Moi vaan kaikille! Onko kellää HIMIN viimeisintä kokoelmalevyä? Sitä... And Love Said No- The Greatest Hits 1997-2004?
Tahtoisin ostaa sen ku levykaupoista ei löydy ku oon jo kauan ettiny...
Jos jollai on se ja haluaa myydä ni otappa yhteyttä mun sähköpostiosoitteeseen [email protected]
LUKEKAA TÄÄ(TÄRKEETÄ)
5
288
Vastaukset
- miljonääri
mutta ei sitä SKEIDAA kuunnella saa, kuuntelen Elviksen MODY BLUETA ja MY WAYta ja rikon niitä HIMIN komo levyjä samalla!!!! BuahahhahahAH
siirry sinäkin hyvä mies KUNINKAASEEN!!! - Eräs MJ-fani
Mulla se on, onneks olin ajoissa liikkeellä. Ehkä opit tästä jotain.
- Him= monen suosikki
...laittaa tollasta viestiä kysyjälle??? Hän haluaa HIM:n levyn, so what? Onko pakko syynätä paskaa heti perään!? Kuuntele sä kakkonen ihan rauhassa vaan Elvistä, ja anna muitten kuunnella sitä mitä haluavat!! Ja sä kolmas, varmasti aloittajaa harmittaa muutenkin niin paljon, että ei tarvi sun opetuksias ladella!
- Eräs MJ-fani
Jahas, ja sä sitten saat aukoa päätäs mutta muut ei? Ihan vaan tiedoksi että yleensä virheistä oppii, se oli mun pointti.
- Miljonääri
niin pointtini siis oli että kuka jaksaa kuunnella semmosta skeidaa ja eipä toi MJ oo yhtään parempi puolestaan huonompi... aiai alas ootte vajonnu pellet...
no ei se mitään Elvis armahtaa vääräuskoisetkin!!!
se on varma!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018824- 695795
- 245367
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni405250Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv395094Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h824997- 624523
- 434187
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on533490- 493175