Ei ulkonäkö kaikkea merkitse. Tietysti siihen kiinnittää huomiota ensiksi. Eli on väliä mutta ei sillä pikälle potkita jos mies on ihan idiootti vaikka olis kuinka kaunis kuori tahansa. Pettymyksenä se et jos tapaa jonku omasta mielestään järjettömän ihanan näköisen miehen niin ulosanti on täysin nolla. Ymmärrän että on ujoja ihmisiä. Mutta se ei vaan ole mun juttuni. Jos mies änkyttää ja on semmonen anteeksi kun olen olemassa niin ei se hirveesti mielenkiintoa herätä. Itse haluan hyvällä ja terveellä tavalla hyvän itsetunnon omaavan miehen. Hyvä keskutelutaito hurmaa kyllä tän naisen. Keskutelutaito tarkoitaa minulle kykyä keskustella kaikista asioista. Eikä mitään hölynpölyä.
itsetunto kuntoon
13
148
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta meille änkytys-tyypeille sitten suositellaan ikuista selibaatissa elämistä, maksullisia naiskokemuksia, itsaria yns. Yks tyyppi sanoi: mitä änkytät saatanan urpo... Narsistinen kommentti!
- Anonyymi
Onko pakko keskustella kaikkien naisten kanssa?
- Anonyymi
Korjaan vähän kirjoitustani, itse omaan hyvän itsetunnon ja halutessani olen subliikki.. mutta luonteeltani olen sellainen, että pidän turhat mölyt mahassa... Onko minulla mielestäsi huono itsetunto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan vähän kirjoitustani, itse omaan hyvän itsetunnon ja halutessani olen subliikki.. mutta luonteeltani olen sellainen, että pidän turhat mölyt mahassa... Onko minulla mielestäsi huono itsetunto?
Kukaan ei voi tietää toisen ihmisen todellista itsetuntoa. Mielestäni hyökkäävyys, oikeassa oleminen, ym. Oman erinomaisuuden tuominen esiin kertoo kyllä jotain itsetunnon epävarmuudesta.
- Anonyymi
Onneksi on erilaisia ihmisiä, joille tuolla asialla ei ole merkitystä.
Jokainen on sellainen kuin on ja jokainen voi löytää kumppanin. Ei ujous ja/tai änkytys haittaa, jos muuten on mukava ja ystävällinen ja toisia ihmisiä arvostava.
Jokainen joskus jännittää jotain (ainakin vähän), edes kerran elämässään. Harvassa on sellaiset tyypit, jotka ovat täysin rentoja joka tilanteessa ja joille kaikki on helppoa kuin heinänteko. Sitäpaitsi jännittäjä ottaa yleensä asiat vakavammin eikä pistä kaikkea ihan lekkeriksi niin kuin joku tosi rento tyyppi saattaa tehdä. Myönnän kuitenkin, että jatkuva kauhea jännittäminen voi olla haaste, niin asianosaiselle itselleen kuin toisellekin osapuolelle.
- Anonyymi
Olen kohta vuoden valmistautunut yhteen haastatteluun jossa tullaan kyselemään menneistä kaikki. Haastattelijalla on liki main paremmat tiedot minusta kuin minulla itselläni ja valtaisa kokemus. Voin selvitä ainoastaan jos minulla on mietittynä vastaus kaikkiin elämääni koskeviin kysymyksiin! Hyvä ihmistuntija kyllä huomaa heti jos epäröit tai valehtelet....
Menneisyys, nykyisyys, tulevaisuus, aivan sama mitä kysyvät.
Treffeillä lisäksi kyse loppuelämästä. Ei ole mitään rentoa siinä.- Anonyymi
Ihannenaisen voi näin ollen tiivistää kahteen sanaan: Notkea ja rohkea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihannenaisen voi näin ollen tiivistää kahteen sanaan: Notkea ja rohkea
Notkea että jaksaa, rohkea että pystyy
- Anonyymi
Monesti ne, jotka tiedostavat olevansa kauniita käyttävät asemaansa hyödyksi siten, et pelaavat näillä vahvuuksilla ja voivat vedättää samalla vähemmän mieleisiä puoleensa, saavutettuaan kiinnostuksen heräämään toisessa muuttuvat pahantahtoisiksi ja lopuksi tylyys on vallan väline heille, saavat tällä itselleen jonkinlaista mielihyvää, kokemusta on.
Siksi ajattelen nykyisin toisin, et sisäinen kauneus houkuttaa enempi, kun ulkoiseen kauneuteen piiloutuu enemmän petollista pahuutta. Ehkä osa syynä on pelimiesten hyväksikäyttö ja siitä johtuvat pettymykset heillä, joita haluavat purkaa näin pois itsestään. Tällaiseen päätelmään itse päätynyt. Pinnallista ja lyhytnäköistä touhua minusta. - Anonyymi
Kodissani asuu raivopäinen mies. Hän arvostelee lähes kaikkia ihmisiä nimittelemällä heitä ulkonäön, luonteen tai tekojen mukaan.
Sanoin hänelle rauhallisesti että olet kova arvostelemaan toisia. Sai tästäkin raivokohtauksen ja alkoi syyttelemään.
Ei siedä hetkeäkään totuuksia itsestään.
Joku päivä raivopää jää yksin. Narsistia ei jaksa kukaan, kunpa kukaan ei erehtyisi tähän.- Anonyymi
Ikävää, että sinulla elämässä tuollaista elämänkumppanin taholta.
Niin harva kai jaksaisi raivoamista, haukkumista ja nimittelyä.
Tuo on yksi luonteessa piilevä häiriö tai jonkinlainen perinnöllisyystekijä.
Jos miehesi on kuitenkin narsisti, silloin sinulla uskon olevan vaikea tilanne.
Toivottovasti tilanteeseen tulee ratkaisu, joka muuttaa elämäsi paremmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086