mitta täynnä

käskyläinen

tänään se tapahtui taas.mies löi.pitkästä aikaan .jo se tässä välissä vannoi ettei hän koskaan enää satuta minua.huvittavinta on kuinka pienestä se suuttui.herättiin tossa 7 aikaan ja se sanoi :anna viltti.mä vastasin et ei oo mitään vilttiä.sit se karjas et anna se saatanan viltti ja mä huusin takas et ei oo mitään vilttiä.sit sen nyrkki heilahti päin mun naamaa ja nousin ylös ja se vielä potkas.mut sil on 2 viikon ryyppyputki takana et laitetaan kait sen piikkiin.kyl hän sit ku oli rauhottunut niin oikeen pyysi anteeks.mut pitääks mun oikeesti palvella miestäni niinku se ois joku jumala.jos hän kesken unien haluaa viltin niin minä lähden sitä pyykkinarulta hakemaan.toi palveleminen ärsyttää kans.tuo sitä tee tätä ja jos en tee niin lautaset lentelee.

15

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mullekin huvittavaa!

:-D no kyllä onkin huvittavaa! :-D
      Teillä sitten on kivaa joka païvä! Kateeksi ihan käy :-(

• tsup.

Miksi sä mahdollistat miehesi juomisen? Kahden viikon ryyppyputki on alkoholiriippuvuutta jonka jatkumisen sä mahdollistat hyväksymällä sen.
      Palvelet ja hoivaat. Miksi jäät seuraamaan juomista? Lähde. Ota itsellesi oma asunto, jonne pääset ku ryyppääminen alkaa. Miehesi joutuu nopeammin katsomaan juomistaan silmiin.
      Kai se on selvä et delikkaa alkaa pukkaa ja harhoja, raivoa, itsehillinnän kanssa ongelmia...
      hae itelles apua. Alkoholistin läheinenkin on vaurioitunut syvästi eikä näe omaa osuuttaan tilanteessa.

Mun isän vaimo passas ja palveli ja mahdollisti juomisen 30v. Isäni kuoli maksan toiminnan loputtua. Hirveä kuolema.

• Mieti tätä

Nyt joudut vastaamaan hyvin tärkeään kysymykseen. Kuinka paljon rakastat miestäsi? Olen aina ollut sitä mieltä, että jos toiselle ei saa järkeä päähän, joskus rakastavin teko mitä voi tehdä on kävellä tämän elämästä pois. Tämä on ainoa mahdollisuus avata toisen silmät, jos mikään ongelmanratkaisu ei tuota tulosta tai toinen ihminen ei aio muuttua. Toki, jos et välitä miehestäsi, niin annat hänen jatkaa elämäänsä vanhaan tapaan. Vielä lisänä on se, että olet valmis luopumaan omasta rakkaasta elämästäsi miehesi alkoholismin ja väkivaltaisuuden vuoksi. Rehellisesti, voitko katsoa häntä ja sanoa, että hän oman elämäsi arvoinen?

• myrkytä se

kääri se äijä vilttiin ja pakasta.vihaisin tollasra mulkkua mikset eroa?

• Itseäni puollustan!

Mun ukko tuli eilen päälle,kun oli juonut liikaa,ja pullo oli joutunut hukkaan.Väitti minun vieneen sen...pääsi yllättämään ensin,yritti sähkökärpäslätkällä antaa iskuja jalkoihin,mutta onneksi patterit oli loppuneet.Minulla on tahdistin,joten aika vaarallista leikkiä...piti käsistä kiinni,ja väänsi niin että sattui...oli pakko puolustautua puremalla käteen...sitten heitin mehut naamalle,ja löin paistinpannulla pari kertaa.Pannusta tuli erimallinen.Ukkokin lähti kahteleen pulloaan...eikä ole vielä palannut...plin eilen päivän pois ja ukko oli ajatellut rentoutua oikein ison pullon kans,oli hakenut juopolta alkoholisti äitiltään rahaa.Valehellut että ruokaa ostaa,ja toinen polonen oli uskonut...

• Ronsewelte

Mikä ihme teitä vaivaa? Yksikin lyönti on liikaa, ja turha selittää. Katselette alkoholistia. Passaatte ja paijaatte, että sama meno vaan saa jatkua. Mutku se on nii iihana ja todellakin todellakin rakastan. Pusu huuruiseen elämäänne, jossa viina ja veri virtaa.

Anteeksi, mutta ei voi ymmärtää.

• Itseäni puollustan!

Et niin...ei sitä voi ymmärtää kuin sellaiset jotka sen kanssa elävät,tai ovat eläneet.Minä en passaa,enkä paijaa...ei edes asuta virallisesti yhessä,mulla on ihan oma asunto.Enkä käytä alkoholia itse.Sinä et usko miten hyviä nuo ukot on uskottelemaan ja valehtelemaan...ei hetkeksikkään ole luottamista,aina se yllättää kun hetkeksikkin luotat,ja sanot vielä lähtiessäsi ettet halua nähdä kännikalaa kun palaat kotiin!En käsitä itsekkään miksi tuota oon niin kauan katellut...kai liian kauan.Mutta näkyypä noita olevan muillakin lemmikkinä noita alkoholisteja,naapurin äijäkin elää ihan omaa alkoholistin elämää ja asuu autotallissa...

• Ronsewelte

Hyvä että puolustat! Asiasi ovatkin onneksi paremmin, kuin pelkäsin. Nyt kun olet tajunnut tilanteen, niin uskothan, että sinun on paljon parempi elää ilman tuota säätöä, vaikkapa kissan kanssa (kuten joku jossain muussa ketjussa sanoi). Älä nyt vaan luota enää yhteenkään lupaukseen. Älä edes jää kuuntelemaan niitä.

Kaikkea hyvää sinulle ja ole vahvana, niin pääset tuosta eroon.

• Itseäni puolustan!

Yritän,kuule taas kerran...ole yrittänyt heittää hänet pihalle elämästäni jo niin monta kertaa,että siitäkin on tullut piirileikki,hän ei ota minua tosissaan enää!Se vie niin voimat tuollaisen kanssa eläminen,aina pitää olla vähän varpeillaan...Pelkään että vielä meillä tapahtuu jotain sellaista kamalaa kun se lopullinen niitti tulee.Jotain sellaista että toinen lähtee laudoissa,ja toinen raudoissa,niinkuin aikoinaan a-klinikan työntekijä sanoi osuvasti.Kotihälytys.

• Näitä on nähty

Ei sitten tullut mieleen sellanen vaihtoehto, että ottasit ja lähtisit itse lätkimään? Jos et saa tuota ryyppäävää ja räyhäävää nuhjaketta pihalle, niin sillon on lähdettävä itse. Jäämiselle löytyy aina tekosyitä, ehkä olis korkea aika lopettaa itsepetos ja ottaa itseään niskasta kiinni.

• kiltti mies.

Miks seurustelet sen kanssa? Ei tuossa rakkaudesta ole kysymys

• kiltti mies.

Rikkailla on rahaa ryypätä viikkoja. En mä vaan pystyis vaikka olis rahaakin.

• Itseäni puolustan!

Alkoholisti äiti ymmärtää,ja antaa rahaa,kun pelkää!Ollaan oltu yhdessä pitkään,toistakymmentävuotta.Itsekkin olen pohtinut että on varmaan enempi riippuvuudesta kyse kuin rakkaudesta...on hyvin riippuvainen henkilö,moneenkin asiaan.Alkoholistiperheen lapsi,isä on pahoinpidellyt pienenä humalapäissään,nykyisin on raitis.Ihmetyttää miten viitsivät katsella kun aikamiespoika tulee juomaan päiväkausiksi.kaatuilee humalapäissään siellä niin että on aivan mustelmilla.

• tiinatööt

niin pöljä homma ettei viitis edes vastata,no kuitenki,lähe nyt siitä hommasta jo pois,kerran lyö,aina lyö.näin se vaan on.

• 9 + 6

Jokainen akka joka katselee tuollaista enää sen ekan lyönnin tai ryyppyputken jälkeen, ansaitsee kaiken minkä saa. Itsepä siinä roikutte. Piste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3445
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe