Kännykkä

Karolin !!!!!11!!

Sanos, mistä on kyse kun kännykkä kuumenee ja myös laturi kuumenee ladatessa. Molemmat ovat liian kuumia (en uskalla ladata enää).

Todennäköisesti kyse on akusta, eli se pitää vaihtaa. Miksi myös laturi kuumenee ladatessa?

13

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karolin !1!!11!!

      Niin, ja sattuneesta syystä en voi soittaa ja kysyä.

    • Karolin !11!!1

      Se voi sittenkin olla laturi. Kokeilin hetkeksi, ja laturi kuumeni välittömästi. Panin kännykän nyt latautumaan tietokoneen kautta.

      Ostanko silti uuden akun? Miten tuo virta menee laturissa ja kännykässä?

    • BL.

      Voi olla että jokin kuluttaa ylimääräistä virtaa ja laturi kuumenee siksi.

      Sammuta puhelin kokonaan, sillä siellä voi olla myös jokin ohjelma joka on jumissa ja kuluttaa tehoa.

      Lataa sammutettuna kun on jäähtynyt ja seuraa nouseeko lämpö liikaa myös silloin.

      • BL.

        Vasen peukalo on puhki ja kirjoitan yhdellä kädellä.
        Hidasta.


    • Karolin !1!!!

      Sain ladattua kännykän tietokoneen kautta usb-letkulla. Eikös tämä viimeistään tarkoita vikaa laturissa?

      • BL.

        Luultavasti.
        Mutta ihan varma ei voi olla.
        USB-portti antaa vähemmän virtaa ulos kuin laturi, joten puhelin ei välttämättä kuumene sillä virralla, vaikka siinä olisi vika.

        Onko puhelin nyt normaalin viileä?


      • Karolin !1!!11
        BL. kirjoitti:

        Luultavasti.
        Mutta ihan varma ei voi olla.
        USB-portti antaa vähemmän virtaa ulos kuin laturi, joten puhelin ei välttämättä kuumene sillä virralla, vaikka siinä olisi vika.

        Onko puhelin nyt normaalin viileä?

        Juu, ja puhelin ylipäätään latautui, mitä se ei tee laturilla.


      • BL.
        Karolin !1!!11 kirjoitti:

        Juu, ja puhelin ylipäätään latautui, mitä se ei tee laturilla.

        Ok.
        Sitten luultavasti laturivika.


      • Karolin !11!!
        BL. kirjoitti:

        Ok.
        Sitten luultavasti laturivika.

        Örkki ei viitsinyt kävellä taaskaan. Nyt se ei suostu kiertämään korttelia toiseenkaan suuntaan. Kannoin sen mäen alas, ja se oli asiaan hyvin tyytyväinen.

        Mitä teen sen kanssa? Ei minulla ole pokkaa ulkoilla niin laiskan beaglen kanssa, että sitä pitää työntää kärryissä. Epäilemättä se pitäisi siitäkin.


      • BL.
        Karolin !11!! kirjoitti:

        Örkki ei viitsinyt kävellä taaskaan. Nyt se ei suostu kiertämään korttelia toiseenkaan suuntaan. Kannoin sen mäen alas, ja se oli asiaan hyvin tyytyväinen.

        Mitä teen sen kanssa? Ei minulla ole pokkaa ulkoilla niin laiskan beaglen kanssa, että sitä pitää työntää kärryissä. Epäilemättä se pitäisi siitäkin.

        Jospa ilmojen viileneminen innostaa liikkumaan enemmän.


      • Karolin !11!
        BL. kirjoitti:

        Jospa ilmojen viileneminen innostaa liikkumaan enemmän.

        "Käpälät kastuvat, en ulkoile enää"

        ':(


      • BL.
        Karolin !11! kirjoitti:

        "Käpälät kastuvat, en ulkoile enää"

        ':(

        No se kottikärry sitten.
        Tai jos se pääsisi ulkoilemaan uudessa paikassa itsekseen, niin saattaisi innostua.


      • Karolin !11!
        BL. kirjoitti:

        No se kottikärry sitten.
        Tai jos se pääsisi ulkoilemaan uudessa paikassa itsekseen, niin saattaisi innostua.

        Suostusikohan se seisomaan skeittilaudalla, jos vedän sitä?

        Tyhmä koira.

        https://www.youtube.com/watch?v=R8XAlSp838Y


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1069
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      759
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe