Vähäkalorinen dieetti 1000 kcal/päivä + konjak

Onnea onnea

Olen nyt 2 viikkoa ollut dieetilläni ja pakko sanoa, että kerrankin tämä on helppoa. En ole ikinä uskonut mihinkään pillereihin, mutta nyt niistä on ollut suuri apu. Eli ostin kuukauden konjak-purkin (180 pilleria hinta 49 euroa/life).

Dieettini ovat aina kaatuneet kamalaan nälkään enkä ole 2 - 3 päivää enempää jaksanut dieettailla.

Pilleri ei tietty ole laihduttanut, mutta se on (luultavasti plasebona) auttanut hirveästi!

Eli syön näin:

klo 9:00 - rahka ananaspaloja purkillinen (tai pakastemarjoja)
klo 14:00 tonnikalaa auringonkukkaöljyssä
klo 20:00 kuin aamulla (tai sitten raejuustoa,porkkanaa niin paljon kun jaksan syödä)

Vichyä juon n. 2 litraa päivässä.

Joka kerta syömisen YHTEYDESSÄ (ei ennen, vaikka niin on ohjeessa, koska se ei toimi minulla) Otan 2 kpl konjakkeja.

Minulla ei ole ollut yhtään nälkä, eikä yhtään ole tehnyt mieli mitään makeaa koko 2 viikon aikana. Minulle on sama vaikka pilleri olisi jauhettua heinää, kun se kerran minulla toimii näin hyvin!

Painoa tippunut 5 kiloa... läskiä varmaan se 2 kiloa, mutta nyt vaatteet jo mahtuu paremmin päälle eikä ihan niin paljoa ahdista!

16

2704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea onnea

      Ai niin alku oli siis 180/81 :)

    • 13+13

      Se on hyvä jos kokee jostain olevan hyötyä. Itse en ole pillereitä tarvinnut. Alle 1000 on ihan helppo pysyä.

      • onnea onnea

        Mulle ei ole ollut siinä helppo pysyä. Nälässä hotkin sitten ihan tajuttomasti ja juurikin ennen nukkumaan menoa.. En oikeasti voi kuin suositella näitä nappeja =D


    • Niin noi Kojak-Glucomannan valmisteethan toimiin niin että niiden sisältö turpoaa vatsassa 300 kertaiseksi mössöksi, jolloin se täyttää sen verran ettei vedä safkaa turhan paljon. Niitä sanotaan superkuiduiksi, mutta mitää kuitujen etuja aineessa tuskin on, puhumattakaan vitamiineista tai muista. Mutta todella, niin ne toimii, että täyttävät vatsaa ennen ruokailua estäen ylisyömisen (jos sellaista ylipäätänsä harrastaa)

      Tilasin itse kokeeksi kuukauden pussin ja vahingossa tlasin myös useamman kuukauden satsin, vahingossa. Ylimääräiseksi jäivät. Luotan enemmän 3x kuntosali 1x kardio-treeniin ja kunnon ruokaan. käytin myös sinetrol tuotetta, joka tuntui toimivan. Sitä kannattaa ostaa slimmix-tuotenimellä, sillä uudemmalla markkinointinimellä se on kalliimpaa. Mutta koska kaikki maksaa, nyt luotan vain hyvään ruokavalioon ja rankkaan treeniin. Ylipäätään tärkeintä on hyvä ruokavalio ja lihasten stimulointi.

    • Onnea onnea

      Tasan 20 päivää dieetillä ja paino laskee tasan 100g/päivä. Siis tuolla ruoka määrällä jonka kirjoitin alkuun.. eli vajeen on oltava tasan 700 kcal/päivä. Helppoa edelleen joten jatkan niin kauan kuin jaksan. Paino nyt 76.5 kg :) vaihdan tonnikalan ensi viikolla broilerin fileeseen. Valion 9 kcal / 100 g mehukeitto oli hieno löytö! Nam!

    • min3

      Kiitos vinkistä!

    • onnea onnea

      Tahtoisin vinkkejä 100 kcal proteiini pitoiseen välipalaan. Ei siis rahka, porkkana/muu salaatti/hedelmä, koska niitä jo käytän. Eli joku hyvä välipala joka sisältäisi korkeintaan 100 kcal.

      • Onnea onnea

        4 viikossa tippunut yhteensä 6.5 kiloa. Olen tyytyväinen koska kaikki tämä on tippunut normaalipainon sisällä.. Toki aivan sieltä ylärajoilta alaspäin. Nyt vielä jatkan koska helpolta tuntuu edelleen.. näläntunne on entisestäänkin vähentynyt. Minulle tuo kalorimäärä tuntuu senverran alhaiselta että energia ei riitä hikijumppiin vielä.. joten keskityn vain laihduttamiseen, jonka jälkeen nosta kcal määrää ja liikunnan.


    • cuba libre

      100kcal proteiinipitoisia välipaloja, onhan noita:
      -125g tomaattia
      -30g Julia 10%

      -45g palvikinkkua
      -100g punajuuri-omenasalaattia
      -15g avokadoa

      -50g katkarapuja ( punnittuna suoraan pussista )
      -sitruunasta puristettua mehua vaikkapa 1rkl (3kcal)
      - 25g avokadoa

      -30g lohta
      -1 täysjyvä näkkileipä

      - 50g turskaa, paistettuna, tilkka oliviöljyä, sopivat mausteet
      - pieni omenanpuolikas tai 100g punajuuri-omenasalaattia.

      No, jotkin näitä voi olla jotenkin pelottavia-buubuuu- ruokia, laihdutukseen tehokkaita kylläkin. Monipuolisuus on se avain. Palvikinkku on tehokasta laihdutusruokaa, koska kaloreita siinä on vähän, 100kcal/100g. Monipuolisuus on valttia, pelkällä prosessoidulla kinkulla ei todellakaan kannata mennä sen koommin kuin mitään muutakaan pelkästään syömällä. Painotus maitotuotteissa/kalassa/kanassa

      • Onnea onnea

        Voi kiitos näistä


    • diplomiliikkuja

      Lenkkeilemällä tunnollisesti 6krt viikko 10-20 km läskit lähtee vihaseen pois eikä tarvi mitään konjakkeja juoda. Itse muutenkin viskimiehiä:) Outoa kun ei mene perille se tosiasia, jos haluaa laihtua ja saada terveyttä lisää niin ei muuta kuin lenkkipolulle.

      • tietäjä-taika

        Liikunta vaikuttaa laihtumiseen vain 10%, loput 90%on kiinni ruokavaliosta. Joten vaikka kävisit siellä lenkkipolulla, niin et välttämättä laihdu jos syöt aina suklaata ja sipsejä tai vaikka liikaa normi ruokaa lenkin jälkeen.


      • cuba libre
        tietäjä-taika kirjoitti:

        Liikunta vaikuttaa laihtumiseen vain 10%, loput 90%on kiinni ruokavaliosta. Joten vaikka kävisit siellä lenkkipolulla, niin et välttämättä laihdu jos syöt aina suklaata ja sipsejä tai vaikka liikaa normi ruokaa lenkin jälkeen.

        Ja ilman liikuntaa lopputulos on aina huonompi. Mitä olisi järkevää tehdä:
        - Liikunta pysyväksi harrastukseksi. Jos liikkuu vain laihduttaessa, tehostuu jojoilu, kun kuuri loppuu.... ei järkeä siis... Vaihtelee lajeja, tekee kaikenmoista niin että nauttii, näin se menee.
        - Ruokavaliomuutokset sellaisia, että niitä voi pysyvästi noudattaa. Dieetillä pikkukoplauksella miinuskalorit, ylläpitoruokavalio kuntoon, siinä se. Kun homma on hallitumpaa, niin sitten se myös on sitä.

        Kenenkään ei tarvitsisi hehkutella, että helppoa on toi 1000kcal ruokavalio. Minäpä esitän vastakysymysken: Miten voi olla ylipainoinen, mikäli 1000kcal ruokavalio olisi helppo ja luonteva elämänvalinta? Heh heh...


    • diplomiliikkuja

      Kyllä minulta lähti pelkällä liikunnalla 26kg pois, eikä grammaakaan ole tullut takaisin kun liikunta jäi pysyvästi elämään. Herkuttelen kun mieli tekee, eli usein, ja syön ihan normi kotiruokaa eikä ongelmia ole ollut.

    • Anonyymi

      Mitäs sit kun dietti on ohi ja pitäis syödä ns. normaali 2000kaloria päivässä. Paino nousee vanhoihin lukemiin. 180cm mies laihtuu 2500kalorilla liikunnan kanssa helposti.

    • Anonyymi

      Tämän ketjun aloittaja tuskin on enää elossa eli olemassa. - Nm. Ei junalauta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe