Kännykkä

Karolin !!!!!11!!

Sanos, mistä on kyse kun kännykkä kuumenee ja myös laturi kuumenee ladatessa. Molemmat ovat liian kuumia (en uskalla ladata enää).

Todennäköisesti kyse on akusta, eli se pitää vaihtaa. Miksi myös laturi kuumenee ladatessa?

13

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karolin !1!!11!!

      Niin, ja sattuneesta syystä en voi soittaa ja kysyä.

    • Karolin !11!!1

      Se voi sittenkin olla laturi. Kokeilin hetkeksi, ja laturi kuumeni välittömästi. Panin kännykän nyt latautumaan tietokoneen kautta.

      Ostanko silti uuden akun? Miten tuo virta menee laturissa ja kännykässä?

    • BL.

      Voi olla että jokin kuluttaa ylimääräistä virtaa ja laturi kuumenee siksi.

      Sammuta puhelin kokonaan, sillä siellä voi olla myös jokin ohjelma joka on jumissa ja kuluttaa tehoa.

      Lataa sammutettuna kun on jäähtynyt ja seuraa nouseeko lämpö liikaa myös silloin.

      • BL.

        Vasen peukalo on puhki ja kirjoitan yhdellä kädellä.
        Hidasta.


    • Karolin !1!!!

      Sain ladattua kännykän tietokoneen kautta usb-letkulla. Eikös tämä viimeistään tarkoita vikaa laturissa?

      • BL.

        Luultavasti.
        Mutta ihan varma ei voi olla.
        USB-portti antaa vähemmän virtaa ulos kuin laturi, joten puhelin ei välttämättä kuumene sillä virralla, vaikka siinä olisi vika.

        Onko puhelin nyt normaalin viileä?


      • Karolin !1!!11
        BL. kirjoitti:

        Luultavasti.
        Mutta ihan varma ei voi olla.
        USB-portti antaa vähemmän virtaa ulos kuin laturi, joten puhelin ei välttämättä kuumene sillä virralla, vaikka siinä olisi vika.

        Onko puhelin nyt normaalin viileä?

        Juu, ja puhelin ylipäätään latautui, mitä se ei tee laturilla.


      • BL.
        Karolin !1!!11 kirjoitti:

        Juu, ja puhelin ylipäätään latautui, mitä se ei tee laturilla.

        Ok.
        Sitten luultavasti laturivika.


      • Karolin !11!!
        BL. kirjoitti:

        Ok.
        Sitten luultavasti laturivika.

        Örkki ei viitsinyt kävellä taaskaan. Nyt se ei suostu kiertämään korttelia toiseenkaan suuntaan. Kannoin sen mäen alas, ja se oli asiaan hyvin tyytyväinen.

        Mitä teen sen kanssa? Ei minulla ole pokkaa ulkoilla niin laiskan beaglen kanssa, että sitä pitää työntää kärryissä. Epäilemättä se pitäisi siitäkin.


      • BL.
        Karolin !11!! kirjoitti:

        Örkki ei viitsinyt kävellä taaskaan. Nyt se ei suostu kiertämään korttelia toiseenkaan suuntaan. Kannoin sen mäen alas, ja se oli asiaan hyvin tyytyväinen.

        Mitä teen sen kanssa? Ei minulla ole pokkaa ulkoilla niin laiskan beaglen kanssa, että sitä pitää työntää kärryissä. Epäilemättä se pitäisi siitäkin.

        Jospa ilmojen viileneminen innostaa liikkumaan enemmän.


      • Karolin !11!
        BL. kirjoitti:

        Jospa ilmojen viileneminen innostaa liikkumaan enemmän.

        "Käpälät kastuvat, en ulkoile enää"

        ':(


      • BL.
        Karolin !11! kirjoitti:

        "Käpälät kastuvat, en ulkoile enää"

        ':(

        No se kottikärry sitten.
        Tai jos se pääsisi ulkoilemaan uudessa paikassa itsekseen, niin saattaisi innostua.


      • Karolin !11!
        BL. kirjoitti:

        No se kottikärry sitten.
        Tai jos se pääsisi ulkoilemaan uudessa paikassa itsekseen, niin saattaisi innostua.

        Suostusikohan se seisomaan skeittilaudalla, jos vedän sitä?

        Tyhmä koira.

        https://www.youtube.com/watch?v=R8XAlSp838Y


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe