Perä se vaan paukkuu

paukkupema

koskahan lakkaisi tuo pauke kun söin kuivattua poronlihaa viikko sitten alkoi sellainen paine vatsassani että se on yhtä pauketta ollut sen jälkeen.

112

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarjapaukkua

      Piereskely on kivaa. Me vaimon kanssa pierrään illalla aina kilpaa telkkaria katsoessa, hirmu naurut aina päälle.

      • se vai ko paukkuu

        Se onkin varmaan hauskaa ja illat kuluu nopeasti sekä iloisissa merkeissä oikea harrastus on teillä tietysti nyt voi pitää lasejakin auki mutta talvellahan voi laittaa liesituulettimen päälle.


    • olen hyvin

      surullinen.

    • olette

      kakkaa kaikki

    • olen hyvin

      surullinen.

      • molen iloinen

        SOLET SITTE PÖLÖJÄ KO AINA SAMA PÄTKÄ VAIHA LEVY JA ALA PIERUKIMPPAAN KATOMA KELLÄ KESTÄÄ PIERÄ PITEMPÄÄN ENNE KU TULEE KURAT.


    • olette

      kaikki kakkaa

    • olen hyvin

      surullinen.

      • kakkapa

        kakka


    • olen hyvin

      surullinen.

    • prööt, prööt !

      Oma pieru ei pahalta haise, talvella käymppä lämpiää vaan, vaikka hiukan homehtuukin pierun kärystä.

    • olette

      kakkaa kaikki

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • pviäiekkujutut on hy

      hih hih pierujuttuja, hih hih hiih.

    • ole hyvin

      surullinen.

    • Totinen torvi

      Se on titista touhua tuo piereminen ko pittää varoa että ei tule kakit houssuun.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • päntiönään pärisee

      Minä poika se piereskelen niin paljon, että kalsarit lahoo aina ennen aikojaan. Vaimo sanoo sen johtuvat jostain laktoosijutusta, ei saisi maitotuotteita syödä.
      Pierua tulee ja on kyllä tosi pahan hajuistakin.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olette

      kakkaa kaikki

      • olen hyvin

        surullinen.


    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • Oletteko huomanneet,

      Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat.

    • olen hyvin

      usein huommanut sen

    • AAmu paukut

      No nytten tulikin sellanen paukku kun menin ulkoportaalle aamulla että naapurin isäntä lensi omilta rapuiltansa alas kun säikähti sitä kajausta ja sitten kun oli maassa ryömi kuin sodassa pensaiden alle piiloon, oli hyvä pamaus vaikka ite sanon.

    • olen hyvin

      surullinen

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      surullinen.

      • olen hyvin

        surullinen.


    • paukku paskat

      perse,perse, paskaaperse, perse perse paskaperse se paukkuu ja paskaa sieltä suihkuaa.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • Muurolaankaikki

      Pakko ihan näin 17-vuotiaana suht järkevänä nuorena sanoa, että on kyllä aika ala-arvoista tämä "aikuisten" ihmisten keskustelu täällä.

      • Niin son poka

        Ethän sole mikhään järkevä ja sinunhan pitäs olla jo täysi mies ymmärtää tämmöset asiat että se pieruki paukkuu etenki naisenpuolila se on vielä pahempaa silti net käyttävä niin vahvoja hajusteitaki, molen ollu sinun ikäsenä jo kolme vuotta kolmivuorotöissä ajanu maansiirtokonheita, aloin jo 12 v, silloin kesät ja viikonloput ajelin ei sollu poka mikhään homma siittäpä sain hyän ammatin olen ajanu kaikkia moottorilla toimivia laitheita viimeaikoina ollu enempi rekkahommissa ko oli kuskin puutetta työnantajalla sillepuolen.


    • olen hyvin

      surullinen.

    • Oletteko huomanneet,

      Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • ruikuliiii

      paska paska persepaska

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • sontapieru

      perse perse paskaperse, ruikkii ruikulia paskaperse.

      • sontaa mikä

        sontaa.


    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • sontapurso

      persus persus paskapersus, sontaa pursottaa se.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • POSSSSSSS

      OHOH ko poka posahti taasen että housun takamus lensi seinään...

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat.

    • läl läl läl......

      Läl läl läl lieru, pahalta haisee pieruu.

    • prööööööt

      on vain jollaki oikea pakkomiele, joku kohta kirjoittaa syövänsä omia kaasuja ja sitä itseään..... lienee joku poromies sairaus

    • olen hyvin

      surullinen.

    • eihän räjähdä

      Kittilän yli ko lentää lentokoneella niin sen pärillä näkyy sellainen keltruskea kaasumuodostelma.

    • olen hyvin

      Syön omaa ulostettani, mauksata. Haistelen myös pierujani innolla ja hurmoksessa. Oikeen sakean pierun kun päästää ja sitä nuuhkii, lähtee jopa nälkä!

    • olen hyvin

      Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat.

    • Paukkupema

      Mulla kävi aamula tapaturma tuntu että nypä tulee tosi mojova pieru mutta sehän tuliki semmonen märkä räiskäsy vain, no mikäs autto muuta ko takapuolen pesu ja puhtaat kalsarit jalkaan.

    • mikäs

      ihmeen poromies se semmonen on joka ?pesee? kalsarit ja p.en ku vahingos lirahtaa

      vai onkos se joku poromiehen katkaisuhoito

    • Paukkupema

      No ei niitä kalsareita nyt ollu pesty mutta ko olivat olleet komeron pohjalla jo kuukaudenpäivät niin oli kurat kuivuneet ja ei yhtään enää häirinnyt mitä nyt vähän olivat karheat.

    • Apua tarvit!

      Mene tohtorille! Ota kopio kirjoituksestasi mukaan!

      • tri sykerö

        Miksi? Ei kai tahraisten kalsareiden tahi pierujen takia lääkäriä vaivata.


      • f a r t
        tri sykerö kirjoitti:

        Miksi? Ei kai tahraisten kalsareiden tahi pierujen takia lääkäriä vaivata.

        Jatkuva piereskely on kyllä sairaus. Lääkärille kannattaa siis mennä, vaikka lopetettavaksi, jos kerran piereminen on jarkuvaa.


      • Pemetson paukut
        f a r t kirjoitti:

        Jatkuva piereskely on kyllä sairaus. Lääkärille kannattaa siis mennä, vaikka lopetettavaksi, jos kerran piereminen on jarkuvaa.

        Oooko nää pölööjä jokainenhan se piereskelee sinäkin kuinka paljon lie sehän on ihan normaalia sinulla ehkä on asiasta jokin ongelma joten kehottaisin kääntymään bsykiatrin puoleen onhan se vaikeaa jos piereminen on ongelma, tuossakin olin kaupan parkissa autossani lasi auki niin siihen tuli sellanen plondi kaunokainen erittäin tiukat pöksyt jalassaan pysähtyi autojen väliin ja päästi pitkän vinkuvan kaasun ulos säikähti hiukan kun minä yskäisin takana ja hän huomasi minut.


    • Pripuloihin

      Juu talousihme on tuollaine paskaperse siinä ei tuotanto lopu eikä tarvi valittaa asioista.

    • PP,n Kamu

      No johan tuossa haistelinkin että kun ei tunnu tuttu tuoksu mutta tulithan sinä vihdoinkin.

    • olen hyvin

      surullinen

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      pierupylly.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      väsynyt

    • olen hyvin

      surullinen.

    • Anaaliin.

      Haittaako piereskely anaaliseksiä? minusta anaaliseksi on parhaillaan pikku rapuloissaan aamulla.

    • persun anaalia

      Vaan Soini ei perää myy, saako siltä ilmaseksi ?

    • olen hyvin

      surullinen.

    • Aaah.

      Pikku pieruja voi tulla, kunnon anaaliseksin jälkeen, se on normaalia.

    • olen hyvin

      surullinen.

    • bisnesidea

      piereskelystähä ja p.skasta kääris pikku rahanki, nimittäin metaania käyttävä nk. biokaasulaitos

    • olen hyvin

      surullinen.

    • Paukkupema ite

      Tuossa eilisen päivän joutu piettään pierua ku olin kylässä koko päivän mutta ootappas ku pääsin kämpille niin siinä tuli yhtä soittoa ainaski 5minuuttia semmosta joikhua perästä että palovarotinki alko huutaan ja naapurin isäntä sai hjärtlaakin ko säikähti sitä ääntä.

      • valtuutettu

        Ihan mahtava KUNNANJOHTAJA joka ottaa rötökset kartalle eikä alistu KEPUN juoneihin ei pidä suosia Kunnantouhuissakkan joka menee rötösten puolelle
        ihan upeat paljastukset jotka tutkitaan
        Hänen erovaatimukset kuivuu kokoon kuin Lapinmiehen kivekset hääyönä
        Jatka samaan malliin koko pitäjänkansa joka ei hyväksy kieroilua missään asiassa
        Elä vaan lähde missään oloissa pois olet koko pitäjän asukkaiden suosiossa jotka ei hyväksy mitään epäkieroilua kepulla aina ketunhäntä kainalossa sillähän on pitkät perinteet on meillä mahtava kunnanjohtaja


    • olen hyvin

      surullinen.

    • poromies420

      Mie pierasin eilen illalla niin, että alko Oloksen päällä myllyt pyöriä ja naapurissa pyllyt hyöriä

    • Nyt julkisuuteen

      Se on hyvä ko päästään kemijärvele järjestään pierukonsertti se on oikein kunnan järjestämä tilaisuus sielä esiintyy kuulemma niitten oma tanssijaki se pimpanmyyjä.

      • Paukkupema

        Se on meillä ainutlaatuinen soitin eroaa huomattavasti puhallinsoittimista kuten nokkahuilusta eikä sinne muutenkaan pidä nokkaansa työntää.


    • no voi

      mahoton.

    • herkistynyt pieru

      On pieru vaiennut on anus rauennut mi ennen helkkyen herkästi soi iloja ihmisten suruja sydänten kauneimman kaipuun ilmoille toi niin kuin ...

      • Pieruveikkojen idoli

        Onko tää Kittilän peruveikkojen uusin sanoitus, erinomaista työtä tuollaista kelpaa viedä maailmalle, kyllä tulee suomi kuuluisaksi hyvää työtä.


    • Runosuoni sykkii

      Pieni, pieru, pierulainen, pieree ja pirauttelee; rutisten rupattelevi, ripulirako raikahan, piruiksensa pierautelloo.
      Pökäleensä pynnii pönttöön kelpo sonni. Anna tulla pitkä monni. Etkö suostu, teräkseksikö tekeytyvit.

      Löyhkä kuin tuonelan purolla pahalla, tiheänä leijuu ei oo reiluu. Suu liikkui, järisi parta, vaan ei leuka lonkaellut.

      Poikkiteloin, nutturalla, pois must liikui otus musta. Rumalla rullalla, mielellä matalalla.

    • olen hyvin

      surullinen.

      • ##¤

        --


    • : D

      :D

    • 222

      ""

    • /&&

      ))

      • kittilänsamaani

        Ihan mahtava KUNNANJOHTAJA joka ottaa rötökset kartalle eikä alistu KEPUN juoneihin ei pidä suosia Kunnantouhuissakkan joka menee rötösten puolelle
        ihan upeat paljastukset jotka tutkitaan
        Hänen erovaatimukset kuivuu kokoon kuin Lapinmiehen kivekset hääyönä
        Jatka samaan malliin koko pitäjänkansa joka ei hyväksy kieroilua missään asiassa
        Elä vaan lähde missään oloissa pois olet koko pitäjän asukkaiden suosiossa jotka ei hyväksy mitään epäkieroilua kepulla aina ketunhäntä kainalossa sillähän on pitkät perinteet on meillä mahtava kunnanjohtaja


    • Historiaaa

      Miten kävikään Hannu Magalle,kun se oli varmaankin ainoa rehellinen poromies???? Sama on kunnanjohtallekin käymässä,joka on varmaankin asiallinen ja rehellinen!!!!

    • ""))

      ""

    • (")

      "()"

    • olen hyvin

      surullinen.

    • olen hyvin

      surullinen.

      • levinasukki

        Ihan mahtava KUNNANJOHTAJA joka ottaa rötökset kartalle eikä alistu KEPUN juoneihin ei pidä suosia Kunnantouhuissakkan joka menee rötösten puolelle
        ihan upeat paljastukset jotka tutkitaan
        Hänen erovaatimukset kuivuu kokoon kuin Lapinmiehen kivekset hääyönä
        Jatka samaan malliin koko pitäjänkansa joka ei hyväksy kieroilua missään asiassa
        Elä vaan lähde missään oloissa pois olet koko pitäjän asukkaiden suosiossa jotka ei hyväksy mitään epäkieroilua kepulla aina ketunhäntä kainalossa sillähän on pitkät perinteet on meillä mahtava kunnanjohtaja


      • birkitta
        levinasukki kirjoitti:

        Ihan mahtava KUNNANJOHTAJA joka ottaa rötökset kartalle eikä alistu KEPUN juoneihin ei pidä suosia Kunnantouhuissakkan joka menee rötösten puolelle
        ihan upeat paljastukset jotka tutkitaan
        Hänen erovaatimukset kuivuu kokoon kuin Lapinmiehen kivekset hääyönä
        Jatka samaan malliin koko pitäjänkansa joka ei hyväksy kieroilua missään asiassa
        Elä vaan lähde missään oloissa pois olet koko pitäjän asukkaiden suosiossa jotka ei hyväksy mitään epäkieroilua kepulla aina ketunhäntä kainalossa sillähän on pitkät perinteet on meillä mahtava kunnanjohtaja

        Lappilaisilla on muutenkin pienet kivekset kerta riitti


    • olen hyvin

      surullinen.

    • perä paukkuu

      Paukkuuko pekka perä?

      • peräpauke

        Ainakin tuottaa saastetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2464
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      284
      2118
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2050
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1771
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1681
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      109
      1259
    Aihe