Läskit urpot

trol, trol

Siirtykää proteiinipitoiselle ruokavaliolle, lisätkää liikuntaa ja vähentäkää makeiden syömistä.
Kummallista kun nykyajan ihmiset ovat niin avuttomia, etteivät osaa tällaistakaan asiaa ilman apua. Onneksi minä olen olemassa ja neuvon teitä.

3

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trolmimmi

Senkin uusavuttomat, ylipainoiset, lilluvat ja löllyvät narsistit!! Ettekä te ymmärrä kuinka tärkeitä minun teille antamani neuvot ovat? Se kuinka paljon nuolette persettäni jakaa teidät onnistujiin ja epäonnistujiin. Mitä ruskeampi kieli, sen onnistunempi laihduttaja! Kaikki onnistujat siis tänne, kieli esiin . . .hetki vain niin pyllistän... nonniin. lipeminen saa alkaa, kuka aloittaa?!?

• Okei. hyvä on

voitko kertoa minulle tarkan päivän ruokavalion. Esim.aamiainen, päivällinen, lounas jne. paljonko saisin syödä

• trolmimmi2

Voiherranjumalanperse ja kaikki satiaiset sen kans! Ettäkö et ihan oikeesti ossoo ite tehrä kuten oon sulle neuvonnu? Kuin monee kertaa sul tarttee oikee sanoo yhrest asiast? Kyl su äitiski tais joka kerta suokapöyräs sannoo eriksee et nyt se lusikka suuhu.
        Kyl meit on monnee junaa ja osa jää viäl asemalki. Kyl kuka vaa lipu osaa ostaa mut vaunuu nousemine onki sit jo toine juttu.

Muist sit kiittää tästä neuvos tai pierasen nuolasuvaihees!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6329
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      53
      4522
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4277
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4091
    5. 56
      3327
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3068
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2737
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      35
      2376
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2181
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46