Kännykkä

Karolin !!!!!11!!

Sanos, mistä on kyse kun kännykkä kuumenee ja myös laturi kuumenee ladatessa. Molemmat ovat liian kuumia (en uskalla ladata enää).

Todennäköisesti kyse on akusta, eli se pitää vaihtaa. Miksi myös laturi kuumenee ladatessa?

13

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karolin !1!!11!!

      Niin, ja sattuneesta syystä en voi soittaa ja kysyä.

    • Karolin !11!!1

      Se voi sittenkin olla laturi. Kokeilin hetkeksi, ja laturi kuumeni välittömästi. Panin kännykän nyt latautumaan tietokoneen kautta.

      Ostanko silti uuden akun? Miten tuo virta menee laturissa ja kännykässä?

    • BL.

      Voi olla että jokin kuluttaa ylimääräistä virtaa ja laturi kuumenee siksi.

      Sammuta puhelin kokonaan, sillä siellä voi olla myös jokin ohjelma joka on jumissa ja kuluttaa tehoa.

      Lataa sammutettuna kun on jäähtynyt ja seuraa nouseeko lämpö liikaa myös silloin.

      • BL.

        Vasen peukalo on puhki ja kirjoitan yhdellä kädellä.
        Hidasta.


    • Karolin !1!!!

      Sain ladattua kännykän tietokoneen kautta usb-letkulla. Eikös tämä viimeistään tarkoita vikaa laturissa?

      • BL.

        Luultavasti.
        Mutta ihan varma ei voi olla.
        USB-portti antaa vähemmän virtaa ulos kuin laturi, joten puhelin ei välttämättä kuumene sillä virralla, vaikka siinä olisi vika.

        Onko puhelin nyt normaalin viileä?


      • Karolin !1!!11
        BL. kirjoitti:

        Luultavasti.
        Mutta ihan varma ei voi olla.
        USB-portti antaa vähemmän virtaa ulos kuin laturi, joten puhelin ei välttämättä kuumene sillä virralla, vaikka siinä olisi vika.

        Onko puhelin nyt normaalin viileä?

        Juu, ja puhelin ylipäätään latautui, mitä se ei tee laturilla.


      • BL.
        Karolin !1!!11 kirjoitti:

        Juu, ja puhelin ylipäätään latautui, mitä se ei tee laturilla.

        Ok.
        Sitten luultavasti laturivika.


      • Karolin !11!!
        BL. kirjoitti:

        Ok.
        Sitten luultavasti laturivika.

        Örkki ei viitsinyt kävellä taaskaan. Nyt se ei suostu kiertämään korttelia toiseenkaan suuntaan. Kannoin sen mäen alas, ja se oli asiaan hyvin tyytyväinen.

        Mitä teen sen kanssa? Ei minulla ole pokkaa ulkoilla niin laiskan beaglen kanssa, että sitä pitää työntää kärryissä. Epäilemättä se pitäisi siitäkin.


      • BL.
        Karolin !11!! kirjoitti:

        Örkki ei viitsinyt kävellä taaskaan. Nyt se ei suostu kiertämään korttelia toiseenkaan suuntaan. Kannoin sen mäen alas, ja se oli asiaan hyvin tyytyväinen.

        Mitä teen sen kanssa? Ei minulla ole pokkaa ulkoilla niin laiskan beaglen kanssa, että sitä pitää työntää kärryissä. Epäilemättä se pitäisi siitäkin.

        Jospa ilmojen viileneminen innostaa liikkumaan enemmän.


      • Karolin !11!
        BL. kirjoitti:

        Jospa ilmojen viileneminen innostaa liikkumaan enemmän.

        "Käpälät kastuvat, en ulkoile enää"

        ':(


      • BL.
        Karolin !11! kirjoitti:

        "Käpälät kastuvat, en ulkoile enää"

        ':(

        No se kottikärry sitten.
        Tai jos se pääsisi ulkoilemaan uudessa paikassa itsekseen, niin saattaisi innostua.


      • Karolin !11!
        BL. kirjoitti:

        No se kottikärry sitten.
        Tai jos se pääsisi ulkoilemaan uudessa paikassa itsekseen, niin saattaisi innostua.

        Suostusikohan se seisomaan skeittilaudalla, jos vedän sitä?

        Tyhmä koira.

        https://www.youtube.com/watch?v=R8XAlSp838Y


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      111
      1103
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      969
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      178
      558
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe