Rantakuntoon 2015

myrskyluodon maija

Juu tämä kesä 2014 hurahti rantakunnossa 93kg ja valaaksi saattoi moni luulla. Jospa ensi kesänä enää pienen hylkeen kokoisena rannalla makoilisin. Nyt elokuun ekana on hyvä aloittaa ensi kesän kunnon hankinta, turhat hötöt pois ja liikuntaa peliin. Itselläni ongelmaksi muodostuu suuret annoskoot, rasva, kerma, voi...ei niinkään sokerit ja makeat.

Lähteekö kukaan mukaan ensi kesän pitkään projektiin mukaan? Tie on pitkä ja kivinen, mutta lopussa kiitos seisoo kuka ties. Tästä lähtee, leikkimielellä ja tosimielellä!

Mitat 1.8 nainen, 168cm ja aamupaino 92,6...ikä paljon
tavoitteena noin 72kg, joten -20 kg olisi urakoitava noin 10 kk aikaa,,,

Tästä se lähtee, tulkaa mukaan ja ollaan ensi kesänä tyytyväisempiä itseemme!

39

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mymmelimoi

      Moikka!
      Itselläni mitat 170/73 ja tavoite olisi saada 10kg kevääseen pois. Kunhan tavoite saavutettu palkitsen itseni ostamalla fitfarmin Bigini Challengen ohjelman, jolloin tavoittelen kiinteytymista ja mahdollisesti vielä 5kg pois. Yritän siis itsenäisesti netistä löytyneen Jutan Go Fat Go ohjeiden avulla pudottaa painoa, löytää terveelliset ja tasapainoiset ruat jokapäiväiseen elämään! Loinkin tänään tänne ryhmän samaisesta aiheesta. Millä keinoin sinä olet ajatellut tavoitteet saavuttaa? :)

    • myrskyluodon maija

      Hienoa mymmeli, eikun remmiin mukaan vaan! Sulla on siis just se paino mitä noin tavoittelen...mutta tokikin enemminkin multa sais lähteä. Pari vuotta sitten oli 68kg, sitten jo 70kg ja siitä hivuttauduin vaan ylöspäin. Selityksiä, selityksiä....elämäntilanne, hormonikierukka, stressi, liian vähän unta...you name it...

      Mutta kyllä me tästä, hiljaa alaspäin.

      Mulla alkaa treenikausi tässäkuun puolivälissä, hölkkää, pyöräilyä ,uintia. Yritän pitää annoskoot vähän maltillisempina. Vähemmän leipää ja perunaa ja pastaa. Salaattia lisään ennestään.

      Josko tsempattaisiin toisiamme maaliin ja tavoitteeseen? Mulla näin realistisesti se -20 ja 10kk eli siis se pari kiloa jos kk lähtisi niin olisin tyytyväinen.

      Jotain lisäravinteita tekisi mieli ihan kokeilumielessä, onko kellään suosituksia?

      • 14+9

        Lisäravinteilla voi tarkoittaa monenlaistakin asiaa. Proteiini ja hiilarivalmisteista en osaa kummemmin neuvoa, mutta suosittelen syömään omega3-kapseleita pari-kolme päivässä. Lisäksi löytyy poretabletteina sekä pillerimuodossa c-vitamiinia ja magnesiumia esimerkiksi, joista jälkimmäiseen ilmeisesti monella on taipumusta saada puutetta, niinkuin d-vitamiinissakin. C-vitamiinihan on vesiliukoinen, joten sitä voi huoletta syödä ylimääräistäkin :) näitä nyt suosittelen sekä karpalotabletteja kun ilmat kylmenee, pienentää virtsatientulehdus riskiä :)


    • myrskyluodon maija

      91,6 eli nestettä poistunut. Liikunta aloitettu ja annoskoot pienemmät. Kieltämättä vatsa protestoi kun ei saakkaan sitä rekkamiehen annosta. Nälkä tulee nopeammin. Pitäneekö lisätä proteiinia.

      Kaiken kaikkiaan motivaatio on kohdillaan ja hyvä ja odottavainen mieli. Pitkä projekti on, mutta aikaahan mulla on.

      Mymmeli, miten menee?

    • mymmelimoi

      Hienoa Maija! Vaikka olisikin nesteitä niin kyllä se kummasti motivaatiota nostattaa! Itselläni ei ole tapahtunut muutosta, koska en ole noudattanyt ruokavaliota. Meillä ollut todella hektinen la-ma, kun sukulainen muutti, niin oli täysi mahdottomuus syödä 2-4h välein ja kulkea eväsrasiat/vaaka mukana. En onneksi ole syönyt mitään epäterveellistä. Huoltsikalta patonkia ranskalaisten sijasta ja puuroa olen syönyt orjallisesti aamuisin :) Onneksi paino ei ole noussut. Tänään on onneksi rauhallisempi päivä ja istuskelen juuri aamupuuroni kanssa tässä koneella! :) Nukuttiin tytön kanssa unirästejä pois ja herättiin vasta hiukan ennen 12. Toivottavasti viikon päästä voin raportoida jo miinusta painoon! Tzemppiä tähän viikkoon sinulle! :)

    • myrskyluodon maija

      Hellou, liikuttu hyvin mitä näillä keleillä nyt voi ja ruokapuoli kunnossa. Magnesiumia ostettu tabletteina ja c,d sekä yleisvitamiinia poreena. Toimii kun sen vaan muistaa töihin pulloon ottaa ja lipitellä pitkin päivää. Omegoita harkinnassa, syön kyllä rasvasta kalaa joten tarviinko niitä vielä.

      Nyt vatsa kai alkaa kutistumaan kun jo normaalit ruoka-annokset täyttävät. Hyvä juttu, nyt vaan vielä pitäisi saada enemmän kasviksia lautaselle.

      Laittelen vaikka perjantaina painon kun käyn vaa álla. Vaikkakaan sinänsä se lukema ei niin tärkeä mittari ole, näyttää kyllä suunnan mennäänkö oikeeseen suuntaan vai metsään. Nyt kun alkaa ne hölkkä, pyöräily ja uinti harjoitukset pitää saada kaikki mikrot ja makrot kohdilleen.

      Mymmeli, go on! Perjantaihin.

    • myrskyluodon maija

      Pulisen täällä siis itsekseni. Äsken vaakaan tuli 90,2kg ja viikko pienempiä annoskokoja takana joten saldo on -2,4kg. Tyytyväinen olen, mutta tuostahan on nesteitä varmaan yli puolet ja menkatkin loppui ja suolistokin keveni. Jospa kuitenkin olisi sitä rasvaakin sulanut tämän hylkeen ympäriltä. Eikun kohti uutta viikkoa samalla mallilla.

      Mymmeli,oletko ruodussa?

    • Kaalimussuttaja

      Kai mä sit uskaltaudun mukaan.

      Itselläni on kanssa -20kg pudotettavaa, mutta ikävä kyllä tällä hetkellä en omista vaakaa. Eli itselleni varmaankin ensiviikolla uusi vaaka on jo kokona ja voin alkaa laittamaan ehkä jonkinlaisia numeroitakin tänne.

      Itse olen lueskellut tosi paljon vihanneksista ja niitä yrittänyt tuonut ruokalautaselle, mitkä ovat useaan otteeseen todettu maailman hyödyllisiksi kasveiksi ja vihanneksiksi, kuten lehtikaali, pinaatti ja parsakaali. Ainakin itselläni on pysynyt nälkä yllättävän hyvin poissa ihan salaatilla, kun laitoin tänään juuri lehtikaalia, parsakaalia, kurkkua, tomaattia ja vähän kalaa sivuun. Ja paaaaaaaljon vettä päälle :D

    • myrskyluodon maija

      Kaalimussuttaja, hieno päätös, tästä se oheneminen lähtee. Rakastan muuten myös kaalia, etenkin kaalilaatikkoa nam.

      Kunhan saat itsesi vaakaan, niin laitat itsellesi sen kilotavoitteen jota tavoittelet. Minulla on tapana käydä joka aamu, mutta merkkaan vain perjantaisin lukeman niin tiedän onko suunta ollut oikea. Painokin heittelee ainakin mulla niiiiiiin paljon erinäisistä syistä. Tänä aamuna se oli 89,8 jihuuuuuu. Eli en enää KOSKAAN aio palata yheksäkytluvulle. Enää siis -20kg siihen painoon missä olin viimeksi tyytyväinen itseeni. Siinä 70 kantturoissa oli hyvä olla vaikka bmi:n mukaan saisi kai vielä kumpin tuostakin tiputtaa.

      Nyt viimenen viikonloppu ennen muksujen koulua ja suunta kesämökille uimaan.

    • pamdam

      Heissan kaikille!

      Takana melkein -20kg ja edessä vähintäänki sama. Tällä hetkellä painoa on 102.5kg. Olen selvästikkin isoluisempi ja muutenkin rakenteeltaan isompi laihana kuin muut ihanne painossa olevat. En tavoittele 75:ttä pienempää.

      Aikasemmin laskin kaloreita. Nyt olen miettinyt, että pelkkä liikunta ja ruokavalion muutos pysyvästi auttais. En haluais olla millään dieetillä, koska ne tulee helposti takas kun palaa siihen arkeen. Kokemusta siitäkin on. Olen lisännyt paljon rahkoja, maustamattomia jogurtteja(vähä rasvanen) ja raejuustoa aamupaloihin jonka päälle saattoi tulla marjoja jne...

      Kertokaa hyviä ruokavinkkejä, mitä kannattaa syyä paljon :) Tai jotai reseptejä. :)

      Toivotan kovasti onnea kaikille yritykseen :)

      ps. Mä oon saavuttanu pelkoni. Olen ottanut aurinkoa yleisillä rannoilla jopa napa paljaana. Miettimättä ollenkaan mitä muut sanoo/ajattelee arvistani. Jihuu!
      Tai eihän kaikki välttämättä ajattele mitään semmosista, mutta itsellä on jäänyt sellaset luulot päähän :O

    • cilla163

      Liityn joukkoon alkupainolla 94kg. Toivon pääseväni avullanne pienempään lukemaan.

      Kuntosalin aloitan lähiviikkoina, kun alkavat tulla lomilta ja supistetut aukioloajat poistuvat.

      Kävelyä harrastan nyt, minkä helteeltä jaksan.

      Ihanaa ja hoikempaa viikkoa kaikille laihduttajille!

    • Kaalimussuttaja

      Itse rakastan kovin juuri kaalisoppaa, liekö sitten sen takia, kun kasvaessa sitä vanhemmat aina keittivät.

      Onnea sulle myskyluodon maija alle 90 kilosesta! Nyt vaan tähtäämään siihen alle 80!

      Pampam, mulla vähän sama idea. Itse en juurikaan ole dieetillä, vaan yritän kääntää ruokavalion sellaiseksi, mikä on terveellinen ja mitä tulen syömään loppuikäni. Siksi olen lukenut paljon vihanneksista, kasviksista ja hedelmistä ja niiden hyödyistä ja pikkuhiljaa totuttelemalla syön niitä. Itselläni tällä hetkellä yksi syödyin ruoka on, kun laitan uunissa kananrintapalan, sitten raakana porkkanaa tai tomaattia, kurkkua, parsakaalia tai lehtikaalia. Välillä laitan sekaan myös raakaa valkosipulia tai pinaattia. Valkosipulia tosi harvoin, köh, koska se on aika tujua syödä, mutta kuulemma verenkierrolle todella hyvä.

      cila163
      Hitsi kun itsekin tahtoisi lähteä kuntosalille, mutta viimeksi kun solmin sopimuksen kuntosalille (no onhan siitä jo monta monta vuotta), ei siellä sitten tullutkaan käytyä.


      Sain mäkin hankittua nyt itselleni sen puntarin. Katotaan sitten perjantaina, jos laitetaan se puntaripäiväksi, paljon on lähtenyt. Tänään vähän kipeänä, mutta silti aion siivota ja tehdä illalla ilta-treenin kotona.

    • myrskyluodon maija

      Huomenta, tervehdys pamdam ja cilla! Tulkaa pulisemaan porukkaan. Tavoitteet ja alkupainotkin suunnilleen täsmää, ollaan samassa veneessä.

      Nyt on kiirus töihin mutta vaaka antoi välilukeman 89,6 ja eilinen pyörälenkki nostatti semmosen hien pintaan että. Ja reisissäkin tuntuu. Nyt kun kunnnon han kinta pikkuhiljaa alkaa olen lisännyt paljon ihan maitorahkaa marjoilla evääksi. Kanasalaattia, kasviskeittoja, vesimelonia ja marjapirtelöitä.

      Liikunta kyllä auttaa ja olo on parempi sen jälkeen, mutta näköjään ne annoskoot on tosi tärkeitä. Syön siis melkein mitä vaan, ihan niinkuin ennenkin, mutta vaan rutkasti vähemmän.

      Nyt täytyy kiitää töihin, eikun pyörän selkään ja menoksi. Laittakaahan leidit kuulumisia.

    • cilla163

      Kaalimussuttaja, minä tykkään kuntosalista! huomasin saaneeni kuntoa ja pienemmät vaatteet alkoivat mennä päälle, kun aloitin viime syksynä kuntosalin. Nyt minä luulen, jotta syyskuun alussa menen salille ja siihen asti lenkkeilen ja sitten on menoja tullut paljon täksi loppukuuksi.

      Eilen ja tänään olen kävellyt useita kilometrejä, viisi ainakin kumpanakin päivänä.
      Maitorahka ja marjat ovat minunkin suosikit ja sokeria minä en juuri missään käytä.

      Pamdam, sinulla hieno saavutus jo tehtynä! Onnea jatkoon!

      Laihisintoa kaikille!

    • mymmelimoi

      Heissan kaikki!
      Tervetuloa uusille ja HIENOA MAIJA! Ihana kuulla että olet saanut hyvin tuloksia. Itsekkin olen saanut pidettyä nyt ruokavalion ruodussa ja tavoite olisi 29.8 mennessä saada 3.4kg pois. Saas nähdä miten käy! Olemme tuolloin lähdössä miehen kanssa festareille ja mieltä kohottaisi hieman köykäsempi oli :) Eli 70kg on seuraava tavoite. Jäänyt vähälle tänne kirjottelu, kun käyn enimmäkseen facebookissa päivittelemässä laihdutusryhmään ja täällä tulee käytyä pari kertaa viikossa. Palailen asiaan kun on jotain raportoitavaa ;) Ps. kolmas päivä ilman tupakkaa :)

    • myrskyluodon maija

      Taas perjantai ja punnituspäivä. Lukema 89,2 ja mieli tyytyväinen koska suunta on oikea. Kaksi viikkoa takana ja saldo viime viikolta tasan -1kg ja yhteensä -3,4kg. Ruoka-annokset ovat jo kohtuullisia ja urheilu ei ajatuksena tunnu enää niin vaikealta. Toki paikat kipeytyy niinkuin kuuluukin mutta yritys on kova.

      Miten muut "rantakunnon-15" hankkijat projekti etenee, huhuu? Oletteko tehneet suunnitelmaa ja sen eteen hommia. Pienetkin muutokset merkkaavat!

      Hienoa mymmeli, nyt pysyt noista kääryleistä tiukasti irti. Varmaan tekee tiukkaa, mutta ajattele terveyttä ja mikä raha säästyy (vaikka uusiin pienempiin vaatteisiin).

      Cilla, pamdam, kaalinmussuttaja elkää luovuttako, jatketaan yhdessä projektia eteenpäin.

      Mukavat viikonloput!

    • cilla163

      Onnea Maija, hyvin sinulla menee!

      Viikossa oli monenmoista menoa ja meininkiä, mutta kuitenkin sain alun tähän hommaan. Paino 93,3kg.
      Olen merkannut kaikki syömiseni ylös ja tämä ryhmäntuki auttaa asiaa. Joka päivä olen liikkunut sellaista viittä kilometriä ja välillä kovasti hengästyneenä.

      Olen "vanharouva" ja painoni ei putoa enää samaan tahtiin kuin nuorena. Kun energian saantia vähennän, niin kyllä se paino putoaa.

      Ystävät, rantakuntoon 2015!

    • Kaalimussuttaja

      Elossa ollaan!
      Ja puntarilla käyty. Huhhhuh. Enpä olisi uskonut, että on lähtenyt kilo sitten maanantain, vaikka odotin ehkä puolenkilon viikkomenoa. En siis yritä laihduttaa nopeasti, vaan tasaisesti. Mutta ihan jees. Mietin että olisiko voinut olla pelkkää nestettä, mutta tätä elämäntapaa olen harjoittanut jo pari viikkoa, ettei se sitäkään täydellisesti voi olla.

      Tekis kyllä mieli karkkia, mutta lauantaina saa vain sitä ostaa.

    • Minäkin voisin koittaa aloitella rantakuntoon 2015 projektia. Olen nainen 168 cm ja 68,4 kg. Tämä kesä meni niin, etten ihan bikinikunnossa ollut, mutta josko ensi kesänä asia olisi toisin.

      Itsellä tuli varsinkin viime keväänä herkuteltua, kun stressasin onko syksyllä töitä vai ei. Sama tilanne töiden kanssa taas vuoden vaihteessa kun nykyinen sopimus loppuu, mutta koitan olla sortumatta liikaan herkutteluun tällä kertaa.

    • myrskyluodon maija

      Sunnuntaita kaventujat. Tervetulemas kisu, projekti "ensikesäksi kuntoon" alkaa ja ensi kesänä olemme kaikki tyytyväisempiä kuin nyt.

      Itsellä oli tuskainen yö takana, olkapää tahi olkanivel vihoitteli kovasti. Väärällä tekniikalla kun lähtee uimaan vapaauintia pitempiä matkoja niin sen kyllä tuntee seuraavana aamuna. Pitänee mennä buranan voimalla tänään.

      Cilla, täällä kans "vanharouva" varmaan iältään, muttei mieleltään. Sitä on just niin nuori ja jaksava kuin välillä tuntuu. Tokikin nää ylikilot ei tosiaan lähde samaan malliin kun alle nelikymppisenä, mutta mikään ei ole mahdotonta!

      Ensi viikon suunnitelmissa sama ruokamalli kun viimeviikolla ja sen verran viileämpää on jotta josko hölkkäämään pururadalle uskaltautuisi. Tai reipasta kävelyä nyt ainakin ja pikkumatkoja sitä hölkkää, kun ei ole koko kesänä tullut lenkillä käytyä.

      Ensiviikkoon, rantakunnon metsästäjät! Olkaa aktiivisia.

    • cilla163

      Ihanaa, kun tulee porukkaa mukaan!

      Minulla on lepopäivä tänään, kun eilen kävelin melkein liikaa. Kolme tuntia olin reissussa ja lopuksi jo vesisade tuli päälle. Kävelin niin ripeästi kuin suinkin pääsin ja nyt perjantaihin asti täytyy kaksi kertaa katsoa syömiset.

      Laitellaan viestiä tänne viikolla, jos se kannustaisi paremmin löytämään rantakunnon!

      • maija 8

        Kieltämättä mageita tuloksia. Ei vaan ihan auennut millä systeemillä. En ole facebookissa, en eteläsuomessa enkä missään ryhmässä. Onnea heille jotka ovat löytäneet oman systeeminsä tuosta. Kysymällähän saa varmasti lisätietoa tästä salaperäisestä systeemistä ja hintatietoa paljonko seteleitä laittaa pinoon.


      • Kaalimussuttaja

        Mulla vaan tuli mieleen noista kuvista, joissa monet näyttää siltä, että pyösitävät eka vastansa ja sitten vetävät jälkeenkuvassa sisään paremmissa vaatteissa tästä:

        http://www.youtube.com/watch?v=M957dACQyfU&list=TLq5Lg_DNkE6tFJQE_gOMAPVwgRMCRMZPy
        (Niille jotka eivät osaa englantia. Tämä mies näyttää, miten saada itsensä näyttämään lihavalta ja sitten hyvin treenatulta samana päivänä 5:ssä tunnissa. Oppii näkemään ennen ja jälkeen kuvat ihan eritavalla )


    • Kaalimussuttaja

      Voisin minäkin nyt kirjoitella tänne vähän enemmän, kun ei oikein eilen tullut kirjoiteltua, vaikka on vähän koomatilassa, kun tuli syötyä iso ateria. Ei hätää, mun isot ateriat on pääosin salaattia, nytkin siis pinaattia, lehtikaalia, ym.. ja pala kanaa. Masun koko on vaan tainnu pienentyä sen verran, että nuo annokset tuntuu nykyään isoilta.
      Mikäs tässä. Olen itse aloittanut jumpan ja tekisi kovasti tänäänkin tehdä jumppaa, vaikka tein sen eilen ja jalkalihakset on vähän kipeät. Kävin aamulla tekemässä lenkin, mutta silti sellainen olo, että jos nyt kuiteskin tekisi. Mutta ei tahdo ihan kokonaan noita jalkoja rasittaa,kun huomenna pitää kävellä kaupunkiin (40min menee kävellä ja sama 40min takaisin).

      Mitä muuten olette miettineet ensikesäksi, jos saavutatte tavoitteenne, miten aiotte palkita itseänne? Itse olen miettinyt laivalle lähtöä, eikä mitään tallinna matkaa, vaan ihan semmoinen kunnon laivareissu johonkin. Ja mitä myös mietin, on ensikesäksi maratoonin juoksua, mutta mietin onkohan se liian iso haave. Nämä kuitenkin motivoivat tätä muutosta, mitä olen tekemässä.

      Kisu, tervetuloa mukaan!

      Maija, ota nyt varovasti sen olkapään kanssa, ettei pahemmaksi mene.

    • myrskyluodon maija

      Huonosti menee nyt, jouduin sairauslomalle, tuolla kädessä on nyt joku rikki tai revennyt. Kipeä ja tulehtunut. Nyt on yöt tullut valvottua ja ei ole joutanut tätä rantakunto juttua murehtimaan. Paino heittelehtii, johtuuko tuosta turvotuksesta ja tulehduksesta. Oli eilen 89,7. Eli ei tiputusta. Yritän nyt saada itteni ensin kuntoon.

      Elkää luovuttako nyt, jatketaan kuitenkin hommaa. Laittelen kuulumisia kuin taas kunto antaa myöten.

    • cilla163

      No, voi harmi Maija! Jospa saisit avun vaivaasi ja pääsisit täysillä jatkamaan hyvin alkanutta painonpudotusta.
      Nyt tuli sateet, niin en ole lähtenyt pitkille lenkeille. Asioilla olen käynyt ja koettanut pitää annokset pieninä. Isot annokset on ollut minun ongelma.

      Kaalimussuttaja, minä laihtumisen palkinnoksi haluaisin kylpylään viikoksi ja kasvohoitoja ym. sellaista virkistävää juttua. Tuohon palkintoon on vielä pitkä tie!

      Punnitaan perjantaina!

    • myrskyluodon maija

      Projektin 22.päivä menossa. Vaaka heitti numeron 89,4. Eli suunta väärä. Tiedän syynkin, tuo 200gr nousua ei tunnu missään. Tämä viikko käytännöllisesti katsoen ilman mitään liikuntaa, evääkään liikuttamatta. Syönyt olen liian vähän, ihan olemattomasti kun ei kivuilta ruoka maistu. Toivottavasti palautuisin pian, liikkumaan tekis mieli kovasti.

      Ensi viikolla koitan saada vähän liikuntaa kunhan tuo tulehdus talttuu ja olen taas työkykyinen.

      Mites muilla menee?

    • cilla163

      Olen mukana tiukasti, vaikka tuloksellani en voi retostella. 93kg ja -300g. Minua kuitenkin auttaa, kun kaikki syömiset merkkaan vihkoon, niin räikeiltä ylilyönneiltä vältyn. Minulla ei ole himoa mihinkään. Hyvää ruokaa vain syön liikaa, mutta nyt olen pienentänyt annoskokoa.
      Liikkumaan en ole minäkään päässyt. Ukkossateella en mene ulos ja helle oli toinen, kun kun liikunta jäi vähiin. Sade sinällään ei haittaa, kun minulla on hyvät varusteet, niin myöhemmin syksyllä pystyn liikkumaan. Kuntosaliin myös!

      Eihän meistä hoikkia tule viikossa, mutta ajan kanssa hyvä tulee.

      Hyvää viikonloppua kaikille ja paranemista Maijalle!

      Kirjoitellaan kuulumisia!

    • Kaalimussuttaja

      Itsellä viikon lukemat -800g, ei sitä kiloa, kun ei ole päässyt liikkumaankaan. Tuli korvatulehdus ja mennään nyt sitten sen kanssa.

      Tsempataan ensiviikkoa, jos sitten menisi kaikilla vähän paremmin!

    • myrskyluodon maija

      Perjantai ja elokuun viimoset päivät. 89,3 ja tavoitteesta reilusti jäljessä. Urheilla ja kuntoilla ei tuon olkapään takia pysty ollenkaan, hieman kävelyä vaan, ruoka-annokset kuitenkin maltilliset edelleen. Kuukausi on hurahtanut , ihan tyytyväinen en itseeni ole, tetytsti tuo olkapää juttukin vaikutti. Mutta parisen kiloa sain kuitenkin hukattua. Tästä taas syyskuuta kohti samaan malliin.

      Taitaa porukka olla tipahtanut matkanvarrelle, mutta jatkan tätä sitkeästi ja ainakin perjantaisin raportoin mihin suuntaan mennään.

    • cilla163

      Minä sain jostakin tosi pahan flunssan. Eilen sitten tokenin synttäreille ja siellä yksi perhe sairasti samaa tautia ja kamaalaa yskää. Minulla ei ole yskää, vain mihinkään liikuntaan en ole päässyt. Harmittaa tosi paljon.

      Painoni olen saanut pidettyä samassa. Jospa ensi perjantaina olisi hiukan pudotusta.

      Kyllä minä olen mukana ja kirjoittelen, kunhan tästä paremmin jaksan.

      Tsemppiä Maija ja kaikki toisetkin!

    • myrskyluodon maija

      Huomenet. Piti tulla ihan raportti antamaan. Hölmöilin eilen ja söin lapsilta lakupussista varmaan vajaa puolet! Mikä ihme minuun meni, kun en edes makeasta tykkää????Ei edes olleet hyviä ja elokuvaa katellessa vaan tungin niitä suuhuni, hyi hyi minä. Nyt kyllä voisin hävetä ja rankasta itteeni 100 vatsalihasliikkeellä, mutta kun ei taivu kun masu on niin turvonnut :)

      No, lankeemuksen kautta uuteen nousuun. Josko tänään hyötyliikuntaa siivouksen ja mattojen tamppauksen muodossa mikäli olkapää kestää.

      Cilla, ystäväin, paranehan pian niin jatketaan yhdessä matkaa kohti ensi kesää. Kohta vaaka napsahtaa sinullakin kasarille!

    • cilla163

      Pyhäaamua!

      Ranttaliksi tämä on mennyt minullakin. Olin syntymäpäivillä ja siellä otin kakkua ja muita herkkuja. Se kyllä nostaa painoa heti. varsinkin suola kerää nestettä minulla.

      Tauti piti otteessaan melkein viikon. Paleli ja olin ihan sairas. En oikein jaksa vielä lenkille enkä mitään salia, jonne kyllä menen, kunhan aika tulee.

      Vähiin tämä meidän porukka on tainnut kutistua, vai lie joku vielä kesälomalla. Ei muuta kuin veivataan painoa alas, jokainen gramma, mikä on pois, on lähempänä rantakuntoa.

      Tavoitetta kohti.....

    • myrskyluodon maija

      Taas perjantai, ei oikein raportoitavaa täällä. Nyt on vähän se punainen lanka häviksissä. Ensin oli käsi ja viimeviikon koko perhe myös flunssassa. Itsellä ei kuumetta mutta nokka vuosi ja kurkku oli raastinrauta. Ihan selittelyn makua nyt itsellä ilmassa, mutta henkisesti tämä keventymisen päätös pitää.

      Nyt olisi niin mahtavat hölkkälenkki ilmat. Ihanat viileät aamut.

      Ruoka-annokset kohtuullisen kokoist edelleen. Ruisleipä mokoma on houkutellut kyllä taas vähän liikaa...

      Ensi perjantaihin! (paino junnaa samassa...)

      • omaalaidutustajatkanut

        Eli se siitä sitten


      • diplomiliikkuja
        omaalaidutustajatkanut kirjoitti:

        Eli se siitä sitten

        Tämä tuttuakin tutumpi tarina täällä. Ei nälissään kukaan kaun jaksa. Tuohonko olis täräyttänyt lenkkeilyn elämäntavaksi niin läskit olis jo melkein historiaa. No, ensi kerralla sitten.


    • cilla163

      Eilen sentään kävelin paljon, oli hieno kesäsää. Kesällä jäi liikunta olemattomiin helteen takia. Ruokailut ei ole ihan kohdallaan.
      Sain ihan vähän pudotusta, -200g. Tuokin on hyvä, ettei paino lähtenyt nousukiitoon.

      Kirjoitellaan ja koetetaan löytää tulevan kesän rantakunto!

    • laihuta

      Ilmoittaudun mukaan. Lähtöpaino 2kk sitten 104kg ja kaksi viikkoa sitten 87kg. Tavoite alle 75kg.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe