Olen kalju päälle parikymppinen mies, vasten tahtoani. Häpeän kaljuani suunnattomasti, en ole vielä tullut sinuiksi sen kanssa. Se on perinnöllistä ja tuntuu, etten halua edes lapsia kaljuuntumisen periytyvyyden vuoksi. Joskus viihteellä ollessa naiset sanovat suoraan, että hyi että kalju suomalainen mies on ruma. Tiedän näyttäneeni paremmalta hiukset päässä. Minkäs teet, näillä mennään. Toivon jonkun vielä hyväksyvän minut tälläisenä (entinen kun lähti kävelemään kun ajoin pääni kaljuksi). Se nakersi ison aukon itseluottamukseen. En kerjää säälipisteitä vaan rehellisiä mielipiteitä. Pyydän naiset, perustelkaa miksi ette pidä tai miksi pidätte. KIITOS!
Mitä mieltä kaljuista mieheistä?
5
238
Vastaukset
- kalju on sexy!
Kun kerran kaljuunnut, vedä koko pää kaljuksi. Kaikkeen tottuu. Jos mies muuten on OK, niin ei sen väliä, onko kalju, vai ei. Ja ne lapset saattavat periä äidiltään vahvat hiusgeenit
- 9+19
kaljut ovat niin seksikäitä, siis koko kalju
- i <3 Q
Kalju ON seksikäs. Itseäni viehättää mies jolla on kalju.
Mutta sen pitää sitten olla reilusti kalju,ei mitään naurettavia peittely-yrityksiä kuten ne onnettomat hius"langat" joita potkut vetelee jonkun rasvan vai minkä tökötin avulla kaljun yli muka peitoksi! Hyi yäk!
Hyvin tavallista suomalaisella miehellä on ohut huono hiuslaatu. Kun vielä huonosti leikattu ja hoidettu, ei kiitos. Reilusti kaljuja sinut sen kanssa, pelkkää plussaa! - kjdhfuerrhkejfbamndb
Tunnen kolme tahattomasti kaljua miestä, kaksi 25-vuotiasta ja yhden 29-vuotiaan. Kenenkään ulkonäköä kalju ei ainakaan huononna, mutta vain koska rehellisesti ajavat kaiken pois eivätkä taistele luontoa vastaan. Pieni parransänki ja kalju on heillä kaikilla todella hyvä yhdistelmä.
On minullakin naisena ulkonäössä asioita, jotka luonto nyt vain on minulle määrännyt, enkä mitenkään pääse niistä eroon (ellei lähdetä kauneusleikkauslinjalle, ja se ei todellakaan ole vaihtoehto). Mutta on keskityttävä omiin hyviin puoliin ja rakkauden osalta toivottava, että löytää sen henkilön, jonka mielestä olet täydellinen juuri sellaisena kuin olet.
Eksäsi teki kyllä törkeän tempun, mutta ehkä ihan hyvä että hänen todellinen luonteensa tuli esille jo siinä vaiheessa. Entäs jos menee naimisiin ulkonäöllisesti täydellisen ihmisen kanssa, mutta jotain tapahtuu? Kaljuuntuahan voi vaikka vuosi häiden jälkeen - lähtisikö tällainen nainen silloinkin lätkimään? Pienestäpä olisi silloin rakkaus kiinni. Hiukset ovat loppujenlopuksi vain kuollutta solukkoa - jos itse saisin elää elämääni mukavan ja kaljun miehen kanssa, olisin aika onnentyttö. - Kostun herkästi
Kun näen kaljun miehen niin minulta valahtaa eritettä hieman pöksyyn, hih....silloin tiedän että on aika alkaa himassa sormettaa. Näin kuumalla on kivaa olla ilman pöksyjä ja vain kietaista hame, kyllä minun sillivako saa kivasti ilmaa ;)....kun olen koko päivän kulkenut seksikkäänä ja huomannut miesten ahnaat katseet niin on himassa niin ihana sormettaa kun tietää miten monet haluaisivat minua ;)......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4663664Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152726Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2762114Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4431988Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841344- 1561251
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631108- 791025
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411008- 56999