oletteko huomanneet kuvankauniita tyttöjä joiden profiilissa on vain linkki panotreffit tms sivuille, herätys ei siellä ketään ole paitsi tämä isokokoinen ukko katsokaa ja lukekaa juttu
http://www.hs.fi/sunnuntai/Sampo 35 on treffisivuston himokas nainen/a1407475332014?sivu=4
oletteko joutuneet uhriksi? miksei suomi24 sheriffit posita näitä ilmoituksia vai onko pimeän rahan perässä myös ylläpitoa täältä, tiedän viesti positetaan kohta ja minut bannataan koska tuon totuuden julki
suoli24 kautta panotreffit tässä lukekaa
lukekaa heti
3
1116
Vastaukset 3
kukkuu kullat
- nainen olin ja oon
no nyt tajuun miksi eräs mies LUULI mua mieheksi!! Asuu kaukana musta ja halusin vaan viestitellä ja tutustua miehen sielunelämään anonyymeinä kun oltiin...vastasi sentään mulle mutta sanoi että kuva ois kiva niin tietäs MINKÄLAINEN MIES siellä viestii :(
- Olisit lukenut
Tuo Sampo35 sai kenkää sieltä panotreffit -sivustolta, koska paljasti sen feikkailun. Nyt siellä on Sampo35 tilalla Veijo47. Olihan siitäkin maininta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493