkiinnosta ja toivottaisin onnea treffailuihin.

      • Sie oot vähäsen sen mikä kyrpäse nyt olikaan jokateki kiimaiset poliisit elokuvan joo tuo no onse perkele muisti htara leikkaa pikkusen tukkaa pois nii oot sma paska ukko


      • pihhi kirjoitti:

        Sie oot vähäsen sen mikä kyrpäse nyt olikaan jokateki kiimaiset poliisit elokuvan joo tuo no onse perkele muisti htara leikkaa pikkusen tukkaa pois nii oot sma paska ukko

        Liekkö sulla niin vittumainen ääni


      • aivan oot sen khelin näkönen


      • Olikose se turkka en oo ihan varma jokka paskaa heitteli opulussa yleisönpäälle seki ukko pitäs pistää narunjtkoksi


      • Sillä paskallhan silimäkki kiiltää ku helevetinhullupervolla ja smaa sukua on poikanski saataqna jos tv näyttää totuuen


      • Nii joukohan se oliki nyt muistu mieleen seki ukko pitäs upottaa jänkään


      • sie saat olla rauhassa ja anteeksi ku sinuun kommentoin


    • "¤"

      Taivaallisen tiedon välittäjänä olkoon myös muilla hieman kärsivällisyyttä. tietäkää kivunne olevan vain viehätystä lisääviä ja särkynne kunnioitusta herättäviä. Olkaa onnellisia siitä mitä tarvitsette. Olkaa yhdessä tehkää enemmän muuttakaa suuntaa ja avatkaa sydäntänne. olette tilapäisiä ratkaisuja tilalle keksineet olkaa hyvä ja kertokaa itsestänne se on enemmän kuin ikuinen.

      • Sinustatulis hyvä pappi.


      • miees kirjoitti:

        Sinustatulis hyvä pappi.

        Minusta se vasta hyvä tuliski ; )


    • Kuvatar99

      Hei! Käy nyt ihmeessä edes yksillä treffeillä. Kuvahan on vain kuva. Livenä voipi olla ihan ok-näköinen. Päätä vasta sitten mitä teet. Jos on tosi mukava tyyppi niin se ulkonäkö on loppujen lopuksi toissijainen asia. Mietippä. Tsemppiä sinulle sekä hänelle.

      • joo eisitä kuvasta tiiä minkälainen ihminen on


      • Mistpäin se kuvtar on oisko et josko lähettäis pilkille ; )


      • pihhi kirjoitti:

        Mistpäin se kuvtar on oisko et josko lähettäis pilkille ; )

        Mie meen svuille


    • emeritus panomies

      Mikään maailmassa ei ole niin ruma kuin vanha akka! Ja jos se vielä on alasti niin oksettaa katsoakin!

      • Eikaise ny niin oo mutta jos sie oot sitä mieltä ni en pne hanttiin


      • Mie oon tässä ajtellu et jos ottais vnhemmnpuoleisen rikaan naisen vaimoksi ni ei trvis töissä käyvä mutta mistä semmosen löytää. olis vaikka tloudenhoitajana siinä.


      • Jos rinnat pikkusen riippuu ni eikaise nyt haittaa kylläse nainen saattaa kiihottua ku pikkusen kielellä lurputtaa nännejä ; )


      • Vaikkakin voin mie sun äitin ottaa tuonne metsään eräretkelle keitettäis kahvit ja ruokittais kuukkeleita pullaploilla


      • Mehän laitettais jään alle verkot ni kohta ois isoja ahvenia svupöntössä


      • Mainitteppas äitilles et ois täälä kunnon mieski tarjolla


      • Sinut met kyllä laitettais ahvenia rapsuttamaan


      • Ei kyllä mie rapsuttasin ni sisaisit pyöräillä katteleen kylän tyttöjä


      • Sun pitää opettaa äitis käyttään tietokonetta eise muuten mua löydä jos ei sit nyt sunkautta


      • hahahaha

        mitäs sitten kun olet itse vanha ukko ja sinusta ajatellaan samoin? Vai vedätkö itsesi hirteen ennenkuin olet oksettava vanha kälvä? :-)


      • näin on

        Kyllä ja sama toisinpäin. Vanha mies yhtä kammottava. Ei hirveä edes ajatella sitä alasti.


    • Itse olen miehenä kokenut tämän, minulle kyllä treffisivustolla jutellaan, mutta kun kuvan näkevät, loppuu kuin seinään viestittely.

    • normaalimies666

      Saat********tana pinnallinen pas*****ka olet!!! itse olet varmaan sellainen meikkihirviö että ei paremmasta väliä, ja havittelet varmaan myös silikooni tissejä!!

    • vokrtyh

      Minä liityin, olen mies enkä enää poikanen, kesän alussa E-kontaktiin ja OkCupidiin. Kuvia on molemmissa. E-Kontaktissa olen yhdellä suosikkina, 30 haluaa, että otan yhteyttä, noin 300 vierailijaa profiilissani, muutamia flirttejä tullut. OkCupidissa minua alettiin esittelemään kaunille ja heitä minulle, koska minusta oli tykätty, oletushakuna on special blend. Noin 45 on tykännyt minusta. Puolenkymmentä huijausyritystä. Sitten minulle annettiin moderattorin oikeudet OkCupidille kysymättä minulta. En ole tavannut ketään luonnossa. No sanon ikäni, 51v. Aion kohta lopettaa molemmat foorumit.

    • öhöm9

      KASVAIN, Suomi24 vertaa nettideittailua alapään eli vaginnan kuvinaaan.

      Koska lisäsi ko. mainoksen alapuolelle (eh) avasusta :D Kerrankin OIKEA kuva uutiseen, Suomi241

    • Selittelyn makua

      Pane hänelle, että en ole pinnallinen ja sisäinen kauneus on tärkeintä. Ulkonäkösi ei kuitenkaan miellytä minua ja haluan jatkaa etsintöjä.

    • Jarmo-83

      Juuri eronnut.. jättix äijä sut. ??

    • Jorma Julma

      Toki se harmittaa... jos ei löytynyt rikasta elättäjää viljasikapossolle ;)

    • ihmettelevä

      Miksi pitää sanoa syy, voithan vedota vasta olleeseen eroosi, en ymmärrä.
      Onko sulla kaunaa, vai miksi haluat pahoitta muiden mieltä.....

    • tlgkrudjdjdj

      Oot nainen. Saat kenet tahansa liehen, milloin tahansa, mistä tahansa, miten tahansa, sormia napsauttamalla. Yhdenkään - ei yhdenkään - naisen tarvitse tyytyä rumaan mieheen. Vain mies joutuu tyytymään rumaan naiseen, jos parempaa ei ole saatavilla. Naisilla tätä ongelmaa ei ole, parempaa on saatavilla *aina*.

    • Hei!
      Tuo on se kuvien ikävä puoli, miksi en itse lähetä enkä halua kuvia. Ihminen on ihan eri juttu livenä, kun ääni, eleet ja ilmeet täydentävät kuvan. En ole innostunut kenenkään kuvansa lähettäneen kanssa treffeille. Ja joskus olen sokkotreffeillä ajatellut että voi ei, mutta koskaan ei "hylkäyksen syy" ole ollut miehen ulkonäkö.

    • mörkö

      ei tuollainen mitään miestä edes tarvi juuri eronneena sairasta touhua heti liittyä johonkin treffi palstalle ja mikäköhän edellisessä oli vikana katto peiliin...

    • Tirlittantuu

      Mieti miten itse haluaisit tulla torjutuksi? Sillä et voi sinäkään miellyttää kaikkia. Ja juu, kannattaa kohteliaasti harventaa vastauskertoja, lyhentää viestejään ja hiivuttaa toinen pikku hiljaa, etenkin jos olet kertonut itsestäsi jo paljon. Tuskin kukaan tahtoo tulla ulkomuotonsa perusteella ö-mappiin ja hullut saattavat seota.

    • rehellisyys maan perii toivottavasti kyllä se pitää ymmärtää jos oma olemus ei miellytä

    • Jonemoon

      Nää on taas niin näitä juttuja.. Ole rehellinen ja suora mutta fiksusti, kyllä sen äijjänki pitää tajuta että naisellakin on makunsa vaikka äijjä itte kuinkahyvänsä oli valamis lisääntyyn jokaisen vastaantulevan naisen kans. Elämä on valintoja, jokaisella oikeus valintaansa etsetera... josei naama miellytä niin morijes! niin se tuola ihan oikeeski elämäs menee, suotta sitä surra on, miehet ei maailmasta lopu eikä naisetkaan.
      Tympii toisaalta tämmösiin alotuksiin eres vastata, normaalijärijellä varustettu ihiminen osaa kyllä toimia tilantees kun tilantees ilman Suomi24.sen neuvojakin.. mutta jollain perverssillä tavalla näitäki on toisinaan kiva lueskella ja ajatella että " ei vittu..."...
      Mä en ole komee enkä ruma, tavallinen äijjä, profiili 24.sen treffeis ilman kuvaa, vapaa mies, tsekkailen markkinoita etsetera perussettiä, en juo en polta käyn töis ja hoidan asiani, merkintöjä ei ole yhtäkään. Maksan elatusmaksut ajallaan, tapaan lapsiani, ja elän melko onnellista elämää. Muutaman kerran olen kuvani lähettänyt kun on pyydetty lähettämään, on ollut niitä keitä ei naama miellytä ja niitä keitä miellyttää, eikä ole tämän enempää hulluksikaan tullut.
      Joo, sitä piti siis vaan sanoo että koittaka ny vaan pärjäillä naamojenne kans, ne ei siittä muutu mitä ne on :D

    • antti rokka

      On!

    • oma vika aina

      Minä olen ottanut aina pakkien syyt omille niskoille, ettei toisen itsetunto alennu..

      Siis niin, että epämieluisan kuvan nähtyäni olen kiitellyt komeasta kuvasta (jepulis..) ja kirjoittanut, että itseni tuntien taidan olla sopimaton hänelle, kun koen, että olemme eri henkisiä olemuksiltamme.

      Suurin osa on ottanut tällaiset pakit hyvin ja kohteliaasti vastaan, pari tyyppiä on saanut kohtauksen ja alkanut tivaamaan, mikä kuvassa ei miellyttänyt. Yksi kohtelias vastaus tivaajille on lähtenyt, että näin vain sydämessä tuntuu, kuva oli oikein hieno ja mies siellä tosi komea ja upea.. Joku jäänyt vielä ruikuttamaan perään, mutten ole sitten enää jäänyt samaa asiaa jauhamaan kymmentä kertaa..

    • Viiskytä
      • Ei yleistetä

        Paremman näköinen, kuin moni nuorempi nainen. Kannattaa tutkia ja sitten vasta hutkia.


      • Wanhempi-mies

        Kuka julkkis tuo on? Näyttää ulkomaalaiselta. En lue mitää 7-lehtiä.
        Näyttää nuorekkaalta, mutta kyllä sitä kaikilla vippaskonsteilla saa paljon tehdyksi ulkonäkönsä eteen parannuksia, jos oikein vain haluaa ja on aikaa,


    • En ole KOSKAAN harrastanut nettitreffailua, koska löysin nykyisen AVIOMIEHENI jo 15 vuotta sitten. Löysin hänet perinteisen kirjeenvaihtoilmoituksen kautta. Ainoa, mikä hänen ensimmäisessä kirjeessään häiritsi oli valokuva: Ilmoitettua ikää nuoremman näköinen, tiukan ja tärkeän näköinen mies.

      Kirjoittelimme 2,5 kuukautta, ennen kuin tapasimme. Yllätys oli iloinen; vahvat leukaperät omaava, 190 senttinen mies, naurunrypyt silmäkulmissa, hyväntuulinen ja leppoisa. Ihastuin heti! Miesparka oli liittänyt ensimmäiseen kirjeeseensä 9 vuotta vanhan valokuvan, luullen näyttävän liian vanhalta uusissa kuvissa.

      Mieheni ällistyi, kun kuuli, etten aikonut ollenkaan tulla treffeille, vaan peruuttaa ne, koska pelkäsin tapaavani VÄHÄÄKÄÄN ELÄMÄÄ NÄKEMÄTTÖMÄN, TAKAKIREÄN POJANKLOPIN, jolle kaikki on mustavalkoista. Mutta sieltähän tulikin hyväntuulinen, aikuinen, ajatteleva mies.

      Älkää ihmiset siis laittako vanhoja kuvianne treffiprofiileihin,
      Kirjeenvaihtoilmoituksia ei kai enää harrasteta.
      Aina ei haeta pelkkää nuoruutta. Ja ne jotka hakevat pelkkää nuoruutta, osaavat sivuuttaa väärät ihmiset eikä konflikteja synny. (Sanon tämän UHALLAKIN, vaikka itseäni on sanottu jokusenkin kerran ikäistäni nuoremman näköiseksi, joka johtunee paitsi paksusta, hitaasti rypistyvästä ihosta myös VÄHÄISEN ALKOHOLIN KÄYTÖN ja TUPAKOIMATTOMUUDESTA.)

      Ihminen voi myös olla kaunis tai komea, mutta silti kaikkien silmää miellyttämätön. Itse en pidä esim. Ricky Martinin, Al Pacinon, Tom Cruisen tai Jeremy Ironsin NÄKÖISISTÄ hepuista.

      Joku kehotti käyttämään ehdotusta "kavereina olemisesta" hienovaraisena torjuntakeinona. Nuori ihminen näkee kyllä sellaisten vastausten läpi, ja pettyy joka tapauksessa. Sen sijaan vähän vanhempi ei ole moksiskaan, jos aiemmat viestit ovat jo olleet saman suuntaisia ja hän on jo itsekin huomannut, etteivät kemiat kohtaa. Ei normaalilla älyllä ja tunne-elämällä varustettu, AIKUINEN ihminen halua KUMPPANIKSEEN henkilöä, joka ei syystä tai toisesta ole oikeasti KIINNOSTUNUT tai KIINNOSTA itseä oikeasti. (Makuasia on jäävätkö nämä huonot "matchit" kavereiksi vai eivät. Itselläni ei tällaisia kavereita juuri ole.) Sitä paitsi luulen, että ystävyyden merkitys lisääntyy iän myötä, sitä mukaan kun romanttisen rakkauden kaipuu vähenee.

      Näitä kommentteja kun lukee, tuntuu ihmisten tutustuminen toisiinsa olevan ROMANTTISESSA mielessä kovin vaikeaa.
      Onneksi ei siis ole vuosiin tarvinnut juosta treffeillä.

    • sovelias

      Tajutkaa ja myöntäkää hölmöt että VAIN ulkonäöllä on merkitystä. Luonneviat eivät tule esille ennen kuin vasta sitten kun parisuhde on alkanut.

    • Olensittenrakastetta

      Kiinnostus lopahti,
      kun en tajunnut olevani,
      pelkkä eläin ilman
      ihmisrakkautta.
      Tosin minulla itsellä
      ei ole eikä tule olemaan
      siitä mitään havaintoa.

      Olen ikuinen lesbo.
      Rakastelen vain pahuuttani.
      Yksin vuoteessani.

    • Sanoisin KAIKILLE- miehille ja naisille. SEN = kaikki eivät ole kuvauksellisia ja yleensä kukaan ei rohkene sanoa tuttava piirilleen että alappa kuvata minua. (tulee deittiin) 0tokset ovat yleensä itseottamia! Ja se totuushan on se että mikä kelpaa sinulle- kelpaa myös toisille. Eli jos etsit Marilynia tai Bridgeä niin tuoko se sinulle sellaisen onnen ja rakkauden jota olet hakemassa? Ei ihmisestä kuvasta voi sanoa mitä hänellä on annettavaa! Mitä hänen sisällään on- juuri sitä mitä sinä kaipaisit. 0nneksi on aikuisviihdettä saatavana erilaisissa alan liikkeissä ja sitä saa tilattua postista. Katsokoon kukin vaikka HM-mainoksia ja puolialastomia kuvia-mieskalentereita tai muita julkaisuja ja miettiköön mielessään että tätäkö se rakkaus on? Itsetyydytystä.

    • uuslässy

      kyvän perysteellä jös dissäät ihmisen. Äikä näyrettävää. Jös mieki öisin räkkään eksäni työllä perysteellä äntäny öllä ni päljöstä öisin jääny päitsi.

      • Raadollista on

        Huh onneksi en ole enää sinkku. En jaksaisi nykyajan sinkkumarkkinoilla. Jos ero jostain syystä joskus tulisi, niin uutta suhdetta en enää haluaisi vaan eläisin yksin.


    • Vastaajamies

      Moro! Minulle on käynyt aika monen neidon kanssa niin, että viestittely on sujunut hyvin, ja sitten kun neito on pyytänyt kuvaa, olen laittanut ja pyytänyt häneltäkin kuvan reilun pelin hengessä niin tuon kuvan lähettämisen jälkeen kommunikointi on katkennut kuin seinään. En ole saanut viestejä enkä sen koommin kuviakaan. Ei ole tullut yhtään mitään, ei edes selittelyjä. Minua harmittaa ja turhauttaa tuollainen toiminta. Tuollaista kokemusta minulla on neitojen kanssa kommunikoinnista netissä.

      Oikeassa elämässä eli kun vaikka kavereitten kanssa liikkuu ja tapaa uusia ihmisiä, on kommunikointi paljon helpompaa neitojen kanssa. Tervehtii, höpisee niitä näitä, näkee toisen kehonkielen samantien.

    • qwerty12345678opli

      Voihann se olla ettää sinunkaan pärstä ei mielytä toista osapuolta.

    • mikä on tärkeää

      Monille se ulkonäkö on tärkeämpi juttu kuin se persoonallisuus. Kun trimmattu ulkonäkö on tärkeintä niin sitten ei ole ihme, että saadaan kumppaniksi oikea narsisistihirviö.
      Itse pidän ihmisen tärkeimpänä ominaisuutena sitä persoonallisuutta. Jokaisen ulkonäkö ikääntyessä ainakin jonkinverran muuttuu. Itse olen ollut parisuhteessa n. 30 vuotta oikean persoonallisuuden kanssa joten en ole erehtynyt mihinkään ulkonäöltä hyvin trimmattuun narsistiin.

      • kokemus kertoo

        Se on paha vika, jos on liian ulkonäkökeskeinen. Ihmisten sopivuus yhteen on kuitenkin hienosäätöistä ja johtuu monista tekijöistä, kenen kanssa viihtyy.
        Ulkonäkö on yksi tekijä, mutta ei saa olla määräävä. Tiedän monia, jotka ovat asettaneet aikamoisia haasteita tulevalle kumppanille. Pitää olla sen verran pitkä, paino, hiusten väri, silmien väri ym ...päälle varakas ym...tiedän sitten lähipiiristä neljä vanhaa piikaa, joilla ei miestä ei lapsia. Ei löytynyt "täydellistä". Nyt kaikki eläkeiässä tai sen kynnyksellä.

        Persoonallisuus on mielestäni myös tärkein. Se, että yhteiselo natsaa hyvin yhteen, on sopivasti erilaisia kiinnostuksen kohteita ja osa samoja , osa molemmille omansa. Ei liikaa omistamista eikä liekanarun asetteluja. Ei sellasta suhdetta, että pitää kysyä toiselta lupaa, saako mennä ja tehdä jne.. sellaseen en alkaisi eikä ole tarvinnut alkaa. Viimeisin suhde toiminut 16 vuotta.


    • Tosirakkaus yllättää

      Ihan veemäistä, että kaikki naiset muka vaan on pinnallisia. Musta kylki kummallakin sanon minä, kyllä niistä miehistäkin löytyy niitä kaljamahaisia toisen ulkonäölle nyrpistelijöitä ku mitä meistä pakkelinaama naisistakin :D Omalla miehelläni on keskitysleirijuutalaisen kroppa ja vinttikoiran naama, mutta ei hemmetti miten sen luonne ja ajatusmaailma veti multa jalat alta

    • Mulle käynyt niin ,kun kuvaa pyytää... Sitten loppuu yhteydenpito...
      Eli varattu tai jotain muuta häikkää...

    • ReKo.....

      Joo kyllä on ihmeellistä minulle vastatiin oikein asiallinen vastaus ,ja otin vastauksesta vaarin .Tavattiin melko pian ja hän oli oikein onnellinen ,minulla ei vielä sytyttynyt oiken ,oltiin tiiviisti yhdessä noin kuukauden ,sitten alkoi pikku hiljaa lypsäminen ,kyllä alkoi kellot soimaan ,en haksahtunut niihin pyyntöihin ,sain selville että hänellä oli velkaa entisestä yrityksestä noin 30 tuhatta euroa .Empä ruvennut maksu mieheksi .Olen vapaa ja velaton Mies

      • uusin

        Kun kuvia pyydettiin ja lähetin alaston kuvia kymmen kunta ,naama kuvat jäi pois ,niin kyllä kiinnostus oli iloinen ,ja tavattiin alapään kuvien perusteella, ja sitä työmaata on riittänyt kohta puoli vuotta, mutta vain silloin tällöin kun tarve tuntuu. Meille riittää näin


    • olin tyhmä

      Varo sellaista miestä joka halua nopeasti muuttaa kotiisi. Vannoo heti et tykkää ja rakkauskin tulee ajallaan.

      • tyhmiä muitakin

        Varo myös sellaista miestä joka haukkuu naisia rumiksi. Eikä muista katsoa peiliin itse, ja huomaa, et vanhaksi ukoksi itsekkin tulee jos elää kauan.


    • 26+14

      Naiset sekä miehet on siitä kummallisia tapauksia, että monesti parisuhteen ja kiinnostuksen perustaksi riittää se, että pöksyt kastuu / muna seisoo toista katsoessa ja koskiessa. Tai kai sen niin pitääkin olla. Tuntuu vaan kovin eläimelliseltä. Joskus käy niinkin hyvä tuuri että sen kumppanin kanssa tykkää olla muutenkin

      Mutta joo. Mä lähtisin treffeille kuitenkin tsekkaamaan livenä kastuuko ne pöksyt

    • On niitä rumiakin

      Neteissähän liikkuu juuri kaikki raiskarit, pervot, pedofiilit. Osa tavoittelee esimerkiksi yh-naisten lapsia.

      Naiset on niin sinisilmäisiä, että luulevat olevansa ruusuja, mutta panojahan he ovat vain miehille. Ei sen enempää.

      Naiset valitsevat ja ronklaavat, vaikka he itse eivät ole häävin näköisiä, kokoisia jne.

      Suurin osa on jopa rumia, ylipainoisia ja mitä katselee erilaisissa chateissä niin siellä ne yh-äidit , kotirouvatkin ovat alapää paljaana. Näyttää myös alapää olevan todella käytetyn näköinen ja jopa sieninen, hiivainen torttu.

    • Näyttää olevan elämä karjamarkkinoilla tavallisen tuskaista :)

      • Nartun narahdus

        On totta että miehellä on sarvi alapäässä mutta koskas ne on kasvanut sinulle yläpäähänkin?


      • Nartun narahdus kirjoitti:

        On totta että miehellä on sarvi alapäässä mutta koskas ne on kasvanut sinulle yläpäähänkin?

        Ne ovat olleet siellä aina - ja tulevat olemaankin ;)


    • treffitorttu

      Mullakin stondis lopahti kun näin kuvan , Et miks mua aina petetään ,ekaks kehutaan miten kaikki ystävät kehuvat ulkonäköä ja huumorintajua ja fotosta ei tule esille mitään noista . Ei ota

    • hiivasienitorttu

      Miehet etsikää nainen Aasian maista tai vaikka brasiliasta kuten vesa keskonen.

      Brasiliassa on miesten markkinat sillä miehiä ei riitä kaikille naisille, naisia on paljon enemmän kuin miehiä.
      Suomalainen mies kelpaa kyllä ja oikein taistelevat kuka saa omakseen.

      Suomalainen hiivatorttu voi jäädä sinne kotiinsa ihan rauhassa ei kiinnosta enää.

    • 11+20

      Naisilla tuntuu monesti olevan ongelmana se, että tyyliin yksi sadasta saa pöksyt kastumaan. Ja sitten kun ne pöksyt kastuu, niin ajatellaan että siinä tyypissä on sitten "sitä jotain" ja sitä "kemiaa" ja tosi ihastumista.. Sen vuoksi järki unohtuu monesti.

      Miehillä se järki nyt unohtuu 99% tapauksista, jos vaan pääsee kikkelin työntämään kohteeseen. Ja jotkut ihastuukin siihen tunteeseen kun tuntuu hyvältä kigulin päässä. Voi olla että se ei ole kuitenkaan se kestävin ratkaisu. Tai jos hyvä tuuri käy, niin löytyy sitten niitä yhteisiä arvoja suuntia elämällekkin, ja sitten voidaan ehkä puhua jo jonkin sortin rakkaudesta.

    • Livenä ruma nainen.

      Mulla kävi kerran niin epämiellyttävimmät treffit, kun kukaan vois kuvitella. Oli se mulle näin miehenä epämiellyttävää, vaikka usein epämiellyttävimmät treffit on naisella. Mäkin tutustuin viestittelyssä aluks ihan mukavan oloisen naisen kanssa. Sitten ennen kun tavattiin, niin nainen laittoi tämmösii tekstareita "Mä halun sun kanssa jokukerta saunaan. Mä oon hyvä sängyssä ja kunto ei lopu kesken. Mä oon hyvä suutelee ja halun suudella kanssasi pian." Mä oletin että tekstarit oli huumorii, kun yleensähän nainen on se joka ei halua alkuviestittelyissä tommosii viestejä. Oli se kuvankin lähettänyt. Se oli vähän kaukaa kuvattuna, että siinä kuvassa näytti ok:lta. Sitten kun nähtiin, niin näin sen lähempää ja ei ollut yhtään kauneimmasta päästä. Se oli lisäksi lievästi kehitysvammainen ja lievästi sairas. En tarkoita sitä että olisin vammaisten syrjiä millään tavalla. Mentiin sitten Mäkkiin syömään tällä ekalla ja ainoolla treffillä. Mulla meni ruokahalut, kun se ei käyttänyt servettii, vaikka majoneesia levis pitkin naamaa. Lisäksi siltä valui finnistä verta ja ei reagoinut, vaikka mainitsin siitä. Ekoilla treffeillä oli puhe että se haluaisi mahdollisimman pian tehä lapsen ja haluisi mahdollisimman äkkii asua omakotitalossa oman perheen kanssa. Multa kysyi heti "Onko sulla lapsia". Vastasin "Ei vielä". Se kysyi "Saatko lapsia". Sanoin "Saan". Se kysyi "Ootko varma ja ootko käynyt testeissä, kun mä halun sen äkkiä." Se oli kyllä niin epämiellyttävää, kun voin kuvitella. Kyllähän mä lapsen haluisin edes kerran elämässä, mut ei mulle kelpaa kuka tahansa epämiellyttävä ja kamalan näköinen rupikonna. Sitten kun lähin bussilla kotiin, niin se tuli samaan bussiin parin pysäkin verran. Kun se jäi pois, niin se sanoi oikein kovaan ääneen että bussi kaikui "Mä halun kyllä tavata sua uudestaan ja oon mihin vaan valmis ja nyt se on susta kiinni." Lisäksi se yritti suudella, mut mä torjuin sen. Yleensä olen deitin kanssa halannut, kun olen sanonut heippa, mut tää oli niin epämiellyttävä ettei tehnyt mieli edes halata. Mä sitten kotiin päästyä lähetin sille viestin "Sori mut et oo mun tyyppinen. Toivon sulle kaikkea hyvää ja onnea kumppanin metsästykseen." Se vastasi "Nyt mä petyin. Mä olisin halunnut seurustella sun kanssa. Nyt mä vaadin selityksen!" Mä sanoin sit viestissä suoraan etten voi tapailla väkisin, kun musta tuntuu ettei mulla oo yhtään tunteita sitä kohtaan. Onneks se ei oo ottanut muhun yhteyttä, kun pyysin heti ettei enää soita tai tekstaa mulle enää, vaikka aluks tressasin että toivottavasti mä pääsen siitä eroon.

      • tietoa omaava

        Vaikuttaa lievästi kehitysvammaiselta näin ammattikorvalla kuultuna.Niistä ei välttämättä päältä päin näe,että on kehitysvammainen,mutta juttuja kuunnellessa alkaa hälytyskellot nopeasti soida.Harmi vain,kun monet miehet sekaantuu näihin ihan hyväksikäyttäen.Olit viisas,kun tajusit olla sekaantumatta.


      • Livenä ruma nainen.
        tietoa omaava kirjoitti:

        Vaikuttaa lievästi kehitysvammaiselta näin ammattikorvalla kuultuna.Niistä ei välttämättä päältä päin näe,että on kehitysvammainen,mutta juttuja kuunnellessa alkaa hälytyskellot nopeasti soida.Harmi vain,kun monet miehet sekaantuu näihin ihan hyväksikäyttäen.Olit viisas,kun tajusit olla sekaantumatta.

        Joo, en todellakaan käyttele ketään hyväkseni, eikä todellakaan olis tehny mieli sitä. Voi olla mahdollista että sitä on käytetty hyväkseen, kun olen huomannut yhestä deitti sivulta (jonka kautta tavattiin) että tää sama henkilö julkaisee samaa ilmoitusta, kun silloin 3vuotta sitten (milloin erehdyin vastaa sille) oikein isoilla kirjaimilla että etsii vakituista suhdetta ja ei etsi seksiseuraa.


      • Livenä ruma nainen.
        Livenä ruma nainen. kirjoitti:

        Joo, en todellakaan käyttele ketään hyväkseni, eikä todellakaan olis tehny mieli sitä. Voi olla mahdollista että sitä on käytetty hyväkseen, kun olen huomannut yhestä deitti sivulta (jonka kautta tavattiin) että tää sama henkilö julkaisee samaa ilmoitusta, kun silloin 3vuotta sitten (milloin erehdyin vastaa sille) oikein isoilla kirjaimilla että etsii vakituista suhdetta ja ei etsi seksiseuraa.

        Huomasin että tää kyseinen ruma rupinen sairas nainen on laitellut useampia eri ilmoituksia yhdelle ilmaiselle treffisivulle. Sen tunnistaa siitä että otsikkona on vakituisen suhteen hakeminen ja ilmoituksessa sanoo että on yksinäinen nainen, haluaa lapsia pian, haluaa perustaa perheen pian ja haluaa asua omakotitalossa pian. Sitä ihmettelen että eikö nykyään yksin voi asua omakotitalossa, kun mun mummokin on asunut yksin???? Mutta jokatapauksessa pieni vinkki sinkkumiehille, että tietää etukäteen että jos tän naisen kanssa lähtee treffille, niin voi olla samankaltainen treffikokemus kun mulla ja tietää etukäteen että haluaako suudella naista, jolta valuu ruvesta verta ja ei käytä syödessä servettiä.


    • samaa mieltä

      Itse en harrasta nettideittailua tämän takia,kun monesti ihminen on ihan erinäköinen,jonka on luullut tapaavansa.Kyllä sitä ensiksi kiinnittää ulkoiseen olemukseen ja sitten vasta muuhun ja jos kokonaisuus ei miellytä,niin sitä kemiaa ei vaan ole.Parempi on,että sanot suoraan ettet koe kipinää teidän välillä.

      • ei ikinä nettiin

        Samaa mieltä. Joka muuta väittää, valehtelee.


    • 11111111122222222222

      No voi viddu nyt sentään "mutta en vain pysty!", oikein huutomerkin kera. Tavan pissis taidat olla.

    • ärsyynytynyt

      Olen nettideittailut, käynyt yli 50 treffeillä ja vain muutamasta on tullut yksiä treffejä enempää. Olen nainen ja tuohon 50:een mahtui kyllä koko miestin kirjo, pitkää, pätkää, treenattua, laihaa, karvaista, rikasta, köyhää, valehtelijaa, kilttiä, huijaria, tylsimystä, itsekeskeistä, kaappihomoa ja varattua, ihan kaikkea!
      Minulla oli itsestäni kuvia, useampia ja jokaiselle treffeille lähdin niin että oli nähnyt miehen kuvan, joka hyvin harvoin vastasi todellisuutta. Että kyllä te miehetkin osaatte valita sen kauneimman ja edustavimman kuvan, hyvin pian opin että aurinkolasit päällä poseeraavat yrittävät aina olla vähän parempia kuin oikeasti ovat tai jos kuva on otettu kauempaa tai muuten epäselvä, on totuus aina toinen. Mutta koska itsekin ajattelin että ihmiset on muutakin kuin kuvansa, niin lähdin treffeille vaikkei kuva aina miellyttänytkään... Ja voin rehellisesti sanoa että 99% kerroista kun kuva viehätti, niin mieskin viehätti. Enkä tarkoita että olisi ollut komea george clooney, vain jokin siinä vain viehätti ja tiesin aina etukäteen tuleeko hukkatreffit tai jotain muuta. Kertaakaan en ollut väärässä. Te miehet otatte sen aina henkilökohtaisena torjuntana ja tuomiona jostain rumuudesta jos kuvan lähettämisen jälkeen ei naista kiinnostakaan. Ei se aina mene näin, kyllä sitä "jotakin" pitää olla myös ennen live-tapaamista, varsinkin jos on vähän edes viestejä vaihdeltu.
      Itse olen ihan keskiverto perussievä urheilullinen, mutta en mikään missi enkä kuvittele saavani mitään keskivertoa parempaa. 80% kerroista olen minä ollut "kiitos ei" treffien jälkeen, 10% se on ollut mies joka on antanut pakit ja lopuista on sitten tullut jotain enemmän kuin yhdet treffit, mutta ei suhdetta. Se on vaan valtavan vaikeaa virtuaalisesti löytää sitä oikeaa, jos se livenäkin on jo vaikeaa!
      Kyllä pitää hyväksyä että kuvan perusteella saa karsia , jos joku ei sitä kestä, niin ei kannata nettitreffailua harrastaa. Ei sitä pidä ottaa henkilökohtaisena kritiikkinä, näin se vain on. Ihan samalla lailla kuin livenäkin ulkonäköön ihastuu ja loppuun rakastuu. Panostakaa ihmiset selkeisiin kuviin! Aurinkolasti pois, tarpeeksi läheltä, ei mitään pakkelimeikkiä tai juhlamekkoja naisille eikä mitään piilottelua kypärien ja urheiluvarusteiden taakse miehillä.
      Ja tiedoksi miehille: jos profiilissa lukee ruumiinrakenne, niin se ei teistä tee urheilullisia jos sitä vain katsotte tai käytte salilla kerran viikossa ja muuten kasvatatte kaljamahaa. Ja se armeija-aikana otettu treenikuva vuodelta keppi kivi ei ole enää pätevä 10 vuotta myöhemmin. Jos naiset kaunistelee itseään, niin kyllä sitä tekee miehetkin...
      Turha täällä syytellä kilpaa toista sukupuolta pinnallisuudesta, kyllä sitä ovat ihan kaikki, toisen enemmän ja toiset vähemmän ja sen oman asenteessa kanssa on sitten vaan elettävä. Tiedostan itsekin että vaarana on että joku todellinen helmi menee ohitse vain sen takia ettei olemus miellytä, mutta itsehän olen valintani tehnyt.

      • Vedä ****** päähäs

        Pinnallinen p.aska olet!!! Toivottavasti elät vanhuutesi yksinäisyydessä niin voit sitten miettiä olisiko pelkän ulkonäön perusteella kannattanut valita mutta ettehän te naiset koe yksinäisyyttä kun aina joku on kieli pitkällä p.erseessä kiinni senkun vaan valkkaa.


      • päin peetä

        Nettikuvat eivät vastaa todellisuutta. Menee ohi monien hienojen ihmisten kun ei näe todellisuutta. Usein ei näe esim. silmiä kunnolla jotka ratkaisevat paljon. Ja ne kuvat jotka luovat kiinnostusta, niitä on otettu sadalta eri suunnalta ja eri konstein eikä koskaan kokonaisuus tule esille. Kuva ja todellisuus ovat olleet pettäviä. Monesti olen saanut useita kuvia mieheltä mutta kun tapaamme niin en tunne tätä miestä siksi kun olemme kyseisessä kahvilassa vaan odotan ja odotan, sitten tämä tuntematon hyypiö on tullut esittelemään itsensä ja ihmettelee kun en tuntenut häntä! Jo parin kerran jälkeen olen laittanut dejtit hyllylle. En usko nettiuttuihin enää.


      • ajantuhlausta
        päin peetä kirjoitti:

        Nettikuvat eivät vastaa todellisuutta. Menee ohi monien hienojen ihmisten kun ei näe todellisuutta. Usein ei näe esim. silmiä kunnolla jotka ratkaisevat paljon. Ja ne kuvat jotka luovat kiinnostusta, niitä on otettu sadalta eri suunnalta ja eri konstein eikä koskaan kokonaisuus tule esille. Kuva ja todellisuus ovat olleet pettäviä. Monesti olen saanut useita kuvia mieheltä mutta kun tapaamme niin en tunne tätä miestä siksi kun olemme kyseisessä kahvilassa vaan odotan ja odotan, sitten tämä tuntematon hyypiö on tullut esittelemään itsensä ja ihmettelee kun en tuntenut häntä! Jo parin kerran jälkeen olen laittanut dejtit hyllylle. En usko nettiuttuihin enää.

        Olen erityisesti tavannut tai alkanut kiinnostumaan miehistä jotka ovat vaikka kitara sylissä, valkoinen paita päällä, työvaatteissa, kypärät päässä, osoittavat kiinnostusta urheiluun tai harrastuksiin, kuvattuna kiiltävä hienohko auto taustalla, ovat kuvissa auringonlasku tai muu romanttinen tausta, hymy suussa ja pilke silmäkulmassa.. mutta kukaan ei vastannut ihannemiestä tai todellisuutta sitten kun tavattiin.


      • eisarkasmia
        Vedä ****** päähäs kirjoitti:

        Pinnallinen p.aska olet!!! Toivottavasti elät vanhuutesi yksinäisyydessä niin voit sitten miettiä olisiko pelkän ulkonäön perusteella kannattanut valita mutta ettehän te naiset koe yksinäisyyttä kun aina joku on kieli pitkällä p.erseessä kiinni senkun vaan valkkaa.

        Ja miehillehän ulkonäkö ei merkkaa mitään, eihän toki =) Kaikki katsoo vaan sielun syvyteen ja vihaa missityyppejä, koska nehän on toki tyhmiä kaikki. Kunnon tanakka, pönäkkä, pienirintainen, vatsakas ja leveäperäinen suomalaismatami on se ykkönen, eiks vaan?? OMG....Mut kumma juttu,,ekana aina kysytään painoa..niin,,varmaan siksi, että on tarpeeksi kiloja, AIVAN!! =)


    • Mikään ei ole pysyvä

      Hei. Nettiin on niin helppoa luoda 'omaa kuvaa ittestään', ja kun on sitten se tosi paikka, helpompi kieltäytyä kuin alkaa mitään, sitoutua tms....

      Sun kannattaa vaan tehdä niin kuin itseltä tuntuu, luottaa omiin vaistojuttuihin,

      Rakkaus ei ole mikään itsestään selvä asia, sitä pitää ylläpitää... ja joku asia voi pistää koko jutun ihan kokonaan uusiksi :) mut sellasta se on aina ollut....

    • Minttumaija

      En ole kiukkuinen ikäneito, olen eronnut ja pari pitkäaikaista seuralaista on löytynyt senkin jälkeen. Ikää on jo kokonaista 76 vuotta, ikävä kyllä tämä viimeinen rakkaussuhde on muuttunut lähinnä hoitosuhteeksi, koska nies on minua kymmenisen vuotta vanhempi. Ei tosiaankaan dementoitunut, älykäs,puhetaitoinen ja hyvä huumorintaju. Kyllähän elämä näinkin sujuu, on muistoja mitä muistella! Onneksi emme asu saman katon alla, kun olemme molemmat tempperamenttisia, tulee pikku asioista, mutta vanhoja ei kaivella, että sä sanoit silloin niin ja niin...Koetan nyt vieläkin jollain tavoin huolehtia ulkonäöstäni, oma kehu haisee, mutta olen tehnyt sen huomion, että paras viuhka käy naisilla, jotka ovat reilusti ylipainoisia, lyhyt punainen tukka ja pari kolme lastakin valmiina, lisäksi kova kailottava puhetapa on eduksi. Kun yksi mies lähtee, on jo toinen osottamassa!

    • ei kannata

      Olen kahlannut läpi tuhansia ja tuhansia nettikuvia eikä mikään miellytä, ja kuinka montaa kertaa sanonut että ei enää kiinnosta kun tuli tarkempia kuvia tai viimeistään kun tavattiin niin näki sen todellisen kuvan. Etsi miehiä todellisesta elämästä niin näet kokonaisuuden.

    • Eevan jano

      On totta että minulla on ollut yksi ulkopuolinenkin suhde pirunkin kanssa joten en nyt taida ryhtyä samaan.

    • juuujooo

      Jos ei muija löydä tosielämästä miestä, vaan täytyy roikkua netti maailmassa niin kyllä on jotain ämmässä vikana.... Ruma tai muuten luonne vikainen... Tai sitten YH.

    • Lavis

      Jos ulkonäkö ei miellytä, nii pitää muistaa että seksiä voi harrastaa myös takaapäin!

    • HHUHUH

      Mitä sinä (aloittaja) oikein kuvittelet ? Löytäväsi elämäsi prinssin? Ehei, nuo palstat on laillistettuja sutenöörikerhoja, ei muuta. Älkää nyt hyvät ihmiset valittako täällä, jos deittipalstoille menet(te), on se selvä signaali. Siellä ei normaali-ihmiset roiku vaan epätoivoiset luuserit, eronneet keski-ikäiset akat ja muut toivottomat. Laiskat, saamattomat nahjukset, joiden sosiaalinen kanssakäyminen on jäänyt nettiin, ja eivät osaa olla, käyttäytyä ja puhua face to face.

    • Almah

      Itse menin aina treffeille kuvaa näkemättä. Ja siksi, että monesti komea mies on tyhmä kuin vasemman jalan saapas ja vähemmän komea taas vie jalat alta jo ensimmäisellä lauseella, kun sen oikein kohdentaa =) Minulle on aina merkannut aivot enemmän kuin ulkonäkö. Jopa Juice Leskinen oli omalla tavallaan todella hot, kun taas esim. Tauski Peltonen oksettaa. Mut minkä priorisoit sijalle yksi, senhän tiedät vain sinä.

    • sääntö yksi

      Itseensä tyytyväisiä narsisteja kannattaa välttää vaikka ne olisivat minkä näköisiä tahansa.
      Narsistin olisi paras pysyä ikuisesti sinkkuna. Mitään parisuhdetta ei kannata aloittaa narsistin kanssa.

    • Netti on miehille

      Nettikuvat miellyttää miehiä mutta ei naisia? Naiset kiinnostuvat normaalielämässä mutta ei miehet????

      Olen 38-v nainen mutta ne jotka tapaavat minut eka kertaa ihmettelevät ja sanovat iäkseni 25-26 vuotta. Olen normaali/hoikka, blondi ja paksu pitkä tukka, mielellään korkkarit jalassa ja seksikkäästi pukeutunut, luonnollinen ihminen joka huolehtii omista lapsistaan. Miehet eivät ole kiinnostuneita normaalielämässä, vain NETISSÄ, olen ollut yksin 7 vuotta. AINOASTAAN ulkomaalaiset juoksevat perässäni kaupungeilla, kaikki yleisellä paikoilla työskentelevät kuten bussi-ja taksikuskit, ja monet ovat seuranneet minua kotiin, pakkosuudelleet kotiovella, jopa raiskanneetkin.

      Kun olen ollut NETTISIVUILLA niin siellä seuraa kyllä riittäisi, 20 kymppiset ovat melkein pahimpia ja ihan rukoilevat perääni, mutta omat lapseni alkavat olla sitä ikää että ihan hirvittää nämä pikkupojat ja viestejä tulee netissä niin paljon ettei ikinä ole mahdollisuutta vastata. Mutta koskaan ei nämä miehet osoita kiinnostusta normaalielämässä. Kapakoissa saan ainoastaan kommentteja olet kaunis, seksikäs, söpö, jne mutta yleensä miehet hörppivät kaljansa ja jäävät tiskin taakse haaveilemaan. Nämä miehet ovat eri miehiä netissä ja KUVAT saa heidät toimintaan. Ikävä kyllä minua ei nämä nettimiehet kiinnosta. Olen alkanut iskemään sitten naapurin miehiä, ja tämä siis aina minun puoleltani, että edes joku olisi.

    • ei kiitos enää

      1. nettitreffi; puhuimme miehen kanssa pitkiä iltoja aamuun asti ja olin ihastunut häneen, kaikki täsmäsi ajatukset ja muut arvot. Kuvassa mies makasi sängyllä lyhyt tukka, ihan söpö ja katse pois niinkuin kuvakulma oli tarkoin suunniteltu, ja toisessa seisoi ja kuva kaukaa otettu. Tapasimme asemalla. joku mies seisoo minusta parikolme metriä pois. Odotin ja odotin. Sitten tämä hyypiö jätkä parin metrin päästä tulee varovaisesti lähelleni hieman pettyneen näköisenä. Hänellä on pitkä tukka, hoitamattoman näköinen että oikein sai hävetä, hän on hyvin laiha, silmälasit, näitti joko syövän liikaa lääkkeitä tai käyttävän muuta epäilyttävää.
      Nettitreffi 2. varakas mies haluaa tavata, kuvissa älyttömän hyvän näköinen. Astuin hänen autoonsa ja siitä hetkestä halusin lähteä kotiin. Miehellä oli epämiellyttävä ryhti ja vartalo, liian miehetön ääni ja vaikutti kylmältä.
      Nettitreffi 3. Kolme kuvaa joissa mies näytti jokaisessa eri henkilöltä. Yhdestä tykkäsin erityisen paljon mikä teki minut uteliaaksi. Tapasimme kahvilassa. Ennen sovittua aikaa käveli joku mies ohitseni ja mietin huvikseni ajatella jos se on tuo mies. Ja näin oli. Pakosta istuimme 15 min ja hörpimme kahvit. Mies samoin kuin minä selitti kohteliaasti että ei ollut sitä tyyppiä mitä etsi.

    • baariinpussipäässä?

      Aika hölmöä jutella jonkun kanssa, jos aikoo tavata eikä ole nähnyt edes kuvaa. Tuleehan se totuus selville. Toinen on joko ihan ok tai sitten susiruma. Yleensä ne on niitä susirumia, jotka ei laita kuvia.

    • Pekka Gronow

      En noteeraa kuvattomia ilmoituksia. Tietysti ärsyttää se etten itse ole fotogeneettinen, eli olen luonnossa paljon komeampi kuin kuvassa, mutta profiilissani on kuitenkin kuva.

      Sekin ärsyttää, että eräässä deittipalvelussa, jossa profiilini on, sitä ei pystynyt julkaisemaan ilman kuvaa, kun taas naisten profiileissa on kuvattomia pilvin pimein.

      Myöskään kuvaa aurinkolaseissa ei hyväksytty, mutta monen naisen profiilikuvassa on aurinkolasit päässä.

    • on se kasvoista kasvoihin deitti ja rahaa vastaan rahatta deitti ............ en ole turvallisuuspalvelu, tunnustat kirjoitelleesi Jumalalle ja huomautat Jumalan paikalle ilmestyneen ... kirjallisuudesta tunnettuja henkilöitä ja useasti noteerattu Finlandiassa, mutta haluaisit kohdata Jumalan ja Pyydät ihme edes ottamuksiasi "I am Sorry" tapaan ja kyllä .......... Jumalani on olemassa

    • ijäcäc jäc jäc

      Olen nyt SELLIPAATISSA CELLIBATIONERANDE SELIBATION - nyt sitten

    • nickejä monta

      Näin naisena haluan nyt kommentoida miksi naiset käyttäytyvät jotenkin miesten mielestä oudosti.
      Miehillä on kumma tapa lähettää kuvia pikkuveljestään ja jos miehille sanoo suoraan että haluaa ensin tutustua siihen yläpäähän niin miehet joko a kilahtaa tai b lyö eston päälle. Ihme porukkaa
      Toinen mitä olen huomannut on, että miehillä on yksi ja sama viesti jota lähettävät useammille, ai mistä tiedän, no en ole tyhmä minulla on useampi profiili ihan siksi, että saan nämä kusettajat selville.
      on vielä kolmas ryhmä ne joilla on aina kiire, ettei ehdi kirjoittaa tai soittaa miksi te sitten etsitte jotain?
      Kyllä miehet on pässejä, mutta onneksi niitä voi vedättää mennentullen( se ei ole merkki jota te luultavasti edelleen käytätte)
      terkkuja vaan sinne suomi24 miehille treffiosioon. kirjoitellaan

      • 18+2

        Ihan loistava kirjoitus! Just näin pitääkin toimia ja antaa niiden kuspäiden maistaa omaa lääkettään! Itse olen käynyt peräti kaksilla treffeillä netistä bongaamieni miesten kanssa. Jos menen kolmannen kerran, lähetän viestin taas eri sähköpostista, äkkiäkös tuollaisen ilmaisen postin ko. tarkoitukseen luo...


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4604
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2294
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1710
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1462
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      309
      1399
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1131
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      985
    Aihe