Aattelin nyt että jos täältä sais vähän apua tähän asiaan että mitä mun pitäis tehdä, oon siis 19 vuotiasnainen ja oon seurustellu kohta vuoden mun 22 vuotiaan poikaystävän ja avopuolison kanssa. Ensimmäinen puol vuotta oli kuin unelmaa ja meil oli todella ihanaa yhdessä. Oon kuntosalilla töissä mutta teen stripparin duunii välillä iltaisin jotta saan lisää rahaa jolla maksaa laskut yms, koska oma palkaa on niin pieni että tuntuu että raha ei riitä ja avopuolison palkkakaan ei mikään iso ole. Suhteen alussa se sano mulle että mun strippaus on sille ihan okei asia ja se ei oo siitä mitenkään mustasukkanen koska tietää että oon sille rehellinen( ja niin mä olenkin) mutta nykyään se on ruvennu kyselemään multa siitä ihan kamalasti ja se on hirveen vihainen siitä että teen sitä. Pahinta on se että sen vihanhallinta ei oo mitää huippuluokkaa ja monesti se on mua lyöny ja heittäny seinää päin ja kuristanut. Tuntuu että oon henkisesti niin hajalla kun vaan voi olla mutta en vaan pysty jättämään sitä koska vuoden kun sen kanssa on ollu niin oon rakastunu niin vahvasti. En tiiä enää mitä mä teen ja se että se sano että mun strippaus on sille okei asia mutta nykyään aina kun se heittelee seiniä päin kun se suuttuu nii sanoo vaan että esim. *itun huora tottelet mua tai tää jatkuu vielä lisää. En jaksa tätä enää mutta en tiiä enää mitä teen :(
Mitä voin tehdä?
5
131
Vastaukset
- huh huh
Siis oleksä ihan dingedonge? "Rakastat" miestä joka hakkaa sua? Meinasitko et olis joku loitsu joka tällä palstalla sua neuvottaisiin tekemään ja akradakabra: Äijäs lopettaa sun mäiskimisen ja alkaa kunnon mieheksi? Lähe hyvä tyttö pois siitä suhteesta je HETI.
- Jussijussijussijussi
Seurustelun yksi tarkoitus on testata, onko toinen pitkän suhteen arvoinen. Jos seurustelun aikana huomaa, että elämänarvot eivät kohtaa, voi ihan hyvällä omallatunnolla lopettaa suhteen.
Sinun miehesi on väkivaltainen sinua kohtaan, ettekä ole edes vuotta seurustelleet. Ei sinulla ole kuin yksi järkevä vaihtoehto, lopettaa suhde. Heti.
Et sinä sitä rakasta. Ethän nyt voi edes olla ihastunut mieheen, joka lyö ja jota pelkäät. Tuo mitä tunnet on jotain rippuvuutta tai jotain sellasta. Siitä pääsee tahdonvoimalla irti, kun ymmärtää tilanteensa.
Lue tätä palstaa. Tänne kirjoittelee moni ihmisraunio, joka ei monesta hyvästä neuvosta huolimatta usko ja hae apua tilanteeseen. Sinä tai nuo ihmiset eivät ole syyllisiä tilanteeseen. Väkivalta on aina väärin - aina. - kukkakin
Ehdotus: kerrot lähimmille aikuisille/vanhemmillesi että mies on väkivaltainen ja pelottava ja että haluaisit pois suhteesta. Asiat hoituvat kun et haudo synkkiä salaisuuksia vaan kerrot totuuden niille, jotka sinusta välittävät. Jos ei ole omaisia niin poliisi on tässäkin asiassa lähin omainen. Perheväkivalta on yleisen syyttäjän heiniä, eli kunhan rohkaistut puhumaan siitä, mitä tapahtuu, saat paljon apuja. On myös auttava puhelin, jota en nyt ulkoa muista. Olet hieno tyttö, kaunis ja arvokas omana itsenäsi. Kerää itsetuntosi rippeet äläkä jää henkisesti lytättäväksi, se on salakavalaa kun se alkaa hiljakseen hivuttamalla.
- Jussijussijussijussi
Katso netistä esim "Naisten linja". Sinne voi soittaa, ja on listattu paljon muitakin auttavia tahoja. Hae rohkeasti apua.
- minä-
Et voi tehdä mitään. Kärsiä voit kun et kuitenkaan ota vinkeistä oppia jos sulle jotain sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768