Kännykkä

Karolin !!!!!11!!

Sanos, mistä on kyse kun kännykkä kuumenee ja myös laturi kuumenee ladatessa. Molemmat ovat liian kuumia (en uskalla ladata enää).

Todennäköisesti kyse on akusta, eli se pitää vaihtaa. Miksi myös laturi kuumenee ladatessa?

13

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karolin !1!!11!!

      Niin, ja sattuneesta syystä en voi soittaa ja kysyä.

    • Karolin !11!!1

      Se voi sittenkin olla laturi. Kokeilin hetkeksi, ja laturi kuumeni välittömästi. Panin kännykän nyt latautumaan tietokoneen kautta.

      Ostanko silti uuden akun? Miten tuo virta menee laturissa ja kännykässä?

    • BL.

      Voi olla että jokin kuluttaa ylimääräistä virtaa ja laturi kuumenee siksi.

      Sammuta puhelin kokonaan, sillä siellä voi olla myös jokin ohjelma joka on jumissa ja kuluttaa tehoa.

      Lataa sammutettuna kun on jäähtynyt ja seuraa nouseeko lämpö liikaa myös silloin.

      • BL.

        Vasen peukalo on puhki ja kirjoitan yhdellä kädellä.
        Hidasta.


    • Karolin !1!!!

      Sain ladattua kännykän tietokoneen kautta usb-letkulla. Eikös tämä viimeistään tarkoita vikaa laturissa?

      • BL.

        Luultavasti.
        Mutta ihan varma ei voi olla.
        USB-portti antaa vähemmän virtaa ulos kuin laturi, joten puhelin ei välttämättä kuumene sillä virralla, vaikka siinä olisi vika.

        Onko puhelin nyt normaalin viileä?


      • Karolin !1!!11
        BL. kirjoitti:

        Luultavasti.
        Mutta ihan varma ei voi olla.
        USB-portti antaa vähemmän virtaa ulos kuin laturi, joten puhelin ei välttämättä kuumene sillä virralla, vaikka siinä olisi vika.

        Onko puhelin nyt normaalin viileä?

        Juu, ja puhelin ylipäätään latautui, mitä se ei tee laturilla.


      • BL.
        Karolin !1!!11 kirjoitti:

        Juu, ja puhelin ylipäätään latautui, mitä se ei tee laturilla.

        Ok.
        Sitten luultavasti laturivika.


      • Karolin !11!!
        BL. kirjoitti:

        Ok.
        Sitten luultavasti laturivika.

        Örkki ei viitsinyt kävellä taaskaan. Nyt se ei suostu kiertämään korttelia toiseenkaan suuntaan. Kannoin sen mäen alas, ja se oli asiaan hyvin tyytyväinen.

        Mitä teen sen kanssa? Ei minulla ole pokkaa ulkoilla niin laiskan beaglen kanssa, että sitä pitää työntää kärryissä. Epäilemättä se pitäisi siitäkin.


      • BL.
        Karolin !11!! kirjoitti:

        Örkki ei viitsinyt kävellä taaskaan. Nyt se ei suostu kiertämään korttelia toiseenkaan suuntaan. Kannoin sen mäen alas, ja se oli asiaan hyvin tyytyväinen.

        Mitä teen sen kanssa? Ei minulla ole pokkaa ulkoilla niin laiskan beaglen kanssa, että sitä pitää työntää kärryissä. Epäilemättä se pitäisi siitäkin.

        Jospa ilmojen viileneminen innostaa liikkumaan enemmän.


      • Karolin !11!
        BL. kirjoitti:

        Jospa ilmojen viileneminen innostaa liikkumaan enemmän.

        "Käpälät kastuvat, en ulkoile enää"

        ':(


      • BL.
        Karolin !11! kirjoitti:

        "Käpälät kastuvat, en ulkoile enää"

        ':(

        No se kottikärry sitten.
        Tai jos se pääsisi ulkoilemaan uudessa paikassa itsekseen, niin saattaisi innostua.


      • Karolin !11!
        BL. kirjoitti:

        No se kottikärry sitten.
        Tai jos se pääsisi ulkoilemaan uudessa paikassa itsekseen, niin saattaisi innostua.

        Suostusikohan se seisomaan skeittilaudalla, jos vedän sitä?

        Tyhmä koira.

        https://www.youtube.com/watch?v=R8XAlSp838Y


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      819
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe