morgan!
n. 6kk sit alottanu salilla rehkimisen, 4-jakosella vedän. ollaan saatu paino vedettyä 87 -> 93KG. Jo pidemmän aikaa vellonut tossa 93 vaikka syön 2tunnin välein ja rahkaa menee niin perkeleesti, eukko valittaa jo kun menee talossa n.700 euroo ruokaa kuukaudessa vaikka kahestaan tässä pällistellään. Joten, oon miettinyt tota massanlisääjää (esim mutant mass). Mitoista sen verran et 188cm ja painoo on tosiaan se 93, eli ei mikään ihan siima mutta lisää pitää saada päälle. Tuoko massanlisääjät vain läskiä vai lihasta vai mitä se tuo, itellä sellanen kauhukuva päässä että kun massanlisääjän alottaa niin se on pari kuukautta ja läskiä on enemmän kun kaupan lihaosastolla. Jos joku kokenut konkari vois auttaa tässä asiassa ni olisin hyvin kiitollinen. Kiitos!
MUTANT MASS / MUUT MASSANLISÄÄJÄT KOKEMUKSIA
2
6026
Vastaukset
- körmy66
No minä käytän massanlisääjää vain treenin jälkeisenä palkkarina,paino on ollut jo muutaman vuoden 100-106kg. Vain muodot on muuttuneen,ts läski korvautunut lihaksella. Muuten ihan tavan ruokavalio,massanlisääjää vain siis reenipäivinä. Eli sanoisin,että opettele syömään ihan kotiruokaa ja käytät vain palkkarina jotain mömmöä, Massanlisääjiä jos vetelee päivät pitkät,eikä treeni vastaa kulutusta,ei niillä ainakaan lihas kasva...;) Siis kaiken a ja o on kunnollinen ruoka, massanlisääjät ovat vain hyvä lisä siihen...
- tjn
Kuten sanottu ruokavalio on se kaiken perusta. Gainereista saa helposti ne ylimääräiset kalorit kasaan ja mielestä niitä turhaan haukutaan. Heraa ja sokeriahan ne kaikki hyvin pitkälle ovat, joten halvimmalla pääsee kun ostat heraa ja maltoa ja sotket niistä tarpeidesi mukaisen gainerin. Kaikenlaisia on tullu koitettua ja täytyy mutantin puolesta sanoa että vähiten läskiä kertyi sinä aikana kun sitä käytin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393