Mieheni pienessä maistissa pyysi minua ajamaan korttelia ympäri, että saisi nauttia nuorten naisten katselusta. Sanoi, kun ovat niin kauniita ja vähäpukeisia.
Minua se loukkasi, mutta pakko oli, kun nosti niin kauhean metelin.
Saahan sitä silmäniloa olla, mutta mutta...
Helteellä
5
280
Vastaukset
- Hani
Sikamaista käytöstä. Itse en kyllä tuollaiseen suostuisi. Tosin mieheni ei koskaan edes ehdottaisi.
- so.. enjoy
...ja että ihan pakko oli.
Sitä saa mitä tilaa. - Sääliks käy
Osaa olla saa-tanan junttia toimintaa. Otan osaa, että sulla on noin urpo mies.
- jaksaakotätä
Tänään meno jatkui ja sanoin, että miksi käytöksensä minua kohtaan ei ole siitä fiksuimmasta päästä. Sanoi, hänhän kehuu minua eli karjalaisena kehuu ensin muita ja sitten sanoo, että olen minä kauniimpi. Minä hämäläisenä en sitten tätä kehumista ymmärrä, sanoin-päinvastoin se murentaa itsetuntoani.
Nyt hän viettää iltaa katsellen lesboilua netistä.
Se tästä kesälomasta.- niippa.
Käy suihkus ja meikkaa. Laita kivat vaatteet päälle ja lähde ulos jonnekin... vaik kävelemään kaupungille ja ottaa hyvän juoman. Miehelles voit sanoa, et meet vähän katselee komeita ja timmejä miehiä... silmänruokaa nääs...
Lisäksi suosittelen suoraa puhetta.
Sano miehelles, et haluat jotain muuta ku kyyditä häntä tyttölasten perässä ja katsoa selän takaa lesboilua.
Itse päätöksen teet. Jos taivut tollaseen elämään ni älä valita. Jos et taivu, niin toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi813372Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj983125SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1783055- 1482538
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562428Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2092236Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi602207Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "142065Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li391790Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4031746