Onko mitenkään mahdollista saada selville onko jokin (valo-)kuva vain joku netistä kopioitu?
Voiko siis kuvan laittaa johonkin hakuun?
Ehkä tyhmä kysymys... en ainakaan itse ole keksinyt miten sen voisi tehdä.
Kuvan etsiminen netistä "kuvalla"?
14
5490
Vastaukset
- oujee666
googlekuvahaulla löytyy... hae kuvalla kuvaa
- Kopioi kuvan osoite (hiiren oikealla)
- mene osoitteeseen google.com
- sivun oikeassa yläreunassa on "kuvahaku", klikkaa sitä
- liitä kopioimasi osoite hakukenttään ja hae
- jatka toiminnolla Hae kuvia tekemällä näköishaku- @miukumauku
Löytyy todella helposti ja monet "Boss"-miehet löytyy sitä kautta.
- 14+13
Kaikista yksinkertaisimmin voit hakea kuvaa kuvalla, kun menet Googlen kuvahakuun. Kuvahaun kirjoituskentässä on oikeassa laidassa pieni kameran kuva, "hae kuvan perusteella". Sitä klikkaamalla voit etsiä kuvaa joko nettiosoitteen, tai tietokoneelle tallennetun kuvan avulla.
- nörötti
hiiren oikealle kuvasta ja sit painat vaan kirjainta s. Se menee silloin suoraan googlen kuvahakuun sillä kuvalla, jonka päällä painoit hiiren oikealla.
- ............
No ei ainakaan mun koneella toimi tuo....
- lnxchrm
............ kirjoitti:
No ei ainakaan mun koneella toimi tuo....
Riippuu varmaan selaimesta. Linux Chromium toiimii. Kiitti muuten vinkistä edellinen :D
- erikoista logiikkaa
mulla kerran kävi niin että rekisteröidyin yhdelle sivulle omalla kuvallani mutta hylkäsivät rekisteröitymiseni koska tekivät jonkun kuvahaun ja löysivät kuvani toiselta foorumilta ja väittivät että se ei olisi minun..
eivät näköjään ymmärrä että kuva voi löyty muualtakin ja se on silti sen henkilön oma.. - Todella ihmeissään!
Laitoin yhden nettimiehen kuvalla hakuun ja tulokseksi tuli mm. 3 eri deittiprofiilia, eri ikäisiä ja eri paikkakunnilta. Hakutuloksissa oli kaikilla tämä sama kuva, mutta kun meni henkilöiden profiiliin, kuvat olikin erit. Onko siis tuo sama henkilö eri aliaksilla netissä ja käyttänyt joskus samaa kuvaa vai onko tuo joku Googlen hakukukkanen? Kertokaa pls pian, tarvitsen tiedon, että onko tämä tyyppi täysi huijari!
- Sanoisin, että joko
hän on huijari tai sairastaa todella pahaa jakomielitautia.
Toki (ainakin teoriassa) yksi noista kolmesta profiilista saattaa olla aito..
- Todella ihmeissään!
Yksi niistä on se profiili, josta hän on jutellut minulle. Kaksi muuta ovat vähän nuoremman ja selvästi vanhemman profiilit eri puolilta Suomea. Taisi olla jopa plussapakettilaisena kaikissa. Voiko tosiaan olla, että nämä ovat saman ihmisen tekemiä profiileita? Kyllä siitä varsinaisesta kuvasta ainakin huomaa, että se ei voi olla tämän vanhemman miehen, ikäeroa on niin paljon.
Onko tuo Googlen kuvahaku erehtymätön vai voiko se hakea samantyyppisiäkin kuvia varsinaiseksi hakutulokseksi?- mr. sherlock
Eihän mikään ole erehtymätön, mutta onhan sulla itselläs silmät päässä: katso onko sama kuva vai ei!
- Todella ihmeissään!
mr. sherlock kirjoitti:
Eihän mikään ole erehtymätön, mutta onhan sulla itselläs silmät päässä: katso onko sama kuva vai ei!
Siis kuvahaku antaa etsimälläni tismalleen samalla kuvalla tulokseksi 3 eri deittiprofiilia. Profiili 1 on se oikea. Haen deittipalstan nimimerkillä sen toisen ja kolmannen profiilin, jossa onkin eri kuva kuin Googlen hakutuloksessa. Ajan takaa, että onko hakemani henkilö jossain vaiheessa käyttänyt tätä samaa kuvaa kussakin profiilissa ja vaikka myöhemmin vaihtanut niihin eri kuvat? Vai mikä tämän voi selittää? Miksi Google antaisi aivan eri ihmisten profiileja noin ellei mitään yhteyttä heihin oikeasti ole ollut? Nuo olivat kuitenkin niitä tarkkoja hakutuloksia eikä profiilissa ollut kuva ollut läheskään samankaltainen.
Itse olen todennut googlen kuvahaun hyödyttömäksi. Kuvan saattaa löytää jos kuvan nimi on täsmälleen sama kuin, millä teet haun. Esim facebook kuvat ovat nykyään parikymmentämerkkisiä random yhdistelmiä, pienemmillä sivuilla taas esim viisi merkkisiä, näitä en ole saanut koskaan yhdistettyä vaikka yrittänyt olen. Jos jollain on toisenlaisia kokemuksia niin mielelläni kuulisin miten olette onnistuneet?
Huijareiden paljastamiseksi on kuitenkin paljon muitakin keinoja. Jos haluat apua tämän selvittämiseen voit laittaa sähköpostia [email protected]
Oheisessa blogissa vinkkejä nettideittailuun liittyen. Huijareista ja niiden paljastamisesta en ole vielä ehtinyt kirjoittamaan, mutta tarkoitus kyllä on.
http://nettideittailuvinkit.blogspot.fi/2014/08/4-viestin-lahettaminen.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802