No niih. Niin ne vain pettämisjutut rantautuivat tähän meidänkin suhteeseen. Kahdeksan vuotta elelin onnellisena ja autuaan tietämättömänä, kunnes tänä kesänä sain tietää, että miehelläni on joku nettisuhde/-ihastus, jonka kanssa chattailee Facebookissa harva se päivä ja yö. Ja tätä jatkunut jo pitkään.
Eikä siinä mitään, jos olisikin ollut vain pelkkää viatonta jutustelua.... eipä vaan ollut sitten jäänyt sille tasolle. Tän naikkosen aviomies nimittäin otti minuun yhteyttä ja kertoi lukeneensa mieheni ja hänen vaimonsa väliset keskustelut. Kaikki. Eikä jäänyt kyllä mitään epäselväksi siitä touhusta...
Nyt oon sitten etsimässä jo uutta asuntoa ja työpaikkaa toiselta paikkakunnalta. Salassa mieheltäni. Olen ajatellut yksi kaunis päivä vaan ottaa ja lähteä. Se on minun kostoni mitta. Jääköön hän yksin rannalle, miettimään tekosiaan.
Pettureita suomi24,sella roikkuvat
Miehet kaikki
0
156
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673