Terve onko kellään kokemusta epilaattoreiden käytöstä? Itellä on aika lyhyet säärikavat ni en tiedä miten toimii. Olisi hyvä kyniä matsia ennen sääret niin ei teippiä repiessä tarvitse sattua niin paljoa.
Vastaukset 6
- 17+4
Moi Hena. Ei sulla pitäisi olla enään tätä ongelmaa. Eikö sun pitänyt lopettaa pelaaminen euroopan mestaruuteen.
- 123+132
Ihan hyvin on toiminut. Vetää juuriltaan, niin ei tartte niin useestikkaan ajaa.
- kekkonen3
Moi eero
- Korrpi
Siis mitä helvettiä? Sheivaatteko te oikeesti säärikarvoja vai onko tää vaan väsyny trolli?
- 12+19
Kyllä se on totta. Hena ajaa karvansa kun kuuli että uimaritkin niin tekee saavuttaakseen huippunopeuden. Toleranssit on pieniä mutta huippu-urheilussa sadasosatkin ratkaisee breikkejä tehdessä.
- 19+9
12+19 kirjoitti:
Kyllä se on totta. Hena ajaa karvansa kun kuuli että uimaritkin niin tekee saavuttaakseen huippunopeuden. Toleranssit on pieniä mutta huippu-urheilussa sadasosatkin ratkaisee breikkejä tehdessä.
Henasta en tiedä, mutta mä ajelen ihan vaan sen takia, että näyttää paremmalta ja tuntuu muikealta kun kädellä hivelee. Mun kumppanini Raimo sanoi jo ekoissa treeneissä, että meillä mennään smoothina tai ei mennä ollenkaan ja siitä on pidetty kiinni. Kaikki pelaajat (paitsi se yksi homofoobikko poliisi - tunnistajat tunnistaa) ajavat karvansa ja yleensä sheivaillaan toistemme selät ja muut vaikeasti saavutettavat paikat porukalla suihkussa treenien jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5851406Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43767Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432