Olen suunnitellut lävistyksen ottamista ylähuuleen..Kertokaapa ihmiset joilla on tälläinen lävistys, omista kokemuksistanne ja kaikesta mahdollisesta esim. paljon maksaa? miten laitetaan? yms.
Kiitos vastanneille
Lävistys ylähuuleen..
6
800
Vastaukset
- Laura0018
Riippuu siitä, mihin kohtaan ylähuulta?
Haluatko esim. Madonnan, vai minkä? - minna
se maksaa noin 50 euroa... mulla ei sattunu hirveesti mutta riippuu ihmisistä.. joillakin se kipu ollut hirveäää, jopa niin että kun on laitettu niin on alkanut pyörryttämään... laitetaan neulalla alahuulen kautta... joo tsemppiä... se on sit aika punanen ja turvonnu se huuli kun oot laittanu....
- ktv
mulla makso neljäkymppii ja sattu itseasiassa vähemmän kun nenäkoru jonka otin muutama vuos aiemmin..toisaalta olin kyllä varautunu, kun ei ollu tuo edellinen kerta niin hyvin muistissa..mut oon kyllä yleisesti sitä mieltä etten todellakaan jättäs lävistystä ottamatta ainakaan sen takii kun se sattuu, se kipu on kuitenki niin hetkellistä ja mitä välii jos vähän nipistää! on se kuitenki sen arvosta! en oo kyllä ikinä kuullu että ois kellään ollu mitään hirveetä kipuu, itekkin oon kuitenki aika kipuherkkä ihminen, enemmän huippaa se kliinisyyden haju mikä lävistyliikkeissä on!! kun mulle laitettiin nenään ja "ihailin" sitä veristä tulosta aikani peilistä, ni lähtipä siinä sit taju pariks sekunniks..toisaalta johtu luultavasti siitä et oli muutenki ollu sellanen päivä etten ollu syöny, ja ellotti se desinfiointiaineen haju jne. se oli kuitenki semmonen päähänpisto vaan. kun taas ylähuuleen ottaessa olin varautunu vastaavaan(jota ei sit todellakaan tapahtunu)!
- -sanna-
joo ajattelin itekki laittaa ylähuuleen tässä elokuussa :) toivottavasti ei ota kipiää !
- Wekkuliini
Moi oon 12 ajattelin ottaa lävityksen ylähuuleen tossa joululomalla: )
MIssä mun kannattais otta?
Paljonko maksaa tollanen aika lähellä suupielen reunaa?
missä itseolet ottanut ja paljonko maksoi?
Sattuiko se? - OmG
Niin mulla on sama problema, mutta pelkään D:
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780