Kännykkä

Karolin !!!!!11!!

Sanos, mistä on kyse kun kännykkä kuumenee ja myös laturi kuumenee ladatessa. Molemmat ovat liian kuumia (en uskalla ladata enää).

Todennäköisesti kyse on akusta, eli se pitää vaihtaa. Miksi myös laturi kuumenee ladatessa?

13

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karolin !1!!11!!

      Niin, ja sattuneesta syystä en voi soittaa ja kysyä.

    • Karolin !11!!1

      Se voi sittenkin olla laturi. Kokeilin hetkeksi, ja laturi kuumeni välittömästi. Panin kännykän nyt latautumaan tietokoneen kautta.

      Ostanko silti uuden akun? Miten tuo virta menee laturissa ja kännykässä?

    • BL.

      Voi olla että jokin kuluttaa ylimääräistä virtaa ja laturi kuumenee siksi.

      Sammuta puhelin kokonaan, sillä siellä voi olla myös jokin ohjelma joka on jumissa ja kuluttaa tehoa.

      Lataa sammutettuna kun on jäähtynyt ja seuraa nouseeko lämpö liikaa myös silloin.

      • BL.

        Vasen peukalo on puhki ja kirjoitan yhdellä kädellä.
        Hidasta.


    • Karolin !1!!!

      Sain ladattua kännykän tietokoneen kautta usb-letkulla. Eikös tämä viimeistään tarkoita vikaa laturissa?

      • BL.

        Luultavasti.
        Mutta ihan varma ei voi olla.
        USB-portti antaa vähemmän virtaa ulos kuin laturi, joten puhelin ei välttämättä kuumene sillä virralla, vaikka siinä olisi vika.

        Onko puhelin nyt normaalin viileä?


      • Karolin !1!!11
        BL. kirjoitti:

        Luultavasti.
        Mutta ihan varma ei voi olla.
        USB-portti antaa vähemmän virtaa ulos kuin laturi, joten puhelin ei välttämättä kuumene sillä virralla, vaikka siinä olisi vika.

        Onko puhelin nyt normaalin viileä?

        Juu, ja puhelin ylipäätään latautui, mitä se ei tee laturilla.


      • BL.
        Karolin !1!!11 kirjoitti:

        Juu, ja puhelin ylipäätään latautui, mitä se ei tee laturilla.

        Ok.
        Sitten luultavasti laturivika.


      • Karolin !11!!
        BL. kirjoitti:

        Ok.
        Sitten luultavasti laturivika.

        Örkki ei viitsinyt kävellä taaskaan. Nyt se ei suostu kiertämään korttelia toiseenkaan suuntaan. Kannoin sen mäen alas, ja se oli asiaan hyvin tyytyväinen.

        Mitä teen sen kanssa? Ei minulla ole pokkaa ulkoilla niin laiskan beaglen kanssa, että sitä pitää työntää kärryissä. Epäilemättä se pitäisi siitäkin.


      • BL.
        Karolin !11!! kirjoitti:

        Örkki ei viitsinyt kävellä taaskaan. Nyt se ei suostu kiertämään korttelia toiseenkaan suuntaan. Kannoin sen mäen alas, ja se oli asiaan hyvin tyytyväinen.

        Mitä teen sen kanssa? Ei minulla ole pokkaa ulkoilla niin laiskan beaglen kanssa, että sitä pitää työntää kärryissä. Epäilemättä se pitäisi siitäkin.

        Jospa ilmojen viileneminen innostaa liikkumaan enemmän.


      • Karolin !11!
        BL. kirjoitti:

        Jospa ilmojen viileneminen innostaa liikkumaan enemmän.

        "Käpälät kastuvat, en ulkoile enää"

        ':(


      • BL.
        Karolin !11! kirjoitti:

        "Käpälät kastuvat, en ulkoile enää"

        ':(

        No se kottikärry sitten.
        Tai jos se pääsisi ulkoilemaan uudessa paikassa itsekseen, niin saattaisi innostua.


      • Karolin !11!
        BL. kirjoitti:

        No se kottikärry sitten.
        Tai jos se pääsisi ulkoilemaan uudessa paikassa itsekseen, niin saattaisi innostua.

        Suostusikohan se seisomaan skeittilaudalla, jos vedän sitä?

        Tyhmä koira.

        https://www.youtube.com/watch?v=R8XAlSp838Y


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe