Irrottelin tukkeutuneen suihkun lattiakaivon erään sisäosan puhdistusta varten ja kysäisin siinä läträtessä vaimolta, jotta olisiko jotain pesuainetta. Sanoi että ei ole.
...
Pesin sitten ilman pesuainetta ja totesin, jotta aika hyvin se tuli ilman pesuainettakin.
Jaa että miksi en itse lähtenyt kuleksimaan ja aukomaan ovia. Etsimään. Nokun on paskavettä tippuvassa muodossa käsineissä eikä viitsisi kuljettaa basilleja ympäriinsä. Ja en todellakaan ole täydellinen organisaattori. Vaikka kaikki muu tarpeellinen siinä kyllä oli viemärihuollon tekemiseksi, niin se pesuaine nyt vaan puuttui.
Jonkin verran jurppii tuollainen ylimielisyys. Vai mitä se oli? Millaisia kokemuksia on muilla tällaisista tilanteista?
Viemärihuolto
8
285
Vastaukset
- Jaska ei hiffaa nyt
Häh?
- matemaatikko
No se on se naisen logiikasta syntynyt jokin. Ei tätä kukaan voi käsittää.
- Tottunut soittamaan:
.
Se on tottunut soittamaan putkiliikkeeseen "Voittekste tulla taas putsaamaan mun röörit"
har!!!
. - ………...
Jos pesuainetta ei ollut?
- kakkonen on ykkönen
Rassaa säännöllisesti naisesi viemäriputki, niin se pysyy kunnossa.
- Reiskaaaaaaaa
Jos et itse pysty niin soita Reiska apuun.
- sitä vaan että
Miehiltä tuntuu hyvin usein jotain puuttuvan. Naiselle se tarkoittaa aivan älyttömät määrät työtä josta kukaan ei edes mainitse kun vähän väliä rampaa hakemassa tai pitelemässä jotain tai siivoamassa jälkiä. Vähintään tavarat on aina hukassa. Siinä jää omat projektit sitten tekemättä kun juoksee apupoikana aikuisille ihmiselle. Kyllä se joskus alkaa nyppiä.
- määmy
Miks pitäis? Ja nainenha oli jo saanu sut kontallee ja lisäks ne skeidavodaa valuvat hanskat voi ain riisuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740