Jutan GFG ruokavalio pohjana kohti unelmakroppaa!

mymmelimoi

Moikka!
Olen vuosien aikana kerännyt tietoa lukuisista eri laihdutuskikoista ja osaa jopa lähtenyt testaamaan. Ennen ajatukseni laihdutuksesta oli juurikin lyhytjaksoinen "riudutus" ruokavalio. Onneksi muotiin on bongahtanut urheilullisemmat kropat ja otsikoissa käsitellään dieetin sijasta elämäntapamuutosta. Aikaisempien kokemusten mukaan näistä nopeissa kaalikeitto dieteissä paino kyllä putoaa nopeasti, mutta kilot tulevat salamana takaisin, jopa muutaman extrakilon kera. Varmasti kaikille tuttu ohjelma Jutan superdieetti sai minut etsimään netistä tietoa ja törmäsin Go Fat Go- ruokavalioon. Siinä syötiin säännöllisesti, monipuolisesti, riittävästi ja ohje tuntui siltä että sitä pohjana voisi käyttää lopun elämää. Testasin sitä tuossa toukokuussa noudattaen pelkkää ruokavaliota. Viikossa tippui 2.8kg, tokihan tämä oli nesteitä, mutta kuitenkin näki nopeasti myös peilikuvasta tuloksia, kun nesteet lähteneet liikkeelle! Olin tyytyväinen, mutta tarkoitus oli vain testata ja aloittaa ns projekti vasta kesän lopussa. Tämä kesä ei olisi ollut projektin aloitukselle paras, kun meillä on ollut todella kiireinen kesä, enkä varmasti olisi ehtinyt valmistamaan/kantamaan ruokakippoja mukana, saati huolehtimaan säännöllisestä ateriavälistä! Nyt on elokuu ja painoa tullut 500g takaisin, eli kyllä ne kilot hyvin pysyivät myöskin pois vaikka olen syönyt mahdottoman paljon kaikkea hyvää! Nyt olen pari päivää ollut taas ruodussa ja tavoite olisi ensi kevääseen mennessä saada 10kg pois, eli maltillinen tavoite, koska tiputettavaa on max 15kg. Jos pääsen keväällä tavoitteeseen ajattelen maksaa Fitfarmin Bikini Challenge valmennuksesta, että saisin vielä kiinteytettyä ja mahdollisesti hieman lihasta näkyviin. Olisiko muita, joita kiinnostaisi lähteä projektiin mukaan? Nyt olis hyvä ajankohta alkaa tavoittelemaan ensivuoden pikinikroppaa ;) Yhdessä onnistumme varmasti kannustamaan toisemme onnistumiseen! :)

0

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
        Maailman menoa
        98
        3656
      2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
        Maailman menoa
        29
        2403
      3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
        Maailman menoa
        142
        2049
      4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
        Ikävä
        35
        915
      5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        44
        841
      6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
        Ikävä
        30
        820
      7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
        Ikävä
        61
        815
      8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
        Maailman menoa
        5
        799
      9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
        Ikävä
        40
        707
      10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
        Ikävä
        89
        695
      Aihe