Lyhytpinnainen kiivas mies ja vauva?

Miten onnistuu?

Miten lyhytpinnainen, järjestystä vaaliva mies, jolla on aikaavievä ja stressaava autoharrastus pärjäisi vauvan kanssa? Olisiko se Goodbye akka ja kersa, vai voisiko ihmeitä tapahtua?

7

318

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harrastus jäissä

      Harrastus minimiin. Ei siinä muuta auta. Harrastamaan ehtii myöhemmin kun vaikeimmat ajat on ohitse. Jokaisen on tehtävä uhrauksia, niin miehen kuin naisenkin.

    • pahani julmu

      Onkohan miehelläsi neurologista häikkää?...asberger? Miehen kanssa puhuttava vakavasti ja jos vähänkään vaistosi sanoo että mies voisi tehdä sinulal tai vauvalle jotain-älkää lisääntykö. Tai vaihda ukkoa..

    • hmmmm

      Lyhytpinnaisuus... Kuulostaa huonolta. Kyllä normaali mies laittaa vaimonsa ja lapsen harrastusten edelle. Haluaako hän edes kanssasi lapsia? Oletteko keskustelleet aiheesta?

    • kokemust.

      Onko kokemusta tälläisestä miehestä isänä? Jääkö valmomiset ja rauhoittelut kokonaan naisen hommaksi, ja mies painuu kiukkukohtauksen aikaan kaupungille?

      • Remonttia...ajoa

        ? Autonlaitot, ja semmoiset voi tehdä porukallakin. Muksu turvakaukaloon mukaan. Tarvikekassikin, jossa kunkin session kulutusroju, kuten tuttipullot, vaipat mukana...

        Kohdussa muksu kyllä kulkee kiljumatta, ainakin minulla on kaksi kulkenut... osanpesua, pitkäjatkoja se ja se hylsy-juttuja... Palovahtinakin hitsatessa, jne... Nuorempikin jo aikuinen, on osin isänsä jalanjäljillä ollut, eikä peukalo ole suussa jos pitää autoa laittaa.
        Jäärata jäi aikoinaan vähemmälle, samoin muu ajaminen, mutta mitenkäs muksut vanhemman harrastuksissa ei olisi mukanakin?

        Onko oikeasti niin vaikeaa nykyään olla vanhempi, jos on erikoisia(?) harrastuksia, ettei voi olla varma pitäiskö koko lapsihanke perua, siirtyä lapsen kanssa steriiliin elämään ns. pois vanhemman omimmilta aloilta? Ei meiltä ainakaan moisten takia otettu muksuja poiskaan, ja turvallisuus pidettiin mielessä kyllä.


    • varo vaan

      Tunnen yhden. Mikään miehen oma harrastus tai muu ei jäänyt lapsen syntymän vuoksi. Juurikin baariin juoksi riidan päätteeksi. Nainen sanoi ettei jaksa ja niin se mies ymmärsi sen lähtemällä. Yhteishuoltajuus heillä kait on, mutta ei se mies kyllä lasta ota jokatoinen vkl, jos sillä on jotain muuta menoa. Mutta voihan ne jotkut miehet muuttuakin.

    • 12 + 1

      Vähän huonolta lähtökohdalta kyllä kuulostaa. Onko kovin nuorikin mies? Miehet yleensä kypsyvät isäksi vasta sitten kun kolmekymmentä on lähempänä kuin kaksikymmentä. Ylipäänsäkin miehen on itsekin todella haluttava lasta, muuten ei tule kuin sanomista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe