Vaihtoehtoinen vakkariketju

Hasse_seta

on tässä. Ei nimiä, etteivät trollit pääse tänne haulla tai keskusteluhistoriaa selaamalla. Eikä tietenkään omalla varsinaisella nikillä.

Jospa tämä säilyisi trolleilta koskemattomana vaikka edes viikon, niin hyvä.

18

359

Vastaukset

• Täällähän on autiompaa kuin petankissa.

• Ei se minua haittaa. Saanpahan itsekin trollata ja riehua. Mitäs olet touhunnut?

• Hasse_seta kirjoitti:

Ei se minua haittaa. Saanpahan itsekin trollata ja riehua. Mitäs olet touhunnut?

Söin juuri kuhaa.

Ei ole vielä ukkosta, mutta jostain kuuluu jyrinää.

• BL. kirjoitti:

Söin juuri kuhaa.

Ei ole vielä ukkosta, mutta jostain kuuluu jyrinää.

Täällä (eli Helsingissä) satoi ja ihan vähän ukkosti, mutta muuten on ollut edelleen tukalaa.

Löysin uuden pullaarion 8P**** Sieltä saa lime-juustokakkua.

• Hasse_seta kirjoitti:

Täällä (eli Helsingissä) satoi ja ihan vähän ukkosti, mutta muuten on ollut edelleen tukalaa.

Löysin uuden pullaarion 8P**** Sieltä saa lime-juustokakkua.

Kuulostaa vaaralliselta.
      (sinulla on muuten mutakakkua siellä pakastimessasi, vaikkei pitänyt olla)

• Hei, perustetaan älyttömästi uusia ketjuja! Mitä ne ovat ne sellaiset kissakuvaketjut? Onko se jotain kaksimielistä? Perustan kuitenkin nyt kissakuvaketjun.

SItten pitää olla tietysti musaketju. Sinä saat perustaa sen, koska kukaan ei taaskaan kuitenkaan halua kuunnella Bachin sellojuttuja.

• Noh...
      Ajattelin kyllä puuhastella jotakin lähes hyödytöntä, mutta musaketjun tietysti voi sisällyttää siihen.

• BL. kirjoitti:

Noh...
      Ajattelin kyllä puuhastella jotakin lähes hyödytöntä, mutta musaketjun tietysti voi sisällyttää siihen.

Perustat perkele nyt vaan. En halua olla palstan ainoa hörhö.

Kaksimielisyyksiä varten pitäisi olla tietysti tämä tämmöinen nyrskytysketju, mutta jätän sen laatimisen spesialisteille.

• Hasse_seta kirjoitti:

Perustat perkele nyt vaan. En halua olla palstan ainoa hörhö.

Kaksimielisyyksiä varten pitäisi olla tietysti tämä tämmöinen nyrskytysketju, mutta jätän sen laatimisen spesialisteille.

Heheh.
      Ernua.
      Kenkkulit. :E
      Ei ole kivaa.
      Kamalaa.
      En tykkää.
      En.

• hohohoo kirjoitti:

Heheh.
      Ernua.
      Kenkkulit. :E
      Ei ole kivaa.
      Kamalaa.
      En tykkää.
      En.

No sitten et käytä. Niin yksinkertaista se on.

• Hasse_seta kirjoitti:

No sitten et käytä. Niin yksinkertaista se on.

Vai että ihan surffausta :DDDDD

• Surffaus :D

Olisi kyllä jännä kokeilla joskus myös tsättäilyä tämän porukan kesken.

• No, minulla on tarve "toteuttaa itseäni" eli linkittää kaikkia paskoja tuubilinkkejä. Se ja sama oikeastaan, että minkä nimisellä palstalla olen, kunhan nyt edes jonkun kanssa voi tsätätä.

En jaksa enää kiinnittää mitään huomiota puklauspalstaan, kai se trollisota sitten joitakin kuitenkin viehättää siinä määrin, että sinne on pakko jäädä kinaamaan. Minä aikani kinasin, enää en viitsi.

t Hasse_seta eli K

• Hyvä tietää, että tällainenkin on.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iranilainen kansanedustaja lupaa 3 miljoonan dollarin palkkion

Trumpin tappajalle. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfa37fd0-332c-4304-8dc6-3f7024244907
    Maailman menoa
    87
    3567
  2. Luisteluvalmentaja Mirjami Penttinen

Valmentaa nuoria kannustavasti ja tasa-arvoisesti.
    15
    1654
  3. MURHA hämeenlinnassa

Keskustassa, maanantain ja tiistain välisenä yönä??!! Kertokaa heti lisää........
    Hämeenlinna
    59
    1240