Nyt tänne Suomi24:ään on saatu hakutoiminta, niin olisi hienoa, jos ihmiset osaisivat sitä käyttää. Tälläkin sivulla on melkeinpä peräkkäin kolme eri viestiä kissojen tutustuttamisesta... Vastaisitko itse samaan kysymykseen monta kertaa peräkkäin, varsinkin jos vastaus on pitkä ja monimutkainen? Käyttäkää sitä hakutoimintoa, niin saatte selville, onko kysymykseenne jo vastattu aikaisemmin (ja kuinka monta kertaa), lukekaa ne viestit, ja SITTEN, jos on jotain epäselvää, kysykää.
Palstan hakutoiminnasta
12
345
Vastaukset
Samaa mieltä olemme mekin (minä ja kissani) - käyttäkää tuota hakutoimintoa, kätevä se on kuin mikä. T. MM & kissat.
- Ei ärsytä
Minua ei haittaa vaikka samaa asiaa kysytään monta kertaa. Mun mielestä olis parempi jos keskusteluketju pomppais aina alkuun kun uusi viesti siihen tulee. Nyt saa selata sivukaupalla ja etsiä onko johonkin itseään kiinnostavaan juttuun tullut uusia mielipiteitä varsinkin kun ei täällä palstalla ihan joka hetki ehdi olemaan.
- Antero..
Olen joskus vastannut samaan kysymykseen samalla vastauksella, mutta en silti ole kirjoittanut kaikkea uusiksi. Vanhan vastauksen voi tietty kopioida uuteen postaukseen, mutta ei sitäkään kovin montaa kertaa tule tehtyä.
Paljon on kysyjiä, jotka tulevat ensimmäistä kertaa palstalle, eikä silloin voi olettaa kaikkien hakutoimintojen olevan hanskassa. Juuri silloinhan pitää kysyä, kun ei tiedä, tai muista mistä viisi vuotta sitten tähän aikaan keskusteltiin.- Ei kun
Ei kun sitä varten on se hakutoiminto, joka on muilla palstoilla ollut jo monta vuotta, että kyllä jokainen nettiä käyttävä osaa hakutoimintoa käyttää, käyttäväthän he Googleakin.
- etsijä1111
Ei kun kirjoitti:
Ei kun sitä varten on se hakutoiminto, joka on muilla palstoilla ollut jo monta vuotta, että kyllä jokainen nettiä käyttävä osaa hakutoimintoa käyttää, käyttäväthän he Googleakin.
etsin tässä kirjoittamaani kysymystä kissapalstalta vaan eipä löydy haulla vaikka kuinka etsii. eli ei auta..
- Miuku
etsijä1111 kirjoitti:
etsin tässä kirjoittamaani kysymystä kissapalstalta vaan eipä löydy haulla vaikka kuinka etsii. eli ei auta..
käytä eri muotoa kun haet eikä esim vaan "kissan kynnet" Varmasti löytyy!
- etsijä1111
Miuku kirjoitti:
käytä eri muotoa kun haet eikä esim vaan "kissan kynnet" Varmasti löytyy!
hain siis niillä sanoilla millä itse kirjoitin ja en siltikään löydä.
- etsijä1111
etsijä1111 kirjoitti:
hain siis niillä sanoilla millä itse kirjoitin ja en siltikään löydä.
koitin esimerkiksi nyt hakea kaikki viestit jotka sisältää sanan hesy, niin haku ei löydä mitään tämän kissapalstan viestejä, joissa ehdotetaan kissaa haluaville että käyvät kysymässä hesy :stä. eli joku tuossa haussa mättää.
- Nuhanenä
etsijä1111 kirjoitti:
koitin esimerkiksi nyt hakea kaikki viestit jotka sisältää sanan hesy, niin haku ei löydä mitään tämän kissapalstan viestejä, joissa ehdotetaan kissaa haluaville että käyvät kysymässä hesy :stä. eli joku tuossa haussa mättää.
Laaja haku. Hakusana "hesy" ja hakupalstat "Yleistä kissoista".
Vain 48 osumaa... - etsijä1111
Nuhanenä kirjoitti:
Laaja haku. Hakusana "hesy" ja hakupalstat "Yleistä kissoista".
Vain 48 osumaa...tarkennatko hieman, eli missäkohti määritellään tuo "hakupalstat"? koitin katsella tuosta laajasta hausta mutten löytänyt tuon nimistä kohtaa.
- Nuhanenä
etsijä1111 kirjoitti:
tarkennatko hieman, eli missäkohti määritellään tuo "hakupalstat"? koitin katsella tuosta laajasta hausta mutten löytänyt tuon nimistä kohtaa.
Se olikin "Hae viestejä ainoastaan keskustelusta".
Sorry, muistin väärin. - etsijä1111
Nuhanenä kirjoitti:
Se olikin "Hae viestejä ainoastaan keskustelusta".
Sorry, muistin väärin.ok, nyt selvisi tuokin, ihmettelinkin että mitä tuo "Hae viestejä ainoastaan keskustelusta" oikein meinaa, se tarkoittaa siis palstaa josta etsitään.
näyttäisi siltä ettei se hae kuitenkaan kaikkia viestejä, esim. topic "Kissanpentua etsivä" sisältää monta kertaa sanan hesy eikä sitä tule hakutuloksiin. no, eipä tuo nyt meikäläistä niin haittaa ja tämä lienee jo enemmänkin ylläpidon asia. :) hyvähän se kuitenkin on että haku on olemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251009
- 93953
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84849
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845