Eilen olin poissa työpaikan koulutustilaisuudesta, aivan lääkärintodistuksen "luvalla". kun tulin tänään töihin, kuulin "pikkulinnuilta", kuinka minun poissaolojani oli puitu tyttöporukassa. Ensin alkoi ärsyttämään, ja sen jälkeen säälittämään näitä "nuoria neitejä" joilla ei ilmeisesti muuta mietittävää kun toisten "kyttääminen". Esim. heidän suustaan : eihän kukaan voi olla noin usein kipeänä. Koska sairastan Kroonista sairautta, joka ei näy ulospäin, tälläinen p:n puhuminen seläntakana tuntuu tosi pahalta. No, annoin palautetta Pomoille tälläisestä "kiusaamisesta", ja he lupasivat ottaa asian esille näiden neitejen kanssa.
Mutta itseä ihmetyttää, jos "työkaverit" epäilevät poissaolojani, mikseivät tule kysymään suoraan, vai eikö pokka riitä kuin seläntakana puhumiseen? Onneksi itsellä itsetunto kohdallaan ja tiedän oikeuteni....että tälläistä tääläpäin...
Naiset ja juoruilu
4
628
Vastaukset
- pysy vahvana
Olen huomannut yhden ikävän piirteen työpaikoilla, varsinkin pienissä työyhteisöissä; selän takan puhutaan todella paljon ihmisistä pahaa. Olen järkytyksekseni joutunut todistamaan todella törkeää toisen mustamaalaamista tai vähintäänkin kiusaamista.
Ehdotan, että menet suoraan puhumaan likoille ja kerrot kroonisesta sairaudestasi. Se voisi auttaa. Voit sanoa heille suoraan, että tulkaa suoraan kysymään, että ei tarvitse selän takana puhua. - real
Jos tuollainen on kiusaamista, me kaikki olemme kiusaajia ja kiusattuja.
Ei ihme, että oikeasti kiusattuja ei oteta todesta, kun "vahvat" laukkaavat kitisemässä joka asiasta pomolle. - ihmettelee
Joo, on se kauheaa, jos tuo on yleistymaan pain nuorempienkin keskuudessa..........ainahan VANHOJA (katkeroituneita) juoruakkoja on ollut olemassa...yleensa ovat muutenkin olleet enempi elakelaisluokkaa...ts. = arsyttava, kyttaava naapurin akka...
...tammoiseksi tama on naemma mennyt... - kroonikko
Kävit kertomassa esimiehelle ja kirjoitit vielä tänne. Tuo paljastaa, että suutuit tosissaan jokapäiväisestä asiasta. Oliko tarkoituksesi kostaa, kerätä säälipisteitä vai oletko kateellinen nuorille naisille ja sen vuoksi salakavalasti mustamaalaat heitä? Jos olisit reilu ja sopuisa ihminen, olisit käynyt sanomassa neutraalisti naisille, että olit poissa koulutustilaisuudesta lääkärin luvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954