Siirtykää proteiinipitoiselle ruokavaliolle, lisätkää liikuntaa ja vähentäkää makeiden syömistä.
Kummallista kun nykyajan ihmiset ovat niin avuttomia, etteivät osaa tällaistakaan asiaa ilman apua. Onneksi minä olen olemassa ja neuvon teitä.
Läskit urpot
3
129
Vastaukset
- trolmimmi
Senkin uusavuttomat, ylipainoiset, lilluvat ja löllyvät narsistit!! Ettekä te ymmärrä kuinka tärkeitä minun teille antamani neuvot ovat? Se kuinka paljon nuolette persettäni jakaa teidät onnistujiin ja epäonnistujiin. Mitä ruskeampi kieli, sen onnistunempi laihduttaja! Kaikki onnistujat siis tänne, kieli esiin . . .hetki vain niin pyllistän... nonniin. lipeminen saa alkaa, kuka aloittaa?!?
- Okei. hyvä on
voitko kertoa minulle tarkan päivän ruokavalion. Esim.aamiainen, päivällinen, lounas jne. paljonko saisin syödä
- trolmimmi2
Voiherranjumalanperse ja kaikki satiaiset sen kans! Ettäkö et ihan oikeesti ossoo ite tehrä kuten oon sulle neuvonnu? Kuin monee kertaa sul tarttee oikee sanoo yhrest asiast? Kyl su äitiski tais joka kerta suokapöyräs sannoo eriksee et nyt se lusikka suuhu.
Kyl meit on monnee junaa ja osa jää viäl asemalki. Kyl kuka vaa lipu osaa ostaa mut vaunuu nousemine onki sit jo toine juttu.
Muist sit kiittää tästä neuvos tai pierasen nuolasuvaihees!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328527Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571163Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.37736Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637