http://www.hs.fi/kotimaa/Ulkomaalaisille miehille riittää Suomessa vientiä/a1407392425068
"Australialainen insinööri Todd, 25, vietti Suomessa yhdeksän viikkoa töiden vuoksi. Hän lähti Suomesta viikko sitten.
Todd kuvailee Suomen-vierailuaan unohtumattomaksi.
"Olen yrittänyt selittää australialaisille kavereilleni, miten helppoa Suomessa on löytää seuraa. He eivät ymmärrä, miten helppoa se on. Se täytyy kokea itse paikan päällä."
Australiassa Todd ei yritä iskeä naisia joka ilta, mutta Suomessa vientiä on riittänyt yrittämättäkin. Hän arvelee, että suomalaiset naiset yksinkertaisesti rakastavat aussiaksenttia. Hänen mukaansa Suomi-neidot ovat hyvin aloitteellisia ja haluavat ainakin pussailla häntä.
"Olen vienyt ainakin yhden naisen viikossa myös luokseni jatkoille."
--------
"Jyväskyläläisellä Saaralla, 32, on ollut kymmenisen lyhyttä suhdetta ulkomaalaisen miehen kanssa.
Hänen kokemuksensa mukaan ulkomaisten miesten kanssa on helpompi keskustella: käytöstavat ja muiden huomioon ottaminen tulevat heiltä luonnostaan.
"Ei vain tuijoteta jostain nurkasta sanomatta mitään vaan tullaan juttelemaan. En tietenkään väitä, että kaikki suomalaiset miehet ovat tuppisuita", Saara sanoo.
Myös helsinkiläinen Lotta, 29, kiinnostuu helpommin ulkomaalaisista miehistä.
Hänellä on ollut italialainen avomies ja nyt hän tapailee ranskalaista miestä.
"Eteläeurooppalaisten miesten kanssa on helpompi jutella mistä vain myös päiväsaikaan. He tekevät aloitteen myös selvin päin. Lisäksi Helsingissä ei ole kauhean paljon kiinnostavia suomalaisia sinkkumiehiä."
Sekä Saara että Lotta etsivät vakituista parisuhdetta.
"Miehen haluaisi mieluummin tositarkoituksella kuin pelkkänä hetken hupina. Lopulta kriteerinä on miehen luonne eikä hänen kotimaansa, vaikka ulkomaalaiset miehet ovat kyllä usein niin paljon paremman näköisiäkin", Saara myöntää."
Ulkomaalaisille miehille riittää Suomessa vientiä
72
637
Vastaukset
- Tosgana
Tekijöitä:
- mies eroaa muista iskijöistä jo kielen vuoksi.
- nainen voi rentoutua kun tietää että mies lähtee muutaman viikon päästä.
- tartu tilaisuuteen -psykologiaa: se on nyt tai ei koskaan, tuo mieshän lähtee kohta maasta.
- ja ne sosiaaliset taidot. (tiedän myös ulkomaalaisia joilla "ei käy flaksi")- sailersix
Luulisi tuon maasta lähdön olevan monelle esteen, kun mitään vakavampaa ei voi tulla. Mutta ehkä se helpoimpien naisten maassa toimii päinvastaisesti.
- Sailersix
No suomalainen nainen on maailman helpoin, ainakin todistetusti helsinkiläinen. Tästä on nyt niin monta lähdettä, että asia on jo kiistaton.
Mutta erikoista: viimeksi, kun kävin "yössä yksin", se oli Tallinnan lautta, Europa. Olin baareissa noin kaksi tuntia, jona aikana kolme naista teki aloitteen. Kaksi aikuisempaa naista haki tanssimaan ja yksi parikymppinen muotihottis hakeutui useaan kertaan kiehnäämään itseään minua vasten tanssilattialla. Kuulostaa siis juuri samalta kuin noiden ulkomaalaisten tarinoista voisi päätellä. MUTTA: molemmat sievät aikuisemmat naiset olivat Suomessa asuvia virolaisia ja se muotihottis ainakin verenperimältään aasialainen. Lisäksi ainakin yksi välimerellisen näköinen nainen vaikutti avoimelta aloitteilleni. No ehkä flirttiä tuli parilta varatulta blondiltakin, kun en puhunut kanssaan, en tiedä kuinka ulkomaalaisia olivat. Siis saldona iso läjä flirttiä vain parissa tunnissa, mutta lähes kaikki jollain tapaa ulkomaalaisilta.
Miten on edes mahdollista, että maailman helpoimpien naisten maassa suhteettoman suuri osa aloitteellisista ja avoimista naisista on ulkomaalaisia? Saman linjan olen havainnut ennenkin.- ,,,,,,,,,,,
Lue juttus uudelleen niin tajuat että nämä 3 : 2 virolaista ja yksi aasialainen olivat kimpussasi RAHAN takia. Kenties halusivat että tarjoat drinkin tai olisivat pyytäneet seksistä rahaa. No, miksi sittenmuutkin flirttaili ja katseli -koska nainen on aina kiinnostunut miehestä jolle on ottajia.
- sailersix
,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Lue juttus uudelleen niin tajuat että nämä 3 : 2 virolaista ja yksi aasialainen olivat kimpussasi RAHAN takia. Kenties halusivat että tarjoat drinkin tai olisivat pyytäneet seksistä rahaa. No, miksi sittenmuutkin flirttaili ja katseli -koska nainen on aina kiinnostunut miehestä jolle on ottajia.
Vakioselitys. Vaan eivät nuo naiset niin alkoholisteilta vaikuttaneet, eivätkä 99% todennäköisyydellä olleet maksullisiakaan. Tällä palstalla suurimmalle osalle tietenkin mahdotonta uskoa, että naiset voisivat olla aloitteellisia, mutta ei tuo nyt ihan ensimmäinen kerta eläissäni ollut, eikä niitä rahanvinkujia nyt kovin usein tule vastaan. Juomapummit muuten olleet 100% suomalaisia. Ulkomaalaiset naiset eivät ole mitään vaatineet rahamielessä. No ravintolaruoan olen saanut tarjota halutessani.
- ,,,,,,,,,,,
sailersix kirjoitti:
Vakioselitys. Vaan eivät nuo naiset niin alkoholisteilta vaikuttaneet, eivätkä 99% todennäköisyydellä olleet maksullisiakaan. Tällä palstalla suurimmalle osalle tietenkin mahdotonta uskoa, että naiset voisivat olla aloitteellisia, mutta ei tuo nyt ihan ensimmäinen kerta eläissäni ollut, eikä niitä rahanvinkujia nyt kovin usein tule vastaan. Juomapummit muuten olleet 100% suomalaisia. Ulkomaalaiset naiset eivät ole mitään vaatineet rahamielessä. No ravintolaruoan olen saanut tarjota halutessani.
Eikäne välttämättä sinä päivänä oo rahaa kinuamassa. Ne voi haluta että muutat yhteen niiden kanssa ja alat elättää niitä. Anu Sagim on sen rohkeesti kertonut että avioitui suomeen vain ja ainoastaan rahan takia.
Usko mitä uskot mut älä tyhmä ole. - sailersix
,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Eikäne välttämättä sinä päivänä oo rahaa kinuamassa. Ne voi haluta että muutat yhteen niiden kanssa ja alat elättää niitä. Anu Sagim on sen rohkeesti kertonut että avioitui suomeen vain ja ainoastaan rahan takia.
Usko mitä uskot mut älä tyhmä ole.No jos ja kun olen heitä nuorempi t-paitamies ilman rolexeja tai muitakaan statussymboleita, niin aika heikostipa elättäjänsä valitsevat. Vielä kun siis kyse Suomen sosiaaliturvaan oikeutetuista, Suomessa työssäkäyvistä naisista. Ja mitään eivät muuten töistäni tms. kyselleey. Usko mitä uskot, mutta ei tässä maailmassa kaikki aina ole miehillekään mätää, vaikka noita ongenonkijoitakin on olemassa. Saagim taisi muuten tehdä temppunsa 80-luvun Neuvostoliitossa ja tunnettujen bisnesmiesten kanssa. Pikkuisen eri lähtökohdat.
- ,,,,,,,,,,,
sailersix kirjoitti:
No jos ja kun olen heitä nuorempi t-paitamies ilman rolexeja tai muitakaan statussymboleita, niin aika heikostipa elättäjänsä valitsevat. Vielä kun siis kyse Suomen sosiaaliturvaan oikeutetuista, Suomessa työssäkäyvistä naisista. Ja mitään eivät muuten töistäni tms. kyselleey. Usko mitä uskot, mutta ei tässä maailmassa kaikki aina ole miehillekään mätää, vaikka noita ongenonkijoitakin on olemassa. Saagim taisi muuten tehdä temppunsa 80-luvun Neuvostoliitossa ja tunnettujen bisnesmiesten kanssa. Pikkuisen eri lähtökohdat.
Puumanaisia? Oisit heti sanonu...
- Ja myöhemmin
suomalainen mies joutuu tyytyymään ulkomaalaisen spermaamaan naiseen
- 13+2
Ulkomaalaisen "spermaama" nainen ei tyydy suomalaiseen :D
- Aapo2
Ulkomaalaisten miesten suosio suomalaisessa yöelämässä ei ole mikään uutinen kenellekään, jos on kerrrankin liikkunut ulkona ulkomaalaisen miehen kanssa. Naisten kiinnostus herää välittömästi.
Kateellisena olen katsonut vierestä, miten vaivattomasti naisia saa. Ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun nuori parikymppinen nätti nainen on suoraan sanonut ulkomaalaiselle, että eiköhän jo lähdetä, meiltä saat yösijan. Seuraavana päivänä mies vain ihmettelee tapahtunutta, kun alunperin ei ollut tarkoituksena edes yrittäää jatkoja. Näistä tapauksista nämä Hesarissakin kirjoitetut jutut "Olen yrittänyt selittää australialaisille kavereilleni, miten helppoa Suomessa on löytää seuraa. He eivät ymmärrä, miten helppoa se on. Se täytyy kokea itse paikan päällä." saavat alkuunsa.
Olen itse isännöinyt länsimaalaisia ulkkareita Helsingin yöelämässä aika monta kertaa ja sama kiinnostus joka ikinen kerta miesten tasosta mitenkään riippumatta. Ei ne ulkkaritkaan mitään ihmetyyppejä ole, mutta naisen joutuessa kommunikoimaan itselleen vieraalla kielellä hän joutuu väistämättä altavastaajan asemaan ja mies tuntuu sen jälkeen fiksummalta kuin mitä tosiasiassa onkaan. - fddhdf
Noniin, ei muutakun illanviettoon ja huutelee siellä kovaan ääneen kaikille että HELÖY MEIT ja muutenkin ottaa mallia Crocodile Dundeesta, esittelee kaikille isoa veistä krokotiilinnahkalakissaan ja voi että kun niitä naisia piisaisi.
- Niinpä niin.
Joo siis ulkikset saa suominaista miten päin tahansa.
Huomattavaa on kuitenkin myös se että ei sen ulkomaalaisen miehen tarvitse kovin ihmeellinen olla kun naiset ovat ihan lääpällään. Sillä ei ole siis suomalaisten miesten kanssa mitään tekemistä.
Tuo juttelu sujuu aspekti on sellainen jonka olen huomannut kyllä myös ulkomaalaisten naisten kanssa.
Heidän kanssa on vain helpompi jutella kuin suomalaisten naisten.
Tosin lähestyminen pitää periaatteessa edelleen tehdä itse kuten suomalaisten naisten kanssa, mutta ovat rohkeampi, huom rohkeampia juttelemaan ja asenne on avoin eikä sulkeutuneen varautunut kuten suomalaisilla.
Lisäksi tapaamani ulkomaalaiset naiset ovat olleet hillittyjä käytökseltään joten heidän ei tarvitse edes alkoholilla avata kielenkantojaan ja myöskään eivät ole tyrkkyjä vaikka kauniisti ovat pukeutuneetkin.
Ehkäpä suomalaisessa sukupuolikäyttäytymisessä on jokin ongelma tuon kautta.
Tietysti aina kaikki vieras kiinnostaa varsinkin suomalaisen harmaassa mielenmaisemassa. - dgsdg
Suomalaiset miehet ja naiset on keskenään kuin vanha elähtänyt toisiinsa kypsynyt pariskunta jotka juttelee toisilleen murahdellen mutta innostuu heti kun naapurin mies tai nainen tulee juttusille ja ollaan heti niin iloista ja positiivista että.
- Kutsuu mua ulkomaa
Liittyyköhän tämä jotenkin siihen, että naiset tykkää matkustelusta yleensä miehiä enemmän ja vähintään kerran vuodessa pitää päästä ulkomaille?
- Aapo2
Hesarin kommenttiosastolta lainattua. Tässä kirjoittajalla on sama näkökulma.mitä minäkin olen ajatellut kun tuota touhua olen vierestä katsonut.
Saara: ”Hänen kokemuksensa mukaan ulkomaisten miesten kanssa on helpompi keskustella” ja
Lotta: ”Eteläeurooppalaisten miesten kanssa on helpompi jutella mistä vain myös päiväsaikaan” ovat tyyppisiä lausuntoja suomalaisilta naisilta, jotka harrastavat ulkomaalaisten miesten kanssa seurustelemista.
Analysoidaan hieman.
Suomalainen nainen keskustelee ulkomaalaisen kanssa, kun puhutaan miehen äidinkieltä tai naisen äidinkieltä, toinen on aina hieman ulalla – kielitaito on heikkoa ja keskustelutaso on heikkoa. Jos molemmat puhuvat muuta kuin äidinkieltään, on tilanne vielä pahempi. Kahden eri kieliryhmästä peräisin olevan keskustelun syvällisyys on melko olematonta. Puhutaan pinnallisia ja nainen voi ja saa kuvitella toisen olevan ”fiksumpi” ja kohteliaampi kuin tämä onkaan. Syvällisempi keskustelu ja toisen ymmärtäminen vaatii aika täydellisen kielitaidon – ja kulttuurituntemuksen. Kun suomalainen mies ja nainen keskustelevat on silloinkin suuri väärinymmärryksen vaara. Saati kielitaidon ja kulttuurin puuttuessa.
Sama pitänee paikkansa myös suomalaisten miesten ja ulkomaalaisten naisten suhteen.
Toki onnellisiakin tapauksia on - eikä pieni väärinymmärrys ole kovin paha asia parin keskinäisen suhteen kannalta.- Maassa maan tavalla
Toinen seikka on, että ulkkiksiin suhtaudutaan heti avoimemmin ja positiivisemmin. Naiset on hyvin skeptisiä suomalaisia miehiä kohtaan ja miehen pitää osata rikkoa jotenkin jää ja olla jotenkin ekstrarento ja karismaattinen, jotta häneen suhtauduttaisiin samalla tavalla kuin vaikka itävaltalaiseen, joka tulee söpöllä enkkuaksentillaan kysymään jotain neuvoa. Naiset silmät kirkastuu ja olemus muuttuu heti ja hän silmät suurina kyselee ulkkikselta kaikenlaista ja lupautuu lähtemään oppaaksi. Itävaltalainen huonolla englannintaidollaan antaa lyhyitä vastauksia, jotka tuntuu naisesta niin ihanan söpöiltä. Vaikka ulkkismies olisi vähän sosiaalisesti kömpelökin, niin suominainen ihan sulaa ulkkiksen edessä. Millainen on vastaava tilanne, että suomalainen mies tulee kysymään naiselta neuvoa? Nainen katsoo heti epäillen, että mitä toi oikein yrittää ja töksäyttää jonkun lyhyen vastauksen ja jatkaa matkaa.
- Tätä minäkin olen
ihmetellyt. Onko ihmisillä todellakin niin hyvä kielitaito, että he pystyvät kommunikoimaan toiskielisen kumppanin kanssa täydellisesti. Toisaalta kommunikaatio monien suomalaisten keskinäisessä suhteessa ei ole kovin syvällistä ( varsinkin jos suhde on sellaista vartalokemiaa lähinnä) joten mitäpä väliä. Toisaalta on kummaa, että samaan aikaan haluttaisiin kuitenkin korkeakoulutettua kumppania, sillä olen kuvitellut, että naiset hakevat kaltaistaan akateemista kumppania juuri samankaltaisen kommunikaatio tavan ja "yhteisen kielen" vuoksi,
- Itellä ihan ok
Tätä minäkin olen kirjoitti:
ihmetellyt. Onko ihmisillä todellakin niin hyvä kielitaito, että he pystyvät kommunikoimaan toiskielisen kumppanin kanssa täydellisesti. Toisaalta kommunikaatio monien suomalaisten keskinäisessä suhteessa ei ole kovin syvällistä ( varsinkin jos suhde on sellaista vartalokemiaa lähinnä) joten mitäpä väliä. Toisaalta on kummaa, että samaan aikaan haluttaisiin kuitenkin korkeakoulutettua kumppania, sillä olen kuvitellut, että naiset hakevat kaltaistaan akateemista kumppania juuri samankaltaisen kommunikaatio tavan ja "yhteisen kielen" vuoksi,
Eiköhän kommunikointi suju jos on edes alkeellinen englanninkielen taito. Harvapa niistä ulkkiksistakaan osaa täydellistä englantia ellei satu olemaan Amerikasta tai Englannista kotoisin.
- English muthafucka!
Itellä ihan ok kirjoitti:
Eiköhän kommunikointi suju jos on edes alkeellinen englanninkielen taito. Harvapa niistä ulkkiksistakaan osaa täydellistä englantia ellei satu olemaan Amerikasta tai Englannista kotoisin.
Tai Australiasta tai Kanadasta tai Uudesta Seelannista tai Jamaikalta tai Barbadokselta tai Samoalta tai tai tai.
- Joo kyllä tolla
Itellä ihan ok kirjoitti:
alkeellisella englannillakin voi tehdä selväksi, että haluaa panna
- 19+18
Tätä minäkin olen kirjoitti:
Palasin Suomeen siksi, että olin väsynyt "puhumaan kielillä", halusin ilmaista itseäni täydellisesti. Järkytykseni oli melkoinen huomattuani, etten tajunnut mitään suomalaisten jutuista eivätkä he minun... Huoritteluista puhumattakaan. Ajan kanssa tietysti helpotti, löysin paikkani kultttuuripiireistä, missä kaikki ovat outoja ja juoppoja :D
- nainen.78..
Mun sisko puhuu niin hyvin ranskaa et sitä luullaan ranskalaiseksi. Toinen puhuu täydellistä englantia. Suomesta löytyy korkeasti koulutettuja naisia jotka ovat myös asuneet pitkiä aikoja ulkomailla. Ei kaikilla suinkaan ole huono kielitaito kuten jollain kännivosuilla saattaa olla.
Itsekin nautin suunnattomasti tuntikausia englanniksi puhumisesta vaikken sänkyyn ulkkien kanssa ole mennyt enkä mene. - Prinsessa Ruusunen
19+18 kirjoitti:
Palasin Suomeen siksi, että olin väsynyt "puhumaan kielillä", halusin ilmaista itseäni täydellisesti. Järkytykseni oli melkoinen huomattuani, etten tajunnut mitään suomalaisten jutuista eivätkä he minun... Huoritteluista puhumattakaan. Ajan kanssa tietysti helpotti, löysin paikkani kultttuuripiireistä, missä kaikki ovat outoja ja juoppoja :D
Sitten heräsit, vaihdoit puhtaat stringit ja kävit aamupaskalla.
- ulkkisten panija
nainen.78.. kirjoitti:
Mun sisko puhuu niin hyvin ranskaa et sitä luullaan ranskalaiseksi. Toinen puhuu täydellistä englantia. Suomesta löytyy korkeasti koulutettuja naisia jotka ovat myös asuneet pitkiä aikoja ulkomailla. Ei kaikilla suinkaan ole huono kielitaito kuten jollain kännivosuilla saattaa olla.
Itsekin nautin suunnattomasti tuntikausia englanniksi puhumisesta vaikken sänkyyn ulkkien kanssa ole mennyt enkä mene.Taidat olla joku persujunttirasisti.
- Ihastuminen ei ole
Joo kyllä tolla kirjoitti:
alkeellisella englannillakin voi tehdä selväksi, että haluaa panna
pelkkää seksiä
- Spermavittu puhuu
Ihastuminen ei ole kirjoitti:
pelkkää seksiä
Mutta kummasti sitä pillua vaan silti tulee jaettua.
- Itellä ihan ok
English muthafucka! kirjoitti:
Tai Australiasta tai Kanadasta tai Uudesta Seelannista tai Jamaikalta tai Barbadokselta tai Samoalta tai tai tai.
No esimerkkini olivat lähinnä kärjistettyjä, en jaksa alkaa luettelemaan kaikkia maita joissa ihmiset osaavat puhua englantia. Tosin onhan sekin yksilökohtaista että kuka osaa ja kuka ei.
- Aapo2
Kuvaa kyllä myös suomalaista mielipideilmastoa, kun Suomen ykköslehti Helsingin Sanomat julkaisee jutun, jossa aussi Todd kehuu saavansa suomalaisia naisia sänkyynsä, vaikkei mitenkään edes yritä ja jyväskyläläinen Saara kehuu lehdessä maanneensa kymmenen eri ulkomaalaisen miehen kanssa.
Tottahan tuo on, mutta juttu on enemmän Seiskatasoa kuin itseään laatumediaksi kuvaavaan lehden sivuille tarkoitettua. En voi kuvitella, että Financial Timesissa tai Der Spiegelissä olisi tämänlaista tarinaa oman maan naisista.- tuplastandardi
Paljon paneva nainen on seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva itsenäinen vapaa nainen, joka osaa pitää hauskaa. Paljon paneva mies on tunteeton sovinistinen sika, joka esineellistää naisia.
- ätmi
Hesarin levikki on lasketellut jo pitkän tovin. He yrittävät nyt muuttaa sisältöään viihteellisemmäksi siinä toivossa, että joku vielä kiinnostuisi heidän höpinöistään.
- monta syytä
Kyllähän siinä artikkelissa tuotiin selvästi esiin monia syitä, miksi ulkomaalaiset kiinnostavat: Suomen miehillä on huonompi koulutus, puutteelliset käytöstavat ja olemattomat kommunikointitaidot ja lisäksi ulkomaalaiset ovat paremmannäköisiä. Sanoisin, että, jos miehet Suomessa kiinnittäisivät enemmän huomiota näihin seikkoihin, vientiä riittäisi myös näille Sinkut-palstalaisille.
- ätmi
Tuo koulutusjuttu oli kirkkaasti vähä-älyisin perustelu koko jutussa. Tänne tulevilla ulkomaalaisilla on toki todennäköisesti korkeakoulutus, mutta samalla tavalla heidän kotimaassaan on niitä vähemmän koulutettuja miehiä.
- 29vneitsyt
Turkkilaisten ja marokkolaisten koulutustausta on varmasti paljon korkeampi? Salli minun nauraa.
- luepa vielä kerran
29vneitsyt kirjoitti:
Turkkilaisten ja marokkolaisten koulutustausta on varmasti paljon korkeampi? Salli minun nauraa.
Koulutushan oli vain yksi luetelluista syistä...
- communication--
Tahtoisin kyseenalaistaa naisten kommunikointitaidot ainakin mitä näihin pariutumisjuttuihin tulee. Passiivinen odottelu ja telepaattisten mikrosignaalien lähettely ei ole kovin kaukana jonkun autistin kommunikointikyvyistä. Tai treffeillä miehen vastuu naisen viihdyttämisestä vs. nainen tuppisuisena makutuomarina, jonka ulosanti rajoittuu hihittelyyn.
- saikersix
ätmi kirjoitti:
Tuo koulutusjuttu oli kirkkaasti vähä-älyisin perustelu koko jutussa. Tänne tulevilla ulkomaalaisilla on toki todennäköisesti korkeakoulutus, mutta samalla tavalla heidän kotimaassaan on niitä vähemmän koulutettuja miehiä.
Kaikki ulkomaalaiset laskien ei taatusti ole heillä parempi koulutus. Mutta vain länsimaiden tulokkaat laskien tuo voi pitää paikkansa, mutta ei ole mikään itsestäänselvyys.
- Aapo2
Voin useiden tosielämässä saatujen kokemusten perusteella kertoa, että kun porukassa on hyvin koulutettuja akateemisen tason suomalaisia ja länsieurooppalaisia / anglosaksimiehiä, joilla on kaikilla hyvät käytöstavat ja kommunikointitaidot, niin naiset säännönmukaisesti jättivät kotimaan pojat huomioimatta pyrkiessään ulkkareiden iholle.
Ulkonäöstä en sano mitään, sen puoleensavetävyyden ratkaisevat naisten mielipiteet. Täyty kyllä myöntää, että esim. hollantilaiset ovat lähes kauttaaltaan pitempiä kuin keskiverto suomalaismies. - 8+14
29vneitsyt kirjoitti:
Voinko välittää kommenttisi Turun yliopiston marokkolaisille?
- 15+15
communication-- kirjoitti:
Tahtoisin kyseenalaistaa naisten kommunikointitaidot ainakin mitä näihin pariutumisjuttuihin tulee. Passiivinen odottelu ja telepaattisten mikrosignaalien lähettely ei ole kovin kaukana jonkun autistin kommunikointikyvyistä. Tai treffeillä miehen vastuu naisen viihdyttämisestä vs. nainen tuppisuisena makutuomarina, jonka ulosanti rajoittuu hihittelyyn.
Nainen hihitteli treffeillä kanssasi? No juu, taidan ymmärtää...
- 18+2
Aapo2 kirjoitti:
Voin useiden tosielämässä saatujen kokemusten perusteella kertoa, että kun porukassa on hyvin koulutettuja akateemisen tason suomalaisia ja länsieurooppalaisia / anglosaksimiehiä, joilla on kaikilla hyvät käytöstavat ja kommunikointitaidot, niin naiset säännönmukaisesti jättivät kotimaan pojat huomioimatta pyrkiessään ulkkareiden iholle.
Ulkonäöstä en sano mitään, sen puoleensavetävyyden ratkaisevat naisten mielipiteet. Täyty kyllä myöntää, että esim. hollantilaiset ovat lähes kauttaaltaan pitempiä kuin keskiverto suomalaismies.Tapasin todella kivan ja mukavan hollanitilaisen, mutta en voinut kuin vain tuijottaa hänen vauvanpunaisia kalsareitaan, jotka pursuivat lannefarkuista.
- GirlfriendHki
Mä kieltäydyn toistuvasti ulkomaalaistemän treffipyynnöistä. Netissä ja kadulla ovat kovin aktiivisia. En voi ymmärtää et joku innostuu ulkomaalaisista, täytyy olla kai tosi puutteessa ja villi.
Itse harrastan seksiä vain rakastamani ihmisen kanssa. - Hmmm....
Yleensä seksiseikkailuillaan kerskaileva ihminen omaa huonon itsetunnon. Tosi panomies ei kehu panoillaan. Hänen ei tarvitse.
Ja näemmä hesari on tosi alamaissa. Joka päivä tuntuu olevan rahvasta kosiskelevia seksiaiheisia juttuja. - yyyyhhgfggfgfggfyryy
Mitä tuosta, itsekin tykkään ulkomaalaisista naisista. Exä on brassi ja tuskin suomalaisesta vastaavaa löydän.
- ---
Älä brassaile.
- MissChievous
Kaikissa maissa on tuo eksoottisuus-bonus.
Onhan joku vaalea, ihan ok, suomikundikin jossain Brasialiassa tai Aasiassa ihan tosi kuumaa kamaa koska on siellä "eksoottinen" ja heihin nähden luultavasti tosi varakas.
Toimii ihan missäpäin vain tuo eksoottosuuskortti, mikä saa ihmisen näyttämään ja vaikuttamaan entistä paremmalta.
Täällä se toimii VIELÄ paremmin, koska suomi on piunei maa ja täällä on vähän ulkomaalaisia laatumiehiä, tai laatumiehiä yleensä.
GSuomalaiset naiset on hätää kärsimässä sitoutumiskammoisten, tunnekylmien ja tunteista puhumattomien miesten kanssa, ja kun siihen sitten tuypsahtaa kommunikointitaitoinen herrasmies, seksyllä aksentilla, ja komealla ulkonäöllä, niin varmasti tarrataan kiinni tuohon harvinaiseen herkkuun.
Miehet voisivat yrittää tehdä itsestään enemmän herrasmiehiä, romanttisia, eikä negatiivisia ja kyliä pleijereitä, niin naiste ihastuisivat teihinkin enemmän.
Eli ottakaa mallia!
ps.s itse valitsisiin ehkä kuitenkin ihan suomalaisen komean kundin, kuin ulkkiksen, mutta harmi vaan kun ne ei tule niillä samoilla henkisillä taidoilla (huomaavaisuus, ystävällisyys, tunneäly, kommunikointi) niissä länkkäriulkkis on voittamaton.- Äädämi
Täällä on vittu tasa-arvo, itse sen huorat halusitte. Niin että miksikään asiakaspalvelevaksi pelleksi en ala. Joten pillua pöytään huorat, haarat auki oma-aloitteisesti!
- perkele
Äädämi kirjoitti:
Täällä on vittu tasa-arvo, itse sen huorat halusitte. Niin että miksikään asiakaspalvelevaksi pelleksi en ala. Joten pillua pöytään huorat, haarat auki oma-aloitteisesti!
Mutta ulkomaalaisille ette niitä availe.
- kiitän ja kumarran
Näin kokemattoman näkökulmasta kuin paskaa hieroisi naamaan. Kiitos hysäri.
- suomihuora=15nussima
Olen aina sanonut, että Suomi on euroopan Thaimaa.
- plaaaahhhhhhh
Ja silti sinä jäät aina ilman :)
- Neeno
Olen suhteellisen tumma muuten, mutta minulla on vaaleat hiukset. Kun värjäsin hiukseni tummiksi, flaksi alkoi käymään. Näytin kuulemma ihan kreikkalaiselta tai jotain. Huomasin kuitenkin aina pettymyksen naisten silmissä, kun kerroin olevani ihan kotikutoinen suomalainen. Kyllästyin siihen että minua luultiin aina joksikin ulkkikseksi ja kasvatin takaisin oman vaalean tukan. Mutta jutun pointti on se, että tulipahan nähtyä omakohtaisesti suominaisen ulkkismunan himo.
Eipä sillä, että kyllähän tuo ulkomaalainen nainen saa oman päänikin kääntymään. Kai se on jotain eksotiikkaa :D- Näin on marjat
Olisit opetellut vähän kreikkaa ja mennyt naiselle juttelemaan, niin kohta olisi kai patja heilahdellut.
- International love
Suomalainen nainen on ilmainen huora ulkomaan miehille. Koko maa on yksi iso hyväntekeväisyysperiaatteella toimiva bordello ulkomaanpellen käyttöön. Vähän huonoa englantia kun sönköttää, niin suomalainen horopillulutka avaa haarat saman tien, eikä maksa mitään, se on gratis, thoroughly fucked Finnish pussy for free. Tervetuloa Suomeen nussimaan kaikki gigolot karvakädet ja viidakkokielten molottajat, suomihuoralla on aina avoimien haarojen päivä!
- Ikisinkku M
V..u joo, vaikka yleensä en kannata väkivaltaa kyllä tämän(kin) jutun perusteella suomih..ot pitäisi lävistää tylpällä seipäällä pitkittäissuunnassa peräaukon kautta ja pystyttää se seiväs sitten Suomen rajalle, siinähän sitten levittelisivät haarojaan ulkkikisille sen 3-5 päivää:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Seivästäminen
Tuokin jutun tyyppi näyttää iha tavikselta, on se ihme ettei sen tarvitse tehdä mitään vaan muijat änkeää jatkoille ihan oma-aloitteisesti mutta jos kantasuomalaiselle pitäisi aloite tehdä niin onhan se ihan v..un vaikeaa.- Äädämi
Se taviksen näköisyys tyrehdyttää pillunsaannin vain suomalaiselta mieheltä, silloin sitä sopii käyttää tekosyynä olla antamatta. Edellisellä työpaikallani oli italialainen mies, muuttanut Suomeen suomalaisen vaimonsa perässä. Se kertoi kolmen Suomessa asutun vuoden aikana nussineensa 30 naista, ja oli siis naimisissa koko ajan. Ainakin kaksi näistä naisista oli jotain 19-vuotiaita kesäharjoittelijatyttöjä, joten mihinkään mummosarjaan ei joutunut tyytymään. Heppu oli keski-ikäinen, lyhyt, tukevahko, päälaelta kaljuuntunut. Samanlainen suomalaismies ei saisi pillua muuten kuin rahalla.
- pettäjätyyppituo
Äädämi kirjoitti:
Se taviksen näköisyys tyrehdyttää pillunsaannin vain suomalaiselta mieheltä, silloin sitä sopii käyttää tekosyynä olla antamatta. Edellisellä työpaikallani oli italialainen mies, muuttanut Suomeen suomalaisen vaimonsa perässä. Se kertoi kolmen Suomessa asutun vuoden aikana nussineensa 30 naista, ja oli siis naimisissa koko ajan. Ainakin kaksi näistä naisista oli jotain 19-vuotiaita kesäharjoittelijatyttöjä, joten mihinkään mummosarjaan ei joutunut tyytymään. Heppu oli keski-ikäinen, lyhyt, tukevahko, päälaelta kaljuuntunut. Samanlainen suomalaismies ei saisi pillua muuten kuin rahalla.
"Se taviksen näköisyys tyrehdyttää pillunsaannin vain suomalaiselta mieheltä, silloin sitä sopii käyttää tekosyynä olla antamatta. Edellisellä työpaikallani oli italialainen mies, muuttanut Suomeen suomalaisen vaimonsa perässä. Se kertoi kolmen Suomessa asutun vuoden aikana nussineensa 30 naista, ja oli siis naimisissa koko ajan. Ainakin kaksi näistä naisista oli jotain 19-vuotiaita kesäharjoittelijatyttöjä, joten mihinkään mummosarjaan ei joutunut tyytymään. Heppu oli keski-ikäinen, lyhyt, tukevahko, päälaelta kaljuuntunut. Samanlainen suomalaismies ei saisi pillua muuten kuin rahalla."
Kai ilmoitit sille vaimolle vai nauroitko vaan ja pidit asian omana tietonasi? italialaiset noin niin kuin muutenkin ovat varsin kovia kehumaan olemattomilla asioillakin, joten se luku saattoi hyvinkin olla 3-13 oikeasti. Ja reilu tyyppi olisi ilmoittanut sille vaimolle että mies pettänyt aina, hölmö vaimo ei välttämättä tiedä yhtään minkälaisen sian nai! - 13+14
En ole niin pahansuopa, että seivästäisin ätminkäisiä, mutta kiistämättä mieleen tulee, miten harventaa niitä.
- Ei mitään uutta
Naiset ovat samanlaisia myös muualla.
Olen vaalea ja suht sosiaalinen suomalainen mies. Uskallan jutella tuntemattomien naisten kanssa ihan selvinpäin. Olen kahdessa eri maassa havainnut, jos puhut kantaväestön kieltä, naiset ovat sulaa vahaa aika nopeasti. Naiset saavat puhua omaa äidinkieltään "eksoottiselle" ulkomaalaiselle.
Sama pätee myös suomessa, jos sattumalta avaa keskustelun jossakin arkisessa tilanteessa kaupungilla, suomalaisten kanssa ei juttu yleensä etene yhtään sen pidemmälle, mutta ulkomaalaiset naiset jäävät mielellään juttelemaan ovat he sitten suomessa asuvia tai turisteja.
Olen ulkomailla myös kokenut että ollessani turisti kiinnostus naisilla saattaa lopahtaa hyvin nopeasti, mutta kun käy ilmi että asun "toistaiseksi" paikan päällä, juttu etenee yleensä hyvin suotuisasti.
Lienee selvää että erillaisuus viehättää jo biologisista syistä ja naisten halu pysyvään suhteeseen suosiii sitä ettei keskustelukumppani ole paikalla vain käymässä. - Me suomalaiset miehet
olemme kyllä täysiä kummajaisia. Keskimäärin olemme todella hyvin koulutettuja maailman mittakaavassa, ei kelpaa. Meitä on täysi-ikäisinä pari miljoonaa, maailmalla miehiä on monta miljardia, silti kuka tahansa ulkomaalainen on eksoottisempi. Meitä kaikkia paikallisia yhdistää se, ettemme ole kiinnostavia. Kuka tahansa ulkomaalaisstatuksella elävä on kiinnostavampi. Aina. Kukaan meistä ei osaa puhua tunteista, seksistä ja ihmissuhteista, käytöstavatkin ovat kateissa joka olkitukalta. Kaikki tämä onnistuu luontevasti keneltä tahansa muulta kuin suomalaiselta mieheltä. Ihan kaikilta muilta.
No joo, onhan tuossa jo turhaakin itseruoskintaa. Eivät kaikki suomalaiset naiset noin ajattele, vaikkakin aika monesti tällaiset päästetään mediassa esiin. Olen antanut itselleni ymmärtää, että suomimiehellä olisi eksoottisena vientiä lähes kaikkialla muualla. En tiedä, millaista ruoskintaa niissä maissa lehdistö harrastaa omista miehistään, kun vaaleat pohjoisen miehet ovat kaikessa parempia kuin paikalliset - ehkä se on vain suomalaisen median geneettinen ominaispiirre. - Ei mitään uutta
Mikä ihme kohu tästäkin jutusta on noussut? Aina naiset on olleet ulkomaalaisten miesten perään.
Esimerkiksi kun joskus vanhoina aikoina laiva ankkuroitui vieraaseen satamaan, niin merimiehet lähtivät heti maihin tekemään valloituksia. Ja kyllä silloinkin naiset olivat innokkaina ulkomaalaisten perään. Ties kuinka monen suomalaisen suvusta löytyy noita juttuja.
Ja kyllä Euroopassa oli hameväki innoissaan kun 2.maailmansodan aikana USA:sta tuli joukko afroamerikkalaisia sotilaita auttamaan taistelussa natseja vastaan.
Kyllä ne vieraat miehet on aina kiehtoneet...- Justjoo tämäkin
Mistä tällaisetkin esimerkkiselitykset ovat löytyneet? Kun merimiehet lähtivät vanhoina aikoina maihin, niin heitä varten oli järjestetty satamakapakoihin seuraa, joka ei ihan miesten suloisten silmien takia iloisiin leikkeihin ryhtynyt. Ja sota-aikana kaikki 18-40 vuotiaat miehet olivat vuosikaupalla rintamalla, joten nykyaateeämmäkin saisi naiset voihkimaan ihastuksesta. Joten ei ihan kelpaa vertailukohdaksi nykymenolle.
Ja tehdään selväksi, että nailonsukkien ja tupakkiaskien avulla amit aikoinaan Euroopassa naisissa kävivät.
Ja linkkilähdettä kehiin, jos pitäydyt väitteessäsi afroamerikkalaisten suosiosta WWII:n aikaan. Rotujen sekoituksista ei tuohon aikaan oltu mitenkään innoissaan.
- aatami äätämi
Kyllä tuollaisiin "suomalainen huora - ulkomaalainen mies" pariskuntiin on välit saatava täysin poikki. En minä ainakaan rupea tuollaisia lorttoja sietämään.
- -M-
Eihän tuossa mitään uutta tietenkään ole, mutta sen verran se laittoi miettimään että ehkäpä naiset tosiaan ovat aloitteellisia kun riittävän kiinnostava kohde ilmaantuu näkökenttään. Pitää vaan hyväksyä että jotain eksotiikkaa tai muuta erikoisuutta siihen kiinnostukseen vaaditaan. Voin siis viimeinkin rauhallisin mielin todeta että en vain kelpaa ja vetäytyä jonnekin maakuoppaan maatumaan.
- 5+22
Ulkomaalaisten miesten perään olevat naiset on ok, onhan näitä miehiäkin thai vaimojen kanssa. Mitä tulee naisten aloitteellisuuteen, ei kannata syyttää miehiä siitä mitä on itse.
- kiltti atm
Saaralla ollut 10 lyhyttä suhdetta eli Saara on lutka joka jakaa lähes kaikille. Tuollainen nainen ei ikinä osaa sitoutua yhteen mieheen.
Lotta sama juttu, tuollaiset ei ei sitoudu vaan jakavat per-settä heti jos mies on komea. Luonne ei ole koskaan miehen kriteeri naiselle. Sen huomaa kyllä naisten puheista kun aina selittävät että mies on väkivaltainen- Justjoo
Kun otit puheeksi, niin Hesarin kommenttiosastolta lainattua:
Nimimerkki "sirkustirehtööri": Koomista, että tämä kymmenessä lyhyessä suhteessa ulkomaalaisen kanssa ollut jyväskyläläinen Saara selittää tohkeissaan, kuinka paljon parempia ulkomaalaiset miehet ovat ja sitten vielä vollottaa, että "Miehen haluaisi mieluummin tositarkoituksella kuin pelkkänä hetken hupina". Jos ei ne "paremmat" ulkomaalaiset miehetkään kelpaa siihen tositarkoitukseen, niin on syytä katsoa vakavasti peiliin.
Ja sitten topakka vastaus edelliseen
Nimimerkki "simppa vaan": Onko kymmenen suhdetta ulkomaalaiseen mielestäsi paljon? Ei minusta. Nykyään monella on satoja partnereita. Tietysti iästä vähän riippuen. Ehkä sinun pitäisi katsoa peiliin. Näet siellä ahdasmielisen ihmisen. Ihmisen joka kadehtii Saaralta hänen seksuaalisia kokemuksiaan ja tuntee alemmuutta ja siksi mollaa Saaraa, joka vaikuttaa ihan fiksulta nuorelta naiselta. - Aapo2
Justjoo kirjoitti:
Kun otit puheeksi, niin Hesarin kommenttiosastolta lainattua:
Nimimerkki "sirkustirehtööri": Koomista, että tämä kymmenessä lyhyessä suhteessa ulkomaalaisen kanssa ollut jyväskyläläinen Saara selittää tohkeissaan, kuinka paljon parempia ulkomaalaiset miehet ovat ja sitten vielä vollottaa, että "Miehen haluaisi mieluummin tositarkoituksella kuin pelkkänä hetken hupina". Jos ei ne "paremmat" ulkomaalaiset miehetkään kelpaa siihen tositarkoitukseen, niin on syytä katsoa vakavasti peiliin.
Ja sitten topakka vastaus edelliseen
Nimimerkki "simppa vaan": Onko kymmenen suhdetta ulkomaalaiseen mielestäsi paljon? Ei minusta. Nykyään monella on satoja partnereita. Tietysti iästä vähän riippuen. Ehkä sinun pitäisi katsoa peiliin. Näet siellä ahdasmielisen ihmisen. Ihmisen joka kadehtii Saaralta hänen seksuaalisia kokemuksiaan ja tuntee alemmuutta ja siksi mollaa Saaraa, joka vaikuttaa ihan fiksulta nuorelta naiselta.Tällaiset kommentit osoittavat miten paljon mielipideilmasto on muuttunut viimeisen 20 vuoden aikana. Vielä 70-luvulla kukaan ei kehdannut kehuskella lukuisilla suhteillaan, vaikka niitäkin naisia silloin jonkun verran oli.
Nyt asiasta kirjoitetaan Helsingin Sanomiin. Ja kommenttiosiossa moititaan niitä, jotka vielä puolustavat vakavia suhteita ja perheinstituutiota. - cococococ
Aapo2 kirjoitti:
Tällaiset kommentit osoittavat miten paljon mielipideilmasto on muuttunut viimeisen 20 vuoden aikana. Vielä 70-luvulla kukaan ei kehdannut kehuskella lukuisilla suhteillaan, vaikka niitäkin naisia silloin jonkun verran oli.
Nyt asiasta kirjoitetaan Helsingin Sanomiin. Ja kommenttiosiossa moititaan niitä, jotka vielä puolustavat vakavia suhteita ja perheinstituutiota.Minulle on aivan yhdentekevää kenen kanssa ns. suominainen yönsä viettää. MUTTA siinä vaiheessa kun itse tutustun johonkin naiseen ja tulee ilmi, että nainen on paneskellut afrikkalaisten kanssa niin SATAVARMASTI suhde loppuu ja meikä painelee hiv-testin kautta kotia. Vielä pahempi on yh- jolla on penikoita jonkun turkinpippurin kanssa, hah hah haa.
- Totuuttakehiin
On vale että vain suomalaiset miehet haukkuisivat suomalaisia naisia, tiedän yhden italialaisten miesten seksimatkailufoorumin jossa italialaiset haukkuvat päivittäin oman maalaisia naisiaan etenkin "ovimatoiksi" ja ylistävät maasta taivaisiin mm. itäblokin maiden naisia, latinonaisia ja thaikkuja. Mutta eiköhän se eniten riipu ihmisestä itsestään, minkälainen on..
- rasistejaolettetekin
Kuinkahan moni täällä joka ikistä suomalaisnaista haukkuva ukko kumminkin ylpeänä panee jokaista maksullista naista Thaimaan/Viron matkoillaan? On oikeasti Todella ikävää jos joku tummahipiäinen on vienyt jonkun tänne kirjoittaneen tyttöystävän, mutta sille ei voi mitään, kasvakaa ja menkää elämässä eteenpäin! aivan yhtä hyvin se olisi voinut olla viekas naapurinpena joka olisi exänne iskeneet. On liian ristiriitaista haukkua suominaisia h'riksi etenkin silloin jos tänne kirjoittavat itse ravaavat huorissa ulkomailla, ei silloin ole ns. varaa haukkua ketään. Sitä paitsi nämä tapaamanne baaripimut luultavasti huolivat aivan kenet tahansa kun ovat tarpeeksi kännissä, mutta useinhan ihminen etsii samankaltaista seuraa, niin että kannattaisiko vaihtaa piirejä ja olla siisti, jos ei tuollaiset akat muka kiinnosta. Kyllä osa suominaisista (kuten myös muista pohjoismaalaisia) käyttäytyy kuten huoranpenikat se on totta, mutta on erilaisiakin olemassa, mutta ne naiset eivät olekaan niitä 24/7 baareissa pörrääviä jakorasioita jonkalaisiin te tutustutte.
- mies.
En kuul edes thaimaassa ole koskaan käynyt enkä mene. Ja sinkkuna sitä saa tehdä mitä haluaa ja panna ketä haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2742507Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762419SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis121615- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis511510Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1331359
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731029