Siis.. tänä aamuna (oli yön pihalla) huomasin että kissa nuolee kovasti peräaukkoaan, ei antanut katsoa tarkemmin, aristi. No kissa tuli sisälle, söi, meni maaten. Hetken päästä lattialla oli ruskeaa pahan hajuista eritettä, ja kissa istui vieressä ja veti takamustaan mattoa pitkin.
Olisiko kissalla jotkut rauhaset tulehtuneet vai mistä on kyse?! Pitääkö ottaa yhteys eläinlääkäriin vai paraneeko itsestään?
Kissa on leikattu narttu, reilun vuoden ikäinen.
Mikä mun kissalla on?
*sandra*
3
773
Vastaukset
on kysymys, kaikesta kertomastasi päätellen. Ota viipymättä yhteys eläinlääkäriin, t. MM & kissat. P.S. Poistin tämän saman viestin "Yleistä kissoista"-palstalta - ethän pane pahaksesi?
- Tiijän homman
Anaalirauhaset ovat tulehtuneet ja ilmeisesti jo puhjenneet- heti lääkäriin ettei homma mene pahemmaksi. Se neste on todella pahanhajuista .
Meillä kanssa kolli veti peräpäätään ja luisteli peffallaan matolla ja lääkäri sit nukutti pojan ja tyhjäsi rauhaset ja just hän sanoi että jos ehtii puhjeta, se on jo vakavaa !
Eli tohtoriin nyt ! - Kennel Damaris
Annappa kissallesi matolääkettä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251009
- 93953
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84849
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845