Lävistys ylähuuleen..

Pauliina

Olen suunnitellut lävistyksen ottamista ylähuuleen..Kertokaapa ihmiset joilla on tälläinen lävistys, omista kokemuksistanne ja kaikesta mahdollisesta esim. paljon maksaa? miten laitetaan? yms.
Kiitos vastanneille

6

800

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura0018

Riippuu siitä, mihin kohtaan ylähuulta?
      Haluatko esim. Madonnan, vai minkä?

• minna

se maksaa noin 50 euroa... mulla ei sattunu hirveesti mutta riippuu ihmisistä.. joillakin se kipu ollut hirveäää, jopa niin että kun on laitettu niin on alkanut pyörryttämään... laitetaan neulalla alahuulen kautta... joo tsemppiä... se on sit aika punanen ja turvonnu se huuli kun oot laittanu....

• ktv

mulla makso neljäkymppii ja sattu itseasiassa vähemmän kun nenäkoru jonka otin muutama vuos aiemmin..toisaalta olin kyllä varautunu, kun ei ollu tuo edellinen kerta niin hyvin muistissa..mut oon kyllä yleisesti sitä mieltä etten todellakaan jättäs lävistystä ottamatta ainakaan sen takii kun se sattuu, se kipu on kuitenki niin hetkellistä ja mitä välii jos vähän nipistää! on se kuitenki sen arvosta! en oo kyllä ikinä kuullu että ois kellään ollu mitään hirveetä kipuu, itekkin oon kuitenki aika kipuherkkä ihminen, enemmän huippaa se kliinisyyden haju mikä lävistyliikkeissä on!! kun mulle laitettiin nenään ja "ihailin" sitä veristä tulosta aikani peilistä, ni lähtipä siinä sit taju pariks sekunniks..toisaalta johtu luultavasti siitä et oli muutenki ollu sellanen päivä etten ollu syöny, ja ellotti se desinfiointiaineen haju jne. se oli kuitenki semmonen päähänpisto vaan. kun taas ylähuuleen ottaessa olin varautunu vastaavaan(jota ei sit todellakaan tapahtunu)!

• -sanna-

joo ajattelin itekki laittaa ylähuuleen tässä elokuussa :) toivottavasti ei ota kipiää !

• Wekkuliini

Moi oon 12 ajattelin ottaa lävityksen ylähuuleen tossa joululomalla: )
      MIssä mun kannattais otta?
      Paljonko maksaa tollanen aika lähellä suupielen reunaa?
      missä itseolet ottanut ja paljonko maksoi?
      Sattuiko se?

• OmG

Niin mulla on sama problema, mutta pelkään D:

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe