Hei,
minulla on tänä kesänä ekaa kertaa palkallinen kesäloma (3 viikkoa). Olin odottanut lomaa pitkään ja työviikot ennen lomaa olivat helppoja. Mutta nyt lomalla, ihan hirveä työstressi. Välillä en saa yölläkään nukutuksi. Joka päivä tulee mieleen joku työjuttu mikä jää sitten kaihertamaan ja masentamaan mieltä. Ja nämä asiat eivät ole mitään akuutteja, vaan sellaisia jotka pitää tehdä joskus tai asioita, jotka olen jo tehnyt ja nyt on tullut mieleen, että on pakko tarkastaa, että olen nuo hommat tehnyt! Mistä tämä johtuu? En osaa lomailla ja nyt suren myös sitä etten osaa nauttia yhtään lomasta. Onko täällä muita, joiden lomat menee/on mennyt tätä rataa? Oletteko saaneet jostain apua tähän ongelmaan? Olen yrittänyy olla lukematta sähköpostejani, mutta joku pakottava tarve tarkistaa ne.
Voiko tämä johtua raskaushormoneista?
Lomalla työstressi vain paheni
vihaan tätä lomaa
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388